Reklama na e-Konkursy.info

Lay's

|< << < 260 261 262 263 264 265266 267 268 269 270 > >> >|

monisss

Cytuj wiadomość#6366826 poniedziałek, 12 czerwca 2017, 11:12:05
bruce napisał(a):

synk napisał(a):

ksantypa napisał(a):

monisss napisał(a):

ciekawe jak rozwiaza to,ze za weekend nie ma ani 1 zgloszenia;)

moze wezmą zgloszenia z wczesniejszych dni

nie ma pewności że nie ma zgłoszeń. Skoro w piątek wieczorem wchodziły wybiórczo, to może komuś się udało cośkolwiek wklepać.

I to jest chyba najgorsze. Gdyby żadne zgłoszenie nie poszło w ten dni, uznaliby, że jest błąd na 100% i szukaliby jakichś innych rozwiązań, a tak to nie wiadomo, co zrobią... emotka

aa to jak szły jakiekolwiek.. to ciekawe czy udało się ich wysłąć AŻ 20 emotka
bruce 0

barcza

Cytuj wiadomość#6366859 poniedziałek, 12 czerwca 2017, 11:55:30
monisss napisał(a):

bruce napisał(a):

synk napisał(a):

ksantypa napisał(a):

monisss napisał(a): ciekawe jak rozwiaza to,ze za weekend nie ma ani 1 zgloszenia;)

moze wezmą zgloszenia z wczesniejszych dni

nie ma pewności że nie ma zgłoszeń. Skoro w piątek wieczorem wchodziły wybiórczo, to może komuś się udało cośkolwiek wklepać.

I to jest chyba najgorsze. Gdyby żadne zgłoszenie nie poszło w ten dni, uznaliby, że jest błąd na 100% i szukaliby jakichś innych rozwiązań, a tak to nie wiadomo, co zrobią... emotka

aa to jak szły jakiekolwiek.. to ciekawe czy udało się ich wysłąć AŻ 20 emotka

działa Wam już stronka mi z jednej przeglądarki poszło zgłoszenie ale w @ prosimy o uzupełnienie kodu (który podałam) ale ten link już nie działa do uzupełnienia
0 0

masza

Cytuj wiadomość#6366862 poniedziałek, 12 czerwca 2017, 12:09:48
ksantypa napisał(a):

magisterek napisał(a):

ksantypa napisał(a):

Dziękujemy za kontakt i zainteresowanie loterią promocyjną „Lato smakuje lepiej z Lay’s”.
Niezmiernie nam przykro, iż napotkali Państwo problemy z rejestracją zgłoszenia,
jednocześnie uprzejmie informujemy iż sprawdzamy kwestie techniczne. Wrócimy do
Państwa z odpowiedzią tak szybko jak będzie to
możliwe.

 PozdrawiamZespół Obsługi LoteriiMagdalena Puła


Trochę sie im dziwię-wiedzą , że trwa loteria ogólnopolska , że mieli problemy z jej obsługa od początku to oni sobie idą na weekend .Rozumiem , że każdemu należy się odpoczynek ale skoro biorą pieniądze za organizację loterii to pzrecież powinni dopilnowywać aby wszytko było ok.Tym bardziej , że w dobie internetu nie muszą fizycznie być w biurze aby sprawdzić , że wszytko śmiga.


Zespół Obsługi Loterii - Magdalena Puła - i Wy się dziwicie, że formularz od początku nie działa! Ta Pani naprawdę musi się chyba dwoić i troić, sprawdzając nazwiska, dzieląc na NOWE i STARE, odpisując na e-maile, czytając wierszyki z konkursów w TESCO, C4 i żabie, a dodatkowo pewno dziś przygotowuje walizki do wysyłki, pakuje zaległe koszulki dzwoniąc do Błaszczykowskiego, żeby nadrobił autografy, a tu przecież jeszcze trzeba puścić przelewy na 100zł. Zwyczajnie czasu na sprawdzenie czy się kody do loterii rejestrują może jej braknąć. Bądźcie wyrozumiali! Jak się Pani Magda ogarnie, sama telefonicznie będzie kody od nas przyjmować i wklepywać skoro się jej komputer buntuje.

podejrzewam , że za sprawy techniczne loterii ta pani nie opowiada emotka

za tą kasę co biorą za obsługę tych konkursów, to do pakowania mogą zatrudnić sobie świstaki:)

Gość

Cytuj wiadomość#6366896 poniedziałek, 12 czerwca 2017, 13:10:20
cb656 napisał(a):

magisterek napisał(a):

Ta Pani naprawdę musi się chyba dwoić i troić... Bądźcie wyrozumiali! Jak się Pani Magda ogarnie, sama telefonicznie będzie kody od nas przyjmować i wklepywać skoro się jej komputer buntuje.

emotka Wreszcie głos rozsądku, ufff... Człowiek człowieka zrozumie.
Konkursowicz-maniak-egoista już nie emotka

jak mają za mało rak do pracy to albo niech zatrudnią kolejna osobę albo niech nie biorą na siebie tyle konkursów. Dla mnie to żadne wytłumczenie tego że strona od początku szwankuje a przez cały weekend nie dało wysłac sie zgłsozenia. Konsumenta nie interesuje jak pracują w agencji tylko go interesuje żeby wszystko działało

