Reklama na e-Konkursy.info 22.10.19 23:39:31

NIE polecam wymiany z....

|< << < 4 5 6 7 8 9 10 11 12 1314 >

Gość

Cytuj wiadomość#6068769 poniedziałek, 7 wrzesień 2015, 20:11:26
Kto wymienial sie z kiciunia21? Paragon niby wyslala 3.09  a do dzis go nie mam
0 0

Kiciunia21

Cytuj wiadomość#6068933 wtorek, 8 wrzesień 2015, 06:02:43
poprostuanette napisał(a):

Kto wymienial sie z kiciunia21? Paragon niby wyslala 3.09  a do dzis go nie mam

Oj, wypraszam sobie. Proponowałam wcześniej, że wyślę zdjęcia dowodu nadania listu- nie chciałaś. Więc proszę nie rzucać oszczerstw w moją stronę... Wczoraj wieczorem podałaś mi maila i zdjęcia wysłałam teraz. Pracuję w systemie zmianowym- dopiero wróciłam z pracy i niedawno przesłałam Ci zdjęcia odkładając położenie się spać.
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#6068936 wtorek, 8 wrzesień 2015, 07:01:47
Kiciunia21 napisał(a):

poprostuanette napisał(a):

Kto wymienial sie z kiciunia21? Paragon niby wyslala 3.09  a do dzis go nie mam

Oj, wypraszam sobie. Proponowałam wcześniej, że wyślę zdjęcia dowodu nadania listu- nie chciałaś. Więc proszę nie rzucać oszczerstw w moją stronę... Wczoraj wieczorem podałaś mi maila i zdjęcia wysłałam teraz. Pracuję w systemie zmianowym- dopiero wróciłam z pracy i niedawno przesłałam Ci zdjęcia odkładając położenie się spać.

Spokojnie. Tylko sie pytam. Nie powiedzialam ze oszukujesz. Na maila caly czas czekam od Ciebie
0 0

szprotka

Cytuj wiadomość#6098831 czwartek, 22 październik 2015, 09:40:45
Nie polecam wymiany z wredzia . Niby się wymieniłyśmy, a potem brak kontaktu z ta osoba, szkoda czasu i nerwów. emotka
0 0

asiam

Cytuj wiadomość#6110346 środa, 11 listopad 2015, 15:37:32
weronetka - końcem wakacji kupiła u mnie paragon.Dostałam info,że wpłaciła.Po jakim czasie zorientowałam się ,że wpłaty nie mam.Po kilku interwencjach mejlowych otrzymałam info,że się pomyliła i wpłaciła innej osobie o tym samym imieniu ( ??? !!!).Od tego momentu  cisza.Nie odpowiada na żadne moje mejle.Zapewne założyła nowe konto na e-konkach.
0 0

maximus

Cytuj wiadomość#6117361 niedziela, 22 listopad 2015, 13:23:08
bartol78 - nie polecam
prawdopodobnie wyłudza numery kont bankowych.
12.10.2015 zamówił u mnie do kupienia paragony na konkurs Leon . Umówiliśmy się, że wpłaci mi pieniądze na konto .  Od momentu kiedy podałem swoje dane i numer konta do wpłaty w dniu 12.10.2015 nastała cisza z jego strony.  Pieniędzy nie wpłacił i ani razu nie odpisał pomimo wielu wiadomości z mojej strony.  Być może zależało mu tylko na uzyskaniu moich danych i numeru konta bankowego ? Tego nie wiem i pewnie się nie dowiem.

