Albedo Marketing

12 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >> >|

ziolko

Cytuj wiadomość#6348168 czwartek, 20 kwietnia 2017, 12:27:25
W związku z tym, że jest coraz więcej "niespodzianek" w konkursach organizowanych przez tą agencję, zakładam nowy temat, żebyście mogli tu wpisywać wszystkie "kwiatki", typu zaginiony paragon, a był przyklejony do oświadczenia, zaginiony list, a widnieje jako dostarczony itp.

Przykład stąd https://www.e-kon...rona/4117#p6348167 

infatne

Cytuj wiadomość#6348177 czwartek, 20 kwietnia 2017, 12:34:26
Potwierdzam, ja czekam na swoje standy z rezerwy. Mam potwierdzenie odbioru mojego listu z paragonem ale agencja go nie dostała. Potem dosyłałam skan potwierdzenia maile  i znowu podobno nie poszedł. Kiedy już doszedł i standy miały by następnego dnia wysłane czekać na nie już 2 tydzień. Serio mam już dość 

mrmax

Cytuj wiadomość#6348179 czwartek, 20 kwietnia 2017, 12:35:30
Słuchajcie, to co wyprawia ostatnio Albedo to przegięcie pały jest:
- listy im giną, mimo że na poczcie widnieją jako dostarczone, 
- konkursy dla henkela w tym samym okresie w ITM i selgrosie mają ten sam prefiks
- kręcą wały na nagrodach - np. w loterii wedla rozdali 19 z 200 bonów po 200 zł
- nie mają rezerwy w wielu konkursach, a nagrody przechodzą na rzecz organizatora - przypadek? nie sądzę  emotka  

Nie nawołuję do bojkotu, bo to nie zadziała, ale apeluję, byśmy się zebrali i pisali zbiorcze reklamacje i zażalenia na obsługę konkursów przez Albedo do sponsorów nagród, bo chyba nie o to chodzi firmom, by agencja konkursowa działała negatywnie na wizerunek firmy, a tak się w tej chwili zaczyna dziać. Jeśli agencja nie radzi sobie, niech się nie zabiera za konkursy. Pamiętajcie, że w kupie siła! Co wy na to? Piszcie o swoich doświadczeniach, i co możemy wspólnie zdziałać, by zrobić z nimi porządek emotka

ziolko

Cytuj wiadomość#6348180 czwartek, 20 kwietnia 2017, 12:36:46
tak sobie myślę, że skoro giną paragony przytwierdzone do oświadczenia albo okazuje się, że jest nie taki numer, jaki powinien być, to może trzeba je przyklejać, przytwierdzać zszywaczem, po czym robić zdjęcie paragonu położonego obok telefonu z wyświetlonym smsem, w którym widać zgłoszony nr paragonu?? i wysyłać tylko jeden sms z danego numeru, żeby nie było problemu, że paragon się nie zgadza emotka  
W razie zaginięcia albo wątpliwości będziecie mieli dowód, że był wysłany dobry paragon z właściwym numerem

Może trzeba ich zgłosić do UOKiKu? skoro mają takie problemy, to niech zajmie się nimi ktoś nadrzędny z zewnątrz... albo co najmniej pisać do sponsorów, że agencja zawłaszcza sobie nagrody i nie potrafi dobrze rozwiązać konkursu
0 0

asper01

Cytuj wiadomość#6348181 czwartek, 20 kwietnia 2017, 12:37:21
Kurcze, a ja nigdy nie miałem z nimi problemów. Nawet paragony mi odesłali kiedyś, bo nie wiedziałem, który wygrał i 2 x przekładali paragony Kamisa między różnymi konkursami. Wszystko załatwiałem poprzez pisemne prośby, załączane do oświadczeń. Pewno zależy na kogo się trafi...

mrmax

Cytuj wiadomość#6348182 czwartek, 20 kwietnia 2017, 12:37:55
donia7 napisał(a):

Ja czekam na swoją nerkę emotka  Reklamacja już poszła. List do ich wraz z oświadczenie i paragonem dotarł, ale oni twierdzą, że nie emotka

do mnie żadna z trzech nerek nie dotarła - śpiewka oczywiście ta sama, list nie dotarł, mimo że na poczcie widnieje jako dostarczony. Telefonicznie sprawa nie do załatwienia, mailowo też - tylko pisemnie akceptują. Naciąganie na koszty z ich strony, bo reklamacja musi być kolejnym poleconym tyle że z potwierdzeniem odbioru, a to już wydatek 9,40 zł (za priorytet). Myślą, że ludzie odpuszczą dla takiej nagrody, a oni przytulą znów niezłą sumkę na swoim "wale" konkursowym.

Ja zawsze zszywaczem spinam paragon z oświadczeniem na kartce A4 - nie ma opcji by odpadł. Co najlepsze, że taki sam przypadek mam dla trzech różnych listów emotka , ale widzę że jest Was więcej. 

