Albedo Marketing

|< << < 15 16 17 18 19 2021 22 23 24 25 > >> >|

ewikewikk

Cytuj wiadomość#6357156 środa, 17 maja 2017, 12:24:24
zaczytana-pola napisał(a):

bzowapani napisał(a):

Jak oddzwonilam, to babeczka powiedziała, że nie dzwonili. I ona nie wie o co chodzi, bo podobno na liście mnie nie ma  emotka . Kto wie, może dzwonili zapytać jak mi mija dzień  emotka

Telefon z samego Albedo - wymiatasz! To więcej niż nagroda!
0 0

edzia21

Cytuj wiadomość#6357157 środa, 17 maja 2017, 12:27:02
marzanna napisał(a):

Wciąż dzwonią.

Na jakim sa dniu? Dzwonis od konca czy od przodu?
0 0

olunka

Cytuj wiadomość#6357161 środa, 17 maja 2017, 12:31:18
edzia21 napisał(a):

marzanna napisał(a):

Wciąż dzwonią.

Na jakim sa dniu? Dzwonis od konca czy od przodu?

ja mialam najpierw z 30.04, a później z 27.04
0 0

mariolakal

Cytuj wiadomość#6357162 środa, 17 maja 2017, 12:32:33
Przed chwilą bon z kamisa /ostatni dzień konkursu/  emotka

marzanna

Cytuj wiadomość#6357168 środa, 17 maja 2017, 12:46:21
edzia21 napisał(a):

marzanna napisał(a):

Wciąż dzwonią.

Na jakim sa dniu? Dzwonis od konca czy od przodu?

U mnie z końcówki konkursu emotka
0 0

darog

Cytuj wiadomość#6357170 środa, 17 maja 2017, 12:54:36
mahuska napisał(a):

darog napisał(a):

Albedo marketing ciekawie konstruuje swoje regulaminy..
- reklamacja do 12.05
- ostateczna wysyłka 19.05

Tia...termin na wysłanie nagrody tydzień po ew. ostatecznym terminie reklamacji??
Aa czyli jak nie dojdzie do 19.05 to nie ma po co reklamacji pisać..

Chyba termin reklamacji powinien byc co najmniej tydzień PO ostatecznej wysyłce nagród..
Kto by wiedział - czy oni mają zamiar wysłać czy nie i pisać reklamacje na wszelki wypadek?

https://intermarc...ie_ITM_3.04.2017.pdf



No ja bonu jeszcze nie dostałam z tego konkursu, też zwróciłam na ten zapis uwagę.
Pisałam maila czy wszystko oki w czwartek, pisałam wczoraj i cisza. 
Ale kurcze, ja ich zawsze lubiłam, nigdy nie miałam problemów.

Chyba znależli nowy sposób na kant?
Właśnie kolega przesłał mi odp.. Wysyłal z teściową w jednej kopercie dokumenty. Ona dostała z 2 tyg temu, on nie..

Witam,


Niestety przesyłka z Pana oświadczeniami nie dotarła. Proszę o przesłanie pisemnej reklamacji wraz z potwierdzeniem nadania wysyłki na adres:

Albedo Marketing

Góralska 3

60-623 Poznań.


Pozdrawiam,


Zespół Albedo Marketing

TYLE, ŻE LIST POLECONY WYSYŁAŁ ON i w jego liście był dokument dodatkowo teściowej.. jej doszedł,. a jego nie?? 

Nie no..cos z tym Albedo trzeba zrobić..
Tutaj kant jak nic..
A może jest tak- że pomyliło im się? On miał dostać- skoro był adresatenm listu poleconego, a nie teściowa? A zrobili odqrotnie.. Bo faktycznie to jak by ona udowodniła, że jej dokumenty były w jego przesyłce?
hehehe 
0 0

mrmax

Cytuj wiadomość#6357175 środa, 17 maja 2017, 13:01:25
darog napisał(a):

mahuska napisał(a):

darog napisał(a):

Albedo marketing ciekawie konstruuje swoje regulaminy..
- reklamacja do 12.05
- ostateczna wysyłka 19.05

Tia...termin na wysłanie nagrody tydzień po ew. ostatecznym terminie reklamacji??
Aa czyli jak nie dojdzie do 19.05 to nie ma po co reklamacji pisać..

