Reklama na e-Konkursy.info

Albedo Marketing

ewikewikk

Cytuj wiadomość#6354895 środa, 10 maj 2017, 23:00:53
edzia21 napisał(a):

ziolko napisał(a):

edzia21 napisał(a):

ziolko napisał(a):

loczeq nawet \"mniej\" wartościowe nagrody w dużej ilości dają niezłą sumę.. czyli np. 181 bonów do c4, kilka bonów do hotelu czy voucheró do itaki... to  już niezła suma. I co?? wpadła w ręce organizatora, bo \"listy wyparowały\" itp

A skąd wiesz że \"wpadły w ręce organizatora\" - mniemam, że pijesz do Albedo? Piszesz takie bzdury, że mam wrażenie iż nie masz zielonego pojęcia o funkcjonowaniu agencji reklamowych. Jeśli myślisz że kasa z niezakupionych i niewydanych nagród zostaje u wykonawcy promocji, to grubo się mylisz.

opieram się na regulaminie (czytając dosłownie):
"4.11 W przypadku, gdy zgłoszenie, które zostanie wylosowane dla Nagrody II Stopnia lub Nagrody III Stopnia nie spełnia wszystkich warunków określonych w Regulaminie lub Laureat nie spełni wszystkich warunków wydania mu Nagrody II Stopnia lub Nagrody III Stopnia określonych w Regulaminie, to Nagroda II Stopnia lub Nagroda III Stopnia pozostaje własnością Organizatora. "

"4.17 Nieprzesłanie wszystkich elementów Dokumentów w sposób i terminie określonym w Regulaminie powoduje utratę prawa do nagrody. Nieprzyznana nagroda pozostanie własnością Organizatora. "

Dosłownie...to kasa zostaje u zleceniodawcy (prawowitego Organizatora), który zlecił konkurs agencji (Albedo). Wszystko jest zawsze rozliczane co do centa. 
W tym przypadku będzie to LOTTE Wedel. Albedo działa wyłącznie na jego zlecenie, mianując się "organizatorem" akcji promocyjnej.

Edzia, myślę, że tak nie jest. Moim zdaniem jednym z problemów z Albedo ( i jeszcze jedną agencją) są zapisy regulaminowe dające im prawo do niewydanych nagród. Im, nie fundatorom. W regulaminach innych firm zazwyczaj jest info o organizatorze - danej agencji oraz o fundatorze. W regulaminach Albedo jest mowa tylko o Albedo więc jeśli w dalszej części regulaminu jest mowa o tym, że nagrody pozostają własnością organizatora to historia jest w 100 % jasna, bo regulamin mówi tylko o jednym - Albedo. I to jest pole do kombinatorstwa i odpowiedź na pytanie, dlaczego na 200 bonów, jeśli dobrze pamiętam, aż! 19 trafiło do konsumentów. Bony to pikuś, co z samochodami, kasą czy wycieczkami - ich dotyczą te same zapisy regulaminowe. Inną sprawą jest, że fundatorzy mają w d... jak loteria jest organizowana i fakt, że nagrody nie trafiają w 100% do konsumentów tylko do cwanego pośrednika. Moim zdaniem powinniśmy uwrażliwiać fundatorów na zapisy regulaminu i fakt, że nagrody nie trafiają do konsumentów. Wtedy bez chandryczenia się z Albedo jest szansa, że odgórnie - ze strony fundatorów - coś się zmieni.

Przykład: 3 regulaminy ostatnich promocji Albedo i fragmenty regulaminów:

Promocja Wiosenna Loteria Wedel:
1POSTANOWIENIA OGÓLNE 1.1 Organizatorem konsumenckiej loterii promocyjnej „Wiosenna Loteria Wedel” jest Albedo Marketing sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu
4.6 W przypadku, gdy...  Nagroda... pozostaje własnością Organizatora.

