Reklama na e-Konkursy.info

Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

|< << < 5174 5175 5176 5177 5178 51795180 5181 5182 5183 5184 > >> >|

masza

Cytuj wiadomość#6539532 środa, 17 października 2018, 21:02:01
Na oryginalnym zdjęciu są Kinder kanapki   , Kinder Pingui na tych z Kwiatkowskim i Steczkowska juz nie- tak myślałam właśnie jak oni to wyślą , zeby sie nie potopiło... emotka
0 0

kreatia

Cytuj wiadomość#6539533 środa, 17 października 2018, 21:02:01
Lecą te torty jeszcze?  emotka
0 0

pioge7

Cytuj wiadomość#6539537 środa, 17 października 2018, 21:05:29
masza napisał(a):

Na oryginalnym zdjęciu sa Kinder kanapki   , na tych z Kwiatkowskim i Steczkowska juz nie- tak myślałam właśnie jak oni to wyślą , zeby sie nie potopiło... emotka

Będą wysyłać gdzieś w zimie więc mróz na polu nie pozwoli się im zepsuć emotka  :) 
0 0

LejziDejzi

Cytuj wiadomość#6539544 środa, 17 października 2018, 21:12:52
pioge7 napisał(a):

Torty już koniec? Jak myślicie?

Całkiem możliwe , bo moje wygrane są z początku, środka i końca loterii i tak też smsy przychodziły w odstępie półgodzinnym czasu.Ostatni o wygranej jest z ostatniego dnia.

norweska20

Cytuj wiadomość#6539548 środa, 17 października 2018, 21:16:33
Na tel. Meza dotarly 2 smsy o torcie...wiec 1 przepadnie : tylko nie wiem czy tam jest rezerwa ?
0 0

masza

Cytuj wiadomość#6539550 środa, 17 października 2018, 21:20:21
wysyłacie w 1 kopercie zgłoszenia np. na 2 osoby?
0 0

LejziDejzi

Cytuj wiadomość#6539552 środa, 17 października 2018, 21:21:42
masza napisał(a):

wysyłacie w 1 kopercie zgłoszenia np. na 2 osoby?

Wysyłałam tak w poprzednich etapach emotka  I potwierdzam nagrody dotarły emotka  
Tylko na kopercie gdzie nadawca "specjalnie" wymieniłam obie osoby
masza 0

mczarna

Cytuj wiadomość#6539554 środa, 17 października 2018, 21:24:15
paula9891 napisał(a):

tonyclayton napisał(a):

Czasem jak tu czytam wypowiedzi to mam wrazenie, ze niektorym zycie zaczyna sie i konczy na konkursach. Jak nie ma wygranej to organizator przykitral, spisek, palenie opon pod siedziba organizatora Jak wygra ktos inny to obraza na calego, syf, plagiat, jak komisja mogla to przepuscic. A pozniej zdziwienie, ze nikt sie nie chwali nagrodami. Normalnie piaskownica. I jeszcze najlepiej zeby tu siedzial dyzurny od wszystkich regulaminow i odpisywal kilka razy dziennie bo po co je czytac. "Ojej czytam juz 150 raz raz ten reg i zglupialam/em podpowiedzcie o co w nim chodzi". 

Czyli wierzysz w to, ze na 500 tortow nikt na forum sie nie pochwalił? :D
Tak bardzo Ci zazdroszczę! Chciałabym wierzyć w cuda, ale niestety moja wiara szwankuje  emotka

No i teraz głupio?
0 0

pioge7

Cytuj wiadomość#6539555 środa, 17 października 2018, 21:24:55
LejziDejzi napisał(a):

masza napisał(a):

wysyłacie w 1 kopercie zgłoszenia np. na 2 osoby?