Chyba termin reklamacji powinien byc co najmniej tydzień PO ostatecznej wysyłce nagród..
Kto by wiedział - czy oni mają zamiar wysłać czy nie i pisać reklamacje na wszelki wypadek?

https://intermarc...ie_ITM_3.04.2017.pdf



No ja bonu jeszcze nie dostałam z tego konkursu, też zwróciłam na ten zapis uwagę.
Pisałam maila czy wszystko oki w czwartek, pisałam wczoraj i cisza. 
Ale kurcze, ja ich zawsze lubiłam, nigdy nie miałam problemów.

Chyba znależli nowy sposób na kant?
Właśnie kolega przesłał mi odp.. Wysyłal z teściową w jednej kopercie dokumenty. Ona dostała z 2 tyg temu, on nie..

Witam,


Niestety przesyłka z Pana oświadczeniami nie dotarła. Proszę o przesłanie pisemnej reklamacji wraz z potwierdzeniem nadania wysyłki na adres:

Albedo Marketing

Góralska 3

60-623 Poznań.


Pozdrawiam,


Zespół Albedo Marketing

TYLE, ŻE LIST POLECONY WYSYŁAŁ ON i w jego liście był dokument dodatkowo teściowej.. jej doszedł,. a jego nie?? 

Nie no..cos z tym Albedo trzeba zrobić..
Tutaj kant jak nic..
A może jest tak- że pomyliło im się? On miał dostać- skoro był adresatenm listu poleconego, a nie teściowa? A zrobili odqrotnie.. Bo faktycznie to jak by ona udowodniła, że jej dokumenty były w jego przesyłce?
hehehe 


potwierdzam że stosują teraz taką praktykę emotka  - dlatego radzę nie wysyłać zbiorczo oświadczeń i paragonów na różne osoby lub z różnych konkursów, tym bardziej że wtedy ciężko udowodnić że w liście było więcej oświadczeń

matys

Cytuj wiadomość#6357246 środa, 17 maja 2017, 15:46:39
Nie było mnie kilka dni na forum, bo byłem w delegacji zawodowej, ale już jestem i spełniam swoją wcześniejszą obietnicę, a zatem zamieszczam przykładowy wzór pisma reklamacyjnego jaki można wysłać do Albedo:

Nadawca:
Imię i Nazwisko
Adres zamieszkania
Numer telefonu

Do
Albedo Marketing Sp. z o.o.
ul. Góralska 3
60-623 Poznań

Do wiadomości:
LOTTE Wedel Sp. z o. o.
CARREFOUR POLSKA Sp. z o. o.

    W oparciu o zapisy pkt 6 regulaminu, działając w imieniu swoim, jak również w interesie szerokiego grona konsumentów w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, zwracam się do Państwa z prośbą o udzielenie stosownych wyjaśnień dotyczących ograniczonej liczby laureatów loterii promocyjnej „Słodki prezent od serca!”, których lista znajduje się pod adresem internetowym: www.slodkiprezentodserca.pl

    Z zasad loterii i zapisów regulaminu wynika, że powinno zostać wyłonionych 14 laureatów nagród II stopnia oraz 200 laureatów nagród III stopnia. Strona z wynikami loterii przedstawia, że na dzień 17.05.2017 r. zostały przyznane odpowiednio tylko 4 nagrody II stopnia oraz tylko 20 nagród III stopnia.

Loteria promocyjna, jest szczególnym rodzajem loterii, w którym uczestniczy się przez nabycie towaru, usługi lub innego dowodu udziału w grze. W powyższym przypadku do udziału w loterii uprawniał zakup produktów znajdujących się w ofercie handlowej spółki LOTTE Wedel sp. z o. o. za kwotę minimum 20,00 zł brutto dostępnych w sprzedaży na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w sklepach sieci CARREFOUR.
Tego typu działania promocyjne w postaci loterii, zachęcają szerokie grono konsumentów poprzez stosowne informacje i materiały reklamowe do dokonania określonego rodzaju zakupu w określonym miejscu sprzedaży, w wyniku której to czynności prawnej konsument otrzymuje wartość dodaną w postaci możliwości udziału w loterii na zasadach określonych w regulaminie. Regulamin ten jest specyficzną formą umowy pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcami świadomie czerpiącymi zysk z takich działań promocyjnych. Stronami świadomie czerpiącymi zysk z działań promocyjnych w powyższej loterii byli:

•    LOTTE Wedel Sp. z o. o. – przedsiębiorca, którego produkty w wyniku działań promocyjnych znalazły odpowiednio większe grono odbiorców i podlegały zwiększonej sprzedaży. Przedsiębiorca ten był zapewne również zleceniodawcą organizacji loterii.
•    CARREFOUR POLSKA Sp. z o. o. – przedsiębiorca, na którego terenie sklepów miało dojść do zwiększonej sprzedaży. Przedsiębiorca ten miał świadomość prowadzonych działań promocyjnych na terenie swoich sklepów.

