Reklama na e-Konkursy.info 23.10.19 11:56:45

Ambasadorinnowacji - Philips

|< << < 154 155 156 157 158 159160 161 162 163 164 > >> >|

Gość

Cytuj wiadomość#6167282 wtorek, 1 marzec 2016, 19:15:38
Mam pytanie odnośnie tych 3 znaczków po prawej stronie mógby mi ktoś wyjaśniź za co się dostaje x1? przy aukcji widziałam ze takie znaczki sa jak ktos chce licytować? jak mam je zdobyć?
0 0

milax88

Cytuj wiadomość#6167285 wtorek, 1 marzec 2016, 19:22:15
Za wykonane zadania dostajesz te znaczki.
0 0

xooxooxoo

Cytuj wiadomość#6167286 wtorek, 1 marzec 2016, 19:22:39
trampek. napisał(a):

Mam pytanie odnośnie tych 3 znaczków po prawej stronie mógby mi ktoś wyjaśniź za co się dostaje x1? przy aukcji widziałam ze takie znaczki sa jak ktos chce licytować? jak mam je zdobyć?


Te znaczki to odznaki za każde wykonane zadania i etapy. Kiedy rozwiążesz poprawnie wszystkie zadania w danym tygodniu to dostajesz po jednej odznace czyli "x1" - kiedy rozwiązesz wszystkie poprawnie to będą "x4"
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#6167287 wtorek, 1 marzec 2016, 19:24:49
aha bo ja mam tylko ten zielony znaczek a w innych 0 rozumiem ze trzeba wykonac wszystkie zadania bo ja czasami wykonałam ale nie wszystkie emotka dziękuję za odp emotka  
0 0

xooxooxoo

Cytuj wiadomość#6167293 wtorek, 1 marzec 2016, 19:39:38
Tak, najlepiej jest wykonywać wszystkie wtedy większe prawdopodobieństwo, że będzie można ustrzelić jakąś nagrodę. Chociaż na mniejsze nie potrzeba wszystkich 4 odznak. 
0 0

nelunia

Cytuj wiadomość#6167297 wtorek, 1 marzec 2016, 19:46:14
milax88 napisał(a):

Dziś kurier przywiózł odkurzacz, który wygrałam w styczniowej aukcji. Niestety protokół odebrania nagrody był na panią Iwonę z Krakowa. Czy na tym forum jest taka osoba? Moja mama podpisała odbiór, dzwoniłam do Philipsa, ale za długo czekałam na połączenie. Wkurzyłam się i rozłączyłam. Napiszę do nich maila w tej sprawie. Moje dane trafiły do kogoś obcego i nie bardzo mi się to podoba. Pani Iwonie też może się to nie podobać. Miał ktoś z Was taką sytuację?

Mam też pytanie o gwarancję, ktoś dostał? Mam zamiar napisać, aby mi dosłali. Nie mam zamiaru sprzedawać, ale jakoś pewniej z kwitem bym się czuła.

Gwarancją jest protokół przekazania nagrody.Ostatnio otrzymałam taką odpowiedź.
0 0

kate87

Cytuj wiadomość#6167339 wtorek, 1 marzec 2016, 20:54:56
Mieliście kiedyś tak: Otrzymałeś nową odznakę "Wyzwania specjalne" i za to 0 punktów
0 0

Finezyjna

Cytuj wiadomość#6167344 wtorek, 1 marzec 2016, 21:03:27
kate87 napisał(a):

Mieliście kiedyś tak: Otrzymałeś nową odznakę "Wyzwania specjalne" i za to 0 punktów

Tak emotka zazwyczaj tak jest emotka
0 0

kate87

Cytuj wiadomość#6167350 wtorek, 1 marzec 2016, 21:08:37
Finezyjna napisał(a):

kate87 napisał(a):

Mieliście kiedyś tak: Otrzymałeś nową odznakę "Wyzwania specjalne" i za to 0 punktów

Tak emotka zazwyczaj tak jest emotka

Ale to gdzie widac ta czwarta odznake czy coś?
0 0

Finezyjna

Cytuj wiadomość#6167354 wtorek, 1 marzec 2016, 21:11:52
nelunia napisał(a):

milax88 napisał(a):

Dziś kurier przywiózł odkurzacz, który wygrałam w styczniowej aukcji. Niestety protokół odebrania nagrody był na panią Iwonę z Krakowa. Czy na tym forum jest taka osoba? Moja mama podpisała odbiór, dzwoniłam do Philipsa, ale za długo czekałam na połączenie. Wkurzyłam się i rozłączyłam. Napiszę do nich maila w tej sprawie. Moje dane trafiły do kogoś obcego i nie bardzo mi się to podoba. Pani Iwonie też może się to nie podobać. Miał ktoś z Was taką sytuację?

