Agencje reklamowe/promocyjne - ogólna dyskusja

|< << < 6 7 8 9 10 11 12 13 1415 16 >

ziolko

Cytuj wiadomość#6387382 wtorek, 8 sierpnia 2017, 11:13:55
Karolina87 napisał(a):

Tak, teraz po fakcie już oczywiście otrzymałam od organizatora numer przesyłki i link do systemu UPS. Tak jak wspomniałam, z historii wynika że była jedna próba doręczenia, zostawione awizo (nieprawda), a potem już paczka czekała w punkcie, o czym nie mogłam nawet wiedzieć... Nawet jeśli złożę reklamację do UPS, to nie chce mi się wierzyć, że coś tam zdziałam. Zastanawiam się bardziej jak wpłynąć na organizatora...

UPS ma zapis, że próbują dostarczyć 3 razy
Więc nie wiem dlaczego po jednokrotnej próbie paczka czekała w punkcie, w dodatku powinnaś dostać info
https://www.ups.c...s-for-receiving.page
cb656 0

Karolina87

Cytuj wiadomość#6387398 wtorek, 8 sierpnia 2017, 11:54:10
ziolko napisał(a):

Karolina87 napisał(a):

Tak, teraz po fakcie już oczywiście otrzymałam od organizatora numer przesyłki i link do systemu UPS. Tak jak wspomniałam, z historii wynika że była jedna próba doręczenia, zostawione awizo (nieprawda), a potem już paczka czekała w punkcie, o czym nie mogłam nawet wiedzieć... Nawet jeśli złożę reklamację do UPS, to nie chce mi się wierzyć, że coś tam zdziałam. Zastanawiam się bardziej jak wpłynąć na organizatora...

UPS ma zapis, że próbują dostarczyć 3 razyWięc nie wiem dlaczego po jednokrotnej próbie paczka czekała w punkcie, w dodatku powinnaś dostać info
https://www.ups.c...s-for-receiving.page

Z tego co rozumiem, cały ten tekst dotyczy sytuacji, gdy po pierwszej nieudanej próbie doręczenia, zalogujesz się do systemu UPS InfoNotice, gdzie możesz decydować dalej o losach paczki. Wtedy możesz skierować paczkę do punktu, przeadresować lub poprosić o kolejną próbą dostarczenia (łącznie masz 3 takie szanse). Ja niestety nie dostałam szansy zalogowania się tam.

Przeczytałam warunki przewozu i tam niestety nie ma nic o 3 próbach dostarczenia...
0 0

superloser

Cytuj wiadomość#6387423 wtorek, 8 sierpnia 2017, 13:07:45
Karolina87 napisał(a):

ziolko napisał(a):

Karolina87 napisał(a):

Tak, teraz po fakcie już oczywiście otrzymałam od organizatora numer przesyłki i link do systemu UPS. Tak jak wspomniałam, z historii wynika że była jedna próba doręczenia, zostawione awizo (nieprawda), a potem już paczka czekała w punkcie, o czym nie mogłam nawet wiedzieć... Nawet jeśli złożę reklamację do UPS, to nie chce mi się wierzyć, że coś tam zdziałam. Zastanawiam się bardziej jak wpłynąć na organizatora...

UPS ma zapis, że próbują dostarczyć 3 razyWięc nie wiem dlaczego po jednokrotnej próbie paczka czekała w punkcie, w dodatku powinnaś dostać infohttps://www.ups.c...s-for-receiving.page

Z tego co rozumiem, cały ten tekst dotyczy sytuacji, gdy po pierwszej nieudanej próbie doręczenia, zalogujesz się do systemu UPS InfoNotice, gdzie możesz decydować dalej o losach paczki. Wtedy możesz skierować paczkę do punktu, przeadresować lub poprosić o kolejną próbą dostarczenia (łącznie masz 3 takie szanse). Ja niestety nie dostałam szansy zalogowania się tam.

Przeczytałam warunki przewozu i tam niestety nie ma nic o 3 próbach dostarczenia...