Loteria Odjazdowe zakupy:
1.1 Organizatorem loterii... jest Albedo Marketing
4.7 ...nie zostaną spełnione wszystkie warunki wydania Nagrody... dana Nagroda... pozostaje własnością Organizatora

Loteria Słodki prezent od serca!
1.1 Organizatorem konsumenckiej loterii promocyjnej... jest Albedo Marketing
4.25 Nagrody osób wykluczonych z udziału w Loterii po przeprowadzeniu postępowania
wyjaśniającego pozostają własnością Organizatora.
ziolko 0

ziolko

Cytuj wiadomość#6354909 środa, 10 maj 2017, 23:20:46
ewikewikk - zapisz w kalendarzu, że zgadzam się z Tobą w całości emotka  

ewikewikk

Cytuj wiadomość#6354913 środa, 10 maj 2017, 23:24:47
Z mieszanymi odczuciami od paru dni w pewnych sprawach też się z Tobą ziolko zgadzam emotka Co to się z nami porobiło? emotka

ziolko

Cytuj wiadomość#6354914 środa, 10 maj 2017, 23:26:59
ewikewikk napisał(a):

Z mieszanymi odczuciami od paru dni w pewnych sprawach też się z Tobą ziolko zgadzam emotka Co to się z nami porobiło? emotka

obawiam się, że nadciąga S..K..S  emotka emotka
0 0

ewikewikk

Cytuj wiadomość#6354916 środa, 10 maj 2017, 23:28:14
O tym samym pomyślałam! Przez wiek jesteśmy mniej czujne i skore do słownych bijatyk emotka
0 0

ziolko

Cytuj wiadomość#6354920 środa, 10 maj 2017, 23:39:10
ewikewikk napisał(a):

O tym samym pomyślałam! Przez wiek jesteśmy mniej czujne i skore do słownych bijatyk emotka

hehe... nie myśl, ze cały czas tak będzie  emotka  bo odciski niby mam zahartowane, ale jednak dość wrażliwe na deptanie  emotka emotka

ewikewikk

Cytuj wiadomość#6354924 środa, 10 maj 2017, 23:43:31
Mam tak samo.  Bądź czujna emotka

visserarthur

Cytuj wiadomość#6354930 czwartek, 11 maj 2017, 00:04:19
Chyba trzeba Albedo podsunąć pomysł, by nie publikowali list Zwycięzców i będzie spokój. Smolar też nie publikuje chyba większości wyników i inne zresztą też.
ewunia 0

ewunia

Cytuj wiadomość#6354935 czwartek, 11 maj 2017, 00:11:17
visserarthur napisał(a):

Chyba trzeba Albedo podsunąć pomysł, by nie publikowali list Zwycięzców i będzie spokój. Smolar też nie publikuje chyba większości wyników i inne zresztą też.

"czego oko nie widzi, tego sercu nie żal" emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#6354936 czwartek, 11 maj 2017, 00:12:19
loczeq napisał(a):

Na forum jestem od 11 lat, loteriami zajmuję się zawodowo od 14 a od ponad 3 gram także poza granicami PL. Piszę posty tylko w tematach loteryjnych i tylko wtedy gdy mi się naprawdę nudzi bo uważam że temat znam nie gorzej jak niektórzy znają swój pokój. Nie lansuje żadnej teorii tylko domniemuję na podstawie własnego doświadczenia jak może być w tym akurat przypadku (odpowiadając na kolejne pytanie, akurat  tej loterii nie brałem udziału).

matys napisał(a):

Wesprze nas Pan w jakiś sposób? (w zapytaniach do Albedo Marketing)

Przez ostatnie dwa dni napisałem tyle, czego się od żadnej agencji nie dowiecie. Jedni uwierzą inni będą szukać winnych na siłę ale to już nie moja sprawa. Każdy jest wolnym człowiekiem i może wierzyć w co chce.

ale czasem i pracownicy agencji przywożą mega nagrodę  emotka  i można się dużo dowiedzieć  emotka  a co do wiary... fajne, chociaż szukałam czegoś o pełni  emotka  http://demotywato...ial-zdobyc-najwyzszy
0 0

ziolko

Cytuj wiadomość#6354937 czwartek, 11 maj 2017, 00:12:51
ewunia napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Chyba trzeba Albedo podsunąć pomysł, by nie publikowali list Zwycięzców i będzie spokój. Smolar też nie publikuje chyba większości wyników i inne zresztą też.

