Reklama na e-Konkursy.info

Gdzie najtaniej kupić produkt konkursowy?

jokan

Cytuj wiadomość#6773178 czwartek, 1 kwiecień 2021, 11:33:34
maverick napisał(a):

rufus napisał(a):

Są jakieś małe paczki Oreo?

tak, 44g po ok 1.50zł emotka m.in w C4, Eurosklep

w intermarche tez sa te małe paczki
rufus 0

izkak

Cytuj wiadomość#6774045 środa, 7 kwiecień 2021, 16:41:01
Poszukiwana Żubrówka Bison Grass (ta z trawą) 0,5l w dobrej cenie emotka  Ktoś widział?
0 0

stalowiak1979

Cytuj wiadomość#6774336 czwartek, 8 kwiecień 2021, 18:16:58
Belriso po ile kupujecie???
0 0

rene

Cytuj wiadomość#6774346 czwartek, 8 kwiecień 2021, 19:04:55
Stokrotka 2.39
0 0

antylopia

Cytuj wiadomość#6774350 czwartek, 8 kwiecień 2021, 19:20:34
superloser napisał(a):

Po ile na teraz, ktos moze wie?
benecol auchan


13,85 w gazetce pokazuje

anialistopad

Cytuj wiadomość#6774357 czwartek, 8 kwiecień 2021, 20:08:23
antylopia napisał(a):

superloser napisał(a):

Po ile na teraz, ktos moze wie?
benecol auchan


13,85 w gazetce pokazuje

15,98 u mnie kosztuje
0 0

sasaaabp

Cytuj wiadomość#6774363 czwartek, 8 kwiecień 2021, 20:36:21
izkak napisał(a):

Poszukiwana Żubrówka Bison Grass (ta z trawą) 0,5l w dobrej cenie emotka  Ktoś widział?


22.99 W biedronce jak coś 
izkak 0

antylopia

Cytuj wiadomość#6774367 czwartek, 8 kwiecień 2021, 21:27:09
superloser napisał(a):

anialistopad napisał(a):

antylopia napisał(a):

superloser napisał(a):

Po ile na teraz, ktos moze wie?
benecol auchan


13,85 w gazetce pokazuje

15,98 u mnie kosztuje

Wydac 16zl, nagrac filmik to moze mate do rozciagania ci damy  emotka

Neeee 
Maslo tansze  emotka  mniej chemii  emotka  i jak kostka starcza na miesiac to i cholesterol w normie  emotka  

Ps. Podobno sluchawki BEZPRZEWODOWE daja, takie z kabelkiem  emotka

słuchawki są bodajże do dwupakow
0 0

maverick

Cytuj wiadomość#6774926 poniedziałek, 12 kwiecień 2021, 16:06:39
izkak napisał(a):

Poszukiwana Żubrówka Bison Grass (ta z trawą) 0,5l w dobrej cenie emotka  Ktoś widział?

C4 od 13.04 - 21.99zł emotka
izkak 0

rufus

Cytuj wiadomość#6775116 wtorek, 13 kwiecień 2021, 17:21:14
gdzie dobrze opisana regina na loterie? najdluzszy recznik i blitz
0 0

rufus

Cytuj wiadomość#6775184 wtorek, 13 kwiecień 2021, 23:32:32
superloser napisał(a):

rufus napisał(a):

gdzie dobrze opisana regina na loterie? najdluzszy recznik i blitz

Opis jak opis, kod sie wpisuje emotka

Fakt, ale nawet jeszcze nie spotkałem promocycjnych opakowan. a tego blitz w ogole. c4
0 0

rare85

Cytuj wiadomość#6775193 środa, 14 kwiecień 2021, 06:45:26
superloser napisał(a):

rufus napisał(a):

superloser napisał(a):

rufus napisał(a):

gdzie dobrze opisana regina na loterie? najdluzszy recznik i blitz

Opis jak opis, kod sie wpisuje emotka

Fakt, ale nawet jeszcze nie spotkałem promocycjnych opakowan. a tego blitz w ogole. c4

Bedzie tak jak z Nutella. Loteria sie skonczy to opakowania z kodami pojawia sie na sklepach  emotka

Dokładnie. W moim Tesco pełno Reginy na regałach, ale żadnej Aloe Vera i brak promocyjnych na loterię. 
0 0

halliday

Cytuj wiadomość#6775267 środa, 14 kwiecień 2021, 11:25:03
od dzisiaj przez tydzień codziennie od godziny 9 do 12 w żabce:
0 0

maverick

Cytuj wiadomość#6775273 środa, 14 kwiecień 2021, 11:40:02
Przebijam emotka
TIGER w Delikatesach Centrum od 15.04 - 1,89zł emotka
Od 15-21.04.2021 od rana do wieczora emotka

inska

Cytuj wiadomość#6775625 czwartek, 15 kwiecień 2021, 09:33:48
rufus napisał(a):

superloser napisał(a):

rufus napisał(a):

gdzie dobrze opisana regina na loterie? najdluzszy recznik i blitz

Opis jak opis, kod sie wpisuje emotka

Fakt, ale nawet jeszcze nie spotkałem promocycjnych opakowan. a tego blitz w ogole. c4

w Delikatesach centrum wczoraj widziałam promocyjne ręczniki z kodami cena 8,99

jest tam też piwo jasne żywiec w masakrycznej cenie 5,39 z opisem na paragonie PIWO Żywiec SESYJNEX
rufus 0

antylopia

Cytuj wiadomość#6775687 czwartek, 15 kwiecień 2021, 11:44:21
ile kosztują zapalniczki bic na Shellu?
0 0

superloser

Cytuj wiadomość#6775707 czwartek, 15 kwiecień 2021, 12:21:27
antylopia napisał(a):

ile kosztują zapalniczki bic na Shellu?

Zgaduje, ze nie mniej niz 5zl  emotka bo stacje maja marże z kosmosu....

FBbeata7

Cytuj wiadomość#6775708 czwartek, 15 kwiecień 2021, 12:31:51
superloser napisał(a):

antylopia napisał(a):

ile kosztują zapalniczki bic na Shellu?

Zgaduje, ze nie mniej niz 5zl  emotka bo stacje maja marże z kosmosu....

Na Shellu to nie wiem, ale w Ruchu, gdzie był podobny konkurs, duża kosztowała ok.5 zł, mała mniej .Ale tylko duża była dobrze opisana jako BIC.
0 0

aguagu

Cytuj wiadomość#6775770 czwartek, 15 kwiecień 2021, 16:03:24
Gdzie i w jakiej +/- cenie można kupić wino Casillero del Diablo? 
0 0

maverick

Cytuj wiadomość#6775779 czwartek, 15 kwiecień 2021, 16:13:54
aguagu napisał(a):

Gdzie i w jakiej +/- cenie można kupić wino Casillero del Diablo? 

w Biedronce było swego czasu po 29, a tak to na pewno jest w C4 po 31 emotka
0 0