Reklama na e-Konkursy.info

Gdzie najtaniej kupić produkt konkursowy?

|< << < 30 31 32 33 34 3536 37 38 39 40 > >> >|

truskaweczka123

Cytuj wiadomość#6419361 poniedziałek, 23 października 2017, 11:21:53
hej, a ktos napisze gdzie mozna tanio kupic pudliszki? emotka
0 0

ilona162

Cytuj wiadomość#6420486 środa, 25 października 2017, 17:59:21
orientuje się ktoś ile kosztuje 3x lipton na stacji Circle K na ten konkurs z wideorejestratorami? emotka
0 0

Monika11

Cytuj wiadomość#6420489 środa, 25 października 2017, 18:01:57
ilona162 napisał(a):

orientuje się ktoś ile kosztuje 3x lipton na stacji Circle K na ten konkurs z wideorejestratorami? emotka

u mnie puszek nie ma
ale kupuję 2 szt - 1 l za 7,50 ( są w promocji akurat )i dokładam jedną 0,5 l za 3,89- razem wychodzi 11.39

superloser

Cytuj wiadomość#6420490 środa, 25 października 2017, 18:02:19
ilona162 napisał(a):

orientuje się ktoś ile kosztuje 3x lipton na stacji Circle K na ten konkurs z wideorejestratorami? emotka

8,97 za 3 puszki
0 0

ilona162

Cytuj wiadomość#6420636 środa, 25 października 2017, 22:28:54
Dziękuję Wam za odpowiedzi emotka
0 0

mariolakal

Cytuj wiadomość#6420970 czwartek, 26 października 2017, 17:53:14
Ile kosztuje mieszanka krakowska w ITM ? 
0 0

pablo75

Cytuj wiadomość#6420973 czwartek, 26 października 2017, 17:55:17
mariolakal napisał(a):

Ile kosztuje mieszanka krakowska w ITM ? 

5,99 za opakowanie.

benasia

Cytuj wiadomość#6421116 piątek, 27 października 2017, 01:13:22
pablo75 napisał(a):

mariolakal napisał(a):

Ile kosztuje mieszanka krakowska w ITM ? 

5,99 za opakowanie.

o ile sie nie mylę 7,99zł za opakowanie bo promocja była do środy
0 0

pioge7

Cytuj wiadomość#6421124 piątek, 27 października 2017, 07:09:11
benasia napisał(a):

pablo75 napisał(a):

mariolakal napisał(a):

Ile kosztuje mieszanka krakowska w ITM ? 

5,99 za opakowanie.

o ile sie nie mylę 7,99zł za opakowanie bo promocja była do środy

Wczoraj kupowałem po 5,99 jeszcze 
andii 0

sylzab2294

Cytuj wiadomość#6421128 piątek, 27 października 2017, 07:47:34
pioge7 napisał(a):

benasia napisał(a):

pablo75 napisał(a):

mariolakal napisał(a):

Ile kosztuje mieszanka krakowska w ITM ? 

5,99 za opakowanie.

o ile sie nie mylę 7,99zł za opakowanie bo promocja była do środy

Wczoraj kupowałem po 5,99 jeszcze 

U mnie cały czas cena była 7,99...
0 0

pioge7

Cytuj wiadomość#6421134 piątek, 27 października 2017, 08:11:09
sylzab2294 napisał(a):

pioge7 napisał(a):

benasia napisał(a):

pablo75 napisał(a):

mariolakal napisał(a):

Ile kosztuje mieszanka krakowska w ITM ? 

5,99 za opakowanie.

o ile sie nie mylę 7,99zł za opakowanie bo promocja była do środy

Wczoraj kupowałem po 5,99 jeszcze 

U mnie cały czas cena była 7,99...

ale za taką kupowałaś czy taka była na półce?
u nas w trakcie promocji na specjalnej półce byłą cena 7,99 a jak się szło do czytnika czy kasy było 5,99
0 0

benasia

Cytuj wiadomość#6421246 piątek, 27 października 2017, 11:56:24
pioge7 napisał(a):

sylzab2294 napisał(a):

pioge7 napisał(a):

benasia napisał(a):

pablo75 napisał(a):

mariolakal napisał(a):

Ile kosztuje mieszanka krakowska w ITM ? 