Obietnicą złożoną w umowie (regulaminie), było właściwe i rzetelne przeprowadzenie loterii, do czego upoważniona została firma Albedo Marketing Sp. z o.o. występująca w formie jej organizatora.

Po zapoznaniu się z wynikami loterii rodzą się wątpliwości czy warunki umowy zostały należycie dochowane i loteria została przeprowadzona we właściwy sposób.
Brak 10 laureatów nagród II stopnia, stanowiący ponad 71% ogółu laureatów tego typu nagrody oraz brak 180 laureatów nagrody III stopnia, stanowiący 90% ogółu laureatów tego typu nagrody jest zdarzeniem nieprawdopodobnym w przypadku tego typu loterii. Uczestnicy loterii (konsumenci) mają zatem prawo żądać stosownych i szczegółowych wyjaśnień dotyczących kwestii, które stanęły na przeszkodzie we właściwym wyłonieniu oraz przyznaniu określonej liczby nagród.

Niewłaściwy nadzór i przeprowadzenie loterii może być podstawą do wszczęcia postępowania przed UOKiK w ramach nienależytego wywiązania się przez przedsiębiorców z umowy z konsumentami.

Z poważaniem

………………………………



Oczywiście to jest propozycja, zachęcam wszystkich do zredagowania powyższego pisma pod siebie (może być bardziej łagodne) i wysłania odpowiednich pism do Albedo/Wedel/Carrefour.

cc_investigator

Cytuj wiadomość#6357262 środa, 17 maja 2017, 16:15:19
zaczytana-pola napisał(a):

violka88 napisał(a):

zaczytana-pola napisał(a):

Jak dzwonili z konkursu w ITM to Pani informowała, że na wysyłkę jest 14 dni, a w regulaminie 7 dni... 
Poza tym nie dzwonią drugi raz na nieodebrane  emotka

jak to nie dzwonią drugi raz??? emotka
to jak się nie odbierze to nagroda przepada???

Jak oddzwonilam, to babeczka powiedziała, że nie dzwonili. I ona nie wie o co chodzi, bo podobno na liście mnie nie ma  emotka . Kto wie, może dzwonili zapytać jak mi mija dzień  emotka

Dzisiaj po 2 nieodebranych na 1 telefonie mam sms o wygranej, na drugim smsa brak, ale nie bylo problemu z oddzwonieniem.
0 0

Gość giulietta

Cytuj wiadomość#6357263 środa, 17 maja 2017, 16:16:07
darog napisał(a):

mahuska napisał(a):

darog napisał(a):

Albedo marketing ciekawie konstruuje swoje regulaminy..
- reklamacja do 12.05
- ostateczna wysyłka 19.05

Tia...termin na wysłanie nagrody tydzień po ew. ostatecznym terminie reklamacji??
Aa czyli jak nie dojdzie do 19.05 to nie ma po co reklamacji pisać..

Chyba termin reklamacji powinien byc co najmniej tydzień PO ostatecznej wysyłce nagród..
Kto by wiedział - czy oni mają zamiar wysłać czy nie i pisać reklamacje na wszelki wypadek?

https://intermarc...ie_ITM_3.04.2017.pdf



No ja bonu jeszcze nie dostałam z tego konkursu, też zwróciłam na ten zapis uwagę.
Pisałam maila czy wszystko oki w czwartek, pisałam wczoraj i cisza. 
Ale kurcze, ja ich zawsze lubiłam, nigdy nie miałam problemów.

Chyba znależli nowy sposób na kant?
Właśnie kolega przesłał mi odp.. Wysyłal z teściową w jednej kopercie dokumenty. Ona dostała z 2 tyg temu, on nie..

Witam,


Niestety przesyłka z Pana oświadczeniami nie dotarła. Proszę o przesłanie pisemnej reklamacji wraz z potwierdzeniem nadania wysyłki na adres:

Albedo Marketing

Góralska 3

60-623 Poznań.


Pozdrawiam,


Zespół Albedo Marketing

TYLE, ŻE LIST POLECONY WYSYŁAŁ ON i w jego liście był dokument dodatkowo teściowej.. jej doszedł,. a jego nie?? 

