szukanie zaawansowane
Rejestracja Logowanie
Home » Forum » Rozmowy

Agencje reklamowe/promocyjne - ogólna dyskusja


|< << < 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 >

  • Autor
    Wiadomość
  • Cytuj wiadomość #6387382
    ziolko

    Ranga numer 6

    Avatar ziolko

    Ilość wiadomości: 7873
    Z nami od: 06.01.2006
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 4

    Powrót do góry

    Karolina87 napisał(a):

    Tak, teraz po fakcie już oczywiście otrzymałam od organizatora numer przesyłki i link do systemu UPS. Tak jak wspomniałam, z historii wynika że była jedna próba doręczenia, zostawione awizo (nieprawda), a potem już paczka czekała w punkcie, o czym nie mogłam nawet wiedzieć... Nawet jeśli złożę reklamację do UPS, to nie chce mi się wierzyć, że coś tam zdziałam. Zastanawiam się bardziej jak wpłynąć na organizatora...

    UPS ma zapis, że próbują dostarczyć 3 razy
    Więc nie wiem dlaczego po jednokrotnej próbie paczka czekała w punkcie, w dodatku powinnaś dostać info
    https://www.ups.c...s-for-receiving.page
    Liczba plusów to: cb656 Liczba minusów to: 0




    spam smsowy? czyj to numer premium? sprawdź https://www.uke.gov.pl/tablice/NumerUpo-list.do?execution=e1s1



    Wypowiedź była edytowana 1 razy.

    Cytuj wiadomość #6387398
    Kobieta Karolina87

    Ranga numer 1

    Ilość wiadomości: 12
    Z nami od: 11.11.2013
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    ziolko napisał(a):

    Karolina87 napisał(a):

    Tak, teraz po fakcie już oczywiście otrzymałam od organizatora numer przesyłki i link do systemu UPS. Tak jak wspomniałam, z historii wynika że była jedna próba doręczenia, zostawione awizo (nieprawda), a potem już paczka czekała w punkcie, o czym nie mogłam nawet wiedzieć... Nawet jeśli złożę reklamację do UPS, to nie chce mi się wierzyć, że coś tam zdziałam. Zastanawiam się bardziej jak wpłynąć na organizatora...

    UPS ma zapis, że próbują dostarczyć 3 razyWięc nie wiem dlaczego po jednokrotnej próbie paczka czekała w punkcie, w dodatku powinnaś dostać info
    https://www.ups.c...s-for-receiving.page

    Z tego co rozumiem, cały ten tekst dotyczy sytuacji, gdy po pierwszej nieudanej próbie doręczenia, zalogujesz się do systemu UPS InfoNotice, gdzie możesz decydować dalej o losach paczki. Wtedy możesz skierować paczkę do punktu, przeadresować lub poprosić o kolejną próbą dostarczenia (łącznie masz 3 takie szanse). Ja niestety nie dostałam szansy zalogowania się tam.

    Przeczytałam warunki przewozu i tam niestety nie ma nic o 3 próbach dostarczenia...
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0


    Wypowiedź była edytowana 1 razy.

    Cytuj wiadomość #6387423
    Kobieta superloser

    Ranga numer 3

    Ilość wiadomości: 747
    Z nami od: 08.07.2017
    Punkty karne: 2/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    Karolina87 napisał(a):

    ziolko napisał(a):

    Karolina87 napisał(a):

    Tak, teraz po fakcie już oczywiście otrzymałam od organizatora numer przesyłki i link do systemu UPS. Tak jak wspomniałam, z historii wynika że była jedna próba doręczenia, zostawione awizo (nieprawda), a potem już paczka czekała w punkcie, o czym nie mogłam nawet wiedzieć... Nawet jeśli złożę reklamację do UPS, to nie chce mi się wierzyć, że coś tam zdziałam. Zastanawiam się bardziej jak wpłynąć na organizatora...