5,99 za opakowanie.

o ile sie nie mylę 7,99zł za opakowanie bo promocja była do środy

Wczoraj kupowałem po 5,99 jeszcze 

U mnie cały czas cena była 7,99...

ale za taką kupowałaś czy taka była na półce?u nas w trakcie promocji na specjalnej półce byłą cena 7,99 a jak się szło do czytnika czy kasy było 5,99

Moze u ciebie nie zmienili. W czwartek promicji juz nie bylo.
0 0

pablo75

Cytuj wiadomość#6421247 piątek, 27 października 2017, 12:00:10
pioge7 napisał(a):

sylzab2294 napisał(a):

pioge7 napisał(a):

benasia napisał(a):

pablo75 napisał(a):

mariolakal napisał(a):

Ile kosztuje mieszanka krakowska w ITM ? 

5,99 za opakowanie.

o ile sie nie mylę 7,99zł za opakowanie bo promocja była do środy

Wczoraj kupowałem po 5,99 jeszcze 

U mnie cały czas cena była 7,99...

ale za taką kupowałaś czy taka była na półce?u nas w trakcie promocji na specjalnej półce byłą cena 7,99 a jak się szło do czytnika czy kasy było 5,99

Ja wczoraj kupowałem po 5,99
0 0

pioge7

Cytuj wiadomość#6421248 piątek, 27 października 2017, 12:02:42
benasia napisał(a):

pioge7 napisał(a):

sylzab2294 napisał(a):

pioge7 napisał(a):

benasia napisał(a):

pablo75 napisał(a):

mariolakal napisał(a):

Ile kosztuje mieszanka krakowska w ITM ? 

5,99 za opakowanie.

o ile sie nie mylę 7,99zł za opakowanie bo promocja była do środy

Wczoraj kupowałem po 5,99 jeszcze 

U mnie cały czas cena była 7,99...

ale za taką kupowałaś czy taka była na półce?u nas w trakcie promocji na specjalnej półce byłą cena 7,99 a jak się szło do czytnika czy kasy było 5,99

Moze u ciebie nie zmienili. W czwartek promicji juz nie bylo.

właśnie się zdziwłem bo wiedziałem że na mieszankę jet do środy a tu pięknie 4 zł zaoszczędzone emotka

mariolakal

Cytuj wiadomość#6423731 piątek, 3 listopada 2017, 00:29:03
Ile kosztuje najtańsza wersja crunchipsów w ITM ? 
0 0

coccinelle

Cytuj wiadomość#6423732 piątek, 3 listopada 2017, 01:33:54
mariolakal napisał(a):

Ile kosztuje najtańsza wersja crunchipsów w ITM ? 

Mają teraz w promocji za 3,59 zł.
0 0

mariolakal

Cytuj wiadomość#6423733 piątek, 3 listopada 2017, 01:37:45
coccinelle napisał(a):

mariolakal napisał(a):

Ile kosztuje najtańsza wersja crunchipsów w ITM ? 

Mają teraz w promocji za 3,59 zł.

Dzięki... Małych paczek nie ma ?  emotka
0 0

coccinelle

Cytuj wiadomość#6423750 piątek, 3 listopada 2017, 08:12:22
mariolakal napisał(a):

coccinelle napisał(a):

mariolakal napisał(a):

Ile kosztuje najtańsza wersja crunchipsów w ITM ? 

Mają teraz w promocji za 3,59 zł.

Dzięki... Małych paczek nie ma ?  emotka

Crunchips  nie mają małych paczek (?) 
0 0

katrin1

Cytuj wiadomość#6423755 piątek, 3 listopada 2017, 08:24:15
coccinelle napisał(a):

mariolakal napisał(a):

coccinelle napisał(a):

mariolakal napisał(a):

Ile kosztuje najtańsza wersja crunchipsów w ITM ? 

Mają teraz w promocji za 3,59 zł.

Dzięki... Małych paczek nie ma ?  emotka

Crunchips  nie mają małych paczek (?) 

Mają, ale w ITM ich nie kupisz emotka
0 0

mariolakal

Cytuj wiadomość#6423993 piątek, 3 listopada 2017, 15:53:47
Jakie produkty wychodzą najtaniej na konkurs Garniera w C4 ? 
0 0

|< << < 30 31 32 33 34 3536 37 38 39 40 > >> >|