"czego oko nie widzi, tego sercu nie żal" emotka

jasne... i jeszcze większe pole do "popisów" czy innych rzeczy  emotka  
0 0

ewikewikk

Cytuj wiadomość#6354938 czwartek, 11 maj 2017, 00:13:47
visserarthur napisał(a):

Chyba trzeba Albedo podsunąć pomysł, by nie publikowali list Zwycięzców i będzie spokój. Smolar też nie publikuje chyba większości wyników i inne zresztą też.

Agencje, które nie mają zapisów o zatrzymywaniu nagród dla siebie mniej mają pola do "popisu" więc może nie muszą się spowiadać?
0 0

ewunia

Cytuj wiadomość#6354939 czwartek, 11 maj 2017, 00:18:39
ziolko napisał(a):

ewunia napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Chyba trzeba Albedo podsunąć pomysł, by nie publikowali list Zwycięzców i będzie spokój. Smolar też nie publikuje chyba większości wyników i inne zresztą też.

"czego oko nie widzi, tego sercu nie żal" emotka

jasne... i jeszcze większe pole do "popisów" czy innych rzeczy  emotka  

...inne agencje nie publikują i jest ok...
Dajcie już spokój Albedo, bo mam wrażenie, że kilka osób się na nich uwzięło, a to naprawdę jedna z porządniejszych agencji na rynku emotka

visserarthur

Cytuj wiadomość#6354940 czwartek, 11 maj 2017, 00:20:08
A tam pola do popisu, nie sądzę, że regulaminowy zapis o "przejściu nagrody na rzecz organizatora" oznacza takowe "przejście". Po prostu zleceniodawca płaci wtedy mniej kasy.
Taki przykład z życia, gdy byłem z panią z pewnej agencji na wygranym wyjeździe, a nagrodami w tym konkursie były też karty płatnicze. Tam też była mowa o tym "przejściu", a karty były zamówione już wcześniej, bo były ze specjalnym nadrukiem i zwróciła je do Sponsora- nic na nią nie przeszło...

Wiecie co, coś mi się jeszcze przypomniało… że nie macie racji, ale mam ją ja.
Grudzień 2015- Loteria ogólnopolska Winiary, Organizator Smart Loyalty Platform spółka z ograniczonąodpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Tatrzańskiej 8, kod
poczt. 60-413 ) dla niewtajemniczonych jest to spółka powiązana z Albedo (mieli m.in. ten sam adres wtedy)
 