    UPS ma zapis, że próbują dostarczyć 3 razyWięc nie wiem dlaczego po jednokrotnej próbie paczka czekała w punkcie, w dodatku powinnaś dostać infohttps://www.ups.c...s-for-receiving.page

    Z tego co rozumiem, cały ten tekst dotyczy sytuacji, gdy po pierwszej nieudanej próbie doręczenia, zalogujesz się do systemu UPS InfoNotice, gdzie możesz decydować dalej o losach paczki. Wtedy możesz skierować paczkę do punktu, przeadresować lub poprosić o kolejną próbą dostarczenia (łącznie masz 3 takie szanse). Ja niestety nie dostałam szansy zalogowania się tam.

    Przeczytałam warunki przewozu i tam niestety nie ma nic o 3 próbach dostarczenia...

    To napisz do Fundatora. 
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość #6387558
    Kobieta sylzab2294

    Ranga numer 5

    Avatar sylzab2294

    Ilość wiadomości: 2631
    Z nami od: 04.08.2008
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 7

    Powrót do góry

    ziolko napisał(a):

    Karolina87 napisał(a):

    Tak, teraz po fakcie już oczywiście otrzymałam od organizatora numer przesyłki i link do systemu UPS. Tak jak wspomniałam, z historii wynika że była jedna próba doręczenia, zostawione awizo (nieprawda), a potem już paczka czekała w punkcie, o czym nie mogłam nawet wiedzieć... Nawet jeśli złożę reklamację do UPS, to nie chce mi się wierzyć, że coś tam zdziałam. Zastanawiam się bardziej jak wpłynąć na organizatora...

    UPS ma zapis, że próbują dostarczyć 3 razyWięc nie wiem dlaczego po jednokrotnej próbie paczka czekała w punkcie, w dodatku powinnaś dostać info
    https://www.ups.c...s-for-receiving.page

    oni teraz tak robią...awizo do skrzynki, bez jakiegokolwiek kontaktu (czyt. nawet nie przyjdą pod drzwi) i paczka w punkcie odbioru... Zeszli na psy, a moim zdaniem byli kiedyś fajną firmą kurierską...
    Liczba plusów to: ziolko Liczba minusów to: 0




    Gdy już myślisz, że wszystko się układa...Nagle w drewnianym kościele, kolejna cegła na Ciebie spada...

    Cytuj wiadomość #6388104
    Kobieta Karolina87

    Ranga numer 1

    Ilość wiadomości: 12
    Z nami od: 11.11.2013
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem. Napisałam reklamację do UPS, ale oficjalnie odpowiedzi mogę spodziewać się do 2 tygodni. W międzyczasie Veneo nie wykazywało choć odrobinę dobrej woli, więc zasugerowałam im że skontaktuje się bezpośrednio z działem marketingu Paclan i tam będę szukać zrozumienia.

    To doprowadziło do tego, że... w kompletnej furii zadzwoniła do mnie sama prezes Veneo, którą krzyczała, że "wysyłam do nich brzydkie maile" i krzyczała co ja sobie w ogóle myślę. Generalnie długo by opowiadać, żałuję że rozmowa nie została nagrana.

    Postanowiłam opisać sprawę na Facebooku Paclana. Jeżeli kogoś też razi takie traktowanie laureatów konkursów, to prosiłabym o wsparcie, choćby lajkiem.
    https://www.faceb...sts/1688625531168116
    Liczba plusów to: cb656, mia Liczba minusów to: 0


    Wypowiedź była edytowana 2 razy.

    Cytuj wiadomość #6388106
    Kobieta superloser

    Ranga numer 3

    Ilość wiadomości: 747
    Z nami od: 08.07.2017
    Punkty karne: 2/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    Karolina87 napisał(a):

    Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem. Napisałam reklamację do UPS, ale oficjalnie odpowiedzi mogę spodziewać się do 2 tygodni. W międzyczasie Veneo nie wykazywało choć odrobinę dobrej woli, więc zasugerowałam im że skontaktuje się bezpośrednio z działem marketingu Paclan i tam będę szukać zrozumienia. To doprowadziło do tego, że... w kompletnej furii zadzwoniła do mnie sama prezes Veneo, którą krzyczała, że "wysyłam do nich brzydkie maile" i krzyczała co ja sobie w ogóle myślę. Generalnie długo by opowiadać, żałuję że rozmowa nie została nagrana.

