Dyskusje o innych konkursach (bez klików) :: Konkursy :: Forum e-Konkursy.info - o krok od wygranej...


Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

12 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >> >|

pawel1615

Cytuj wiadomość#4052181 sobota, 15 stycznia 2011, 09:14:24
witam. pomyślałem, ze przyda się temat, w którym będzie można rozmawiać o konkursach, które nie maja swego tematu. Dzieki temu nie będzie się zaśmiecać innych topów, np. szukam
0 0

slavek

Cytuj wiadomość#4052204 sobota, 15 stycznia 2011, 09:22:56
A wc?
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4052217 sobota, 15 stycznia 2011, 09:30:11
Ja jestem za emotka
0 0

kasiunia23

Cytuj wiadomość#4052225 sobota, 15 stycznia 2011, 09:31:47
slavek masz cudowną stopkę emotka
0 0

pawel1615

Cytuj wiadomość#4052232 sobota, 15 stycznia 2011, 09:33:33
slavek napisał(a):

A wc?


a kto Ci pisze na wc o konkursach. Teoretycznie by było mozna- ale tak jak juz mówiłem nikt tam o tym nie pisze tylko w innych tematach.
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4052246 sobota, 15 stycznia 2011, 09:37:35
pawel1615 napisał(a):

witam. pomyślałem, ze przyda się temat, w którym będzie można rozmawiać o konkursach, które nie maja swego tematu. Dzieki temu nie będzie się zaśmiecać innych topów, np. szukam



bo mieć swój wątek na forum to mega prestiż emotka emotka emotka emotka emotka emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4052248 sobota, 15 stycznia 2011, 09:38:47
pawel1615 napisał(a):

slavek napisał(a):

A wc?


a kto Ci pisze na wc o konkursach. Teoretycznie by było mozna- ale tak jak juz mówiłem nikt tam o tym nie pisze tylko w innych tematach.




Bo WC służy do czegoś innego emotka emotka
0 0

pawel1615

Cytuj wiadomość#4052250 sobota, 15 stycznia 2011, 09:39:38
yonia napisał(a):

pawel1615 napisał(a):

witam. pomyślałem, ze przyda się temat, w którym będzie można rozmawiać o konkursach, które nie maja swego tematu. Dzieki temu nie będzie się zaśmiecać innych topów, np. szukam



bo mieć swój wątek na forum to mega prestiż emotka emotka emotka emotka emotka emotka


nie zrozumiałem
emotka
0 0

sambolera

Cytuj wiadomość#4052251 sobota, 15 stycznia 2011, 09:39:51
kasiunia23 napisał(a):

slavek masz cudowną stopkę emotka



jestem tego samego zdania emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4052258 sobota, 15 stycznia 2011, 09:43:05
nie chce się wymądrzać ale jeśli ktoś potrzebuje informacji o danym konkursie od innych osób to pisze w szukam albo moje wygrane. Dlaczego?bo tam zagląda najwięcej osób więc i łatwiej o odpowiedź.
Właśnie chyba szukam jest do takich rozmów. Ja tak rozumiem tamten temat.
0 0

ewachem

Cytuj wiadomość#4052295 sobota, 15 stycznia 2011, 09:55:23
geddesia napisał(a):

nie chce się wymądrzać ale jeśli ktoś potrzebuje informacji o danym konkursie od innych osób to pisze w szukam albo moje wygrane. Dlaczego?bo tam zagląda najwięcej osób więc i łatwiej o odpowiedź.
Właśnie chyba szukam jest do takich rozmów. Ja tak rozumiem tamten temat.


uważam tak samo...mysle ze watek jest zbędny
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4052329 sobota, 15 stycznia 2011, 10:13:31
Zawsze, jak tylko pojawi się nowy temat, jest to samo emotka
0 0

dawidekk

Cytuj wiadomość#4052364 sobota, 15 stycznia 2011, 10:31:10
drzemek napisał(a):

Zawsze, jak tylko pojawi się nowy temat, jest to samo emotka


Chodzi o to, że nagonka się robi? emotka

Jakby powstał sensowny temat to by nie było emotka

Według mnie wątek zbędny niestety emotka Już lepiej zmienić Dyskusje o wynikach konkursów na Dyskusje o konkursach - i tak mało kto zauważa różnicę emotka A inne wątki i tak będą zaśmiecane, tyle, że powstanie kolejny, który będzie zabazgrany prośbami o kliki i inne rzeczy nie na temat.
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4052376 sobota, 15 stycznia 2011, 10:35:33
dawidekk napisał(a):

drzemek napisał(a):

