Reklama na e-Konkursy.info 23.09.19 21:46:54

Allegro.pl - bez linków

|< << < 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198

kolorowekredki

Cytuj wiadomość#6619879 sobota, 13 lipiec 2019, 18:11:22
pioge7 napisał(a):

kolorowekredki napisał(a):

nie mam w swojej sprzedaży opcji smart, bo tak jak większość nie udostępniłam zwrotu, zakładając że zrobię ofertę smart to kto pokrywa wysyłkę? z automatu jest inpost gratis dla sprzedającego i tylko drukuję etykietę? czy ja coś płacę a potem allegro zwraca jak to jest

jak kupi ktoś u ciebie coś z opcją Smart to dostajesz kasę normalnie jak by on płacił. W tym samym momencie jak płaci za towar dostajesz kase za przesyłkę. I odbywa się to samo jak w przypadku płatności bez smarta. Tyle tylko że twój klient nie płaci za przesyłkę tylko allegro. emotka

Bardzo dziękuję za wyjaśnienie, to skuszę się i zrobię kilka aukcji smart. Wydawała mi się skomplikowana ta cała procedura, przeczytałam wasze wpisy i wszystko okazało się proste emotka
dziękuję już wiem o co chodzi z tym allegro smart
a czy ludzie będą zwracać to loteria
0 0

pioge7

Cytuj wiadomość#6619887 sobota, 13 lipiec 2019, 18:30:56
kolorowekredki napisał(a):

pioge7 napisał(a):

kolorowekredki napisał(a):

nie mam w swojej sprzedaży opcji smart, bo tak jak większość nie udostępniłam zwrotu, zakładając że zrobię ofertę smart to kto pokrywa wysyłkę? z automatu jest inpost gratis dla sprzedającego i tylko drukuję etykietę? czy ja coś płacę a potem allegro zwraca jak to jest

jak kupi ktoś u ciebie coś z opcją Smart to dostajesz kasę normalnie jak by on płacił. W tym samym momencie jak płaci za towar dostajesz kase za przesyłkę. I odbywa się to samo jak w przypadku płatności bez smarta. Tyle tylko że twój klient nie płaci za przesyłkę tylko allegro. emotka

Bardzo dziękuję za wyjaśnienie, to skuszę się i zrobię kilka aukcji smart. Wydawała mi się skomplikowana ta cała procedura, przeczytałam wasze wpisy i wszystko okazało się proste emotka
dziękuję już wiem o co chodzi z tym allegro smart
a czy ludzie będą zwracać to loteria

też zrobilem kilka ma testy. Zobaczę co będzie jak się uda sprzedać emotka

asiam

Cytuj wiadomość#6630955 sobota, 17 sierpień 2019, 21:44:48
Proszę was o radę. Sprzedałam na Allegro książkę. Facet po kilku dniach pisze, że nie zapłaci bo ma zablokowane konto ( w domyśle -bankowe). Występuję o zwrot prowizji i dostaję info o Allegro, że zwrotu nie dostanę bo kupujący nie potwierdził, że odstąpił od umowy.
Oczywiście, że taka prowizja to złotówka ale hurtownikiem nie jestem i mnie złość na takich bierze. Już nawet takiemu nie można dać negatywa bo tylko kupujący wystawiają ocenę.
Do kogo w Allegro mam pisać by dla zasady sprawiedliwości stało się zadość.
Czy Allegro w ten sposób załatwia sprawy jeżeli kupujący przez kilka dni nie wejdzie na mejla i nie potwierdzi czy też  musi coś kliknąć ?
0 0

matik2001

Cytuj wiadomość#6630962 sobota, 17 sierpień 2019, 22:28:54
asiam napisał(a):

