Reklama na e-Konkursy.info

Jogobella

|< << < 57 58 59 60 61 6263 64 65 66 67 > >> >|

Gość

Cytuj wiadomość#6331521 piątek, 10 marca 2017, 17:10:54
Aa czy Monika P. Poznań (chodzi mi o fotki ) to nasza forumowa  LejziDejzi??
0 0

@gnieszk@

Cytuj wiadomość#6331534 piątek, 10 marca 2017, 17:38:28
edzia21 napisał(a):

Jasminum napisał(a):

joan napisał(a):

luko922 napisał(a):

emotka emotka


A ja dzięki Tobie wiem, że to po prostu taki "styl japoński" emotka

Poprawiło mi humor to video. Ten taniec był nieco psychodeliczny- prawdziwa awangarda  emotka

Nie wiem co autorka bierze...ale też chcę  emotka

I ja poproszę, ale może trochę mniejszą dawkę emotka

madlette

Cytuj wiadomość#6331575 piątek, 10 marca 2017, 19:34:52
Są wyniki- 3 etap. Pani Monika nadal nie ma sobie równych, znowu wykosiła konkurencję emotka
0 0

luko922

Cytuj wiadomość#6331576 piątek, 10 marca 2017, 19:39:38
Kurde, a ja na 5 się nigdy nie doczekam  emotka
0 0

madlette

Cytuj wiadomość#6331577 piątek, 10 marca 2017, 19:41:30
luko922 napisał(a):

Kurde, a ja na 5 się nigdy nie doczekam  emotka

Czekam z Tobą, na moją kolejną dwuseteczkę emotka

cudaczek121

Cytuj wiadomość#6331578 piątek, 10 marca 2017, 19:41:41
gocha542 napisał(a):

apoccalipsa napisał(a):

defed napisał(a):

viola787 napisał(a):

A moŻna  wypłacić całe 200zl bez oplat?

Niestety nie, gdyby tak było to brałybyśmy całe 200zł  emotka
Nie wiadomo też, czy można wydać na raz całe 200zł, czy tylko 199,50zł - regulamin nie precyzuje opłat do rodzaju otrzymanej karty

też myślę, że nie można 

ja zatankowałam paliwo za 199,93 grosze  emotka  nie umiem tankować,jak mój mąż za równe 200 zł,ale wygląda na to,że całą kwotę można zapłacić przy większych zakupach  emotka

Bo to zdaje się jest tak z tymi kartami przedpłaconymi, że tylko w przypadku wypłaty z bankomatu pobierają prowizję, a jak się płaci kartą, to bez prowizji jest.Przynajmniej jak ja wygrywałam karty z różnych konków, to zawsze tak było.
0 0

joasia20

Cytuj wiadomość#6331580 piątek, 10 marca 2017, 19:47:01
madlette napisał(a):

Są wyniki- 3 etap. Pani Monika nadal nie ma sobie równych, znowu wykosiła konkurencję emotka

Ja bym sie nie zdziwiła jakby to była kogoś znajoma.... Dwa wygrały prawie takie same ze świeczkami, to juź przesada zeby za dwa razy nagradzać ..
0 0

taak

Cytuj wiadomość#6331586 piątek, 10 marca 2017, 20:07:29
cudaczek121 napisał(a):

gocha542 napisał(a):

apoccalipsa napisał(a):

defed napisał(a):

viola787 napisał(a):

A moŻna  wypłacić całe 200zl bez oplat?

Niestety nie, gdyby tak było to brałybyśmy całe 200zł  emotka
Nie wiadomo też, czy można wydać na raz całe 200zł, czy tylko 199,50zł - regulamin nie precyzuje opłat do rodzaju otrzymanej karty

też myślę, że nie można 

ja zatankowałam paliwo za 199,93 grosze  emotka  nie umiem tankować,jak mój mąż za równe 200 zł,ale wygląda na to,że całą kwotę można zapłacić przy większych zakupach  emotka

Bo to zdaje się jest tak z tymi kartami przedpłaconymi, że tylko w przypadku wypłaty z bankomatu pobierają prowizję, a jak się płaci kartą, to bez prowizji jest.Przynajmniej jak ja wygrywałam karty z różnych konków, to zawsze tak było.

w regulaminie, ktory dołączono do karty, jest napisane, że przy transakcji pobierane jest 0,5zł emotka
0 0

defed

Cytuj wiadomość#6331598 piątek, 10 marca 2017, 20:26:04
taak napisał(a):

w regulaminie, ktory dołączono do karty, jest napisane, że przy transakcji pobierane jest 0,5zł

W regulaminie jest napisane, że biorą 50groszy albo nie biorą, zależnie od rodzaju karty jaką posiadasz, ale nie jest sprecyzowane do której grupy należy wygrana karta.
Dzięki forumowiczom już wiemy, że w przypadku kart z Jogobelli prowizji 50groszy za transakcję NIE naliczają  emotka
Natomiast za wypłatę gotówki z  bankomatu kasują 6zł.
0 0

malgosia74

Cytuj wiadomość#6331609 piątek, 10 marca 2017, 21:24:26
kurcze przy wysyłaniu zgłoszenia pomyliłam 1 literkę w mailu i dlatego nie mam potwierdzenia, napisałam do nich ale jak myślicie paragon już przepadnie? zdarzyło sie komuś coś takiego?
0 0

maryam

Cytuj wiadomość#6331616 piątek, 10 marca 2017, 21:31:31
malgosia74 napisał(a):

kurcze przy wysyłaniu zgłoszenia pomyliłam 1 literkę w mailu i dlatego nie mam potwierdzenia, napisałam do nich ale jak myślicie paragon już przepadnie? zdarzyło sie komuś coś takiego?