To napisz do Fundatora. 
0 0

sylzab2294

Cytuj wiadomość#6387558 wtorek, 8 sierpnia 2017, 19:05:39
ziolko napisał(a):

Karolina87 napisał(a):

Tak, teraz po fakcie już oczywiście otrzymałam od organizatora numer przesyłki i link do systemu UPS. Tak jak wspomniałam, z historii wynika że była jedna próba doręczenia, zostawione awizo (nieprawda), a potem już paczka czekała w punkcie, o czym nie mogłam nawet wiedzieć... Nawet jeśli złożę reklamację do UPS, to nie chce mi się wierzyć, że coś tam zdziałam. Zastanawiam się bardziej jak wpłynąć na organizatora...

UPS ma zapis, że próbują dostarczyć 3 razyWięc nie wiem dlaczego po jednokrotnej próbie paczka czekała w punkcie, w dodatku powinnaś dostać info
https://www.ups.c...s-for-receiving.page

oni teraz tak robią...awizo do skrzynki, bez jakiegokolwiek kontaktu (czyt. nawet nie przyjdą pod drzwi) i paczka w punkcie odbioru... Zeszli na psy, a moim zdaniem byli kiedyś fajną firmą kurierską...
ziolko 0

Karolina87

Cytuj wiadomość#6388104 środa, 9 sierpnia 2017, 21:58:04
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem. Napisałam reklamację do UPS, ale oficjalnie odpowiedzi mogę spodziewać się do 2 tygodni. W międzyczasie Veneo nie wykazywało choć odrobinę dobrej woli, więc zasugerowałam im że skontaktuje się bezpośrednio z działem marketingu Paclan i tam będę szukać zrozumienia.

To doprowadziło do tego, że... w kompletnej furii zadzwoniła do mnie sama prezes Veneo, którą krzyczała, że "wysyłam do nich brzydkie maile" i krzyczała co ja sobie w ogóle myślę. Generalnie długo by opowiadać, żałuję że rozmowa nie została nagrana.

Postanowiłam opisać sprawę na Facebooku Paclana. Jeżeli kogoś też razi takie traktowanie laureatów konkursów, to prosiłabym o wsparcie, choćby lajkiem.
https://www.faceb...sts/1688625531168116
cb656, mia 0

superloser

Cytuj wiadomość#6388106 środa, 9 sierpnia 2017, 22:00:43
Karolina87 napisał(a):

Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem. Napisałam reklamację do UPS, ale oficjalnie odpowiedzi mogę spodziewać się do 2 tygodni. W międzyczasie Veneo nie wykazywało choć odrobinę dobrej woli, więc zasugerowałam im że skontaktuje się bezpośrednio z działem marketingu Paclan i tam będę szukać zrozumienia. To doprowadziło do tego, że... w kompletnej furii zadzwoniła do mnie sama prezes Veneo, którą krzyczała, że "wysyłam do nich brzydkie maile" i krzyczała co ja sobie w ogóle myślę. Generalnie długo by opowiadać, żałuję że rozmowa nie została nagrana.

Postanowiłam opisać sprawę na Facebooku Paclana. Jeżeli kogoś też razi takie traktowanie laureatów konkursów, to prosiłabym o wsparcie, choćby lajkiem.
https://www.faceb...sts/1688625531168116

Masz świadomść,  ze FB ect to jest pod władaniem Agencji P-R emotka  a nie firmy.
0 0

mia

Cytuj wiadomość#6388111 środa, 9 sierpnia 2017, 22:09:23
superloser napisał(a):

Karolina87 napisał(a):

Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem. Napisałam reklamację do UPS, ale oficjalnie odpowiedzi mogę spodziewać się do 2 tygodni. W międzyczasie Veneo nie wykazywało choć odrobinę dobrej woli, więc zasugerowałam im że skontaktuje się bezpośrednio z działem marketingu Paclan i tam będę szukać zrozumienia. To doprowadziło do tego, że... w kompletnej furii zadzwoniła do mnie sama prezes Veneo, którą krzyczała, że "wysyłam do nich brzydkie maile" i krzyczała co ja sobie w ogóle myślę. Generalnie długo by opowiadać, żałuję że rozmowa nie została nagrana.Postanowiłam opisać sprawę na Facebooku Paclana. Jeżeli kogoś też razi takie traktowanie laureatów konkursów, to prosiłabym o wsparcie, choćby lajkiem.
https://www.faceb...sts/1688625531168116

Masz świadomść,  ze FB ect to jest pod władaniem Agencji P-R emotka  a nie firmy.

