szukanie zaawansowane
Rejestracja Logowanie
Home » Forum » Rozmowy

Agencje reklamowe/promocyjne - ogólna dyskusja


|< << < 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

  • Autor
    Wiadomość
  • Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6387382
    ziolko

    Ranga numer 6

    Avatar ziolko

    Ilość wiadomości: 7774
    Z nami od: 06.01.2006
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 4

    Powrót do góry

    Karolina87 napisał(a):

    Tak, teraz po fakcie już oczywiście otrzymałam od organizatora numer przesyłki i link do systemu UPS. Tak jak wspomniałam, z historii wynika że była jedna próba doręczenia, zostawione awizo (nieprawda), a potem już paczka czekała w punkcie, o czym nie mogłam nawet wiedzieć... Nawet jeśli złożę reklamację do UPS, to nie chce mi się wierzyć, że coś tam zdziałam. Zastanawiam się bardziej jak wpłynąć na organizatora...

    UPS ma zapis, że próbują dostarczyć 3 razy
    Więc nie wiem dlaczego po jednokrotnej próbie paczka czekała w punkcie, w dodatku powinnaś dostać info
    https://www.ups.c...s-for-receiving.page
    Liczba plusów to: cb656 Liczba minusów to: 0




    spam smsowy? czyj to numer premium? sprawdź https://www.uke.gov.pl/tablice/NumerUpo-list.do?execution=e1s1



    Wypowiedź była edytowana 1 razy.

    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6387398
    Kobieta Karolina87

    Ranga numer 1

    Ilość wiadomości: 12
    Z nami od: 11.11.2013
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    ziolko napisał(a):

    Karolina87 napisał(a):

    Tak, teraz po fakcie już oczywiście otrzymałam od organizatora numer przesyłki i link do systemu UPS. Tak jak wspomniałam, z historii wynika że była jedna próba doręczenia, zostawione awizo (nieprawda), a potem już paczka czekała w punkcie, o czym nie mogłam nawet wiedzieć... Nawet jeśli złożę reklamację do UPS, to nie chce mi się wierzyć, że coś tam zdziałam. Zastanawiam się bardziej jak wpłynąć na organizatora...

    UPS ma zapis, że próbują dostarczyć 3 razyWięc nie wiem dlaczego po jednokrotnej próbie paczka czekała w punkcie, w dodatku powinnaś dostać info
    https://www.ups.c...s-for-receiving.page

    Z tego co rozumiem, cały ten tekst dotyczy sytuacji, gdy po pierwszej nieudanej próbie doręczenia, zalogujesz się do systemu UPS InfoNotice, gdzie możesz decydować dalej o losach paczki. Wtedy możesz skierować paczkę do punktu, przeadresować lub poprosić o kolejną próbą dostarczenia (łącznie masz 3 takie szanse). Ja niestety nie dostałam szansy zalogowania się tam.

    Przeczytałam warunki przewozu i tam niestety nie ma nic o 3 próbach dostarczenia...
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0


    Wypowiedź była edytowana 1 razy.

    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6387423
    Kobieta superloser

    Ranga numer 2

    Ilość wiadomości: 214
    Z nami od: 08.07.2017
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    Karolina87 napisał(a):

    ziolko napisał(a):

    Karolina87 napisał(a):

    Tak, teraz po fakcie już oczywiście otrzymałam od organizatora numer przesyłki i link do systemu UPS. Tak jak wspomniałam, z historii wynika że była jedna próba doręczenia, zostawione awizo (nieprawda), a potem już paczka czekała w punkcie, o czym nie mogłam nawet wiedzieć... Nawet jeśli złożę reklamację do UPS, to nie chce mi się wierzyć, że coś tam zdziałam. Zastanawiam się bardziej jak wpłynąć na organizatora...

    UPS ma zapis, że próbują dostarczyć 3 razyWięc nie wiem dlaczego po jednokrotnej próbie paczka czekała w punkcie, w dodatku powinnaś dostać infohttps://www.ups.c...s-for-receiving.page

    Z tego co rozumiem, cały ten tekst dotyczy sytuacji, gdy po pierwszej nieudanej próbie doręczenia, zalogujesz się do systemu UPS InfoNotice, gdzie możesz decydować dalej o losach paczki. Wtedy możesz skierować paczkę do punktu, przeadresować lub poprosić o kolejną próbą dostarczenia (łącznie masz 3 takie szanse). Ja niestety nie dostałam szansy zalogowania się tam.

