szukanie zaawansowane
Rejestracja Logowanie
Home » Forum » Konkursy

Albedo Marketing


|< << < 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

  • Autor
    Wiadomość
  • Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6357088
    Niebieska_Laguna

    Ranga numer 2

    Avatar Niebieska_Laguna

    Ilość wiadomości: 563
    Z nami od: 24.02.2016
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 6

    Powrót do góry

    W tym Albedo robią sobie co chcą. Ja dziś oddzwaniałam i nie było problemu. A ciekawe, czy jeszcze informują z bonami z ITM?
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0




    Gram, żeby moje koty miały godne życie emotka

    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6357128
    mia

    Ranga numer 5

    Avatar mia

    Ilość wiadomości: 13338
    Z nami od: 04.05.2010
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 13

    Powrót do góry

    olivkap napisał(a): Z jakiego dnia dzwonią z bonami?
    A to był konkurs dzienny? emotka Brawo ja! emotka
    Liczba plusów to: bethan Liczba minusów to: 0




    Дай же Ты всем понемногу
    И не забудь про меня...

    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6357131
    olivkap

    Ranga numer 3

    Avatar olivkap

    Ilość wiadomości: 629
    Z nami od: 12.04.2012
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    mia napisał(a):
    olivkap napisał(a): Z jakiego dnia dzwonią z bonami?
    A to był konkurs dzienny? emotka Brawo ja! emotka
    Codziennie do wygrania było 5 bonów do ITM  emotka
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0




    Mężczyzna uważa, że wie, ale kobieta wie lepiej.

    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6357132
    marzanna

    Ranga numer 4

    Avatar marzanna

    Ilość wiadomości: 1231
    Z nami od: 30.01.2006
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 3

    Powrót do góry

    Wciąż dzwonią.
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0




    "Some people are wise. Some otherwise"

    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6357156
    ewikewikk

    Ranga numer 2

    Avatar ewikewikk

    Ilość wiadomości: 329
    Z nami od: 13.01.2017
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 4

    Powrót do góry

    ilonar2301 napisał(a):
    Jak oddzwonilam, to babeczka powiedziała, że nie dzwonili. I ona nie wie o co chodzi, bo podobno na liście mnie nie ma  emotka . Kto wie, może dzwonili zapytać jak mi mija dzień  emotka
    Telefon z samego Albedo - wymiatasz! To więcej niż nagroda!
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6357157
    edzia21

    Ranga numer 5

    Avatar edzia21

    Ilość wiadomości: 6063
    Z nami od: 27.03.2011
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 4

    Powrót do góry

    marzanna napisał(a): Wciąż dzwonią.
    Na jakim sa dniu? Dzwonis od konca czy od przodu?
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0




    "Kopciuszek jest dowodem na to, że nowa para butów może odmienić życie..." emotka

    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6357161
    olunka

    Ranga numer 5

    Avatar olunka

    Ilość wiadomości: 3817
    Z nami od: 03.06.2007
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 12

    Powrót do góry

    edzia21 napisał(a):
    marzanna napisał(a): Wciąż dzwonią.
    Na jakim sa dniu? Dzwonis od konca czy od przodu?
    ja mialam najpierw z 30.04, a później z 27.04
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0




    "...To piosenka, która mówi
    Jak się nie ma, co się lubi
    To nie lubi się i tego, co się ma."

    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6357162
    mariolakal

    Ranga numer 5

    Avatar mariolakal

    Ilość wiadomości: 16700
    Z nami od: 24.01.2006
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 10

    Powrót do góry

    Przed chwilą bon z kamisa /ostatni dzień konkursu/  emotka
    Liczba plusów to: izak1000 Liczba minusów to: bethan




    ZAKUPY:Biedronka,Bricomarche,Dino,Drogerie Laboo,Kaufland,Lewiatan, Lidl,Netto,ORLEN,POLOmarket, Rossmann,Tesco,Żabka

    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6357168
    marzanna

    Ranga numer 4

    Avatar marzanna

    Ilość wiadomości: 1231
    Z nami od: 30.01.2006
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 3

    Powrót do góry

    edzia21 napisał(a):
    marzanna napisał(a): Wciąż dzwonią.
    Na jakim sa dniu? Dzwonis od konca czy od przodu?
    U mnie z końcówki konkursu emotka
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0