Świadomość to jest taka, że wielokrotnie "dym" na FB pomógł i to szybko. emotka
0 0

Karolina87

Cytuj wiadomość#6388112 środa, 9 sierpnia 2017, 22:10:17
superloser napisał(a):

Karolina87 napisał(a):

Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem. Napisałam reklamację do UPS, ale oficjalnie odpowiedzi mogę spodziewać się do 2 tygodni. W międzyczasie Veneo nie wykazywało choć odrobinę dobrej woli, więc zasugerowałam im że skontaktuje się bezpośrednio z działem marketingu Paclan i tam będę szukać zrozumienia. To doprowadziło do tego, że... w kompletnej furii zadzwoniła do mnie sama prezes Veneo, którą krzyczała, że "wysyłam do nich brzydkie maile" i krzyczała co ja sobie w ogóle myślę. Generalnie długo by opowiadać, żałuję że rozmowa nie została nagrana.Postanowiłam opisać sprawę na Facebooku Paclana. Jeżeli kogoś też razi takie traktowanie laureatów konkursów, to prosiłabym o wsparcie, choćby lajkiem.
https://www.faceb...sts/1688625531168116

Masz świadomść,  ze FB ect to jest pod władaniem Agencji P-R emotka  a nie firmy.

Tak, oczywiście. Niemniej jednak szum się robi. Agencje często muszą zdawać raporty firmom z tego, co się dzieje w ich mediach społecznościowych.

W międzyczasie oczywiście napiszę maila do Paclana, a wtedy link do posta może być moją kartą przetargową. emotka

Karolina87

Cytuj wiadomość#6388485 czwartek, 10 sierpnia 2017, 17:47:17
Kochani, zwycięstwo. emotka

Co prawda okazało się, że za fan page'm Paclana stoi ta sama agencja za co za konkursem i tam dalej utrzymywali, że sama jestem sobie winna, a wręcz moją winę podkoloryzowali. Jednak w pewnym momencie, między innymi dzięki Wam, szum pod postem zrobił się tak duży, że nagle zmienili stanowisko i zadzwonili do mnie z informacją, że jednak wyślą grilla. Da się? Da się!  emotka

Dziękuję Wam ślicznie za wszystkie rady, privy, komentarze i lajki. Mam nadzieję, że agencja Veneo nigdy już nie będzie w ten sposób traktować konkursowiczów (a robią konkursy też chociażby dla lodów Koral), a dla innych agencji stanie się to przestrogą, że nie można nami pomiatać, bo i tak przecież dostajemy nagrody "za darmo".

ziolko

Cytuj wiadomość#6388514 czwartek, 10 sierpnia 2017, 18:42:00
pewno dostali opier od Paclana  emotka emotka
adrian 0

ivanotta

Cytuj wiadomość#6393082 wtorek, 22 sierpnia 2017, 07:40:44
Ma ktoś może jakiś kontakt mailowy do agencji Mgd-Gmw?
0 0

adrian

Cytuj wiadomość#6394026 środa, 23 sierpnia 2017, 22:15:45
ivanotta napisał(a):

Ma ktoś może jakiś kontakt mailowy do agencji Mgd-Gmw?

Zdaje się, że MGD GMW to nie jest agencja, tylko część Maspexu - producenta wielu znanych marek. Z resztą to ostatnio bardzo "popularna" firma. emotka
0 0

ivanotta

Cytuj wiadomość#6394077 czwartek, 24 sierpnia 2017, 07:21:04
adrian napisał(a):

ivanotta napisał(a):

Ma ktoś może jakiś kontakt mailowy do agencji Mgd-Gmw?