Wysyłałam tak w poprzednich etapach emotka  I potwierdzam nagrody dotarły emotka  
Tylko na kopercie gdzie nadawca "specjalnie" wymieniłam obie osoby

Potwierdzam, ja nawet nie wymienialem na kopercie dwóch osob (tylko jedną)  a nagrody docierały... ale książki gdzieś poginęły emotka ale te lepsze dochodziły emotka   
masza 0

mczarna

Cytuj wiadomość#6539557 środa, 17 października 2018, 21:25:41
masza napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

haima napisał(a):

gryszelm napisał(a):

Przepraszam, żem taka nieogarnięta, ale te Książeczki Kinder to z etapu, który 14 października skończył się, czy jakiegoś wcześniejszego? Wysłałam jedno (słownie: jedno) zgłoszenie ostatniego dnia i nie wiem czemu nie mam książeczki...?

Po prostu twojego zgłoszenia nie wylosowali... To nie jest nagroda gwarantowana. 

nie masz czego żałować... chętnie oddam Ci swoje 4 emotka

na pewno będzie rezerwa mam koło 40 książek emotka

zostawiamy to tak, czy drążymy sprawę w Nairobii?

Dla przypomnienia 1 osoba =1 nagroda,więc jak masz 40 smsów na 1 numer,to nie masz 40 książeczek.
0 0

soulfly

Cytuj wiadomość#6539558 środa, 17 października 2018, 21:26:04
[quote=

mczarna]
paula9891 napisał(a):

tonyclayton napisał(a):

Czasem jak tu czytam wypowiedzi to mam wrazenie, ze niektorym zycie zaczyna sie i konczy na konkursach. Jak nie ma wygranej to organizator przykitral, spisek, palenie opon pod siedziba organizatora Jak wygra ktos inny to obraza na calego, syf, plagiat, jak komisja mogla to przepuscic. A pozniej zdziwienie, ze nikt sie nie chwali nagrodami. Normalnie piaskownica. I jeszcze najlepiej zeby tu siedzial dyzurny od wszystkich regulaminow i odpisywal kilka razy dziennie bo po co je czytac. "Ojej czytam juz 150 raz raz ten reg i zglupialam/em podpowiedzcie o co w nim chodzi". 

Czyli wierzysz w to, ze na 500 tortow nikt na forum sie nie pochwalił? :D
Tak bardzo Ci zazdroszczę! Chciałabym wierzyć w cuda, ale niestety moja wiara szwankuje  emotka

No i teraz głupio?
To o której docierały informacje o wygranym torcie?
pioge7 0

agata6

Cytuj wiadomość#6539559 środa, 17 października 2018, 21:28:12
soulfly napisał(a):

[quote=

mczarna]

paula9891 napisał(a):

tonyclayton napisał(a):

Czasem jak tu czytam wypowiedzi to mam wrazenie, ze niektorym zycie zaczyna sie i konczy na konkursach. Jak nie ma wygranej to organizator przykitral, spisek, palenie opon pod siedziba organizatora Jak wygra ktos inny to obraza na calego, syf, plagiat, jak komisja mogla to przepuscic. A pozniej zdziwienie, ze nikt sie nie chwali nagrodami. Normalnie piaskownica. I jeszcze najlepiej zeby tu siedzial dyzurny od wszystkich regulaminow i odpisywal kilka razy dziennie bo po co je czytac. "Ojej czytam juz 150 raz raz ten reg i zglupialam/em podpowiedzcie o co w nim chodzi". 

Czyli wierzysz w to, ze na 500 tortow nikt na forum sie nie pochwalił? :D
Tak bardzo Ci zazdroszczę! Chciałabym wierzyć w cuda, ale niestety moja wiara szwankuje  emotka

No i teraz głupio?