    "Some people are wise. Some otherwise"

    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6357170
    darekgryko

    Ranga numer 4

    Ilość wiadomości: 1179
    Z nami od: 19.11.2009
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 3

    Powrót do góry

    mahuska napisał(a):
    darekgryko napisał(a): Albedo marketing ciekawie konstruuje swoje regulaminy..
    - reklamacja do 12.05
    - ostateczna wysyłka 19.05

    Tia...termin na wysłanie nagrody tydzień po ew. ostatecznym terminie reklamacji??
    Aa czyli jak nie dojdzie do 19.05 to nie ma po co reklamacji pisać..

    Chyba termin reklamacji powinien byc co najmniej tydzień PO ostatecznej wysyłce nagród..
    Kto by wiedział - czy oni mają zamiar wysłać czy nie i pisać reklamacje na wszelki wypadek?

    https://intermarc...ie_ITM_3.04.2017.pdf


    No ja bonu jeszcze nie dostałam z tego konkursu, też zwróciłam na ten zapis uwagę.
    Pisałam maila czy wszystko oki w czwartek, pisałam wczoraj i cisza. 
    Ale kurcze, ja ich zawsze lubiłam, nigdy nie miałam problemów.
    Chyba znależli nowy sposób na kant?
    Właśnie kolega przesłał mi odp.. Wysyłal z teściową w jednej kopercie dokumenty. Ona dostała z 2 tyg temu, on nie..

    Witam,


    Niestety przesyłka z Pana oświadczeniami nie dotarła. Proszę o przesłanie pisemnej reklamacji wraz z potwierdzeniem nadania wysyłki na adres:

    Albedo Marketing

    Góralska 3

    60-623 Poznań.


    Pozdrawiam,


    Zespół Albedo Marketing

    TYLE, ŻE LIST POLECONY WYSYŁAŁ ON i w jego liście był dokument dodatkowo teściowej.. jej doszedł,. a jego nie?? 

    Nie no..cos z tym Albedo trzeba zrobić..
    Tutaj kant jak nic..
    A może jest tak- że pomyliło im się? On miał dostać- skoro był adresatenm listu poleconego, a nie teściowa? A zrobili odqrotnie.. Bo faktycznie to jak by ona udowodniła, że jej dokumenty były w jego przesyłce?
    hehehe 
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6357175
    mrmax

    Ranga numer 1

    Ilość wiadomości: 64
    Z nami od: 30.05.2009
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 3

    Powrót do góry

    darekgryko napisał(a):
    mahuska napisał(a):
    darekgryko napisał(a): Albedo marketing ciekawie konstruuje swoje regulaminy..
    - reklamacja do 12.05
    - ostateczna wysyłka 19.05

    Tia...termin na wysłanie nagrody tydzień po ew. ostatecznym terminie reklamacji??
    Aa czyli jak nie dojdzie do 19.05 to nie ma po co reklamacji pisać..

    Chyba termin reklamacji powinien byc co najmniej tydzień PO ostatecznej wysyłce nagród..
    Kto by wiedział - czy oni mają zamiar wysłać czy nie i pisać reklamacje na wszelki wypadek?

    https://intermarc...ie_ITM_3.04.2017.pdf


    No ja bonu jeszcze nie dostałam z tego konkursu, też zwróciłam na ten zapis uwagę.
    Pisałam maila czy wszystko oki w czwartek, pisałam wczoraj i cisza. 
    Ale kurcze, ja ich zawsze lubiłam, nigdy nie miałam problemów.
    Chyba znależli nowy sposób na kant?
    Właśnie kolega przesłał mi odp.. Wysyłal z teściową w jednej kopercie dokumenty. Ona dostała z 2 tyg temu, on nie..

    Witam,


    Niestety przesyłka z Pana oświadczeniami nie dotarła. Proszę o przesłanie pisemnej reklamacji wraz z potwierdzeniem nadania wysyłki na adres:

    Albedo Marketing

    Góralska 3

    60-623 Poznań.


    Pozdrawiam,


    Zespół Albedo Marketing

    TYLE, ŻE LIST POLECONY WYSYŁAŁ ON i w jego liście był dokument dodatkowo teściowej.. jej doszedł,. a jego nie?? 