Nagrody w Loterii:
3.1.2.1.50 fartuszków o jednostkowej wartości 55,00 zł łącznej wartości 2 750,00 zł (słownie:
dwa tysiące 750 złotych 00/100)
3.1.2.2.50 zestawów noży Fiskars o jednostkowej wartości 220,00 zł o łącznej wartości
11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy pięćset złotych 00/100)
3.1.2.3.50 zestawów patelni Tefal o jednostkowej wartości 280,00 zł o łącznej wartości
14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100)
3.1.2.4.20 wypiekaczy do chleba o jednostkowej wartości 390,00 zł o łącznej wartości
7800,00 zł (słownie: siedem tysięcy osiemset złotych 00/100)
3.1.2.5.100 pojemników próżniowych o jednostkowej wartości 130,00 zł o łącznej wartości
13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100)
3.1.2.6.20 tabletów Samsung Galaxy Tab o jednostkowej wartości 1680,00 zł o łącznej
wartości 33 600,00 zł (słownie: trzydzieści trzy tysiące sześćset złotych
00/100)
3.1.2.7.20 maszynek do mięsa o jednostkowej wartości 650,00 zł o łącznej wartości 13
000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100)
3.1.2.8.100 zaciskaczy do pierogów o jednostkowej wartości 70,00 zł o łącznej wartości
7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)
3.1.2.9.50 szybkowarów Gerlach o jednostkowej wartości 200,00 zł o łącznej wartości 10
000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy pięćset złotych 00/100)
3.1.2.10.30 blenderów Bosch o jednostkowej wartości 350,00 zł o łącznej wartości 10
500,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy pięćset złotych 00/100)
3.1.2.11.30 grili elektrycznych o jednostkowej wartości 300,00 o łącznej wartości
15000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)
3.1.2.12. 100 naczyń żaroodpornycho jednostkowej wartości 40,00 zł o łącznej wartości 4000,00 zł (słownie: cztery
tysiące złotych 00/100)
 3.1.2.13. 20 garnków Silit o jednostkowej wartości 860,00 zł o łącznej wartości 17 200,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy dwieście złotych 00/100)
3.1.2.14. 100 mat sylikonowych o jednostkowej wartości 45,00 zł o łącznej wartości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100)
3.1.2.15. 15 Kitchen Aid robot o jednostkowej wartości 2 150,00 zł o wartości 32 250,00 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100)
3.1.2.16. 50 zestawów form do pieczenia o jednostkowej wartości 90,00 zł o łącznej wartości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100)
3.1.2.17. 100 wałków do ciasta o jednostkowej wartości 120,00 zł o łącznej wartości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100)
3.1.2.18. 100 wag kuchennych Zelmer o jednostkowej wartości 60,00 zł o łącznej wartości 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)
3.1.2.19. 30 serwisów do kawy o jednostkowej wartości 250,00 zł o łącznej wartości 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100)
3.1.2.20. 20 robotów Multicooker o jednostkowej wartości 400,00 zł o łącznej wartości 8000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)
3.1.2.21. 20 zestawów półmisków Villeroy o jednostkowej wartości 900,00 zł o łącznej wartości 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100)
3.1.2.22. 50 zestawów sztućców Gerlach o jednostkowej wartości 250,00 zł o łącznej wartości 12 500,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy pięćset złotych 00/100)
3.1.2.23. 20 zestawów obiadowych Gerlach o jednostkowej wartości 800,00 zł o łącznej wartości 16000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100)

Październik/Listopad 2016
Konkurs Intermarche Winiary,
 Organizatorem konkursu „Jesień od kuchni” (dalej: „Konkurs”) jestAlbedo Marketing Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Tatrzańska 8,
Nagrody w konkursie:
3.2.1 7 urządzeń Multicooker Philips o jednostkowej wartości400,00 zł brutto wraz z dodatkową nagrodą pieniężną w wysokości 44,00 zł na
poczet pokrycia podatku dochodowego od wygranej („Nagroda Pieniężna”).
3.2.2 21 zestawów sztućców Gerlach o jednostkowej wartości250,00 zł brutto wraz z dodatkową nagrodą pieniężną w wysokości 28,00 zł na
poczet pokrycia podatku dochodowego od wygranej („Nagroda Pieniężna”).
3.2.3 7 kompletów garnków Silit o jednostkowej wartości860,00 zł brutto wraz z dodatkową nagrodą pieniężną w wysokości 96,00 zł na
poczet pokrycia podatku dochodowego od wygranej („Nagroda Pieniężna”).
3.2.4 12 urządzeń blender Bosch o jednostkowej wartości350,00 zł brutto wraz z dodatkową nagrodą pieniężną w wysokości 39,00 zł na
poczet pokrycia podatku dochodowego od wygranej („Nagroda Pieniężna”).
 
Wnioski pozostawiam Wam- nie podam wszystkiego na tacy. Wiem jedynie, że nie macie racji oczerniając Albedo.
 
Przepraszam za ewentualne błędy polonistyczne- spieszyłem się



Aaaaa i czekam na propozycję od Albedo- za „dobry pieniądz”zostanę waszym PR-owcem
0 0

matys

Cytuj wiadomość#6354945 czwartek, 11 maj 2017, 01:28:12
ewikewikk napisał(a):

