MC - Agencja inna niż wszystkie

|< < 2 3 4 5 6 78 9 10 11 12 > >> >|

abodak

Cytuj wiadomość#5721912 poniedziałek, 19 sierpnia 2013, 19:53:36
kalisto1986 napisał(a):

abodak napisał(a):

masza napisał(a):

]Media Contact jeszcze konki Pepsi robiło


tam byli odpowiedzialni tylko za obsluge smsow-hasla wybieralo dum dum i nagrody i te glowne wpadaly


Ale nie wiem, czy pamiętasz Mc było też odpowiedzialne za wysyłkę i tutaj były już problemy emotka
Często dum-dum myślało,że nagrody już cieszą zwycięzców, a mc ściemniało,że nagrody są w produkcji


oj bardzo dobrze pamietam-sama doswiadczylam tej przyjemnosci ale dum dum przynajmniej co do glownej stanal na wysokosci zadania
0 0

zaczytana-pola

Cytuj wiadomość#5721932 poniedziałek, 19 sierpnia 2013, 20:32:51
Aż oczy przetarłam ze zdumienia. Bruce, która od 2010 r. milczała. Fajnie, że się odezwałaś emotka
0 0

Gość koza.k90

Cytuj wiadomość#5721933 poniedziałek, 19 sierpnia 2013, 20:37:31
jest Bruce, to robimy Wejście Smoka emotka
0 0

masza

Cytuj wiadomość#5721935 poniedziałek, 19 sierpnia 2013, 20:43:11
kalisto1986 napisał(a):

abodak napisał(a):

masza napisał(a):

]Media Contact jeszcze konki Pepsi robiło


tam byli odpowiedzialni tylko za obsluge smsow-hasla wybieralo dum dum i nagrody i te glowne wpadaly


Ale nie wiem, czy pamiętasz Mc było też odpowiedzialne za wysyłkę i tutaj były już problemy emotka
Często dum-dum myślało,że nagrody już cieszą zwycięzców, a mc ściemniało,że nagrody są w produkcji

ale to jeszcze pozniej robili Schweppsa z Pepsi na stacjach Statoil, Orlen, pendrive były do wygrania emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#5721951 poniedziałek, 19 sierpnia 2013, 20:51:10
emotka emotka Dzięki. emotka
Joan - tak, chyba to o ten konk chodziło! Jednak kojarzę jeszcze jakiś inny, jeszcze wcześniejszy - tam były chyba do wygrania zestawy Colgate jako nagrody II stopnia i chyba wypasione Indie czy Maroko jako główne, które potem okazały się ... innymi zgoła wycieczkami. Jednak nikt nie wiedział - czemu... Wtedy właśnie wkurzyłam się i prawie spod ziemi wydobyłam z jakiegoś forum w necie ich numer i teraz tu wkleiłam na forum. Nadzwoniłam się do nich, nagadałam, nagroziłam... Oczywiście - nic to nie dało. emotka
0 0

dzasmina

Cytuj wiadomość#5722010 poniedziałek, 19 sierpnia 2013, 22:03:25
jkkp napisał(a):

dzwoniła pani do mnie z MC i powiedziała, że zostały też przyznane zestawy palmolive na carrefour emotka emotka bo było tak dużo zgłoszeń, że nie omieszkali dać dodatkowych nagród emotka
a te z walizkami i kamerą widocznie smsy poszły do innych, jeju zawsze tak załatwiają sprawę, no oni są bezbłędni emotka


ja wiedziałam, że tak będzie emotka
zamiast odsyłać paragon - odeślij im reklamację. sponsorowi też. emotka
0 0

kalisto1986

Cytuj wiadomość#5722014 poniedziałek, 19 sierpnia 2013, 22:08:45
masza napisał(a):

kalisto1986 napisał(a):

abodak napisał(a):

masza napisał(a):

]Media Contact jeszcze konki Pepsi robiło


tam byli odpowiedzialni tylko za obsluge smsow-hasla wybieralo dum dum i nagrody i te glowne wpadaly


Ale nie wiem, czy pamiętasz Mc było też odpowiedzialne za wysyłkę i tutaj były już problemy emotka
Często dum-dum myślało,że nagrody już cieszą zwycięzców, a mc ściemniało,że nagrody są w produkcji

ale to jeszcze pozniej robili Schweppsa z Pepsi na stacjach Statoil, Orlen, pendrive były do wygrania emotka


aaa pamiętam, o tym co z Abo piszemy, to chyba były ich początki
0 0

ziolko

Cytuj wiadomość#5722017 poniedziałek, 19 sierpnia 2013, 22:14:47
wiecie co..