    Nie no..cos z tym Albedo trzeba zrobić..
    Tutaj kant jak nic..
    A może jest tak- że pomyliło im się? On miał dostać- skoro był adresatenm listu poleconego, a nie teściowa? A zrobili odqrotnie.. Bo faktycznie to jak by ona udowodniła, że jej dokumenty były w jego przesyłce?
    hehehe 

    potwierdzam że stosują teraz taką praktykę emotka  - dlatego radzę nie wysyłać zbiorczo oświadczeń i paragonów na różne osoby lub z różnych konkursów, tym bardziej że wtedy ciężko udowodnić że w liście było więcej oświadczeń
    Liczba plusów to: kalka, darekgryko, joan Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6357246
    matys

    Ranga numer 1

    Avatar matys

    Ilość wiadomości: 13
    Z nami od: 08.03.2017
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    Nie było mnie kilka dni na forum, bo byłem w delegacji zawodowej, ale już jestem i spełniam swoją wcześniejszą obietnicę, a zatem zamieszczam przykładowy wzór pisma reklamacyjnego jaki można wysłać do Albedo:

    Nadawca:
    Imię i Nazwisko
    Adres zamieszkania
    Numer telefonu

    Do
    Albedo Marketing Sp. z o.o.
    ul. Góralska 3
    60-623 Poznań

    Do wiadomości:
    LOTTE Wedel Sp. z o. o.
    CARREFOUR POLSKA Sp. z o. o.

        W oparciu o zapisy pkt 6 regulaminu, działając w imieniu swoim, jak również w interesie szerokiego grona konsumentów w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, zwracam się do Państwa z prośbą o udzielenie stosownych wyjaśnień dotyczących ograniczonej liczby laureatów loterii promocyjnej „Słodki prezent od serca!”, których lista znajduje się pod adresem internetowym: www.slodkiprezentodserca.pl

        Z zasad loterii i zapisów regulaminu wynika, że powinno zostać wyłonionych 14 laureatów nagród II stopnia oraz 200 laureatów nagród III stopnia. Strona z wynikami loterii przedstawia, że na dzień 17.05.2017 r. zostały przyznane odpowiednio tylko 4 nagrody II stopnia oraz tylko 20 nagród III stopnia.

    Loteria promocyjna, jest szczególnym rodzajem loterii, w którym uczestniczy się przez nabycie towaru, usługi lub innego dowodu udziału w grze. W powyższym przypadku do udziału w loterii uprawniał zakup produktów znajdujących się w ofercie handlowej spółki LOTTE Wedel sp. z o. o. za kwotę minimum 20,00 zł brutto dostępnych w sprzedaży na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w sklepach sieci CARREFOUR.
    Tego typu działania promocyjne w postaci loterii, zachęcają szerokie grono konsumentów poprzez stosowne informacje i materiały reklamowe do dokonania określonego rodzaju zakupu w określonym miejscu sprzedaży, w wyniku której to czynności prawnej konsument otrzymuje wartość dodaną w postaci możliwości udziału w loterii na zasadach określonych w regulaminie. Regulamin ten jest specyficzną formą umowy pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcami świadomie czerpiącymi zysk z takich działań promocyjnych. Stronami świadomie czerpiącymi zysk z działań promocyjnych w powyższej loterii byli:

    •    LOTTE Wedel Sp. z o. o. – przedsiębiorca, którego produkty w wyniku działań promocyjnych znalazły odpowiednio większe grono odbiorców i podlegały zwiększonej sprzedaży. Przedsiębiorca ten był zapewne również zleceniodawcą organizacji loterii.
    •    CARREFOUR POLSKA Sp. z o. o. – przedsiębiorca, na którego terenie sklepów miało dojść do zwiększonej sprzedaży. Przedsiębiorca ten miał świadomość prowadzonych działań promocyjnych na terenie swoich sklepów.

    Obietnicą złożoną w umowie (regulaminie), było właściwe i rzetelne przeprowadzenie loterii, do czego upoważniona została firma Albedo Marketing Sp. z o.o. występująca w formie jej organizatora.