Apeluję, piszmy wszyscy zbiorowo do Henkela co wyrabia Albedo - niech zmienią tę agencję na inną, rzetelną, która wykona należycie swoją robotę.

andziulka21

Cytuj wiadomość#6348183 czwartek, 20 kwietnia 2017, 12:37:57
Chyba się cieszę,że ostatnio nic u nich nie wygrałam..
Mogę tylko zasugerować, żeby wysyłać im paragony poleconym za pisemnym potwierdzeniem odbioru. Przynajmniej później ma się w ręku podpis odbierającego emotka

madzia1-s

Cytuj wiadomość#6348187 czwartek, 20 kwietnia 2017, 12:43:48
Oni chyba tam nic nie ogarniają.
Ja miałam sytuację, że wygrałam młynek Kamis, wszystko poszło ok, paragony odesłała, młynek szybko dotarł po czym pewnego dnia rano budzi mnie tel od ALbedo z informacją, że wygrałam młynek. Poinformowałam Panią, że młynek mam już w domu, a drugiego przeciez nie mogę wygrać. Pani powiedziała ok, koniec rozmowy. Tego samego dnia kolejny telefon, że wygrałam młynek znowu wyjaśniam wszystko co i jak, a Pani uparcie, że przeciez mogę wygrać drugi raz, ze mam koniecznie  przesłać paragony i oświadczenie, mówie, że paragony wszystkie juz maja, a ona: zrobie adnotację że paragony są proszę odesłąć oświadczenie, mail przyszedł dodatkowy. No to wysłaąłam, opisałam sytuację. 
Po jakimśc czasie piszę zapytanie co z tym drugim młynkiem a tu odp. że zgodnie z regulaminem mogę wygrać tylko raz. Napisałam im, że skoro sami przez tel mówili, że wygrałam 2 raz to dlaczego wprowadzają mnie w bład, narazaja na koszty itp. Maja nagrania niech je odłuchają co mi ta baba obiecywała przez telefon i namawiała na wysyłkę ale na to juz odp na maila nie dostałam....

1Mamcia

Cytuj wiadomość#6348188 czwartek, 20 kwietnia 2017, 12:43:57
Ja pisałam reklamacje i skargę na nich do fundatora nagród. Fundator przeprosił i wyslal mi niespodziankę a albedo dało mi bana. 
Dla mnie najgorsza agencja z tych dużych. 
Przede wszystkim powinniśmy pisać do sponsorów typu Winiary czy Wedel ze zapis o przechodzeniu nagród na rzecz organizatora to skandal...

Vivacia

Cytuj wiadomość#6348191 czwartek, 20 kwietnia 2017, 12:45:04
A ja myślałam, że z takich numerów to IQ Marketing słynie...
0 0

deva

Cytuj wiadomość#6348192 czwartek, 20 kwietnia 2017, 12:45:58
asper01 napisał(a):

Kurcze, a ja nigdy nie miałem z nimi problemów. Nawet paragony mi odesłali kiedyś, bo nie wiedziałem, który wygrał i 2 x przekładali paragony Kamisa między różnymi konkursami. Wszystko załatwiałem poprzez pisemne prośby, załączane do oświadczeń. Pewno zależy na kogo się trafi...

Ja też nigdy nie miałam problemów, ale to było kiedyś....teraz jak czytam o przywłaszczaniu nagród to nerwy mnie biorą emotka
0 0

mrmax

Cytuj wiadomość#6348194 czwartek, 20 kwietnia 2017, 12:48:21
Kolejne przykłady "wała" albedo:
- Loteria Wedla Gama/DC/Groszek/Eurosklep - spójrzcie na wyniki http://wiosennaloteria.pl/ - powtarzają się osoby i miejscowości, mimo że w regulaminie jasno napisane, że jedna osoba ma prawo do jednej nagrody danego stopnia. 
Nawet jeśli to nadużycia ze strony grających, to powinni to weryfikować, a sami nawet nie trzymają się regulaminu. 

- Loteria Wedla w Carrefour - wygrał ktoś z was cokolwiek? Wyniki: http://www.slodkiprezentodserca.pl/ - rozdane 19 z 200 bonów do Carrefoura (tak wynika z listy laureatów). Tak samo, nie wszystkie vouchery do SPA rozdane. Reszta została w agencji? Sporo tego ...

ziolko

Cytuj wiadomość#6348195 czwartek, 20 kwietnia 2017, 12:48:23
1Mamcia napisał(a):

Ja pisałam reklamacje i skargę na nich do fundatora nagród. Fundator przeprosił i wyslal mi niespodziankę a albedo dało mi bana. 
Dla mnie najgorsza agencja z tych dużych. 
Przede wszystkim powinniśmy pisać do sponsorów typu Winiary czy Wedel ze zapis o przechodzeniu nagród na rzecz organizatora to skandal...

skąd wiesz, że dostałaś bana?? 
0 0

ziolko

Cytuj wiadomość#6348196 czwartek, 20 kwietnia 2017, 12:50:21
mrmax napisał(a):

Kolejne przykłady "wała" albedo:
- Loteria Wedla Gama/DC/Groszek/Eurosklep - spójrzcie na wyniki http://wiosennaloteria.pl/ - powtarzają się osoby i miejscowości, mimo że w regulaminie jasno napisane, że jedna osoba ma prawo do jednej nagrody danego stopnia. 
Nawet jeśli to nadużycia ze strony grających, to powinni to weryfikować, a sami nawet nie trzymają się regulaminu. 