Edzia, myślę, że tak nie jest. Moim zdaniem jednym z problemów z Albedo ( i jeszcze jedną agencją) są zapisy regulaminowe dające im prawo do niewydanych nagród. Im, nie fundatorom. W regulaminach innych firm zazwyczaj jest info o organizatorze - danej agencji oraz o fundatorze. W regulaminach Albedo jest mowa tylko o Albedo więc jeśli w dalszej części regulaminu jest mowa o tym, że nagrody pozostają własnością organizatora to historia jest w 100 % jasna, bo regulamin mówi tylko o jednym - Albedo. I to jest pole do kombinatorstwa i odpowiedź na pytanie, dlaczego na 200 bonów, jeśli dobrze pamiętam, aż! 19 trafiło do konsumentów. Bony to pikuś, co z samochodami, kasą czy wycieczkami - ich dotyczą te same zapisy regulaminowe. Inną sprawą jest, że fundatorzy mają w d... jak loteria jest organizowana i fakt, że nagrody nie trafiają w 100% do konsumentów tylko do cwanego pośrednika. Moim zdaniem powinniśmy uwrażliwiać fundatorów na zapisy regulaminu i fakt, że nagrody nie trafiają do konsumentów. Wtedy bez chandryczenia się z Albedo jest szansa, że odgórnie - ze strony fundatorów - coś się zmieni.


O rany julek! Ale przestrzał z mojej strony!  emotka
A już myślałem, że coś zaczęło iść w dobrym kierunku, a tu znowu gadanie o tym samym, że Albedo w jakiś sposób ukartowało sobie zabranie 181 boników po 100 zł ...

W poście 6354799 prosiłem "czytajcie uważnie wątki, nie pozwalajcie aby ważne i istotne informacje uciekały Waszym oczom".

Wówczas w poście 6352450 przeczytalibyście (do ewikewikk oraz do ziolko)

1.) Wiele osób sugeruje Albedo celowe działania w celu przywłaszczenia nagród - w kontekście loterii Wedel w Carrefour ten zarzut według mnie całkowicie upada, gdyż agencja (świadomie) nie przyznając 2-óch nagród I stopnia (2 bony turystyczne) o łącznej wartości 26 tys. zł (co nie byłoby tak rażące dla oka) wyszłaby na tym lepiej niż nie przyznając 181 nagród III stopnia o łącznej wartości 18 tys. zł, czym wzbudza się ogólne zainteresowanie i awanturę.
Mój wniosek jest taki: coś innego musi być na rzeczy (przynajmniej jeżeli chodzi o tą loterię).


Czy jest jeszcze jakiś inny sposób w jaki mógłbym Wam pomóc zrozumieć tą kwestię i abyśmy raz na zawsze zamknęli kwestię rzekomego celowego nie wydania 181 nagród po głupie 100 zł przez Albedo?

Chciałbym aby ten wątek szedł w kierunku wyjaśnienia pewnych kwestii a nie w koło Macieju ....
0 0

ewikewikk

Cytuj wiadomość#6354951 czwartek, 11 maj 2017, 07:50:20
Czekam na treść pisma, które masz zredagować w najbliższych dniach - chyba nam zaprezentujesz? Chętnie je przeczytam.
W swoich wywodach pomijasz liczną grupę posiadaczy małych sklepów w określonych sieciach - dostęp do paragonów i kasjerek w sklepach - dostęp do paragonów. W tym kontekście wywody o inwestowaniu w daną promocję w odniesieniu do zgłoszonych na osobę paragonów  biorą w łeb. Zacznij uwzględniać wszystkie aspekty.
0 0

ewikewikk

Cytuj wiadomość#6354954 czwartek, 11 maj 2017, 08:03:25
I oczywiście nie muszę tłumaczyć, że jak ktoś ma sklep czy w nim pracuje, to paragony zapewne zgłasza nie na siebie - zapisy regulaminowe o zakazie brania udziału w promocjach przez pracowników. Robię dopisek, bo ktoś wcześniej pisał, że przecież pracownicy danych sieci NIE BIORĄ UDZIAŁU W PROMOCJACH. Na pewno emotka
0 0

grandprix

Cytuj wiadomość#6354962 czwartek, 11 maj 2017, 08:58:46
Jasne, jasne. Najlepiej zamieść sprawę pod dywan. Niech zostanie tak jak jest. Dociekliwym trzeba podłożyć nogę, niech nie wsadzają nosa w nie swoje sprawy. Kilku usłużnych niech doniesie na nich agencji, że mącą i sieją ferment, śmią się interesować, dlaczego 90% nagród nie zostało wydane. Przecież to całkiem normalne. A biznes niech się kręci. A ci, którzy grali regulaminowo sami sobie winni. Murzyn zrobił swoje, murzyn może odejść.

