szukanie zaawansowane
Rejestracja Logowanie
Home » Forum » Konkursy

Czy informują/ informowali?


  • Autor
    Wiadomość
  • Cytuj wiadomość #6383217
    Kobieta magie1982

    Ranga numer 2

    Avatar magie1982

    Posty na forum: 420
    Z nami od: 13.03.2017
    Punkty karne: 2/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    ewunia napisał(a):

    magie1982 napisał(a):

    mia napisał(a):

    magie1982 napisał(a):

    Pogubiłam się w Mokate. Czy za wszystkie etapy już informowali, czy jeszcze nie?

    Już nawet zwycięzca głównej jest na stronie.

    Wiem, że jest. Tylko widzisz, ja nie wygrałam tam ani raz, nie pamiętam tez, czy na stronie podawało się przy zgłoszeniu dane, czy też przez telefon dopiero dopytywali. Jestem z miejscowości, w której gra niewiele osób. I nie wiem, czy to możliwe, że jestem na liście bez telefonu emotka

    Na liście są osoby zweryfikowane, które odesłały paragon i oświadczenie.

    Oki, dziękuję emotka
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość #6383438
    Mężczyzna loteryjny

    Ranga numer 2

    Posty na forum: 328
    Z nami od: 09.09.2015
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    czy Smolar informował z Warki Mili o tygodniowej?
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość #6383469
    Kobieta ladyinred

    Ranga numer 4

    Avatar ladyinred

    Posty na forum: 1680
    Z nami od: 22.10.2011
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 3

    Powrót do góry

    Naleczowianka z tego tygodnia juz byla?
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0




    skomlenie w pw o głosy zwykle kończy się blokowaniem

    Cytuj wiadomość #6383519
    mia

    Ranga numer 5

    Avatar mia

    Posty na forum: 13647
    Z nami od: 04.05.2010
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 9

    Powrót do góry

    Czy to już koniec (oby na dzisiaj) Brico Nobiles, czy nadal dzwonią? emotka
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0




    Ohana to znaczy rodzina...

    Cytuj wiadomość #6383571
    Kobieta madlette

    Ranga numer 2

    Avatar madlette

    Posty na forum: 412
    Z nami od: 09.08.2016
    Punkty karne: 1/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    Wszystkie dni z "Szału na Schaumę" obdzwonione? Te "pierwsze" też? emotka
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość #6383597
    Kobieta edzia21

    Ranga numer 5

    Avatar edzia21

    Posty na forum: 6984
    Z nami od: 27.03.2011
    Punkty karne: 1/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    madlette napisał(a):

    Wszystkie dni z "Szału na Schaumę" obdzwonione? Te "pierwsze" też? emotka

    Tak, calosc poszla + wyslali eski na nieodebrane
    Liczba plusów to: freyja88 Liczba minusów to: 0




    "Kopciuszek jest dowodem na to, że nowa para butów może odmienić życie..." emotka

    Cytuj wiadomość #6383832
    Kobieta magie1982

    Ranga numer 2

    Avatar magie1982

    Posty na forum: 420
    Z nami od: 13.03.2017
    Punkty karne: 2/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    Czy tablety z biedronki to juz koniec? Ktos wygral, bo chwalila sie ttlko jedna osoba. Cos malo jak na 25.
    Liczba plusów to: wowela Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość #6383835
    Kobieta malgosia74

    Ranga numer 3

    Avatar malgosia74

    Posty na forum: 751
    Z nami od: 11.01.2011
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    Brico Nobiles juz po wszystkim? emotka
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość #6383874
    holden

    Ranga numer 2

    Avatar holden

    Posty na forum: 131
    Z nami od: 18.04.2017
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 9

    Powrót do góry

    A czy smolar informował z tygodniowymi XL z zeszłego tygodnia (losowanie w ten poniedziałek) ?
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość #6383875
    Kobieta migi

    Ranga numer 3

    Avatar migi

    Posty na forum: 837
    Z nami od: 02.06.2015
    Punkty karne: 1/5
    Konkursy dodane: 4

    Powrót do góry

    magie1982 napisał(a):

    Czy tablety z biedronki to juz koniec? Ktos wygral, bo chwalila sie ttlko jedna osoba. Cos malo jak na 25.

    I u mnie, tel. ok. 14.15
    Liczba plusów to: Domino123 Liczba minusów to: 0




    Czasem najlepszym komentarzem jest milczenie.

    Cytuj wiadomość #6383878
    monkakk

    Ranga numer 4

    Posty na forum: 1369
    Z nami od: 15.01.2015
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 3

    Powrót do góry

    holden napisał(a):

    A czy smolar informował z tygodniowymi XL z zeszłego tygodnia (losowanie w ten poniedziałek) ?