Gość

Cytuj wiadomość#6117389 niedziela, 22 listopad 2015, 14:27:49
Ja z wymianami miałam ze 3 razy spory problem ale jakoś udalo mi się zmotywować emotka niesforne osoby, również zapewne dzięki temu wątkowi, do tego, by elegancko zakończyć wymianę.
Jest sporo cwaniaków na forum, niestety.  Jeśli ktoś prosi o kontakt a ta osoba w tym czasie robi wpisy na forum to faktycznie jest to chamówa. Ale pamiętajmy,  że wielu z nas jest na stałe zalogowanych, z komputera korzystają domownicy więc każdorazowe odpalenie kompa powoduje komunikat na forum, że jesteśmy, chociaz od miesiaca nie ma nas w domu. Więc myślę, że to też trzeba wziąć pod uwagę, bo doczepienie komuś łatki, że jest nieuczciwy może być krzywdzące. W 1 przypadku na 100 emotka
Mam nadzieję, że jestem w temacie.
0 0

joan

Cytuj wiadomość#6117545 niedziela, 22 listopad 2015, 21:42:46
tomniewkurza napisał(a):

ewikewik napisał(a):

...pamiętajmy,  że wielu z nas jest na stałe zalogowanych, z komputera korzystają domownicy więc każdorazowe odpalenie kompa powoduje komunikat na forum, że jesteśmy, chociaz od miesiaca nie ma nas w domu.


Tjaaa... Ten komunikat pojawia się WYŁĄCZNIE wtedy, gdy "domownik" otworzy stronę e-konków. Ciekawe, ilu "domowników" tak robi i po co?
NIE pojawia się za to, gdy wchodzi na INNĄ stronę.
emotka


Mam zawsze pootwieranych mnóstwo kart przeglądarki i zaznaczoną opcję, że po każdym włączeniu Chrome, mają mi się uruchomić wszystkie te karty. E-konki są zatem automatycznie uruchamiane każdorazowo, gdy ktoś chce skorzystać z neta. Chociaż mnie na forum nie ma emotka

asper01

Cytuj wiadomość#6118289 poniedziałek, 23 listopad 2015, 22:02:09
Czekałem prawie 3 m-ce, wiele razy dopytywałem, byłem wyrozumiały, bo podawała różne powody (nie będę pisał jakie z grzeczności), zwodziła... - jaulia
Dałem paragon, czekałem na rewanż i się nie doczekałem. A na forum jakimś cudem się udziela, a niby nie ma czasu...

klaudaa

Cytuj wiadomość#6253033 poniedziałek, 12 wrzesień 2016, 12:18:24
Nie polecam wymiany z rzepkam wziela doladowanie 30zl a ksiazki od 17.08 nie wyslala do tej pory UWAGA!!! aby nikt sie nie nabral .
0 0

rkvi

Cytuj wiadomość#6273267 piątek, 21 październik 2016, 15:54:04
Niestety jestem kolejną osobą, która nie poleca wymiany z jaulia...W zamian za voucher z Garniera o wartości 200 zł forumowiczka jaulia wysłała mi urządzenie Windomatic Vileda, które nie działa, w ogóle nie ładuje się bateria! Jaulia poleciła mi szukać na własną rękę na forum protokołu przekazania nagrody do reklamacji, gdyż ona kupiła to urządzenie na forum. Problem w tym, że nie wiem od kogo był kupiony Windomatic. Od początku jaulia mijała się z prawdą, począwszy od daty wysłania paczki. Gdy poprosiłam ją o adres, abym mogła jej odesłać zepsutą rzecz już nie odpisała. Dzwoniłam do organizatora loterii, w której wygrany byl Windomatic
i uzyskałam, odpowiedź, że aby można było skorzystać z gwarancji, to musi się z nimi skontaktować osoba, która ten przedmiot wygrała. Więc jeśli czyta to osoba, która jaulii sprzedała Windomatic, to bardzo proszę o kontakt, w przeciwnym razie zostanę bez vouchera, za to z zepsutym Windomatic Vileda emotka  

asper01

Cytuj wiadomość#6273276 piątek, 21 październik 2016, 16:08:17
rkvi napisał(a):