Nie no..cos z tym Albedo trzeba zrobić..
Tutaj kant jak nic..
A może jest tak- że pomyliło im się? On miał dostać- skoro był adresatenm listu poleconego, a nie teściowa? A zrobili odqrotnie.. Bo faktycznie to jak by ona udowodniła, że jej dokumenty były w jego przesyłce?
hehehe 

a masz dowody na to? jakieś scany? xera? fotki? świadków do zeznań? że teściowa dostała, a adresat nie? bo to by wszystko tłumaczyło  emotka  nie kojarzę jak w albedo, bo temu, że nie chcą nr par wygrywam tam raz na rok... ale często wysyłam dane różnych osób w jednej kopercie i wszystko oki  emotka  np. nescafe unique one 6 oświadczeń w jednej i nagrody dawno dotarły  emotka  na kopertach i potwierdzeniach nadania piszę dane osób, których oświadczenia są w środku i dodatkowo piszę jaka jest ich liczba np. 3x, 5x... pakuję przy świadkach, do tego pełna dokumentacja dowodowa  emotka
0 0

zaczytana-pola

Cytuj wiadomość#6357268 środa, 17 maja 2017, 16:24:50
cc_investigator napisał(a):

Dzisiaj po 2 nieodebranych na 1 telefonie mam sms o wygranej, na drugim smsa brak, ale nie bylo problemu z oddzwonieniem. 

Ja dzwoniłam następnego dnia roboczego. Najwyraźniej tyle szczęścia nie miałam. SMS-a też nie dostałam. 
0 0

koniczynka123

Cytuj wiadomość#6357269 środa, 17 maja 2017, 16:27:36
"piszę dane osób"
Masz jakąś bardzo wyrozumiałą panią na poczcie, u mnie gdy są 2 imiona od razu 1 przekreśla- taka ustawa niestety! Ja już wole stracić to 6 zł ale mam pewność, że mam dowód nadania na konkretną osobę
0 0

Gość giulietta

Cytuj wiadomość#6357277 środa, 17 maja 2017, 16:36:44
koniczynka123 napisał(a):

"piszę dane osób"
Masz jakąś bardzo wyrozumiałą panią na poczcie, u mnie gdy są 2 imiona od razu 1 przekreśla- taka ustawa niestety! Ja już wole stracić to 6 zł ale mam pewność, że mam dowód nadania na konkretną osobę

fakt moje panie są mega super emotka  bo ja do nich jestem super, ale nawet jak wysyłam gdzieś na mieście to też jest oki, robię tak od zawsze, nawet jak nazwisko to samo to piszę pod spodem jako oddzielną osobę emotka  i wszystkie nagrody dotarły z każdej agencji  emotka  a z ceną znaczków to szok, bo ja puszczam 6,8 najczęściej  emotka
0 0

matys

Cytuj wiadomość#6357896 piątek, 19 maja 2017, 12:24:40
Czy ktoś w końcu pofatygował się wysłać listownie reklamację / zapytanie do Albedo? (C4/Wedel)

ziolko

Cytuj wiadomość#6359139 wtorek, 23 maja 2017, 15:12:39
matys napisał(a):

Czy ktoś w końcu pofatygował się wysłać listownie reklamację / zapytanie do Albedo? (C4/Wedel)


jasne emotka . trzymajcie kciuki

mahuska

Cytuj wiadomość#6361381 poniedziałek, 29 maja 2017, 21:09:46
Ktoś jeszcze czeka na aparat?? Oni chyba testują moją cierpliwość
0 0

apoccalipsa

Cytuj wiadomość#6361384 poniedziałek, 29 maja 2017, 21:13:32
ktoś czeka na przelewy z graala?
0 0

mahuska

Cytuj wiadomość#6361921 wtorek, 30 maja 2017, 22:07:39
mahuska napisał(a):

Ktoś jeszcze czeka na aparat?? Oni chyba testują moją cierpliwość


serio nikt?
0 0

krseta

Cytuj wiadomość#6361924 wtorek, 30 maja 2017, 22:23:21
apoccalipsa napisał(a):

ktoś czeka na przelewy z graala?

Napisz na priv FB Graala, po moim zapytaniu miałem przelew na drugi dzien;)
0 0

visserarthur

Cytuj wiadomość#6362964 czwartek, 1 czerwca 2017, 19:16:08
A co tu się stało...
http://wiosennaloteria.pl/
Koleżanka dostała jakiś czas temu telefon z Albedo, by nie wyrzucała paragonów, bo jeden ze zwycięzców raczej nie dośle wymaganych dokumentów, ale że pousuwali... Może tylko przypadek i lista wróci, ale dziwnie to wygląda...
bruce 0
|< << < 15 16 17 18 19 2021 22 23 24 25 > >> >|