Nie powinien, może napisz do nich żeby wycofali zgłoszenie bo podałaś złego maila i dodaj pracę jeszcze raz. Ja zrobiłam inny błąd i poprosilam ich o to, i mogłam jeszcze raz dodać na ten sam paragon. emotka
0 0

norweska20

Cytuj wiadomość#6331620 piątek, 10 marca 2017, 21:40:23
maryam napisał(a):

malgosia74 napisał(a):

kurcze przy wysyłaniu zgłoszenia pomyliłam 1 literkę w mailu i dlatego nie mam potwierdzenia, napisałam do nich ale jak myślicie paragon już przepadnie? zdarzyło sie komuś coś takiego?

Nie powinien, może napisz do nich żeby wycofali zgłoszenie bo podałaś złego maila i dodaj pracę jeszcze raz. Ja zrobiłam inny błąd i poprosilam ich o to, i mogłam jeszcze raz dodać na ten sam paragon. emotka

hmmmm nie do końca się zgodzę ..ja wysyłając posłałam zły paragon -poprosiłam o wycofanie paragonu- został one na moją prośbę potraktowane jako negatywna weryfikacja....i tu ale - hasło , które zgłosiłam wcześniej z tym złym paragonem w drugim podejściu zostało potraktowane jako zdublowane i zostało odrzucone - wiec te samo hasło nie przejdzie weryfikacji - mimo tych samych danych
0 0

luko922

Cytuj wiadomość#6331639 piątek, 10 marca 2017, 22:14:29
magnus napisał(a):

luko922 napisał(a):

Kurde, a ja na 5 się nigdy nie doczekam  emotka

Kurde Ty wrzucaj wszędzie fotkę, którą masz w awatarze !
W Kinder fajnie, ale wg mnie za mało "rozkoszy " tam jest, taki grymas wnerwionego emotka

emotka
Rozochociło mnie to Kinder Bueno, wcześniej nie grałem raczej w takich konkursach. Muszę coś wysłać na Jogobellę emotka
1 0

Diana02

Cytuj wiadomość#6331641 piątek, 10 marca 2017, 22:21:56
luko922 napisał(a):

magnus napisał(a):

luko922 napisał(a):

Kurde, a ja na 5 się nigdy nie doczekam  emotka

Kurde Ty wrzucaj wszędzie fotkę, którą masz w awatarze !
W Kinder fajnie, ale wg mnie za mało "rozkoszy " tam jest, taki grymas wnerwionego emotka

emotka
Rozochociło mnie to Kinder Bueno, wcześniej nie grałem raczej w takich konkursach. Muszę coś wysłać na Jogobellę emotka

Haha tak dalej pójdzie to będziesz wszędzie czy w Kinder czy Jogobelli same główne zgarniał i dla nas nic nie zostanie haha emotka

kajeczka

Cytuj wiadomość#6331643 piątek, 10 marca 2017, 22:35:21
luko, Ty się nie śmiej, bo teraz będziemy Cię wszędzie do fotograficznych wypychać  emotka  szlaki przetrzesz i dopiero my uderzymy  emotka

kajeczka

Cytuj wiadomość#6331646 piątek, 10 marca 2017, 22:42:39
...i te rzesze fanek  emotka   emotka
0 0

luko922

Cytuj wiadomość#6331647 piątek, 10 marca 2017, 22:46:15
Jezu błagam, nie zawstydzajcie mnie już!  emotka
Zwłaszcza, że to wszystko iluzja  emotka emotka

kajeczka

Cytuj wiadomość#6331651 piątek, 10 marca 2017, 23:04:22
hehe  emotka  daj się skupić chłopakowi, magnus  emotka  
bierz przykład, a nie....  emotka

kermit

Cytuj wiadomość#6331652 piątek, 10 marca 2017, 23:06:49
madlette napisał(a):

Są wyniki- 3 etap. Pani Monika nadal nie ma sobie równych, znowu wykosiła konkurencję emotka

Zdjęcia wykonane przez tą panią (na jej własne i reszty rodziny konto) są moim zdaniem naprawdę dużo  lepsze od większości pozostałych, profesjonalne i na innym - wyższym poziomie. Niektóre to gotowe zdjęcia reklamowe. Nie bez przyczyny jest a właściwie są nagradzani kilkakrotnie w każdym etapie. Zobaczycie że co najmniej dwie - trzy sztabki będą ich.
0 0

kajeczka

Cytuj wiadomość#6331657 piątek, 10 marca 2017, 23:24:06
Dlatego ja tekstem Jogobellę atakuję, bo moje zdjęcia, jak i talent "zawsze black &white "   emotka

|< << < 57 58 59 60 61 6263 64 65 66 67 > >> >|