Coś wam się nie podoba? Piszcie!

< 1 2 3 4 56 7 8 9 10 11 > >> >|

Bocik e-Konkursy.info

Cytuj wiadomość#84539 czwartek, 2 lutego 2006, 12:37:56
Wie ze nie tutaj pisze ale ie chciałam zakładac nowego tematu a zaden w sumie mi nie pasował. Melissa dodała dzisiaj wyniki z mediarodzina a ja niestety mimo iz usówałam cookie i takie tam ich nie widze bede bardzo wdzieczna gdyby ktos z Was przesłal mi je mailem mój adres rachell5@wp.pl Pomożecie??:P
0 0

iwek

Cytuj wiadomość#84545 czwartek, 2 lutego 2006, 01:00:11
Nie pomogę bo nie umiem ale pocieszę Cię że mam to samo. emotka
0 0

Gość moniau

Cytuj wiadomość#84549 czwartek, 2 lutego 2006, 01:26:34
Aga Aga podoba mi sie Twoj pomysl, bo trzeba sie niezle czasem naszukac az znajdzie sie konk ktory mnie interesuje, bo o to co mi niepotrzebne nie gram poprostu.
0 0

Gość AgaAga

Cytuj wiadomość#84552 czwartek, 2 lutego 2006, 01:29:27
Ja właśnie też, dlatego pytam, bo na wielu forach jest taka możliwość i jest to duzo wygodniejsze niż wchodzenie we wszytsko.
Problem tkwi w technice. Nie wiem, czy coś takiego jest możliwe?
Halo Pionas emotka
0 0

Bocik e-Konkursy.info

Cytuj wiadomość#84557 czwartek, 2 lutego 2006, 01:40:14
Dobry Pomysł Ale Sądze Że Nie Przejdzie 400 aktualnych do każdego obrazek hmm ciężko to widze
0 0

rachel

Cytuj wiadomość#84558 czwartek, 2 lutego 2006, 01:44:03
dzięki Iwek echh ciekawe czy inni tez tak mają??
0 0

Gość moniau

Cytuj wiadomość#84559 czwartek, 2 lutego 2006, 01:44:19
mozliwe to jest wszystko, ale roboty pewnie duzo!
mogloby sie choc wiecej szczegolow wyswietlac, jakie nagrody, jaki portal itd....
moze przejdzie!
0 0

pionas

Cytuj wiadomość#84562 czwartek, 2 lutego 2006, 01:53:36
to jest do zrobienia, ale nie przejdzie...

za duzo transferu by zjadaly takie obrazki, a ostatnio ilosc odwiedzin strony wzrosla kilkadziesiat razy, dochody z reklam sa niewielkie (mam nadzieje ze wkrotce sie to poprawi bo mam zamiar dodac nowy typ reklamy - popunder, ktory wyswietlalby sie raz na 24h na jedno IP) obecnie z moich wyliczen wyszlo ze za 17-18dni zabraknie transferu wiec juz szykuje swoja kase aby temu zapobiec...
0 0

Gość moniau

Cytuj wiadomość#84566 czwartek, 2 lutego 2006, 02:01:40
o transferze nie pomyslalam emotka
moze jak sie ruszy z reklama to wozas nie trzeba bedzie sie martwic o transfer
0 0

zdolnabestia

Cytuj wiadomość#84567 czwartek, 2 lutego 2006, 02:02:42
Pionas, a może by zorganizować jakąś zrzutkę? Wszyscy korzystamy, wszyscy wygrywamy, a Ty płacisz.. Nie wiem na jakiej zasadzie działa ta stronka, chyba czyjaś prywatna jest.. Mogę przelać jakieś 5 - 10 zł w zależności od tego jakie to są koszty... No i czy jeszcze ktoś się zaoferuje..
0 0