Mam też pytanie o gwarancję, ktoś dostał? Mam zamiar napisać, aby mi dosłali. Nie mam zamiaru sprzedawać, ale jakoś pewniej z kwitem bym się czuła.

Gwarancją jest protokół przekazania nagrody.Ostatnio otrzymałam taką odpowiedź.

potwierdzam
0 0

Finezyjna

Cytuj wiadomość#6167356 wtorek, 1 marzec 2016, 21:13:09
kate87 napisał(a):

Finezyjna napisał(a):

kate87 napisał(a):

Mieliście kiedyś tak: Otrzymałeś nową odznakę "Wyzwania specjalne" i za to 0 punktów

Tak emotka zazwyczaj tak jest emotka

Ale to gdzie widac ta czwarta odznake czy coś?

nie nie widać. każdy etap trwa 2 tyg i w danym etapie dostajesz po jednej odznace z każdej dziedziny i tak przez 2ms..łącznie zbierasz po 4 odznaki z każdej dziedziny i jest aukcja emotka potem odznaki się zeruję.
0 0

kate87

Cytuj wiadomość#6167417 wtorek, 1 marzec 2016, 22:15:18
Finezyjna napisał(a):

kate87 napisał(a):

Finezyjna napisał(a):

kate87 napisał(a):

Mieliście kiedyś tak: Otrzymałeś nową odznakę "Wyzwania specjalne" i za to 0 punktów

Tak emotka zazwyczaj tak jest emotka

Ale to gdzie widac ta czwarta odznake czy coś?

nie nie widać. każdy etap trwa 2 tyg i w danym etapie dostajesz po jednej odznace z każdej dziedziny i tak przez 2ms..łącznie zbierasz po 4 odznaki z każdej dziedziny i jest aukcja emotka potem odznaki się zeruję.

dzieki:)
0 0

milax88

Cytuj wiadomość#6167549 środa, 2 marzec 2016, 10:00:22
nelunia napisał(a):

milax88 napisał(a):

Dziś kurier przywiózł odkurzacz, który wygrałam w styczniowej aukcji. Niestety protokół odebrania nagrody był na panią Iwonę z Krakowa. Czy na tym forum jest taka osoba? Moja mama podpisała odbiór, dzwoniłam do Philipsa, ale za długo czekałam na połączenie. Wkurzyłam się i rozłączyłam. Napiszę do nich maila w tej sprawie. Moje dane trafiły do kogoś obcego i nie bardzo mi się to podoba. Pani Iwonie też może się to nie podobać. Miał ktoś z Was taką sytuację?

Mam też pytanie o gwarancję, ktoś dostał? Mam zamiar napisać, aby mi dosłali. Nie mam zamiaru sprzedawać, ale jakoś pewniej z kwitem bym się czuła.

Gwarancją jest protokół przekazania nagrody.Ostatnio otrzymałam taką odpowiedź.

A ja nawet nie mam swojego protokołu emotka jeszcze mi nie odpisali na maila.
0 0

DORFII

Cytuj wiadomość#6167564 środa, 2 marzec 2016, 10:30:42
milax88 napisał(a):

Dziś kurier przywiózł odkurzacz, który wygrałam w styczniowej aukcji. Niestety protokół odebrania nagrody był na panią Iwonę z Krakowa. Czy na tym forum jest taka osoba? Moja mama podpisała odbiór, dzwoniłam do Philipsa, ale za długo czekałam na połączenie. Wkurzyłam się i rozłączyłam. Napiszę do nich maila w tej sprawie. Moje dane trafiły do kogoś obcego i nie bardzo mi się to podoba. Pani Iwonie też może się to nie podobać. Miał ktoś z Was taką sytuację?

Mam też pytanie o gwarancję, ktoś dostał? Mam zamiar napisać, aby mi dosłali. Nie mam zamiaru sprzedawać, ale jakoś pewniej z kwitem bym się czuła.