    Postanowiłam opisać sprawę na Facebooku Paclana. Jeżeli kogoś też razi takie traktowanie laureatów konkursów, to prosiłabym o wsparcie, choćby lajkiem.
    https://www.faceb...sts/1688625531168116

    Masz świadomść,  ze FB ect to jest pod władaniem Agencji P-R emotka  a nie firmy.
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość #6388111
    mia

    Ranga numer 5

    Avatar mia

    Ilość wiadomości: 13514
    Z nami od: 04.05.2010
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 6

    Powrót do góry

    superloser napisał(a):

    Karolina87 napisał(a):

    Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem. Napisałam reklamację do UPS, ale oficjalnie odpowiedzi mogę spodziewać się do 2 tygodni. W międzyczasie Veneo nie wykazywało choć odrobinę dobrej woli, więc zasugerowałam im że skontaktuje się bezpośrednio z działem marketingu Paclan i tam będę szukać zrozumienia. To doprowadziło do tego, że... w kompletnej furii zadzwoniła do mnie sama prezes Veneo, którą krzyczała, że "wysyłam do nich brzydkie maile" i krzyczała co ja sobie w ogóle myślę. Generalnie długo by opowiadać, żałuję że rozmowa nie została nagrana.Postanowiłam opisać sprawę na Facebooku Paclana. Jeżeli kogoś też razi takie traktowanie laureatów konkursów, to prosiłabym o wsparcie, choćby lajkiem.
    https://www.faceb...sts/1688625531168116

    Masz świadomść,  ze FB ect to jest pod władaniem Agencji P-R emotka  a nie firmy.

    Świadomość to jest taka, że wielokrotnie "dym" na FB pomógł i to szybko. emotka
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0




    Wyszłam na dłużej, kiedyś wracam.

    Cytuj wiadomość #6388112
    Kobieta Karolina87

    Ranga numer 1

    Ilość wiadomości: 12
    Z nami od: 11.11.2013
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    superloser napisał(a):

    Karolina87 napisał(a):

    Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem. Napisałam reklamację do UPS, ale oficjalnie odpowiedzi mogę spodziewać się do 2 tygodni. W międzyczasie Veneo nie wykazywało choć odrobinę dobrej woli, więc zasugerowałam im że skontaktuje się bezpośrednio z działem marketingu Paclan i tam będę szukać zrozumienia. To doprowadziło do tego, że... w kompletnej furii zadzwoniła do mnie sama prezes Veneo, którą krzyczała, że "wysyłam do nich brzydkie maile" i krzyczała co ja sobie w ogóle myślę. Generalnie długo by opowiadać, żałuję że rozmowa nie została nagrana.Postanowiłam opisać sprawę na Facebooku Paclana. Jeżeli kogoś też razi takie traktowanie laureatów konkursów, to prosiłabym o wsparcie, choćby lajkiem.
    https://www.faceb...sts/1688625531168116

    Masz świadomść,  ze FB ect to jest pod władaniem Agencji P-R emotka  a nie firmy.

    Tak, oczywiście. Niemniej jednak szum się robi. Agencje często muszą zdawać raporty firmom z tego, co się dzieje w ich mediach społecznościowych.