Niestety jestem kolejną osobą, która nie poleca wymiany z jaulia...W zamian za voucher z Garniera o wartości 200 zł forumowiczka jaulia wysłała mi urządzenie Windomatic Vileda, które nie działa, w ogóle nie ładuje się bateria! Jaulia poleciła mi szukać na własną rękę na forum protokołu przekazania nagrody do reklamacji, gdyż ona kupiła to urządzenie na forum. Problem w tym, że nie wiem od kogo był kupiony Windomatic. Od początku jaulia mijała się z prawdą, począwszy od daty wysłania paczki. Gdy poprosiłam ją o adres, abym mogła jej odesłać zepsutą rzecz już nie odpisała. Dzwoniłam do organizatora loterii, w której wygrany byl Windomatic
i uzyskałam, odpowiedź, że aby można było skorzystać z gwarancji, to musi się z nimi skontaktować osoba, która ten przedmiot wygrała. Więc jeśli czyta to osoba, która jaulii sprzedała Windomatic, to bardzo proszę o kontakt, w przeciwnym razie zostanę bez vouchera, za to z zepsutym Windomatic Vileda emotka  

A tyle razy przestrzegałem przed nią, niejedną osobę, przecież to oszust, ech...

rkvi

Cytuj wiadomość#6273277 piątek, 21 październik 2016, 16:11:06
asper01 napisał(a):

rkvi napisał(a):

Niestety jestem kolejną osobą, która nie poleca wymiany z jaulia...W zamian za voucher z Garniera o wartości 200 zł forumowiczka jaulia wysłała mi urządzenie Windomatic Vileda, które nie działa, w ogóle nie ładuje się bateria! Jaulia poleciła mi szukać na własną rękę na forum protokołu przekazania nagrody do reklamacji, gdyż ona kupiła to urządzenie na forum. Problem w tym, że nie wiem od kogo był kupiony Windomatic. Od początku jaulia mijała się z prawdą, począwszy od daty wysłania paczki. Gdy poprosiłam ją o adres, abym mogła jej odesłać zepsutą rzecz już nie odpisała. Dzwoniłam do organizatora loterii, w której wygrany byl Windomatic
i uzyskałam, odpowiedź, że aby można było skorzystać z gwarancji, to musi się z nimi skontaktować osoba, która ten przedmiot wygrała. Więc jeśli czyta to osoba, która jaulii sprzedała Windomatic, to bardzo proszę o kontakt, w przeciwnym razie zostanę bez vouchera, za to z zepsutym Windomatic Vileda emotka  

A tyle razy przestrzegałem przed nią, niejedną osobę, przecież to oszust, ech...

Dodam jeszcze, że wstrzymywałam się z napisaniem tego postu dobry miesiąc w nadziei, że uda mi się jakoś to załatwić z jaulia, niestety nie udało się...

darog

Cytuj wiadomość#6280298 niedziela, 6 listopad 2016, 14:49:24
rkvi napisał(a):

asper01 napisał(a):

rkvi napisał(a):

Niestety jestem kolejną osobą, która nie poleca wymiany z jaulia...W zamian za voucher z Garniera o wartości 200 zł forumowiczka jaulia wysłała mi urządzenie Windomatic Vileda, które nie działa, w ogóle nie ładuje się bateria! Jaulia poleciła mi szukać na własną rękę na forum protokołu przekazania nagrody do reklamacji, gdyż ona kupiła to urządzenie na forum. Problem w tym, że nie wiem od kogo był kupiony Windomatic. Od początku jaulia mijała się z prawdą, począwszy od daty wysłania paczki. Gdy poprosiłam ją o adres, abym mogła jej odesłać zepsutą rzecz już nie odpisała. Dzwoniłam do organizatora loterii, w której wygrany byl Windomatic
i uzyskałam, odpowiedź, że aby można było skorzystać z gwarancji, to musi się z nimi skontaktować osoba, która ten przedmiot wygrała. Więc jeśli czyta to osoba, która jaulii sprzedała Windomatic, to bardzo proszę o kontakt, w przeciwnym razie zostanę bez vouchera, za to z zepsutym Windomatic Vileda emotka  

A tyle razy przestrzegałem przed nią, niejedną osobę, przecież to oszust, ech...