MC mi podpadło wtedy, co była kasa do wygrania, po 500 zł co godzinę. Ile ja smsów wtedy wysłałam.... emotka
później oczywiście tłumaczyli się, że jedna osoba mogła wiele razy wygrać, zaś listy nie ma ze względu na ochronę danych osobowych emotka
Jaaaaasne...
Nikt z forum nie wygrał (w każdym razie nikt nie pisał).
Zaś jak później był jakiś konkurs to kojarzy mi się, że ludzie dziwili się, że imię i miejscowość się zgadza, zaś pierwsza litera nazwiska nie.
Po prostu MC zrobił lipną listę i tyle.

Później - konkurs z kosmetykami do aut, co było do wygrania Mini i bony po 300 zł.
MC zarzekał się, że smsy poszły, już nawet rezerwa wyszła.
Zaś na drugi dzień posypały się smsy z wygranymi. Po mojej interwencji w Tesco.
I gdzie tu rezerwa?

Tesco wiedziało, że MC kręci, mieli dowody na piśmie. Wtedy ktoś od nich miał zajrzeć do nas na forum i poczytać o tym wszystkim i nic. Zero reakcji. Bo jeśli byłaby reakcja, to nie zlecaliby konkursów im, tylko komuś innemu

Ale po lekturze, co eciepecie wkleił dochodzę do wniosku, że po każdym konkursie trzeba składać reklamacje i w razie rozmowy telefonicznej nagrywać.
Tylko pytanie - informować ich o tym?? o nagrywaniu?
0 0

monika124

Cytuj wiadomość#5722021 poniedziałek, 19 sierpnia 2013, 22:19:21
Osobiście jak widzę konkurs organizowany przez MC to trzymam się z daleka.
A próbowaliście poradzić się kogoś z UOKiK, bo z tego co czytam zawsze o przekrętach tejże agencji wynika, że jak byk konsument jest oszukiwany.UOKiK nakładał już kary na organizatorów loterii i naciągaczy SMSowych więc może najlepiej zwrócić się tam właśnie ?
0 0

ziolko

Cytuj wiadomość#5722023 poniedziałek, 19 sierpnia 2013, 22:22:58
monika124 napisał(a):

Osobiście jak widzę konkurs organizowany przez MC to trzymam się z daleka.
A próbowaliście poradzić się kogoś z UOKiK, bo z tego co czytam zawsze o przekrętach tejże agencji wynika, że jak byk konsument jest oszukiwany.UOKiK nakładał już kary na organizatorów loterii i naciągaczy SMSowych więc może najlepiej zwrócić się tam właśnie ?



MC miała już nałożoną karę za jeden konkurs, w kwocie ok 10 tys zł
i jak widać nic nie działa na nich
0 0

zaczytana-pola

Cytuj wiadomość#5722024 poniedziałek, 19 sierpnia 2013, 22:23:44
Tylko co powiedzieć/ jak udowodnić?

Ziolko, 10 tys to wartość jednej głównej, czasami 20% wartości głównej, więc proszę Cię emotka Co to znaczy 10 tys emotka
0 0

ziolko

Cytuj wiadomość#5722025 poniedziałek, 19 sierpnia 2013, 22:25:53
zaczytana-pola napisał(a):

Tylko co powiedzieć/ jak udowodnić?



toteż mówię - składać reklamację, najlepiej polecony za potw. odbioru, sobie zostawiać kopię

zaś w przypadku rozmów tel - nagrywać.
Tylko czy uprzedzać i nagrywaniu??