    Przeczytałam warunki przewozu i tam niestety nie ma nic o 3 próbach dostarczenia...

    To napisz do Fundatora. 
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6387558
    Kobieta sylzab2294

    Ranga numer 5

    Avatar sylzab2294

    Ilość wiadomości: 2542
    Z nami od: 04.08.2008
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 18

    Powrót do góry

    ziolko napisał(a):

    Karolina87 napisał(a):

    Tak, teraz po fakcie już oczywiście otrzymałam od organizatora numer przesyłki i link do systemu UPS. Tak jak wspomniałam, z historii wynika że była jedna próba doręczenia, zostawione awizo (nieprawda), a potem już paczka czekała w punkcie, o czym nie mogłam nawet wiedzieć... Nawet jeśli złożę reklamację do UPS, to nie chce mi się wierzyć, że coś tam zdziałam. Zastanawiam się bardziej jak wpłynąć na organizatora...

    UPS ma zapis, że próbują dostarczyć 3 razyWięc nie wiem dlaczego po jednokrotnej próbie paczka czekała w punkcie, w dodatku powinnaś dostać info
    https://www.ups.c...s-for-receiving.page

    oni teraz tak robią...awizo do skrzynki, bez jakiegokolwiek kontaktu (czyt. nawet nie przyjdą pod drzwi) i paczka w punkcie odbioru... Zeszli na psy, a moim zdaniem byli kiedyś fajną firmą kurierską...
    Liczba plusów to: ziolko Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6388104
    Kobieta Karolina87

    Ranga numer 1

    Ilość wiadomości: 12
    Z nami od: 11.11.2013
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem. Napisałam reklamację do UPS, ale oficjalnie odpowiedzi mogę spodziewać się do 2 tygodni. W międzyczasie Veneo nie wykazywało choć odrobinę dobrej woli, więc zasugerowałam im że skontaktuje się bezpośrednio z działem marketingu Paclan i tam będę szukać zrozumienia.

    To doprowadziło do tego, że... w kompletnej furii zadzwoniła do mnie sama prezes Veneo, którą krzyczała, że "wysyłam do nich brzydkie maile" i krzyczała co ja sobie w ogóle myślę. Generalnie długo by opowiadać, żałuję że rozmowa nie została nagrana.

    Postanowiłam opisać sprawę na Facebooku Paclana. Jeżeli kogoś też razi takie traktowanie laureatów konkursów, to prosiłabym o wsparcie, choćby lajkiem.
    https://www.faceb...sts/1688625531168116
    Liczba plusów to: mia Liczba minusów to: 0


    Wypowiedź była edytowana 2 razy.

    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6388106
    Kobieta superloser

    Ranga numer 2

    Ilość wiadomości: 214
    Z nami od: 08.07.2017
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    Karolina87 napisał(a):

    Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem. Napisałam reklamację do UPS, ale oficjalnie odpowiedzi mogę spodziewać się do 2 tygodni. W międzyczasie Veneo nie wykazywało choć odrobinę dobrej woli, więc zasugerowałam im że skontaktuje się bezpośrednio z działem marketingu Paclan i tam będę szukać zrozumienia. To doprowadziło do tego, że... w kompletnej furii zadzwoniła do mnie sama prezes Veneo, którą krzyczała, że "wysyłam do nich brzydkie maile" i krzyczała co ja sobie w ogóle myślę. Generalnie długo by opowiadać, żałuję że rozmowa nie została nagrana.

    Postanowiłam opisać sprawę na Facebooku Paclana. Jeżeli kogoś też razi takie traktowanie laureatów konkursów, to prosiłabym o wsparcie, choćby lajkiem.
    https://www.faceb...sts/1688625531168116

    Masz świadomść,  ze FB ect to jest pod władaniem Agencji P-R emotka  a nie firmy.
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6388111
    mia

    Ranga numer 5

    Avatar mia

    Ilość wiadomości: 13420
    Z nami od: 04.05.2010
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 14

    Powrót do góry

    superloser napisał(a):

    Karolina87 napisał(a):

    Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem. Napisałam reklamację do UPS, ale oficjalnie odpowiedzi mogę spodziewać się do 2 tygodni. W międzyczasie Veneo nie wykazywało choć odrobinę dobrej woli, więc zasugerowałam im że skontaktuje się bezpośrednio z działem marketingu Paclan i tam będę szukać zrozumienia. To doprowadziło do tego, że... w kompletnej furii zadzwoniła do mnie sama prezes Veneo, którą krzyczała, że "wysyłam do nich brzydkie maile" i krzyczała co ja sobie w ogóle myślę. Generalnie długo by opowiadać, żałuję że rozmowa nie została nagrana.Postanowiłam opisać sprawę na Facebooku Paclana. Jeżeli kogoś też razi takie traktowanie laureatów konkursów, to prosiłabym o wsparcie, choćby lajkiem.
    https://www.faceb...sts/1688625531168116

    Masz świadomść,  ze FB ect to jest pod władaniem Agencji P-R emotka  a nie firmy.

    Świadomość to jest taka, że wielokrotnie "dym" na FB pomógł i to szybko. emotka
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0




    Дай же Ты всем понемногу
    И не забудь про меня...

    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6388112
    Kobieta Karolina87

    Ranga numer 1

    Ilość wiadomości: 12
    Z nami od: 11.11.2013
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    superloser napisał(a):

    Karolina87 napisał(a):

    Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem. Napisałam reklamację do UPS, ale oficjalnie odpowiedzi mogę spodziewać się do 2 tygodni. W międzyczasie Veneo nie wykazywało choć odrobinę dobrej woli, więc zasugerowałam im że skontaktuje się bezpośrednio z działem marketingu Paclan i tam będę szukać zrozumienia. To doprowadziło do tego, że... w kompletnej furii zadzwoniła do mnie sama prezes Veneo, którą krzyczała, że "wysyłam do nich brzydkie maile" i krzyczała co ja sobie w ogóle myślę. Generalnie długo by opowiadać, żałuję że rozmowa nie została nagrana.Postanowiłam opisać sprawę na Facebooku Paclana. Jeżeli kogoś też razi takie traktowanie laureatów konkursów, to prosiłabym o wsparcie, choćby lajkiem.
    https://www.faceb...sts/1688625531168116

    Masz świadomść,  ze FB ect to jest pod władaniem Agencji P-R emotka  a nie firmy.

    Tak, oczywiście. Niemniej jednak szum się robi. Agencje często muszą zdawać raporty firmom z tego, co się dzieje w ich mediach społecznościowych.

    W międzyczasie oczywiście napiszę maila do Paclana, a wtedy link do posta może być moją kartą przetargową. emotka
    Liczba plusów to: cc_investigator, mia Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6388485
    Kobieta Karolina87

    Ranga numer 1

    Ilość wiadomości: 12
    Z nami od: 11.11.2013
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    Kochani, zwycięstwo. emotka

    Co prawda okazało się, że za fan page'm Paclana stoi ta sama agencja za co za konkursem i tam dalej utrzymywali, że sama jestem sobie winna, a wręcz moją winę podkoloryzowali. Jednak w pewnym momencie, między innymi dzięki Wam, szum pod postem zrobił się tak duży, że nagle zmienili stanowisko i zadzwonili do mnie z informacją, że jednak wyślą grilla. Da się? Da się!  emotka

    Dziękuję Wam ślicznie za wszystkie rady, privy, komentarze i lajki. Mam nadzieję, że agencja Veneo nigdy już nie będzie w ten sposób traktować konkursowiczów (a robią konkursy też chociażby dla lodów Koral), a dla innych agencji stanie się to przestrogą, że nie można nami pomiatać, bo i tak przecież dostajemy nagrody "za darmo".
    Liczba plusów to: cc_investigator, pawel1615, madzia1-s, ziolko, atyde25 [więcej] Liczba minusów to: 0


    Wypowiedź była edytowana 1 razy.

    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6388514
    ziolko

    Ranga numer 6

    Avatar ziolko

    Ilość wiadomości: 7774
    Z nami od: 06.01.2006
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 4

    Powrót do góry

    pewno dostali opier od Paclana  emotka emotka
    Liczba plusów to: adrian Liczba minusów to: 0




    spam smsowy? czyj to numer premium? sprawdź https://www.uke.gov.pl/tablice/NumerUpo-list.do?execution=e1s1

Aby móc odpowiedzieć w tym wątku musisz zarejestrować się.