Gość

Cytuj wiadomość#6354981 czwartek, 11 maj 2017, 09:29:31
visserarthur napisał(a):

(...) Aaaaa i czekam na propozycję od Albedo- za „dobry pieniądz”zostanę waszym PR-owcem

PR?  emotka  dopiero byś namotał jak z odesłanymi paragonami na SPA w Wedlu C4....  Winiary robiło też Unique One  emotka  w konkursach chcą numer paragonu, jest rezerwa, listy zwycięzców w konk i lot są publikowane   emotka  można? można  emotka  to z archiwum przykład za co odpowiada agencja http://mmp24.pl/a...na-dla-marki-winiary

kalka

Cytuj wiadomość#6355032 czwartek, 11 maj 2017, 10:49:41
visserarthur napisał(a):

A tam pola do popisu, nie sądzę, że regulaminowy zapis o "przejściu nagrody na rzecz organizatora" oznacza takowe "przejście". Po prostu zleceniodawca płaci wtedy mniej kasy.
Taki przykład z życia, gdy byłem z panią z pewnej agencji na wygranym wyjeździe, a nagrodami w tym konkursie były też karty płatnicze. Tam też była mowa o tym "przejściu", a karty były zamówione już wcześniej, bo były ze specjalnym nadrukiem i zwróciła je do Sponsora- nic na nią nie przeszło...

Grudzień 2015- Loteria ogólnopolska Winiary, Organizator Smart Loyalty Platform spółka z ograniczonąodpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Tatrzańskiej 8, kod
poczt. 60-413 ) dla niewtajemniczonych jest to spółka powiązana z Albedo (mieli m.in. ten sam adres wtedy)
 


I. Visserarthur, nie dokonałeś wielkiego odkrycia, ale gratuluję samozachwytu.  emotka   Porównanie nagród w obu konkursach Albedo (i firmy powiązanej z Albedo)  jest właśnie dowodem, że jednak firma korzysta (zarabia) na niewydawaniu nagród.  emotka
Zleceniodawca (np. Winiary, Benckiser, Żywiec, czy inna firma) zleca projekt, którym jest zorganizowanie konkursu firmie marketingowej, przeznacza na nią pewną sumę pieniędzy w ramach której wykonawca musi się zmieścić organizując nagrody,przebieg konkursu i zarobić na tym. Zatem jeśli nagrody przechodzą na rzecz organizatora, a ten przeznaczy je na następny konkurs to logiczne jest, że zarabia na takim procederze. Oczywiście następny zleceniodawca wcale nie płaci mniej kasy za swój projekt. Ustala rodzaj nagrody lub daje wolną rękę organizatorowi, ale nie wnika gdzie, jak i od kogo organizator kupuje nagrody.
II. Sam organizator wpisuje do swojego regulaminu, że "niewydane" (jak widać z różnych przyczyn) nagrody przechodzą na rzecz organizatora, a Ty Visserarthur i tak jesteś przeświadczony w swym śledztwie  emotka  , że NIE przechodzą emotka    
  
A tak na marginesie zapisy w regulaminach Albedo o niepodawaniu nr dowodu zakupu i jednocześnie, że niewydane nagrody przechodzą na rzecz organizatora czyli  Albedo nie jest działaniem prokonsumenckim - delikatnie ujmując  emotka  i godzi w tych, którzy uczciwie biorą udział w konkursie. emotka
III.Trzecia sprawa Visserarthur: stwierdzenie faktu, że dopełniwszy wszelkich formalności laureat nie otrzymał nagrody nie jest oczernianiem (podobnie jak opisywanie tu sytuacji, gdy Albedo dzwoni do uczestników konkursu, a następnie nie przyznaje się do tego). Nie jestem wielbicielką teorii spiskowych, ale "widać gołym okiem", że skala krętactw Albedo przekracza statystyczne normy i jest na tyle duża, że jednak zmobilizowała do założenia tego wątku.