    W międzyczasie oczywiście napiszę maila do Paclana, a wtedy link do posta może być moją kartą przetargową. emotka
    Liczba plusów to: cc_investigator, mia Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość #6388485
    Kobieta Karolina87

    Ranga numer 1

    Ilość wiadomości: 12
    Z nami od: 11.11.2013
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    Kochani, zwycięstwo. emotka

    Co prawda okazało się, że za fan page'm Paclana stoi ta sama agencja za co za konkursem i tam dalej utrzymywali, że sama jestem sobie winna, a wręcz moją winę podkoloryzowali. Jednak w pewnym momencie, między innymi dzięki Wam, szum pod postem zrobił się tak duży, że nagle zmienili stanowisko i zadzwonili do mnie z informacją, że jednak wyślą grilla. Da się? Da się!  emotka

    Dziękuję Wam ślicznie za wszystkie rady, privy, komentarze i lajki. Mam nadzieję, że agencja Veneo nigdy już nie będzie w ten sposób traktować konkursowiczów (a robią konkursy też chociażby dla lodów Koral), a dla innych agencji stanie się to przestrogą, że nie można nami pomiatać, bo i tak przecież dostajemy nagrody "za darmo".
    Liczba plusów to: nelunia, cb656, mia, cc_investigator, pawel1615 [więcej] Liczba minusów to: 0


    Wypowiedź była edytowana 1 razy.

    Cytuj wiadomość #6388514
    ziolko

    Ranga numer 6

    Avatar ziolko

    Ilość wiadomości: 7873
    Z nami od: 06.01.2006
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 4

    Powrót do góry

    pewno dostali opier od Paclana  emotka emotka
    Liczba plusów to: adrian Liczba minusów to: 0




    spam smsowy? czyj to numer premium? sprawdź https://www.uke.gov.pl/tablice/NumerUpo-list.do?execution=e1s1

    Cytuj wiadomość #6393082
    Kobieta ivanotta

    Ranga numer 5

    Avatar ivanotta

    Ilość wiadomości: 4487
    Z nami od: 20.02.2009
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 6

    Powrót do góry

    Ma ktoś może jakiś kontakt mailowy do agencji Mgd-Gmw?
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0




    Prędzej czy później okazuje się, że ci, którzy wygrywają to ci, którzy myślą, że mogą wygrać.. – Richard Bach
    polecam mbank: http://bit.ly/2ug5ePf

    Cytuj wiadomość #6394026
    Mężczyzna adrian

    Ranga numer 2

    Ilość wiadomości: 132
    Z nami od: 18.11.2008
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 1

    Powrót do góry

    ivanotta napisał(a):

    Ma ktoś może jakiś kontakt mailowy do agencji Mgd-Gmw?

    Zdaje się, że MGD GMW to nie jest agencja, tylko część Maspexu - producenta wielu znanych marek. Z resztą to ostatnio bardzo "popularna" firma. emotka
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość #6394077
    Kobieta ivanotta

    Ranga numer 5

    Avatar ivanotta

    Ilość wiadomości: 4487
    Z nami od: 20.02.2009
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 6

    Powrót do góry

    adrian napisał(a):

    ivanotta napisał(a):

    Ma ktoś może jakiś kontakt mailowy do agencji Mgd-Gmw?

    Zdaje się, że MGD GMW to nie jest agencja, tylko część Maspexu - producenta wielu znanych marek. Z resztą to ostatnio bardzo "popularna" firma. emotka

    Tiger, Tiger... już wygooglałam emotka . Dzięki!
    Liczba plusów to: adrian Liczba minusów to: 0




    Prędzej czy później okazuje się, że ci, którzy wygrywają to ci, którzy myślą, że mogą wygrać.. – Richard Bach
    polecam mbank: http://bit.ly/2ug5ePf

    Cytuj wiadomość #6394243
    Mężczyzna case

    Ranga numer 1

    Ilość wiadomości: 20
    Z nami od: 23.08.2017
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    ir napisał(a):

    canti0 napisał(a):

    Mam wrazenie że ostatnio wszystkie agencje są przeciwko nam, kiedyś było innaczej czyt. Smolar, Albedo, karlsbad, IQ i inne. Liczne skargi chyba się odbijają echem emotka  Kiedyś wszystko szło załatwić, teraz patrzą tylko aby nie wydać nagrody.