Dodam jeszcze, że wstrzymywałam się z napisaniem tego postu dobry miesiąc w nadziei, że uda mi się jakoś to załatwić z jaulia, niestety nie udało się...


jaulia i  ze mną się kontaktowała,,  ona szuka " cenzuraów" na tym forum.. za grill Webera za 750 zł proponowała multicoker HD3139/70  na moje wyraźna uwagę, że to mniej niż połowa wartości= podała iż może dołożyć + 50 zł Hebe (ciekawe czy z pełną kartą) - co dalej jest 50% wartości Webera.. Ona zwyczajnie ma tych z forum za idiotów.. dzisiaj tez jest na forum..

dziwna sprawa jaulia kupuje Windomatic Vileda.. by się potem tego pozbyć i zamienić..?? nie wie od kogo?? przecież w korespondencji może sprawdzić..

rkvi

Cytuj wiadomość#6280310 niedziela, 6 listopad 2016, 15:38:24
darog napisał(a):

rkvi napisał(a):

asper01 napisał(a):

rkvi napisał(a):

Niestety jestem kolejną osobą, która nie poleca wymiany z jaulia...W zamian za voucher z Garniera o wartości 200 zł forumowiczka jaulia wysłała mi urządzenie Windomatic Vileda, które nie działa, w ogóle nie ładuje się bateria! Jaulia poleciła mi szukać na własną rękę na forum protokołu przekazania nagrody do reklamacji, gdyż ona kupiła to urządzenie na forum. Problem w tym, że nie wiem od kogo był kupiony Windomatic. Od początku jaulia mijała się z prawdą, począwszy od daty wysłania paczki. Gdy poprosiłam ją o adres, abym mogła jej odesłać zepsutą rzecz już nie odpisała. Dzwoniłam do organizatora loterii, w której wygrany byl Windomatic
i uzyskałam, odpowiedź, że aby można było skorzystać z gwarancji, to musi się z nimi skontaktować osoba, która ten przedmiot wygrała. Więc jeśli czyta to osoba, która jaulii sprzedała Windomatic, to bardzo proszę o kontakt, w przeciwnym razie zostanę bez vouchera, za to z zepsutym Windomatic Vileda emotka  

A tyle razy przestrzegałem przed nią, niejedną osobę, przecież to oszust, ech...

Dodam jeszcze, że wstrzymywałam się z napisaniem tego postu dobry miesiąc w nadziei, że uda mi się jakoś to załatwić z jaulia, niestety nie udało się...


jaulia i  ze mną się kontaktowała,,  ona szuka " cenzuraów" na tym forum.. za grill Webera za 750 zł proponowała multicoker HD3139/70  na moje wyraźna uwagę, że to mniej niż połowa wartości= podała iż może dołożyć + 50 zł Hebe (ciekawe czy z pełną kartą) - co dalej jest 50% wartości Webera.. Ona zwyczajnie ma tych z forum za idiotów.. dzisiaj tez jest na forum..

dziwna sprawa jaulia kupuje Windomatic Vileda.. by się potem tego pozbyć i zamienić..?? nie wie od kogo?? przecież w korespondencji może sprawdzić..

Myślicie, że jak zgłoszę sprawę na Policję, to zajmą się tym?

maria1980

Cytuj wiadomość#6280312 niedziela, 6 listopad 2016, 15:52:38
rkvi napisał(a):

Myślicie, że jak zgłoszę sprawę na Policję, to zajmą się tym?

Przy sprzęcie o wartości 200 zł -wątpię 
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#6280315 niedziela, 6 listopad 2016, 16:03:36
maria1980 napisał(a):

rkvi napisał(a):

Myślicie, że jak zgłoszę sprawę na Policję, to zajmą się tym?

Przy sprzęcie o wartości 200 zł -wątpię 

Nie tak do końca. Nie tak dawno żona składała doniesienie na gościa który z allegro nie przysłał przedmiotu za coś oko 50zł. Po 3 dniach w drugim końcu polski panowie w mundurach zawitali do delikwenta i jeszcze przy nich dzwonił i robił przelew zwrotny żeby tylko wycofać.  To nie jest tak że ciężko jest wyegzekwować należność od oszusta tylko wina w większości leży po stronie poszkodowanych bo nie zgłaszają spraw na policję. Jedno zgłoszenie na delikwenta może być traktowane po macoszemu ale jeśli jest ich kilka to jest powtarzalność czynu czy jakoś tak to się nazywa i to już nie są przelewki.

rkvi

Cytuj wiadomość#6280316 niedziela, 6 listopad 2016, 16:06:35
rpk napisał(a):

maria1980 napisał(a):

rkvi napisał(a):

Myślicie, że jak zgłoszę sprawę na Policję, to zajmą się tym?