Może tak, z dodatkiem, że w razie nie przestrzegania regulaminów i obietnic co do terminów, zostanie to zgłoszone w odpowiednie miejsce

Ilona, akurat w tym konkursie z karą - główna to było 25 tys emotka
0 0

monika124

Cytuj wiadomość#5722029 poniedziałek, 19 sierpnia 2013, 22:32:36
ziolko napisał(a):

monika124 napisał(a):

Osobiście jak widzę konkurs organizowany przez MC to trzymam się z daleka.
A próbowaliście poradzić się kogoś z UOKiK, bo z tego co czytam zawsze o przekrętach tejże agencji wynika, że jak byk konsument jest oszukiwany.UOKiK nakładał już kary na organizatorów loterii i naciągaczy SMSowych więc może najlepiej zwrócić się tam właśnie ?



MC miała już nałożoną karę za jeden konkurs, w kwocie ok 10 tys zł
i jak widać nic nie działa na nich

zaczytana-pola napisał(a):

Tylko co powiedzieć/ jak udowodnić?

Ziolko, 10 tys to wartość jednej głównej, czasami 20% wartości głównej, więc proszę Cię emotka Co to znaczy 10 tys emotka



Tego nie wiedziałam.
Tak jak zaczytana-pola pisze 10 tys. to dla nich pryszcz. Wrzucili to sobie w koszty pewnie emotka .
Ale skoro pojedyncze reklamacje (nawet w dużych ilościach)nic nie dają to może za każdym razem pisać grupowe?
Swoją droga przeraża mnie fakt jak bardzo firmy organizujące konkursy, które mają przecież na celu zwiększyć sprzedaż i zdobyć nowych klientów olewają tych właśnie klientów...
0 0

ziolko

Cytuj wiadomość#5722035 poniedziałek, 19 sierpnia 2013, 22:38:33
A mnie przeraża, że jak się daje znać SPONSOROM, czyli osobom/firmom, którym zalezy na tym, żeby sprzedać jak najwięcej towaru dzięki konkursom, że MC kręci jak może, to oni mają to gdzieś!!
Np. Tesco - zrobimy co możemy... i co? wielkie nic, null itp. Pewno dają ceny dumpingowe i dlatego są wybierani
0 0

masza

Cytuj wiadomość#5722037 poniedziałek, 19 sierpnia 2013, 22:43:19
ziolko napisał(a):

A mnie przeraża, że jak się daje znać SPONSOROM, czyli osobom/firmom, którym zalezy na tym, żeby sprzedać jak najwięcej towaru dzięki konkursom, że MC kręci jak może, to oni mają to gdzieś!!
Np. Tesco - zrobimy co możemy... i co? wielkie nic, null itp. Pewno dają ceny dumpingowe i dlatego są wybierani

ale ja kiedyś zwróciłam sie do Intermarche, że nie dostałam zestawu i oni zgłosili to do Palmolive , bo po tygodniu babka do mnie dzwoniła, i kazała dac znać jka zestaw nie dojdzie do 2 tyg. ...ale doszedł w końcu

ale, ale konk palmolive już nie MC robi teraz w Inter emotka
0 0

monika124

Cytuj wiadomość#5722041 poniedziałek, 19 sierpnia 2013, 22:47:07
ziolko napisał(a):

A mnie przeraża, że jak się daje znać SPONSOROM, czyli osobom/firmom, którym zalezy na tym, żeby sprzedać jak najwięcej towaru dzięki konkursom, że MC kręci jak może, to oni mają to gdzieś!!
Np. Tesco - zrobimy co możemy... i co? wielkie nic, null itp. Pewno dają ceny dumpingowe i dlatego są wybierani



Pisząc o firmach organizujących konkursy miałam na myśli właśnie sponsorów
0 0

masza

Cytuj wiadomość#5722042 poniedziałek, 19 sierpnia 2013, 22:47:17
masza napisał(a):

ziolko napisał(a):

A mnie przeraża, że jak się daje znać SPONSOROM, czyli osobom/firmom, którym zalezy na tym, żeby sprzedać jak najwięcej towaru dzięki konkursom, że MC kręci jak może, to oni mają to gdzieś!!
Np. Tesco - zrobimy co możemy... i co? wielkie nic, null itp. Pewno dają ceny dumpingowe i dlatego są wybierani

ale ja kiedyś zwróciłam sie do Intermarche, że nie dostałam zestawu i oni zgłosili to do Palmolive , bo po tygodniu babka do mnie dzwoniła, i kazała dac znać jka zestaw nie dojdzie do 2 tyg. ...ale doszedł w końcu