    Być może ma na to wpływ także to, że mają wpis: Nagrody przechodzą na rzecz Organizatora.
    Łatwiej im "nie wydawać".
    Ja zauważyłam (na pewno nie tylko ja) znacznie słabsze nagrody w konkursach niż kiedyś i mniejszą liczbę, nie mówiąc już o konieczności inwestowania (kiedyś np. 1-2 piwa, dziś 4, itd.)

    Pozwolę sobie odkopać tę wypowiedź i wyjaśnić - zapis "...przechodzą na rzecz Organizatora" nie oznacza, że Organizator chce je zachować dla siebie - oznacza to, choć nieco mgliście, że będą rozdysponowane osobom rezerwowym a w SKRAJNYCH przypadkach - wykorzystane np podczas innej promocji (w sytuacji, kiedy jest np. dużo nagród a mało zgłoszeń i fizycznie nie ma komu ich wydać).

    ...przynajmniej u uczciwych Organizatorów pracujących dla uczciwego klienta.
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość #6394269
    Kobieta ir

    Ranga numer 3

    Ilość wiadomości: 879
    Z nami od: 23.03.2006
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 2

    Powrót do góry

    case napisał(a):

    ir napisał(a):

    canti0 napisał(a):

    Mam wrazenie że ostatnio wszystkie agencje są przeciwko nam, kiedyś było innaczej czyt. Smolar, Albedo, karlsbad, IQ i inne. Liczne skargi chyba się odbijają echem emotka  Kiedyś wszystko szło załatwić, teraz patrzą tylko aby nie wydać nagrody.

    Być może ma na to wpływ także to, że mają wpis: Nagrody przechodzą na rzecz Organizatora.Łatwiej im "nie wydawać".
    Ja zauważyłam (na pewno nie tylko ja) znacznie słabsze nagrody w konkursach niż kiedyś i mniejszą liczbę, nie mówiąc już o konieczności inwestowania (kiedyś np. 1-2 piwa, dziś 4, itd.)

    Pozwolę sobie odkopać tę wypowiedź i wyjaśnić - zapis "...przechodzą na rzecz Organizatora" nie oznacza, że Organizator chce je zachować dla siebie - oznacza to, choć nieco mgliście, że będą rozdysponowane osobom rezerwowym a w SKRAJNYCH przypadkach - wykorzystane np podczas innej promocji (w sytuacji, kiedy jest np. dużo nagród a mało zgłoszeń i fizycznie nie ma komu ich wydać).

    ...przynajmniej u uczciwych Organizatorów pracujących dla uczciwego klienta.

    O, nowa twarz z agencji emotka Drugi wpis na forum i odkopujesz taki wpis?
    Rezerw już dawno nie ma, rzadko które agencje je mają, weź przestań, milion razy toczyły się tu dyskusje o zawłaszczaniu nagród i kręceniu z tym, czy paragon dotarł czy nie, lub z tym, że "paragon nie spełnia wymogów". Niektóre agencje się w tym lubują. Odpuść.
    Liczba plusów to: mayteq, edzia21 Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość #6394278
    Mężczyzna case

    Ranga numer 1

    Ilość wiadomości: 20
    Z nami od: 23.08.2017
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    A odkopuję, bo nie lubię, jak ktoś generalizuje i bzdury wypisuje...
    I tak, jestem z agencji, żadna tajemnica.