Proszę was o radę. Sprzedałam na Allegro książkę. Facet po kilku dniach pisze, że nie zapłaci bo ma zablokowane konto ( w domyśle -bankowe). Występuję o zwrot prowizji i dostaję info o Allegro, że zwrotu nie dostanę bo kupujący nie potwierdził, że odstąpił od umowy.
Oczywiście, że taka prowizja to złotówka ale hurtownikiem nie jestem i mnie złość na takich bierze. Już nawet takiemu nie można dać negatywa bo tylko kupujący wystawiają ocenę.
Do kogo w Allegro mam pisać by dla zasady sprawiedliwości stało się zadość.
Czy Allegro w ten sposób załatwia sprawy jeżeli kupujący przez kilka dni nie wejdzie na mejla i nie potwierdzi czy też  musi coś kliknąć ?

Możesz jeszcze napisać do allegro - ja też miałam taką sytuację i dostałam zwrot emotka
Allegro - pomoc (na dole) - dla sprzedających - zwrot i reklamacja (problemy transakcyjne) - Co zrobić, gdy Kupujący nie finalizuje transakcji - wniosek o zwrot prowizji (przyznanie rabatu transakcyjnego) został odrzucony - i opisujesz sytuację emotka
asiam 0

androm

Cytuj wiadomość#6630964 sobota, 17 sierpień 2019, 22:31:38
matik2001 napisał(a):

asiam napisał(a):

Proszę was o radę. Sprzedałam na Allegro książkę. Facet po kilku dniach pisze, że nie zapłaci bo ma zablokowane konto ( w domyśle -bankowe). Występuję o zwrot prowizji i dostaję info o Allegro, że zwrotu nie dostanę bo kupujący nie potwierdził, że odstąpił od umowy.
Oczywiście, że taka prowizja to złotówka ale hurtownikiem nie jestem i mnie złość na takich bierze. Już nawet takiemu nie można dać negatywa bo tylko kupujący wystawiają ocenę.
Do kogo w Allegro mam pisać by dla zasady sprawiedliwości stało się zadość.
Czy Allegro w ten sposób załatwia sprawy jeżeli kupujący przez kilka dni nie wejdzie na mejla i nie potwierdzi czy też  musi coś kliknąć ?

Możesz jeszcze napisać do allegro - ja też miałam taką sytuację i dostałam zwrot emotka
Allegro - pomoc (na dole) - dla sprzedających - zwrot i reklamacja (problemy transakcyjne) - Co zrobić, gdy Kupujący nie finalizuje transakcji - wniosek o zwrot prowizji (przyznanie rabatu transakcyjnego) został odrzucony - i opisujesz sytuację emotka

oprócz tego jak odzyskasz prowizję warto napisać do allegro i donieść na gościa, że kupił i nie zapłacił, niech mu dadzą ostrzeżenie

asiam

Cytuj wiadomość#6639507 piątek, 13 wrzesień 2019, 13:53:48
matik2001 napisał(a):

asiam napisał(a):

Proszę was o radę. Sprzedałam na Allegro książkę. Facet po kilku dniach pisze, że nie zapłaci bo ma zablokowane konto ( w domyśle -bankowe). Występuję o zwrot prowizji i dostaję info o Allegro, że zwrotu nie dostanę bo kupujący nie potwierdził, że odstąpił od umowy.
Oczywiście, że taka prowizja to złotówka ale hurtownikiem nie jestem i mnie złość na takich bierze. Już nawet takiemu nie można dać negatywa bo tylko kupujący wystawiają ocenę.
Do kogo w Allegro mam pisać by dla zasady sprawiedliwości stało się zadość.
Czy Allegro w ten sposób załatwia sprawy jeżeli kupujący przez kilka dni nie wejdzie na mejla i nie potwierdzi czy też  musi coś kliknąć ?