ale, ale konk palmolive już nie MC robi teraz w Inter emotka

przepraszam za chaotycznie piszę emotka
dzwoniła do mnie później babka z Palmolive, i o wszystko wypytała, myślę , że interweniowała w tej sprawie, nie bagatelizowała jak Tesco/ generalnie chodzi o to, żebyśmy jak najwięcej takich uwag zgłaszali sponsorom, nie wszyscy zrobią jak to zrobiło TESCO emotka
0 0

size

Cytuj wiadomość#5722047 poniedziałek, 19 sierpnia 2013, 22:54:52
Sorry, że zacytuję samą siebie:

"Nie mam absolutnej pewności czy tak jest, ale posnuję myśl. Wszystkie regulaminy konkursów winny być zgłaszane przez Organizatorów do Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Jeżeli zapis w regulaminie stanowi, że Organizator może zmienić regulamin w dowolnym momencie - to wiadomo - z tym nie wygrasz.

Ale, jeżeli nie ma takiego zapisu, a Organizator nie dopełnia warunków regulaminu (obojętnie, czas, nagrody, termin ogłoszenia wyników itp.) można do UKE zgłosić ten fakt. Oni potem prowadzą dalsze procedury.

Jeżeli Organizator w ogóle nie zgłosił do nich konkursu, myślę, ze ma "bonus" i wtedy rozliczany jest wysoce indywidualnie

Jeżeli ktoś może to zweryfikować, to proszę, bo mogę się mylić.
Ale może warto tam uderzyć."

Nie ochrona konsumenta, tylko Urząd Komunikacji Elektronicznej.

Nie wiem jak można realnie zweryfikować niekompetencję tej firmy - my zgłaszać możemy, ale jeśli Pan ma wsio w systemie - nawet jakby wysyłał ze swoich numerów, to wiadomo - wybiera podług własnego "podoba mi się". To musiałaby by być akcja/afera, w konsekwencji której osoby nagrodzone musiałyby zostać zweryfikowane (przez organy np. nerkę emotka ) - pod kątem znajomości itp.
Nie wiem czy to realne.

Chyba, ze ktoś nagle poczuje się "źle", nie dostanie tego co obiecane i sam wystrzeli opinią w świat.

Oni ze zgłoszeń mogą mieć mały dochód, ich wartością dodaną mogą być jedynie nagrody przysposobione. A tego nam dociec trudno. A udowodnić jeszcze trudniej.


0 0

asantesana

Cytuj wiadomość#5722050 poniedziałek, 19 sierpnia 2013, 23:00:41
Moim zdaniem to jest jedna grupa czerpiąca korzyści z oszukiwania - MC, Tesco i Unilever. Inaczej nie da się tego wytłumaczyć. Bo nie wiem czy zauważyliście, ale po największej fali reklamacji (tam była kwestia piłek, książek, belli - jedno po drugim w tym samym okresie) nagle MC dostało wszystkie konkursy w Magazynie Tesco i prawie wszystkie organizowane w Tesco. Unilever odsyła z problemami do organizatora, zamieszcza adnotację, że nie ponosi odpowiedzialności za konkursy, a fanpage Tesco prowadzą ludzie z MC. Helloł ja się pytam kto normalny by tak zrobił?
0 0

masza

Cytuj wiadomość#5722051 poniedziałek, 19 sierpnia 2013, 23:02:20
asante napisał(a):

Moim zdaniem to jest jedna grupa czerpiąca korzyści z oszukiwania - MC, Tesco i Unilever. Inaczej nie da się tego wytłumaczyć. Bo nie wiem czy zauważyliście, ale po największej fali reklamacji (tam była kwestia piłek, książek, belli - jedno po drugim w tym samym okresie) nagle MC dostało wszystkie konkursy w Magazynie Tesco i prawie wszystkie organizowane w Tesco. Unilever odsyła z problemami do organizatora, zamieszcza adnotację, że nie ponosi odpowiedzialności za konkursy, a fanpage Tesco prowadzą ludzie z MC. Helloł ja się pytam kto normalny by tak zrobił?

no właśnie ta słynna adnotacja daje do myślenia emotka
0 0

|< < 2 3 4 5 6 78 9 10 11 12 > >> >|