    A rezerwy? Są zawsze. Nie opisuje się tego w regulaminach, bo ich przydzielanie wygląda zawsze inaczej i czasami przybiera formę działań ad-hoc, trudno to ubrać w jakieś ramy. Ale są zawsze i dążeniem naszym ZAWSZE jest, żeby wydać wszystkie nagrody. Bo już je kupiliśmy, bo klient w życiu nie chce słyszeć o ich zwrocie, bo nie chcemy syfu na FB, bo płacimy za magazynowanie, bo z góry zapłaciliśmy za pakowanie, konfekcjonowanie i wysyłkę. Wybierz sobie emotka
    Liczba plusów to: cb656, -Violka-, wredzia Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość #6394317
    Mężczyzna case

    Ranga numer 1

    Ilość wiadomości: 20
    Z nami od: 23.08.2017
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    tsubasa napisał(a):

    case a kasę też zawsze tak chętnie w rezerwie oddajecie? Obstawiam, że jesteś z najgorszej agencji, czyli Avanti emotka Choć nie najgorsza to G3 emotka


    Pudło i pudło emotka

    I tak, również emotka chociaż z kasą najczęściej nie ma problemu, po nią się laureaci chętnie zgłaszają emotka
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość #6394318
    Kobieta ir

    Ranga numer 3

    Ilość wiadomości: 879
    Z nami od: 23.03.2006
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 2

    Powrót do góry

    case napisał(a):

    A odkopuję, bo nie lubię, jak ktoś generalizuje i bzdury wypisuje... I tak, jestem z agencji, żadna tajemnica.

    A rezerwy? Są zawsze. Nie opisuje się tego w regulaminach, bo ich przydzielanie wygląda zawsze inaczej i czasami przybiera formę działań ad-hoc, trudno to ubrać w jakieś ramy. Ale są zawsze i dążeniem naszym ZAWSZE jest, żeby wydać wszystkie nagrody. Bo już je kupiliśmy, bo klient w życiu nie chce słyszeć o ich zwrocie, bo nie chcemy syfu na FB, bo płacimy za magazynowanie, bo z góry zapłaciliśmy za pakowanie, konfekcjonowanie i wysyłkę. Wybierz sobie emotka

    Błagam, tylko nie uprawiaj tu propagandy. Nie zdradzaj kulisów pracy, to twoja sprawa.
    Tu naprawdę jest pełno kumatych ludzi emotka
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość #6394321
    Kobieta apoccalipsa

    Ranga numer 5

    Avatar apoccalipsa

    Ilość wiadomości: 4824
    Z nami od: 15.09.2004
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 11

    Powrót do góry

    generalnie uważam, że niektóre agencje zapominają o najważniejszym - to my nakręcamy im sprzedaż, biorąc udział w konkursach 
    nie powinni, więc gryźć ręki, która ich karmi 
    Liczba plusów to: kumulacja, joka, mayteq, ir [więcej] Liczba minusów to: 0


    Wypowiedź była edytowana 1 razy.

    Cytuj wiadomość #6394324
    Mężczyzna case

    Ranga numer 1

    Ilość wiadomości: 20
    Z nami od: 23.08.2017
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    ir napisał(a):

    case napisał(a):

    A odkopuję, bo nie lubię, jak ktoś generalizuje i bzdury wypisuje... I tak, jestem z agencji, żadna tajemnica. A rezerwy? Są zawsze. Nie opisuje się tego w regulaminach, bo ich przydzielanie wygląda zawsze inaczej i czasami przybiera formę działań ad-hoc, trudno to ubrać w jakieś ramy. Ale są zawsze i dążeniem naszym ZAWSZE jest, żeby wydać wszystkie nagrody. Bo już je kupiliśmy, bo klient w życiu nie chce słyszeć o ich zwrocie, bo nie chcemy syfu na FB, bo płacimy za magazynowanie, bo z góry zapłaciliśmy za pakowanie, konfekcjonowanie i wysyłkę. Wybierz sobie emotka

    Błagam, tylko nie uprawiaj tu propagandy. Nie zdradzaj kulisów pracy, to twoja sprawa.
    Tu naprawdę jest pełno kumatych ludzi emotka


    Nie ma problemu.
    Tylko tak sobie poczytałem to forum, jest na nim pełno domysłów, niedomówień i innych tego typu. Myślałem, że pewne rzeczy rozjaśnię, ale jak nie, to nie emotka
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0

Aby móc odpowiedzieć w tym wątku musisz zarejestrować się.