U mnie w ostatniej aukcji była taka sama sytuacja,dostałam protokół na Pana X,po @ do nich zadzwonili z przeprosinami i po 2 dniach dosłali protokół z moimi danymi, a ten na Pana X kazali zniszczyć.Ciekawe,czy owy Pan również zniszczył moje dane.
0 0

milax88

Cytuj wiadomość#6167654 środa, 2 marzec 2016, 12:21:52
DORFII napisał(a):

milax88 napisał(a):

Dziś kurier przywiózł odkurzacz, który wygrałam w styczniowej aukcji. Niestety protokół odebrania nagrody był na panią Iwonę z Krakowa. Czy na tym forum jest taka osoba? Moja mama podpisała odbiór, dzwoniłam do Philipsa, ale za długo czekałam na połączenie. Wkurzyłam się i rozłączyłam. Napiszę do nich maila w tej sprawie. Moje dane trafiły do kogoś obcego i nie bardzo mi się to podoba. Pani Iwonie też może się to nie podobać. Miał ktoś z Was taką sytuację?

Mam też pytanie o gwarancję, ktoś dostał? Mam zamiar napisać, aby mi dosłali. Nie mam zamiaru sprzedawać, ale jakoś pewniej z kwitem bym się czuła.

U mnie w ostatniej aukcji była taka sama sytuacja,dostałam protokół na Pana X,po @ do nich zadzwonili z przeprosinami i po 2 dniach dosłali protokół z moimi danymi, a ten na Pana X kazali zniszczyć.Ciekawe,czy owy Pan również zniszczył moje dane.

Czyli to nie pierwszy raz! Wkurza mnie to, bo to są dane wrażliwe i można z nich już użytek zrobić. Nie zgadzamy się na udostępnianie tych danych nikomu innemu prócz firmie Philips. Wczoraj napisałam ok. godziny 20 i nadal nie mam informacji zwrotnej. Zamiast cieszyć się z wygranej to ja się martwię co dalej z tym protokołem i moimi danymi emotka
0 0

budryska

Cytuj wiadomość#6167914 środa, 2 marzec 2016, 16:58:39
Napisz do nich maila ze słowem PILNE w temacie. Kiedyś tak zrobiłam i odpisali od razu. Inaczej trzeba czekać kilka dni na odpowiedź. 
0 0

monia676

Cytuj wiadomość#6168333 czwartek, 3 marzec 2016, 13:46:37
Czy nie powinny teraz pojawić się jakieś wyzwania?
0 0

Pociong

Cytuj wiadomość#6168337 czwartek, 3 marzec 2016, 13:50:43
Dzis dotarl depilator ze styczniowej aukcji. Mam nadzieje, ze u mnie z protokolem nie bedzie problemu.. jszcze go nie widzialam, bo jestem w pracy  emotka  swoja droga, mysle, ze za taka pomylke to nawet mozna ich pozwac..
0 0

blackana

Cytuj wiadomość#6168460 czwartek, 3 marzec 2016, 17:11:40
DBAJ O WŁOSY NAWET PODCZAS SUSZENIA I PROSTOWANIA!
1. Sensor czuje poziom nawilżenia włosów i redukuje temperaturę.
2. 200, 175, 150.
0 0

blackana

Cytuj wiadomość#6168461 czwartek, 3 marzec 2016, 17:19:22
Proste prostowanie z Philips MoistureProtect
Pyt. 1 - technologia czujnika pozwala utrzymać zrównoważone nawilżenie włosów dzięki dobieraniu odpowiedniej temperatury stylizacji na bieżąco do
kondycji włosów
Pyt. 2 - do 57% nawilżenia (po jednym użyciu, badanie z 2013 r.)
Pyt. 3 - czujnik diagnozuje włosy 30 razy na sekundę pod kątem ich nawilżenia i dobiera do nich taką temperaturę prostowania, aby utrzymały naturalne
nawilżenie
Pyt. 4 - ruchome płytki uginają się, gdy nacisk podczas prostowania jest zbyt Chroni to strukturę włosa przed uszkodzeniem i minimalizuje
prawdopodobieństwo jego złamania
Pyt. 5 - 15 sekund
0 0
|< << < 154 155 156 157 158 159160 161 162 163 164 > >> >|