    Po zapoznaniu się z wynikami loterii rodzą się wątpliwości czy warunki umowy zostały należycie dochowane i loteria została przeprowadzona we właściwy sposób.
    Brak 10 laureatów nagród II stopnia, stanowiący ponad 71% ogółu laureatów tego typu nagrody oraz brak 180 laureatów nagrody III stopnia, stanowiący 90% ogółu laureatów tego typu nagrody jest zdarzeniem nieprawdopodobnym w przypadku tego typu loterii. Uczestnicy loterii (konsumenci) mają zatem prawo żądać stosownych i szczegółowych wyjaśnień dotyczących kwestii, które stanęły na przeszkodzie we właściwym wyłonieniu oraz przyznaniu określonej liczby nagród.

    Niewłaściwy nadzór i przeprowadzenie loterii może być podstawą do wszczęcia postępowania przed UOKiK w ramach nienależytego wywiązania się przez przedsiębiorców z umowy z konsumentami.

    Z poważaniem

    ………………………………


    Oczywiście to jest propozycja, zachęcam wszystkich do zredagowania powyższego pisma pod siebie (może być bardziej łagodne) i wysłania odpowiednich pism do Albedo/Wedel/Carrefour.
    Liczba plusów to: ziolko, elwira652, darekgryko, ewikewikk, dipi9, aerdna, ir Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6357262
    cc_investigator

    Ranga numer 5

    Avatar cc_investigator

    Ilość wiadomości: 4823
    Z nami od: 13.08.2011
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 3

    Powrót do góry

    ilonar2301 napisał(a):
    violka88 napisał(a):
    ilonar2301 napisał(a): Jak dzwonili z konkursu w ITM to Pani informowała, że na wysyłkę jest 14 dni, a w regulaminie 7 dni... 
    Poza tym nie dzwonią drugi raz na nieodebrane  emotka
    jak to nie dzwonią drugi raz??? emotka
    to jak się nie odbierze to nagroda przepada???
    Jak oddzwonilam, to babeczka powiedziała, że nie dzwonili. I ona nie wie o co chodzi, bo podobno na liście mnie nie ma  emotka . Kto wie, może dzwonili zapytać jak mi mija dzień  emotka
    Dzisiaj po 2 nieodebranych na 1 telefonie mam sms o wygranej, na drugim smsa brak, ale nie bylo problemu z oddzwonieniem.
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6357263
    giulietta

    Ranga numer 4

    Avatar giulietta

    Ilość wiadomości: 2485
    Z nami od: 04.09.2012
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 6

    Powrót do góry

    darekgryko napisał(a):
    mahuska napisał(a):
    darekgryko napisał(a): Albedo marketing ciekawie konstruuje swoje regulaminy..
    - reklamacja do 12.05
    - ostateczna wysyłka 19.05

    Tia...termin na wysłanie nagrody tydzień po ew. ostatecznym terminie reklamacji??
    Aa czyli jak nie dojdzie do 19.05 to nie ma po co reklamacji pisać..

    Chyba termin reklamacji powinien byc co najmniej tydzień PO ostatecznej wysyłce nagród..
    Kto by wiedział - czy oni mają zamiar wysłać czy nie i pisać reklamacje na wszelki wypadek?

    https://intermarc...ie_ITM_3.04.2017.pdf


    No ja bonu jeszcze nie dostałam z tego konkursu, też zwróciłam na ten zapis uwagę.
    Pisałam maila czy wszystko oki w czwartek, pisałam wczoraj i cisza. 
    Ale kurcze, ja ich zawsze lubiłam, nigdy nie miałam problemów.
    Chyba znależli nowy sposób na kant?
    Właśnie kolega przesłał mi odp.. Wysyłal z teściową w jednej kopercie dokumenty. Ona dostała z 2 tyg temu, on nie..

    Witam,


    Niestety przesyłka z Pana oświadczeniami nie dotarła. Proszę o przesłanie pisemnej reklamacji wraz z potwierdzeniem nadania wysyłki na adres:

    Albedo Marketing

    Góralska 3

    60-623 Poznań.


    Pozdrawiam,


    Zespół Albedo Marketing

    TYLE, ŻE LIST POLECONY WYSYŁAŁ ON i w jego liście był dokument dodatkowo teściowej.. jej doszedł,. a jego nie?? 