Gość AgaAga

Cytuj wiadomość#84568 czwartek, 2 lutego 2006, 02:06:44
Ja nie wiem Pionas, czy masz na to wszystko kasę, ale wiedz, że jeśli będą jakieś problemy, to trzeba będzie zrobić jakąś zrzutkę i już.
Już wiele razy wałkowaliśmy ten temat, ale jeśli ma to wspomóc stronę, to zarządż społeczną zbiórke kasy. Kto wpłaci to wpłaci. Na jednym z forów ( samochodowych, mojego męża) widziałm zbiórke kasy i oficjalną stronkę, na której są wypisane wszytskie osoby, które wpłaciły pieniądze. Taka akcja, nikt nie musi, ale jak chce.....
0 0

pionas

Cytuj wiadomość#84585 czwartek, 2 lutego 2006, 03:15:12
Narazie nie organizuje zadnej zrzutki. Chce zrobic tak aby strona sama na siebie zarabiala. Wiadomo ze na poczatku nigdy tak nie jest i trzeba dolozyc...
0 0

Bocik e-Konkursy.info

Cytuj wiadomość#84589 czwartek, 2 lutego 2006, 03:28:44
Jako ze sie juz tutaj toczy dyskusja, to sie podepne.
Czy daloby sie, usprawnic w jakis sposob wyszukiwanie na forum.
Chodzi o to, zeby wpisujac tytul konka np. Charlie i fabryka czekolady wyszukac sobie w temacie Wyniki konkursow post z nim zwiazany. Bo w tej chwili to pokazuje, ze cos jest w tym temacie, ale co z tego jak i tak trzeba sie przekopac przez setki postow.

A co do zbiorki kasy, to z doswiadczenia wiem, ze zawsze ktos cos wplaci jednak, nawet jezeli to jest maly % uzytkownikow to napewno pomoze w dofinanoswaniu forum, gdyby nastapila taka potrzeba. Ale bywa tez tak, ze potem nastepuja podejrzenia co tak naprawde sie dzieje z tymi pieniedzmi, i tworza sie niepotrzebne dyskusje.
0 0

pionas

Cytuj wiadomość#84592 czwartek, 2 lutego 2006, 03:39:31
no i m.in. wypowiedz wolvi jest przyczyna dla ktorej nie warto robic zrzutke...

a co wolvi do Twojego pytania to nie bardzo da to zrobic. Nie widzialem jeszcze nigdy takiego forum aby przechodzilo odrazu do wypowiedzi zawierajacej szukane slowo, wydaje mi sie ze to przez to ze jak w danym topicu jest kilka postow zawierajacych szukane slowo skrypt nie wiedzialby ktore wyswietlic...
0 0

monika124

Cytuj wiadomość#84596 czwartek, 2 lutego 2006, 04:07:38
AgaAga
na wielu forach jest taki system emotka
już wypowiadałam się w tej kwestii - pionas gdyby faktycznie potrzeba było siana to tylko rzuć hasło - sianko się znajdzie emotka
0 0

fryz

Cytuj wiadomość#84631 czwartek, 2 lutego 2006, 06:13:16
a moze wprowadzic taki beges ze co miesiac placilo by sie za dostep do forum smsem te symboliczne 1,22 ?? emotka
0 0

Bocik e-Konkursy.info

Cytuj wiadomość#84645 czwartek, 2 lutego 2006, 06:34:47
Nie podoba mnie się ten niebieski długopis.
0 0

monika124

Cytuj wiadomość#84647 czwartek, 2 lutego 2006, 06:55:07
fryz na smsach sie traci ,bo czesc siana tylko poszłoby na forum emotka
ten temat juz wałkowaliśmy emotka
0 0

Gość bruxa

Cytuj wiadomość#84735 piątek, 3 lutego 2006, 08:06:22
Popieram Monikę
a temat był przerabiany w Jak się cieszę, że jesteśmy znów razem

Pionas rzuć hasło i coś się znajdzie zawsze emotka
0 0

rachel

Cytuj wiadomość#84741 piątek, 3 lutego 2006, 08:27:44
opłaty??? echh ja uwazam ze gdzie w gre wchodzi kasa tam sa problemy, Potem bedzie ze ktos zapłacił a ktoś inie i tez korzysta z tego. A zaraz póxniej ktoś pomnozy np 1,22 przez liczbe zarejestrowanych i admini beda składac rozliczenie wydatków:)
0 0

< 1 2 3 4 56 7 8 9 10 11 > >> >|