Przy sprzęcie o wartości 200 zł -wątpię 

Nie tak do końca. Nie tak dawno żona składała doniesienie na gościa który z allegro nie przysłał przedmiotu za coś oko 50zł. Po 3 dniach w drugim końcu polski panowie w mundurach zawitali do delikwenta i jeszcze przy nich dzwonił i robił przelew zwrotny żeby tylko wycofać.  To nie jest tak że ciężko jest wyegzekwować należność od oszusta tylko wina w większości leży po stronie poszkodowanych bo nie zgłaszają spraw na policję. Jedno zgłoszenie na delikwenta może być traktowane po macoszemu ale jeśli jest ich kilka to jest powtarzalność czynu czy jakoś tak to się nazywa i to już nie są przelewki.

Dziękuję wszystkim za odzew. tej sprawy tak nie zostawię, bo nikt w sieci anonimowy nie jest, może sprawę umorzą, ale wstyd pozostanie...

maria1980

Cytuj wiadomość#6280317 niedziela, 6 listopad 2016, 16:20:31
rpk napisał(a):

maria1980 napisał(a):

rkvi napisał(a):

Myślicie, że jak zgłoszę sprawę na Policję, to zajmą się tym?

Przy sprzęcie o wartości 200 zł -wątpię 

Nie tak do końca. Nie tak dawno żona składała doniesienie na gościa który z allegro nie przysłał przedmiotu za coś oko 50zł. Po 3 dniach w drugim końcu polski panowie w mundurach zawitali do delikwenta i jeszcze przy nich dzwonił i robił przelew zwrotny żeby tylko wycofać.  To nie jest tak że ciężko jest wyegzekwować należność od oszusta tylko wina w większości leży po stronie poszkodowanych bo nie zgłaszają spraw na policję. Jedno zgłoszenie na delikwenta może być traktowane po macoszemu ale jeśli jest ich kilka to jest powtarzalność czynu czy jakoś tak to się nazywa i to już nie są przelewki.

E tam , nie raz zgłaszam większe kradzieże i oszustwa i Policja ma na to wy.....e ,co zreszta ładnie ubierają w słowa wysyłając nam pisma z umorzeniem emotka  Oczywiście tez kiedyś mieliśmy sprawę z delikwentem ,który adidasy sprzedawał jako oryginalne-a okazało sie ,ze to podróbki emotka  ale wtedy było nas 10 osób ,które zostały oszukane .

darog

Cytuj wiadomość#6280318 niedziela, 6 listopad 2016, 16:23:08
maria1980 napisał(a):

rkvi napisał(a):

Myślicie, że jak zgłoszę sprawę na Policję, to zajmą się tym?

Przy sprzęcie o wartości 200 zł -wątpię 


czym innym jest kradzież ( i tu kwota 200zł rzeczywiście zbyt mała) a czym innym OSZUSTWO i tu wystarczy i 5 zł..
dokładnie julije przypulą, sprawdzą- w jaki to sposób "kupiła" Wileomatic Vileda.. a może udowodnią-że celowo działała na szkodę.
ps. jakby co - udostępnie PW z julija i jej propozycją obducia mnie na zamiance na min 300zł... nie wynika-iż działała "nieswiadomie" bowiem przedstawiłem i rodzaj grilla/jego model/cene z linkiem oraz porównanie owego murticokera..  co wiecej..dalej brnęła! z propozycją 50 zł..hebe..(i przypuszczam, że gdyby karta była pusta-tłumaczyłaby że z zamianki na forum ja miała??) choc brakowało do równowagi 350 zł... chytre babsko..

przypuszczam, że będzie działała z nowym nickiem..
|< << < 4 5 6 7 8 9 10 11 12 1314 >