    Nie no..cos z tym Albedo trzeba zrobić..
    Tutaj kant jak nic..
    A może jest tak- że pomyliło im się? On miał dostać- skoro był adresatenm listu poleconego, a nie teściowa? A zrobili odqrotnie.. Bo faktycznie to jak by ona udowodniła, że jej dokumenty były w jego przesyłce?
    hehehe 
    a masz dowody na to? jakieś scany? xera? fotki? świadków do zeznań? że teściowa dostała, a adresat nie? bo to by wszystko tłumaczyło  emotka  nie kojarzę jak w albedo, bo temu, że nie chcą nr par wygrywam tam raz na rok... ale często wysyłam dane różnych osób w jednej kopercie i wszystko oki  emotka  np. nescafe unique one 6 oświadczeń w jednej i nagrody dawno dotarły  emotka  na kopertach i potwierdzeniach nadania piszę dane osób, których oświadczenia są w środku i dodatkowo piszę jaka jest ich liczba np. 3x, 5x... pakuję przy świadkach, do tego pełna dokumentacja dowodowa  emotka
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0




    Marzenia się spełniają...czekają tylko na właściwy moment emotka numerologiczna 33 emotka chętnie poznam inne 33 z forum emotka

    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6357268
    ilonar2301

    Ranga numer 5

    Avatar ilonar2301

    Ilość wiadomości: 9740
    Z nami od: 24.03.2009
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 11

    Powrót do góry

    cc_investigator napisał(a):
    Dzisiaj po 2 nieodebranych na 1 telefonie mam sms o wygranej, na drugim smsa brak, ale nie bylo problemu z oddzwonieniem. 
    Ja dzwoniłam następnego dnia roboczego. Najwyraźniej tyle szczęścia nie miałam. SMS-a też nie dostałam. 
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0




    Jeszcze będzie czas, zobaczysz odwróci się karta,
    Każdy dobry człowiek w życiu w końcu musi mieć farta...

    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6357269
    kadjas123

    Ranga numer 5

    Avatar kadjas123

    Ilość wiadomości: 3064
    Z nami od: 29.06.2006
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 12

    Powrót do góry

    "piszę dane osób"
    Masz jakąś bardzo wyrozumiałą panią na poczcie, u mnie gdy są 2 imiona od razu 1 przekreśla- taka ustawa niestety! Ja już wole stracić to 6 zł ale mam pewność, że mam dowód nadania na konkretną osobę
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0




    ... tak mało trzeba nam i dużo tak ...

    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6357277
    giulietta

    Ranga numer 4

    Avatar giulietta

    Ilość wiadomości: 2485
    Z nami od: 04.09.2012
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 6

    Powrót do góry

    kadjas123 napisał(a): "piszę dane osób"
    Masz jakąś bardzo wyrozumiałą panią na poczcie, u mnie gdy są 2 imiona od razu 1 przekreśla- taka ustawa niestety! Ja już wole stracić to 6 zł ale mam pewność, że mam dowód nadania na konkretną osobę
    fakt moje panie są mega super emotka  bo ja do nich jestem super, ale nawet jak wysyłam gdzieś na mieście to też jest oki, robię tak od zawsze, nawet jak nazwisko to samo to piszę pod spodem jako oddzielną osobę emotka  i wszystkie nagrody dotarły z każdej agencji  emotka  a z ceną znaczków to szok, bo ja puszczam 6,8 najczęściej  emotka
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0




    Marzenia się spełniają...czekają tylko na właściwy moment emotka numerologiczna 33 emotka chętnie poznam inne 33 z forum emotka

    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6357896
    matys

    Ranga numer 1

    Avatar matys

    Ilość wiadomości: 13
    Z nami od: 08.03.2017
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    Czy ktoś w końcu pofatygował się wysłać listownie reklamację / zapytanie do Albedo? (C4/Wedel)
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość Zgłoś moderatorom #6359139
    ziolko

    Ranga numer 6

    Avatar ziolko

    Ilość wiadomości: 7710
    Z nami od: 06.01.2006
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 3

    Powrót do góry

    matys napisał(a):Czy ktoś w końcu pofatygował się wysłać listownie reklamację / zapytanie do Albedo? (C4/Wedel)

    jasne emotka . trzymajcie kciuki
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0




    spam smsowy? czyj to numer premium? sprawdź https://www.uke.gov.pl/tablice/NumerUpo-list.do?execution=e1s1

Aby móc odpowiedzieć w tym wątku musisz zarejestrować się.