Możesz jeszcze napisać do allegro - ja też miałam taką sytuację i dostałam zwrot emotka
Allegro - pomoc (na dole) - dla sprzedających - zwrot i reklamacja (problemy transakcyjne) - Co zrobić, gdy Kupujący nie finalizuje transakcji - wniosek o zwrot prowizji (przyznanie rabatu transakcyjnego) został odrzucony - i opisujesz sytuację emotka

matik2001- bardzo dziękuję za radę. Dostałam zwrot a cała procedura okazała się banalnie łatwa dzięki Twoim wskazówkom. emotka

ziolko

Cytuj wiadomość#6639567 piątek, 13 wrzesień 2019, 15:59:48
asiam - niektórzy jak widać, nie potrafią myśleć. Jeśli ma zablokowane konto to może się pofatygować na pocztę i normalnie zapłacić. 
To tylko taka uwaga ogólna.
Dobrze, że dostałaś zwrot 
asiam 0

bruce

Cytuj wiadomość#6639619 piątek, 13 wrzesień 2019, 18:51:03
asiam napisał(a):

matik2001 napisał(a):

asiam napisał(a):

Proszę was o radę. Sprzedałam na Allegro książkę. Facet po kilku dniach pisze, że nie zapłaci bo ma zablokowane konto ( w domyśle -bankowe). Występuję o zwrot prowizji i dostaję info o Allegro, że zwrotu nie dostanę bo kupujący nie potwierdził, że odstąpił od umowy.
Oczywiście, że taka prowizja to złotówka ale hurtownikiem nie jestem i mnie złość na takich bierze. Już nawet takiemu nie można dać negatywa bo tylko kupujący wystawiają ocenę.
Do kogo w Allegro mam pisać by dla zasady sprawiedliwości stało się zadość.
Czy Allegro w ten sposób załatwia sprawy jeżeli kupujący przez kilka dni nie wejdzie na mejla i nie potwierdzi czy też  musi coś kliknąć ?

Możesz jeszcze napisać do allegro - ja też miałam taką sytuację i dostałam zwrot emotka
Allegro - pomoc (na dole) - dla sprzedających - zwrot i reklamacja (problemy transakcyjne) - Co zrobić, gdy Kupujący nie finalizuje transakcji - wniosek o zwrot prowizji (przyznanie rabatu transakcyjnego) został odrzucony - i opisujesz sytuację emotka

matik2001- bardzo dziękuję za radę. Dostałam zwrot a cała procedura okazała się banalnie łatwa dzięki Twoim wskazówkom. emotka

Mogę Cię tylko pocieszyć, że ja takie przekopy mam prawie codziennie. Nie zliczę, ile razy występowałam już o zwrot prowizji. Mam pecha do kupujących, którzy tygodniami uparcie blokują mi przedmioty wystawione, nie dają znaku życia, nie odpowiadają na moje telefony i mail'e.  emotka

ivanotta

Cytuj wiadomość#6639625 piątek, 13 wrzesień 2019, 18:54:15
bruce napisał(a):

asiam napisał(a):

matik2001 napisał(a):

asiam napisał(a):

Proszę was o radę. Sprzedałam na Allegro książkę. Facet po kilku dniach pisze, że nie zapłaci bo ma zablokowane konto ( w domyśle -bankowe). Występuję o zwrot prowizji i dostaję info o Allegro, że zwrotu nie dostanę bo kupujący nie potwierdził, że odstąpił od umowy.
Oczywiście, że taka prowizja to złotówka ale hurtownikiem nie jestem i mnie złość na takich bierze. Już nawet takiemu nie można dać negatywa bo tylko kupujący wystawiają ocenę.
Do kogo w Allegro mam pisać by dla zasady sprawiedliwości stało się zadość.
Czy Allegro w ten sposób załatwia sprawy jeżeli kupujący przez kilka dni nie wejdzie na mejla i nie potwierdzi czy też  musi coś kliknąć ?