Gość

Cytuj wiadomość#6366899 poniedziałek, 12 czerwca 2017, 13:13:04
cb656 napisał(a):

poprostuanette napisał(a):

jak mają za mało rak do pracy to albo niech zatrudnią kolejna osobę albo niech nie biorą na siebie tyle konkursów. Dla mnie to żadne wytłumczenie tego że strona od początku szwankuje a przez cały weekend nie dało wysłac sie zgłsozenia. Konsumenta nie interesuje jak pracują w agencji tylko go interesuje żeby wszystko działało

Jeszcze tupnij nóżką, no proszę emotka

nie tupie nóżką... za duża jestem emotka
cb656 0

dysia

Cytuj wiadomość#6366902 poniedziałek, 12 czerwca 2017, 13:16:48
działa Wam stonka lays? u mnie nadal nie.
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#6366903 poniedziałek, 12 czerwca 2017, 13:16:59
cb656 napisał(a):

poprostuanette napisał(a):

nie tupie nóżką... za duża jestem emotka

Ale uśmiechnęłaś się w końcu? emotka emotka

Jest poniedziałek a wbrew wszystkiemu Lubie poniedziałki. Lubie ludzi więc się usmiecham emotka
cb656 0

ksantypa

Cytuj wiadomość#6366916 poniedziałek, 12 czerwca 2017, 13:34:04
u mnie nadal  ie dziala formularz
cb656 0

magisterek

Cytuj wiadomość#6366965 poniedziałek, 12 czerwca 2017, 14:52:55
bruce napisał(a):

Czyli w sumie już czwarty dzień tak jest. emotka  Strach pomyśleć emotka , co by było, gdyby zamiast dotychczas proponowanych nagród, Lay's rozpisało konkurs czy loterię z autkami jako głównymi... emotka


Nierozdysponowane nagrody pozostają do dyspozycji organizatora emotka emotka

bandit

Cytuj wiadomość#6367009 poniedziałek, 12 czerwca 2017, 16:35:23
no wąłsnie miałem pytac emotka  u mnie tez nie dziala ehhh
avanti cos pisze na ten temat ?>
0 0

magisterek

Cytuj wiadomość#6367018 poniedziałek, 12 czerwca 2017, 16:50:35
bandit napisał(a):

no wąłsnie miałem pytac emotka  u mnie tez nie dziala ehhh
avanti cos pisze na ten temat ?>


Pani Magda dzisiaj wysyłała maile z Rockstara i Lay's Tesco, a teraz pewno jest w tramwaju w drodze do domu - a loteria jak nie działa tak nie działa emotka - jutro z weekendu losów nie będzie musiała przygotowywać bo nie ma zgłoszeń emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#6367019 poniedziałek, 12 czerwca 2017, 16:53:27
magisterek napisał(a):

bandit napisał(a):

no wąłsnie miałem pytac emotka  u mnie tez nie dziala ehhh
avanti cos pisze na ten temat ?>


Pani Magda dzisiaj wysyłała maile z Rockstara i Lay's Tesco, a teraz pewno jest w tramwaju w drodze do domu - a loteria jak nie działa tak nie działa emotka - jutro z weekendu losów nie będzie musiała przygotowywać bo nie ma zgłoszeń emotka

serio... Dostaja gruba kasę od frito lay za konkursy a o 16 zwijają manatki i dop domu. Agnecje reklamowe to praca w godzinach nie do 17... a ta agencja pokazuje jak bardz9o ma gdzies to wszystko. 
0 0

magisterek

Cytuj wiadomość#6367021 poniedziałek, 12 czerwca 2017, 17:02:55
poprostuanette napisał(a):

magisterek napisał(a):

bandit napisał(a):

no wąłsnie miałem pytac emotka  u mnie tez nie dziala ehhh
avanti cos pisze na ten temat ?>


Pani Magda dzisiaj wysyłała maile z Rockstara i Lay's Tesco, a teraz pewno jest w tramwaju w drodze do domu - a loteria jak nie działa tak nie działa emotka - jutro z weekendu losów nie będzie musiała przygotowywać bo nie ma zgłoszeń emotka

serio... Dostaja gruba kasę od frito lay za konkursy a o 16 zwijają manatki i dop domu. Agnecje reklamowe to praca w godzinach nie do 17... a ta agencja pokazuje jak bardz9o ma gdzies to wszystko. 