- Loteria Wedla w Carrefour - wygrał ktoś z was cokolwiek? Wyniki: http://www.slodkiprezentodserca.pl/ - rozdane 19 z 200 bonów do Carrefoura (tak wynika z listy laureatów). Tak samo, nie wszystkie vouchery do SPA rozdane. Reszta została w agencji? Sporo tego ...

gdyby nie rozdali 19 z 200, to ok, ktoś coś nakręcił, nie odesłał paragonu itp. Ale że tylko tyle poszło do ludzi??? a 181 zostało u nich??? to już PRZEGIĘCIE I PODEJRZANA SPRAWA

Claudia77

Cytuj wiadomość#6348197 czwartek, 20 kwietnia 2017, 12:50:40
czyli co wniosek jeden - nie grać z Albedo???
0 0

kalka

Cytuj wiadomość#6348198 czwartek, 20 kwietnia 2017, 12:52:09
ziolko napisał(a):

W związku z tym, że jest coraz więcej "niespodzianek" w konkursach organizowanych przez tą agencję, zakładam nowy temat, żebyście mogli tu wpisywać wszystkie "kwiatki", typu zaginiony paragon, a był przyklejony do oświadczenia, zaginiony list, a widnieje jako dostarczony itp.

Przykład stąd https://www.e-kon...rona/4117#p6348167 

Super pomysł ! emotka
Przy okazji tego wątku opiszę jeszcze jedną sytuację z udziałem tej agencji  emotka
Moja forumowa koleżanka postanowiła zagrać w konkursie  "albedowskim" w Hebe: https://www.e-konkursy.info/konkurs/konkurs-schauma-zimowe-szalenstwo-hebe.html#.WPiQAkWLRdg - było tam 6 cennych nagród o wartości ok. 25 000 zł każda
-niestety nie podawało się nr paragonu emotka , a konkurs nie przewidywał listy rezerwowej   emotka
W związku z tym, że termin poinformowania zwycięzców minął, na forum cisza, na stronie Hebe też nie pojawiały się wyniki nasza koleżanka napisała zapytanie, dlaczego w tym akurat konkursie nie podali wyników (np.listy laureatów, choćby nawet imienia i miejscowości ), jednocześnie jako osoba biorąca udział poprosiła o udzielenie jej informacji na temat wyników. W odpowiedzi otrzymała info, że podanie na stronie konkursu samych nawet imion laureatów i pierwszej litery nazwiska albo miejscowości byłoby naruszeniem dóbr osobistych  laureatów (przesłanie uczestnikowi konkursu takiej informacji również)  emotka
Czyli mam rozumieć, że podanie moich danych na liście laureatów w przypadku wygrania przeze mnie standów (których do dzisiaj mi nie przysłali) było naruszeniem moich dóbr osobistych przez Albedo Marketing ??? emotka

mrmax

Cytuj wiadomość#6348200 czwartek, 20 kwietnia 2017, 12:52:59
Claudia77 napisał(a):

czyli co wniosek jeden - nie grać z Albedo???

to nic nie da, cześć zawsze będzie grać, tu chodzi o to, żeby firmy sponsorujące nagrody, takie jak Wedel, Henkel, Kamis zmieniły agencję obsługującą konkursy, bo to co Albedo zaczyna ostatnio wyrabiać to przegięcie

ziolko

Cytuj wiadomość#6348206 czwartek, 20 kwietnia 2017, 12:57:37
kalka stąd wniosek, że nagrody zostawili dla siebie, a konkurs był zorganizowany pod publikę  emotka  moim zdaniem koleżanka powinna napisać do sponsora, żeby wyjaśnił sytuację, bo zwykły, szary człowiek jak widać odbija się od albedowskich drzwi.
Bo co to za problem podać te dane laureatów, skoro w innych konkursach podają???
Poza tym zawsze można uwrażliwić sponsora na nieczyste zagrywki agencji podając inne przykłady.

ziolko

Cytuj wiadomość#6348208 czwartek, 20 kwietnia 2017, 12:59:20
zamierzam napisać reklamację do konkursu wedla w c4. Brałam tam udział, więc mogę emotka  
Ale nie napiszę do Abedo, tylko do Wedla.

ziolko

Cytuj wiadomość#6348211 czwartek, 20 kwietnia 2017, 13:01:45
cb656 - ja Cię proszę...  emotka
cb656 0
12 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >> >|