Możesz jeszcze napisać do allegro - ja też miałam taką sytuację i dostałam zwrot emotka
Allegro - pomoc (na dole) - dla sprzedających - zwrot i reklamacja (problemy transakcyjne) - Co zrobić, gdy Kupujący nie finalizuje transakcji - wniosek o zwrot prowizji (przyznanie rabatu transakcyjnego) został odrzucony - i opisujesz sytuację emotka

matik2001- bardzo dziękuję za radę. Dostałam zwrot a cała procedura okazała się banalnie łatwa dzięki Twoim wskazówkom. emotka

Mogę Cię tylko pocieszyć, że ja takie przekopy mam prawie codziennie. Nie zliczę, ile razy występowałam już o zwrot prowizji. Mam pecha do kupujących, którzy tygodniami uparcie blokują mi przedmioty wystawione, nie dają znaku życia, nie odpowiadają na moje telefony i mail'e.  emotka

Niestety u mnie często też się to zdarza.. człowiek tylko traci czas
bruce 0

bruce

Cytuj wiadomość#6639627 piątek, 13 wrzesień 2019, 18:59:15
ivanotta napisał(a):

Niestety u mnie często też się to zdarza.. człowiek tylko traci czas

Najgorsze, jeżeli jest to pojedyncza rzecz (np. wygrana) - wtedy nawet, jeśli otrzymam nareszcie zwrot prowizji, boję się ją wystawiać ponownie albo wystawiam z duszą na ramieniu, ponieważ poprzedni kupujący ze swoją "płatnością rozpoczętą" w każdej chwili może znowu próbować ją nabyć (w końcu to on był pierwszy), a tymczasem mam już nowe oferty kupna.  emotka
0 0

thebest

Cytuj wiadomość#6640043 niedziela, 15 wrzesień 2019, 22:49:13
ziolko napisał(a):

asiam - niektórzy jak widać, nie potrafią myśleć. Jeśli ma zablokowane konto to może się pofatygować na pocztę i normalnie zapłacić. 
To tylko taka uwaga ogólna.
Dobrze, że dostałaś zwrot 

Za przelew na poczcie już nie płaci się 2.50 tylko 3 zł.
0 0

asiam

Cytuj wiadomość#6640058 poniedziałek, 16 wrzesień 2019, 00:01:18
bruce napisał(a):

ivanotta napisał(a):

Niestety u mnie często też się to zdarza.. człowiek tylko traci czas

Najgorsze, jeżeli jest to pojedyncza rzecz (np. wygrana) - wtedy nawet, jeśli otrzymam nareszcie zwrot prowizji, boję się ją wystawiać ponownie albo wystawiam z duszą na ramieniu, ponieważ poprzedni kupujący ze swoją "płatnością rozpoczętą" w każdej chwili może znowu próbować ją nabyć (w końcu to on był pierwszy), a tymczasem mam już nowe oferty kupna.  emotka

A nie można by takiego zablokować jak się wystawi ponownie przedmiot ?
0 0

tomasz3

Cytuj wiadomość#6640061 poniedziałek, 16 wrzesień 2019, 00:01:36
thebest napisał(a):

ziolko napisał(a):

asiam - niektórzy jak widać, nie potrafią myśleć. Jeśli ma zablokowane konto to może się pofatygować na pocztę i normalnie zapłacić. 
To tylko taka uwaga ogólna.
Dobrze, że dostałaś zwrot 

Za przelew na poczcie już nie płaci się 2.50 tylko 3 zł.

3,50 zł za przelew się płaci obecnie na poczcie. 
0 0

ziolko

Cytuj wiadomość#6640148 poniedziałek, 16 wrzesień 2019, 11:39:28
thebest napisał(a):

ziolko napisał(a):

asiam - niektórzy jak widać, nie potrafią myśleć. Jeśli ma zablokowane konto to może się pofatygować na pocztę i normalnie zapłacić. 
To tylko taka uwaga ogólna.
Dobrze, że dostałaś zwrot 

Za przelew na poczcie już nie płaci się 2.50 tylko 3 zł.

Ok, rozumiem. Ale jeśli komuś zależy na zakupie, to zapłaci opłatę pocztową
0 0
|< << < 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198