Zdaje się, że MGD GMW to nie jest agencja, tylko część Maspexu - producenta wielu znanych marek. Z resztą to ostatnio bardzo "popularna" firma. emotka

Tiger, Tiger... już wygooglałam emotka . Dzięki!
adrian 0

case

Cytuj wiadomość#6394243 czwartek, 24 sierpnia 2017, 12:52:09
ir napisał(a):

canti0 napisał(a):

Mam wrazenie że ostatnio wszystkie agencje są przeciwko nam, kiedyś było innaczej czyt. Smolar, Albedo, karlsbad, IQ i inne. Liczne skargi chyba się odbijają echem emotka  Kiedyś wszystko szło załatwić, teraz patrzą tylko aby nie wydać nagrody.

Być może ma na to wpływ także to, że mają wpis: Nagrody przechodzą na rzecz Organizatora.
Łatwiej im "nie wydawać".
Ja zauważyłam (na pewno nie tylko ja) znacznie słabsze nagrody w konkursach niż kiedyś i mniejszą liczbę, nie mówiąc już o konieczności inwestowania (kiedyś np. 1-2 piwa, dziś 4, itd.)

Pozwolę sobie odkopać tę wypowiedź i wyjaśnić - zapis "...przechodzą na rzecz Organizatora" nie oznacza, że Organizator chce je zachować dla siebie - oznacza to, choć nieco mgliście, że będą rozdysponowane osobom rezerwowym a w SKRAJNYCH przypadkach - wykorzystane np podczas innej promocji (w sytuacji, kiedy jest np. dużo nagród a mało zgłoszeń i fizycznie nie ma komu ich wydać).

...przynajmniej u uczciwych Organizatorów pracujących dla uczciwego klienta.
0 0

ir

Cytuj wiadomość#6394269 czwartek, 24 sierpnia 2017, 13:21:07
case napisał(a):

ir napisał(a):

canti0 napisał(a):

Mam wrazenie że ostatnio wszystkie agencje są przeciwko nam, kiedyś było innaczej czyt. Smolar, Albedo, karlsbad, IQ i inne. Liczne skargi chyba się odbijają echem emotka  Kiedyś wszystko szło załatwić, teraz patrzą tylko aby nie wydać nagrody.

Być może ma na to wpływ także to, że mają wpis: Nagrody przechodzą na rzecz Organizatora.Łatwiej im "nie wydawać".
Ja zauważyłam (na pewno nie tylko ja) znacznie słabsze nagrody w konkursach niż kiedyś i mniejszą liczbę, nie mówiąc już o konieczności inwestowania (kiedyś np. 1-2 piwa, dziś 4, itd.)

Pozwolę sobie odkopać tę wypowiedź i wyjaśnić - zapis "...przechodzą na rzecz Organizatora" nie oznacza, że Organizator chce je zachować dla siebie - oznacza to, choć nieco mgliście, że będą rozdysponowane osobom rezerwowym a w SKRAJNYCH przypadkach - wykorzystane np podczas innej promocji (w sytuacji, kiedy jest np. dużo nagród a mało zgłoszeń i fizycznie nie ma komu ich wydać).

...przynajmniej u uczciwych Organizatorów pracujących dla uczciwego klienta.

O, nowa twarz z agencji emotka Drugi wpis na forum i odkopujesz taki wpis?
Rezerw już dawno nie ma, rzadko które agencje je mają, weź przestań, milion razy toczyły się tu dyskusje o zawłaszczaniu nagród i kręceniu z tym, czy paragon dotarł czy nie, lub z tym, że "paragon nie spełnia wymogów". Niektóre agencje się w tym lubują. Odpuść.

case

Cytuj wiadomość#6394278 czwartek, 24 sierpnia 2017, 13:30:38
A odkopuję, bo nie lubię, jak ktoś generalizuje i bzdury wypisuje...
I tak, jestem z agencji, żadna tajemnica.

