Reklama na e-Konkursy.info 24.08.19 13:22:44

co chcielibyście wygrać?

|< << < 71 72 73 74 75 7677 78 79 80 81 > >> >|

Gość

Cytuj wiadomość#1638981 niedziela, 22 czerwiec 2008, 12:57:14
jakiś telefonik emotka
0 0

malenka89

Cytuj wiadomość#1638988 niedziela, 22 czerwiec 2008, 01:02:01
Gwiazdkę z nieba emotka
0 0

samantha22

Cytuj wiadomość#1638991 niedziela, 22 czerwiec 2008, 01:03:46
konkursy15 napisał(a):

laptopa...chailem kupic, ale jednak sobie wole wygrac emotka


też ostatnio miałam zamiar kupic - ale licze na to, że sie w koncu uda wygrac emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#1639017 niedziela, 22 czerwiec 2008, 01:31:47
samantha22 napisał(a):

konkursy15 napisał(a):

laptopa...chailem kupic, ale jednak sobie wole wygrac emotka


też ostatnio miałam zamiar kupic - ale licze na to, że sie w koncu uda wygrac emotka


A gdzie, gdzie, gdzie? emotka
0 0

asiakali

Cytuj wiadomość#1639035 niedziela, 22 czerwiec 2008, 01:40:18
Tak bardzo ,bardzo bym chciała Citroena C3 emotka emotka emotka
0 0

konkursy15

Cytuj wiadomość#1639041 niedziela, 22 czerwiec 2008, 01:42:41
xreine napisał(a):

samantha22 napisał(a):

konkursy15 napisał(a):

laptopa...chailem kupic, ale jednak sobie wole wygrac emotka


też ostatnio miałam zamiar kupic - ale licze na to, że sie w koncu uda wygrac emotka


A gdzie, gdzie, gdzie? emotka


w konkursach emotka
0 0

ricardo

Cytuj wiadomość#1639045 niedziela, 22 czerwiec 2008, 01:43:21
a ja skuter...
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#1639050 niedziela, 22 czerwiec 2008, 01:45:59
konkursy15 napisał(a):

xreine napisał(a):

samantha22 napisał(a):

konkursy15 napisał(a):

laptopa...chailem kupic, ale jednak sobie wole wygrac emotka


też ostatnio miałam zamiar kupic - ale licze na to, że sie w koncu uda wygrac emotka


A gdzie, gdzie, gdzie? emotka


w konkursach emotka


Poważnie? ;D
0 0

kalafior

Cytuj wiadomość#1639053 niedziela, 22 czerwiec 2008, 01:47:21
ja bym chciala tego mini coopera z magnuma emotka
ma smakowity kolor emotka
0 0

konkursy15

Cytuj wiadomość#1639055 niedziela, 22 czerwiec 2008, 01:47:37
xreine napisał(a):

konkursy15 napisał(a):

xreine napisał(a):

samantha22 napisał(a):

konkursy15 napisał(a):

laptopa...chailem kupic, ale jednak sobie wole wygrac emotka


też ostatnio miałam zamiar kupic - ale licze na to, że sie w koncu uda wygrac emotka


A gdzie, gdzie, gdzie? emotka


w konkursach emotka


Poważnie? ;D


yhy emotka
0 0

makra

Cytuj wiadomość#1639058 niedziela, 22 czerwiec 2008, 01:48:55
Wakacje emotka :D może ktos ma jakies znizki do odsprzedania lub cos innego ?
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#1639061 niedziela, 22 czerwiec 2008, 01:49:55
skuter
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#1639068 niedziela, 22 czerwiec 2008, 01:51:30
asiakali napisał(a):

Tak bardzo ,bardzo bym chciała Citroena C3 emotka emotka emotka




i ja też emotka emotka emotka
0 0

mkrzysiek

Cytuj wiadomość#1639070 niedziela, 22 czerwiec 2008, 01:52:01
konkursy15 napisał(a):

laptopa...chailem kupic, ale jednak sobie wole wygrac emotka


To jest tak jak sobie kupisz potem zagrasz w jakims konku i dopiero wygrasz heh
Też się wstrzymałem z zakupem bo może wygram
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#1639156 niedziela, 22 czerwiec 2008, 02:36:54
Hehe ja miałam kupić laptopa, a wygrałam zupełnie niespodziewanie emotka Także nie kupujcie, tylko czekajcie emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#1639242 niedziela, 22 czerwiec 2008, 03:14:01
dita napisał(a):

asiakali napisał(a):

Tak bardzo ,bardzo bym chciała Citroena C3 emotka emotka emotka




i ja też emotka emotka emotka


I jaaaaaaaa! emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#1639253 niedziela, 22 czerwiec 2008, 03:26:03
konkursy15 napisał(a):

xreine napisał(a):

konkursy15 napisał(a):

xreine napisał(a):

samantha22 napisał(a):

konkursy15 napisał(a):

laptopa...chailem kupic, ale jednak sobie wole wygrac emotka


też ostatnio miałam zamiar kupic - ale licze na to, że sie w koncu uda wygrac emotka


A gdzie, gdzie, gdzie? emotka


w konkursach emotka


Poważnie? ;D


yhy emotka


No na to bym nie wpadła ;D Trzeba miec szczęście i trafić na super konkurs. Ja osobiście wolę konkursy, w których można się wykazać, a nie liczyć np. na głosy innych.
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#1646366 środa, 25 czerwiec 2008, 11:28:54
chciałbym wygrać samochod albo laptopa albo kamerkę. Moze w loterii pascala mi sie poszczesci emotka

Acha! Jest blad w opisie tutaj: http://www.e-konkursy.com/articles-3-28371.html. w regulamine http://www.pascal.pl/o_ptc.php?ind=w_klubie_konkursy_radosna_loteria_pascala napisano, że są dwa losowania, pierwsze z koncem czerwca, drugie 2 sierpnia.
0 0

anneczka23

Cytuj wiadomość#1646375 środa, 25 czerwiec 2008, 11:35:12
laptop lub bon na ciuchy o wartosci okolo 3tys! o samochodzie juz nie wspomne...szczyt marzen! emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#1646379 środa, 25 czerwiec 2008, 11:36:26
1 miejsce w M&M'sach emotka 10tyś + 5tyś na ubrania + 100 kg M&M-sów emotka
0 0
|< << < 71 72 73 74 75 7677 78 79 80 81 > >> >|