Reklama na e-Konkursy.info

GFK

lilithbb

Cytuj wiadomość#6133335 środa, 16 grudzień 2015, 22:09:57
madzia34 napisał(a):

lilithbb napisał(a):

Dostał już ktoś maila o nagrodzie z losowania?

to zawsze przychopdzi pom około tygodniu albo dwóch

szkoda bo na święta by się przydało emotka
0 0

blackana

Cytuj wiadomość#6133374 środa, 16 grudzień 2015, 22:51:22
usługi medyczne +125 (kardiologia i pulmunologia)
0 0

zdolnabestia

Cytuj wiadomość#6134815 niedziela, 20 grudzień 2015, 13:14:40
Zdrowie +75
chodzi o probiotyki
0 0

katoda

Cytuj wiadomość#6134819 niedziela, 20 grudzień 2015, 13:31:08
a ja już nie pamiętam kiedy miałam tu jakąś ankietę... chyba zapomnieli o mnie emotka  ogólnie zawsze jakoś malutko miałam u nich ankiet..
0 0

madzia34

Cytuj wiadomość#6139981 niedziela, 3 styczeń 2016, 17:26:31
Czy ktoś ma problem że skanowaniem? Zeskanowalam sklep normalnie ale produktów już nie mogę
0 0

erychta00

Cytuj wiadomość#6139982 niedziela, 3 styczeń 2016, 17:30:29
madzia34 napisał(a):

Czy ktoś ma problem że skanowaniem? Zeskanowalam sklep normalnie ale produktów już nie mogę

mi czasem źle światło pada albo kod jest zagięty ale poza tym innych problemów ze skanowaniem nie mam emotka

A wiesz może jak punkty są przyznawane? 
0 0

akaska

Cytuj wiadomość#6139986 niedziela, 3 styczeń 2016, 17:51:08
madzia34 napisał(a):

Czy ktoś ma problem że skanowaniem? Zeskanowalam sklep normalnie ale produktów już nie mogę

Mam to samo! Myślałam że skaner mi się popsuł.  Resetowalam go, podlaczalam do kompa i wtedy próbowałam skanowac, w przypływie irytacji nawet nim tracalam o rękę i nic... Chyba to wina nowych kodów sklepów. Jutro trzeba dzwonić, bo z soboty musiałam zostawić mnóstwo pustych opakowań i słoików. Masakra
0 0

pawlisko

Cytuj wiadomość#6139992 niedziela, 3 styczeń 2016, 17:58:49
u mnie też się nie da skanować, jedynie sklep można wczytać, ale o produktach nie ma mowy  :)
0 0

anirak

Cytuj wiadomość#6140000 niedziela, 3 styczeń 2016, 18:13:44
akaska napisał(a):

madzia34 napisał(a):

Czy ktoś ma problem że skanowaniem? Zeskanowalam sklep normalnie ale produktów już nie mogę

Mam to samo! Myślałam że skaner mi się popsuł.  Resetowalam go, podlaczalam do kompa i wtedy próbowałam skanowac, w przypływie irytacji nawet nim tracalam o rękę i nic... Chyba to wina nowych kodów sklepów. Jutro trzeba dzwonić, bo z soboty musiałam zostawić mnóstwo pustych opakowań i słoików. Masakra

I u mnie pojawił się ten sam problem... A myślałam, że jestem jedyna emotka  A kilka dni temu jeszcze wszystko działało w porządku...
0 0

madzia34

Cytuj wiadomość#6140002 niedziela, 3 styczeń 2016, 18:17:37
anirak napisał(a):

Już wiem.na stronie jest info o problemie.a ktoś już miał prośbę o numer konta?ciekawą jestem kiedy będą robić przelewy

0 0

akaska

Cytuj wiadomość#6140029 niedziela, 3 styczeń 2016, 19:31:01
madzia34 napisał(a):

anirak napisał(a):

Już wiem.na stronie jest info o problemie.a ktoś już miał prośbę o numer konta?ciekawą jestem kiedy będą robić przelew

U mnie przelew był w tamtym tyg. Może dlatego, że nie pierwszy raz:)
0 0

ondine

Cytuj wiadomość#6140086 niedziela, 3 styczeń 2016, 23:12:24
anirak napisał(a):

akaska napisał(a):

madzia34 napisał(a):

Czy ktoś ma problem że skanowaniem? Zeskanowalam sklep normalnie ale produktów już nie mogę

Mam to samo! Myślałam że skaner mi się popsuł.  Resetowalam go, podlaczalam do kompa i wtedy próbowałam skanowac, w przypływie irytacji nawet nim tracalam o rękę i nic... Chyba to wina nowych kodów sklepów. Jutro trzeba dzwonić, bo z soboty musiałam zostawić mnóstwo pustych opakowań i słoików. Masakra

I u mnie pojawił się ten sam problem... A myślałam, że jestem jedyna emotka  A kilka dni temu jeszcze wszystko działało w porządku...

Dokładnie tak samo emotka
Może mieli wolne i nie wiedzą o problemie. Ja to zgłosiłam emotka
0 0

kurpianka

Cytuj wiadomość#6140359 poniedziałek, 4 styczeń 2016, 17:37:47
O maluchach -32 punkty..Pytanie na temat  chrupek kukurydzianych. Wpisałam Cheetos i poszło...bardzo krótka ankieta emotka
0 0

agusia222

Cytuj wiadomość#6140611 wtorek, 5 styczeń 2016, 08:26:39
+32 o maluszkach-potwierdzam chrupki emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#6141087 wtorek, 5 styczeń 2016, 20:38:56
Czy ktoś aktualizował skaner po problemie? Bo ja zaktualizowałam oprogramowanie i teraz w ogóle nie wykrywa mi skanera emotka też tak macie?
Jak podłańczam kabel ze skanerem mam komunikat "Nie rozpoznano urządzenia USB"
0 0

alusia29

Cytuj wiadomość#6141104 wtorek, 5 styczeń 2016, 22:39:02
U mnie w porządku po aktualizacji. Spróbuj może jeszcze raz.
0 0

plocia

Cytuj wiadomość#6141402 środa, 6 styczeń 2016, 20:26:10
A jak zauktualizowaliście ? bo u mnie nadal bez zmian
0 0

anirak

Cytuj wiadomość#6141403 środa, 6 styczeń 2016, 20:27:53
plocia napisał(a):

A jak zauktualizowaliście ? bo u mnie nadal bez zmian

Ja postępowałam wg instrukcji i wszystko działa emotka
0 0

aniolka2310

Cytuj wiadomość#6141656 czwartek, 7 styczeń 2016, 13:47:43
Kosmetyki +72 ( chodzi o nowy szampon Nivea ) 
0 0

andrzej_s

Cytuj wiadomość#6141934 czwartek, 7 styczeń 2016, 22:57:51
Swego czasu była ankieta o płatnej telewizji w której nagrodą miał być bon do empiku. Dostaliście ten bon czy nie? Bo u mnie cisza emotka
0 0