dlatego ja takie w "tyłkumanie" konsumenta zgłaszam do Fritolay, czyli tym, kto za obsługę konkursową im płaci... no właśnie ciekawe za co płaci... jak widać za to, że odechciewa się Laysów kupować.
0 0

bandit

Cytuj wiadomość#6367030 poniedziałek, 12 czerwca 2017, 17:14:55
dostałem odpowiedz email wysłałem 5 minut temu 
----------
Witam,
Dziękujemy za kontakt i zainteresowanie loterią promocyjną „Lato smakuje lepiej z Lay’s”. Niezmiernie nam przykro, iż napotkali Państwo problemy z rejestracją zgłoszenia. Jednocześnie uprzejmie informujemy, iż sprawdzamy kwestie techniczne. Wrócimy do Państwa z odpowiedzią tak szybko jak będzie to możliwe.
Pozdrawiam
Zespół Obsługi Loterii
Magdalena Puła
0 0

izak1000

Cytuj wiadomość#6367045 poniedziałek, 12 czerwca 2017, 17:57:33
bandit napisał(a):

dostałem odpowiedz email wysłałem 5 minut temu 
----------
Witam,
Dziękujemy za kontakt i zainteresowanie loterią promocyjną „Lato smakuje lepiej z Lay’s”. Niezmiernie nam przykro, iż napotkali Państwo problemy z rejestracją zgłoszenia. Jednocześnie uprzejmie informujemy, iż sprawdzamy kwestie techniczne. Wrócimy do Państwa z odpowiedzią tak szybko jak będzie to możliwe.
Pozdrawiam
Zespół Obsługi Loterii
Magdalena Puła

Taką odpowiedź dostalam wcześnie rano, czyli nic nie zrobili by naprawić formularz..
0 0

magisterek

Cytuj wiadomość#6367046 poniedziałek, 12 czerwca 2017, 17:58:52
bandit napisał(a):

dostałem odpowiedz email wysłałem 5 minut temu 
----------
Witam,
Dziękujemy za kontakt i zainteresowanie loterią promocyjną „Lato smakuje lepiej z Lay’s”. Niezmiernie nam przykro, iż napotkali Państwo problemy z rejestracją zgłoszenia. Jednocześnie uprzejmie informujemy, iż sprawdzamy kwestie techniczne. Wrócimy do Państwa z odpowiedzią tak szybko jak będzie to możliwe.
Pozdrawiam
Zespół Obsługi Loterii
Magdalena Puła


Widzę, że z automatu jadąz odpowiedziami emotka a drużyna Avanti co nam Mordor Loteryjny zafundowała nie spieszy się by problem naprawić... ileż można sprawdzać czy działa jak nie działa?
0 0

Mysia

Cytuj wiadomość#6367052 poniedziałek, 12 czerwca 2017, 18:12:08
lolzek napisał(a):

Fakt - z loterią są problemy, ale Avanti to moim zdaniem i tak jedna z lepszych agencji organizujących konkursy. Tyle konkursów a wszystko odbywa się dosyć sprawnie, szybko są wyniki, dobry kontakt z agencją. Z tego co wiem bywają wyrozumiali dla laureatów, którzy np. zbyt późno odsyłają oświadczenia, etc. emotka

Nic tylko czekać, aż loteria zacznie "działać" i grać z podwójną mocą  emotka  

Ja im wybaczę nawet takie wpadki, jak zaczną tworzyć formularze konkursowe bez nazwisk, bo w przeciwnym razie wciąż będę miała wątpliwości czy warto było zrobić zakupy i myśleć nad odpowiedzią emotka

mczarna

Cytuj wiadomość#6367062 poniedziałek, 12 czerwca 2017, 18:43:09
magisterek napisał(a):

bandit napisał(a):

dostałem odpowiedz email wysłałem 5 minut temu 
----------
Witam,
Dziękujemy za kontakt i zainteresowanie loterią promocyjną „Lato smakuje lepiej z Lay’s”. Niezmiernie nam przykro, iż napotkali Państwo problemy z rejestracją zgłoszenia. Jednocześnie uprzejmie informujemy, iż sprawdzamy kwestie techniczne. Wrócimy do Państwa z odpowiedzią tak szybko jak będzie to możliwe.
Pozdrawiam
Zespół Obsługi Loterii
Magdalena Puła


Widzę, że z automatu jadąz odpowiedziami emotka a drużyna Avanti co nam Mordor Loteryjny zafundowała nie spieszy się by problem naprawić... ileż można sprawdzać czy działa jak nie działa?

A co-mają dla każdego z osobna wierszyk na temat awarii tworzyć? Mieli awarię - to się zdarza,bez przesady...Dobrze,że kody nie przepadły i będą mogły grać dalej.
cb656 0

mczarna

Cytuj wiadomość#6367074 poniedziałek, 12 czerwca 2017, 19:00:35
cb656 napisał(a):

mczarna napisał(a):

magisterek napisał(a):

Widzę, że z automatu jadą z odpowiedziami emotka

A co-mają dla każdego z osobna wierszyk na temat awarii tworzyć? Mieli awarię - to się zdarza, bez przesady...

emotka
Ja tam jestem "za". Chciałbym taki spersonalizowany wierszyk. Zaraz bym go sobie w ramki oprawił emotka albo przerobił na czekoladki emotka

Hehe,no może wtedy poznalibyśmy ich gust? emotka
0 0

buziolek

Cytuj wiadomość#6367077 poniedziałek, 12 czerwca 2017, 19:02:18
juz w końcu działa strona emotka  posżło zgłoszenie, przyszło potwierdzenie na @
|< << < 260 261 262 263 264 265266 267 268 269 270 > >> >|