    Tak
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość #6383929
    Kobieta wiolkape

    Ranga numer 2

    Avatar wiolkape

    Posty na forum: 135
    Z nami od: 30.09.2011
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 3

    Powrót do góry

    A Nastrój na lato Schwarzkopf Superpharm informował?
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość #6383934
    Kobieta edzia21

    Ranga numer 5

    Avatar edzia21

    Posty na forum: 6984
    Z nami od: 27.03.2011
    Punkty karne: 1/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    malgosia74 napisał(a):

    Brico Nobiles juz po wszystkim? emotka

    Rozmowa trwa dłuuuugo, więc raczej babeczka nie obskoczyła 60 osób...jak dla mnie emotka
    Liczba plusów to: malgosia74 Liczba minusów to: 0




    "Kopciuszek jest dowodem na to, że nowa para butów może odmienić życie..." emotka

    Cytuj wiadomość #6383956
    Kobieta malgosia74

    Ranga numer 3

    Avatar malgosia74

    Posty na forum: 751
    Z nami od: 11.01.2011
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    edzia21 napisał(a):

    malgosia74 napisał(a):

    Brico Nobiles juz po wszystkim? emotka

    Rozmowa trwa dłuuuugo, więc raczej babeczka nie obskoczyła 60 osób...jak dla mnie emotka

    Dzięki Edzia za obudzenie nadziei ;* 
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość #6383960
    Kobieta magie1982

    Ranga numer 2

    Avatar magie1982

    Posty na forum: 420
    Z nami od: 13.03.2017
    Punkty karne: 2/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    malgosia74 napisał(a):

    edzia21 napisał(a):

    malgosia74 napisał(a):

    Brico Nobiles juz po wszystkim? emotka

    Rozmowa trwa dłuuuugo, więc raczej babeczka nie obskoczyła 60 osób...jak dla mnie emotka

    Dzięki Edzia za obudzenie nadziei ;* 

    Moja trwala minutę emotka
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość #6384296
    Kobieta agakaz2

    Ranga numer 4

    Avatar agakaz2

    Posty na forum: 1105
    Z nami od: 07.05.2017
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 6

    Powrót do góry

    czy były już wyniki z żabka gillete? ktoś coś wie
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0




    Poklikam w konkursach
    Gram by spełniać marzenia.

    Cytuj wiadomość #6384369
    Kobieta dzikuska21

    Ranga numer 2

    Posty na forum: 320
    Z nami od: 17.11.2016
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 3

    Powrót do góry

    magie1982 napisał(a):

    malgosia74 napisał(a):

    edzia21 napisał(a):

    malgosia74 napisał(a):

    Brico Nobiles juz po wszystkim? emotka

    Rozmowa trwa dłuuuugo, więc raczej babeczka nie obskoczyła 60 osób...jak dla mnie emotka

    Dzięki Edzia za obudzenie nadziei ;* 

    Moja trwala minutę emotka


    chyba połowa do oddzwonię nią bo były 2 etapy tego konkursu
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0
    Cytuj wiadomość #6384371
    Kobieta edzia21

    Ranga numer 5

    Avatar edzia21

    Posty na forum: 6984
    Z nami od: 27.03.2011
    Punkty karne: 1/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    dzikuska21 napisał(a):

    magie1982 napisał(a):

    malgosia74 napisał(a):

    edzia21 napisał(a):

    malgosia74 napisał(a):

    Brico Nobiles juz po wszystkim? emotka

    Rozmowa trwa dłuuuugo, więc raczej babeczka nie obskoczyła 60 osób...jak dla mnie emotka

    Dzięki Edzia za obudzenie nadziei ;* 

    Moja trwala minutę emotka

    chyba połowa do oddzwonię nią bo były 2 etapy tego konkursu

    Nie rozumiem co napisałaś, ale jeśli chodzi o 1 etap to już dawno informowali.
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0




    "Kopciuszek jest dowodem na to, że nowa para butów może odmienić życie..." emotka

    Cytuj wiadomość #6384578
    Kobieta olunka

    Ranga numer 5

    Avatar olunka

    Posty na forum: 4030
    Z nami od: 03.06.2007
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 12

    Powrót do góry

    http://hoop.pl/pl...nkuj-sie-z-jupikiem/
    czy ktoś dostał maila?
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0




    "...To piosenka, która mówi
    Jak się nie ma, co się lubi
    To nie lubi się i tego, co się ma."

    Cytuj wiadomość #6384581
    Kobieta ewa84

    Ranga numer 1

    Posty na forum: 24
    Z nami od: 01.01.2017
    Punkty karne: 0/5
    Konkursy dodane: 0

    Powrót do góry

    Czy były juź smsy z wina Lutzville bo na facebooku dali wyniki, a pozostali mieli być informowani smsem
    Liczba plusów to: 0 Liczba minusów to: 0

Aby móc odpowiedzieć w tym wątku musisz zarejestrować się.