To o której docierały informacje o wygranym torcie?
0 0

masza

Cytuj wiadomość#6539565 środa, 17 października 2018, 21:32:41
agata6 napisał(a):

soulfly napisał(a):

[quote=

mczarna]

paula9891 napisał(a):

tonyclayton napisał(a):

Czasem jak tu czytam wypowiedzi to mam wrazenie, ze niektorym zycie zaczyna sie i konczy na konkursach. Jak nie ma wygranej to organizator przykitral, spisek, palenie opon pod siedziba organizatora Jak wygra ktos inny to obraza na calego, syf, plagiat, jak komisja mogla to przepuscic. A pozniej zdziwienie, ze nikt sie nie chwali nagrodami. Normalnie piaskownica. I jeszcze najlepiej zeby tu siedzial dyzurny od wszystkich regulaminow i odpisywal kilka razy dziennie bo po co je czytac. "Ojej czytam juz 150 raz raz ten reg i zglupialam/em podpowiedzcie o co w nim chodzi". 

Czyli wierzysz w to, ze na 500 tortow nikt na forum sie nie pochwalił? :D
Tak bardzo Ci zazdroszczę! Chciałabym wierzyć w cuda, ale niestety moja wiara szwankuje  emotka

No i teraz głupio?


To o której docierały informacje o wygranym torcie?

Ja mam 20;49

iskaa91

Cytuj wiadomość#6539569 środa, 17 października 2018, 21:38:49
jak mam sms-a z książeczką, a potem sms-a z tortem, to mogę dostać to i to? czy tylko jedną nagrodę? Bo to w końcu jest nagroda z 1go stopnia i 2go stopnia? emotka
0 0

pioge7

Cytuj wiadomość#6539570 środa, 17 października 2018, 21:40:22
iskaa91 napisał(a):

jak mam sms-a z książeczką, a potem sms-a z tortem, to mogę dostać to i to? czy tylko jedną nagrodę? Bo to w końcu jest nagroda z 1go stopnia i 2go stopnia? emotka

Musisz wybrać co chcesz emotka  i wysłać 1 paragon odpowiedni do nagrody. 
Nie możesz dostać tego i tego ...
0 0

masza

Cytuj wiadomość#6539572 środa, 17 października 2018, 21:43:02
pioge7 napisał(a):

masza napisał(a):

Na oryginalnym zdjęciu sa Kinder kanapki   , na tych z Kwiatkowskim i Steczkowska juz nie- tak myślałam właśnie jak oni to wyślą , zeby sie nie potopiło... emotka

Będą wysyłać gdzieś w zimie więc mróz na polu nie pozwoli się im zepsuć emotka  :) 

my chyba dostaniemy tą wersję co celebryci na fotach:)
0 0

simsonowa

Cytuj wiadomość#6539577 środa, 17 października 2018, 22:00:17
Pytanko trochę z innej beczki niż Kinder.
Nie dostałam jeszcze nagrody z FA-  lato jest przygodą ( materac+ręcznik). 
Czy ktoś z Was też jeszcze czeka?
0 0

violka88

Cytuj wiadomość#6539587 środa, 17 października 2018, 22:19:47
myślicie, że już wszystkie torty rozdane? bo trochę ich było - 500 sztuk a tak trochę mało na forum się chwaliło.
Może jeszcze jutro jedna tura torcików pójdzie????
0 0

Miła26

Cytuj wiadomość#6539588 środa, 17 października 2018, 22:20:46
violka88 napisał(a):

myślicie, że już wszystkie torty rozdane? bo trochę ich było - 500 sztuk a tak trochę mało na forum się chwaliło.
Może jeszcze jutro jedna tura torcików pójdzie????

mam nadzieję,że jeszcze będą informować
0 0

jokan

Cytuj wiadomość#6539589 środa, 17 października 2018, 22:21:06
violka88 napisał(a):

myślicie, że już wszystkie torty rozdane? bo trochę ich było - 500 sztuk a tak trochę mało na forum się chwaliło.
Może jeszcze jutro jedna tura torcików pójdzie????

ja mysle, ze wszystko poszlo juz
0 0
|< << < 5174 5175 5176 5177 5178 51795180 5181 5182 5183 5184 > >> >|