A rezerwy? Są zawsze. Nie opisuje się tego w regulaminach, bo ich przydzielanie wygląda zawsze inaczej i czasami przybiera formę działań ad-hoc, trudno to ubrać w jakieś ramy. Ale są zawsze i dążeniem naszym ZAWSZE jest, żeby wydać wszystkie nagrody. Bo już je kupiliśmy, bo klient w życiu nie chce słyszeć o ich zwrocie, bo nie chcemy syfu na FB, bo płacimy za magazynowanie, bo z góry zapłaciliśmy za pakowanie, konfekcjonowanie i wysyłkę. Wybierz sobie emotka

case

Cytuj wiadomość#6394317 czwartek, 24 sierpnia 2017, 14:02:06
tsubasa napisał(a):

case a kasę też zawsze tak chętnie w rezerwie oddajecie? Obstawiam, że jesteś z najgorszej agencji, czyli Avanti emotka Choć nie najgorsza to G3 emotka


Pudło i pudło emotka

I tak, również emotka chociaż z kasą najczęściej nie ma problemu, po nią się laureaci chętnie zgłaszają emotka
0 0

ir

Cytuj wiadomość#6394318 czwartek, 24 sierpnia 2017, 14:02:53
case napisał(a):

A odkopuję, bo nie lubię, jak ktoś generalizuje i bzdury wypisuje... I tak, jestem z agencji, żadna tajemnica.

A rezerwy? Są zawsze. Nie opisuje się tego w regulaminach, bo ich przydzielanie wygląda zawsze inaczej i czasami przybiera formę działań ad-hoc, trudno to ubrać w jakieś ramy. Ale są zawsze i dążeniem naszym ZAWSZE jest, żeby wydać wszystkie nagrody. Bo już je kupiliśmy, bo klient w życiu nie chce słyszeć o ich zwrocie, bo nie chcemy syfu na FB, bo płacimy za magazynowanie, bo z góry zapłaciliśmy za pakowanie, konfekcjonowanie i wysyłkę. Wybierz sobie emotka

Błagam, tylko nie uprawiaj tu propagandy. Nie zdradzaj kulisów pracy, to twoja sprawa.
Tu naprawdę jest pełno kumatych ludzi emotka
0 0

apoccalipsa

Cytuj wiadomość#6394321 czwartek, 24 sierpnia 2017, 14:04:04
generalnie uważam, że niektóre agencje zapominają o najważniejszym - to my nakręcamy im sprzedaż, biorąc udział w konkursach 
nie powinni, więc gryźć ręki, która ich karmi 

case

Cytuj wiadomość#6394324 czwartek, 24 sierpnia 2017, 14:05:57
ir napisał(a):

case napisał(a):

A odkopuję, bo nie lubię, jak ktoś generalizuje i bzdury wypisuje... I tak, jestem z agencji, żadna tajemnica. A rezerwy? Są zawsze. Nie opisuje się tego w regulaminach, bo ich przydzielanie wygląda zawsze inaczej i czasami przybiera formę działań ad-hoc, trudno to ubrać w jakieś ramy. Ale są zawsze i dążeniem naszym ZAWSZE jest, żeby wydać wszystkie nagrody. Bo już je kupiliśmy, bo klient w życiu nie chce słyszeć o ich zwrocie, bo nie chcemy syfu na FB, bo płacimy za magazynowanie, bo z góry zapłaciliśmy za pakowanie, konfekcjonowanie i wysyłkę. Wybierz sobie emotka

Błagam, tylko nie uprawiaj tu propagandy. Nie zdradzaj kulisów pracy, to twoja sprawa.
Tu naprawdę jest pełno kumatych ludzi emotka


Nie ma problemu.
Tylko tak sobie poczytałem to forum, jest na nim pełno domysłów, niedomówień i innych tego typu. Myślałem, że pewne rzeczy rozjaśnię, ale jak nie, to nie emotka
0 0
|< << < 6 7 8 9 10 11 12 13 1415 16 >