Zawsze, jak tylko pojawi się nowy temat, jest to samo emotka


Chodzi o to, że nagonka się robi? emotka

Jakby powstał sensowny temat to by nie było emotka

Według mnie wątek zbędny niestety emotka Już lepiej zmienić Dyskusje o wynikach konkursów na Dyskusje o konkursach - i tak mało kto zauważa różnicę emotka A inne wątki i tak będą zaśmiecane, tyle, że powstanie kolejny, który będzie zabazgrany prośbami o kliki i inne rzeczy nie na temat.


to może zmienić nazwę na Konkursy w toku i rozmowy będą tyczyły sie konkursów które trwają, a nie o zakończonych i ich wynikach emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4052388 sobota, 15 stycznia 2011, 10:45:56
,,Jestem za , a nawet przeciw'' emotka ...L.Wałęsa . Przy tym tekście Leszka,jakieś sekwencje typu ,,Być albo nie być oto ...'' parę setek lat wstecz to Pikuś ---- Kocham Polskę i polaków emotka emotka emotka emotka emotka Żaden Cesarz nam nie podskoczy emotka
0 0

slavek

Cytuj wiadomość#4052397 sobota, 15 stycznia 2011, 10:49:09
sambolera napisał(a):

kasiunia23 napisał(a):

slavek masz cudowną stopkę emotka



jestem tego samego zdania emotka




dzięki emotka


pawel1615 napisał(a):

slavek napisał(a):

A wc?


a kto Ci pisze na wc o konkursach. Teoretycznie by było mozna- ale tak jak juz mówiłem nikt tam o tym nie pisze tylko w innych tematach.



w zasadzie to mnie przekonałeś emotka
0 0

efelinkaaa

Cytuj wiadomość#4052622 niedziela, 16 stycznia 2011, 09:18:42
a mi się wydaję, że wątek by sie przydał.. wc jest damski (może odstraszać płeć przecwiną), szukam: prośby o coś giną wśród: szukam chętnego na krem emotka itd.. można spróbować zostawić wątek i zobaczymy czy będzie ok.. Jeśli się nie sprawdzi - zginie śmiercią naturalną..
0 0

pawel1615

Cytuj wiadomość#4117804 poniedziałek, 7 lutego 2011, 12:31:51
infromowali juz moze z wedla? bo dzis miało być pierwsze losowanie emotka

P.S pochwalcie sie ile poszło zgłoszen emotka u mnie cos koło 50. mogłaby z jedna nagroda wpasc emotka
0 0

pawel1615

Cytuj wiadomość#4117818 poniedziałek, 7 lutego 2011, 12:34:25
zielonetrampki napisał(a):

pawel1615 napisał(a):

infromowali juz moze z wedla? bo dzis miało być pierwsze losowanie emotka

P.S pochwalcie sie ile poszło zgłoszen emotka u mnie cos koło 50. mogłaby z jedna nagroda wpasc emotka


Ja też słałam, ale nie pamiętam ile zgłoszcen emotka ciekawa jestem czy coś wpadnie, wątpie bo w takich konk mam mało szcześcia emotka


ja akurat znalazłem promocje na czekolady w biedronce po 1,7zł to obkupiłem rodzinkę emotka
0 0

iwonan12

Cytuj wiadomość#4117828 poniedziałek, 7 lutego 2011, 12:35:25
zielonetrampki napisał(a):

pawel1615 napisał(a):

infromowali juz moze z wedla? bo dzis miało być pierwsze losowanie emotka

P.S pochwalcie sie ile poszło zgłoszen emotka u mnie cos koło 50. mogłaby z jedna nagroda wpasc emotka


Ja też słałam, ale nie pamiętam ile zgłoszcen emotka ciekawa jestem czy coś wpadnie, wątpie bo w takich konk mam mało szcześcia emotka



Też jestem ciekawa bo wysłałam ok 100 zgłoszeń
emotka emotka
0 0
12 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >> >|