Reklama na e-Konkursy.info

Poczta kradnie

kamil17

Cytuj wiadomość#901546 środa, 18 lipiec 2007, 09:11:02
a ja mam problem z szamponami Loeral, widocznie komuś na poczcie bardzo podoba sie ten szampon , najpierw zamiast 30 próbek dostałęm tylko 3, a po napisaniu reklamacjji do loreal , dwa tygodnie temu wysłali mi ponownie kilkanaście próbek i nie mam ani jednej emotka emotka prosiłem ich o wysłąnie listem poleconym ,ale powiedzieli ze nie mogą! emotka emotka emotka emotka emotka
0 0

androm

Cytuj wiadomość#901588 środa, 18 lipiec 2007, 09:18:38
No to jak nadal tak będą slać zwykłym to nigdy nie dostaniesz.Ciekawe czemu niby nie mogą.
To przynamniej może te z poczty sobie włosy umyją.
0 0

kamil17

Cytuj wiadomość#901597 środa, 18 lipiec 2007, 09:22:45
androm napisał(a):

No to jak nadal tak będą slać zwykłym to nigdy nie dostaniesz.Ciekawe czemu niby nie mogą.
To przynamniej może te z poczty sobie włosy umyją.


nop wlasnie,nie wiem czemu nie mogą!!, a te dranie z poczty będą sobie włosy nim myły emotka emotka emotka ,ja bym im powytargiwał te wszystkie włosy jak bym zobaczył ze to moje szampony emotka emotka
0 0

wesoyromek

Cytuj wiadomość#901602 środa, 18 lipiec 2007, 09:24:15
Współczuję Wam wszystkim. Ja też mam problem. Od 17 maja nie doszły mi 3 startery playa, wysłane poleconym. Doszedł tylko jeden. Nie wiem co robić. Nie wiem czy to faktycznie wina poczty. Odpisałam 2x na adres Onetpoczty na maila z ktorego przyszły info o wygranej ale do tej pory cisza. Znacie może jakiś inny kontakt mailowy do Onetu? Jakby co , proszę o PW.
0 0

kamil17

Cytuj wiadomość#901664 środa, 18 lipiec 2007, 09:44:27
wesoyromek napisał(a):

Współczuję Wam wszystkim. Ja też mam problem. Od 17 maja nie doszły mi 3 startery playa, wysłane poleconym. Doszedł tylko jeden. Nie wiem co robić. Nie wiem czy to faktycznie wina poczty. Odpisałam 2x na adres Onetpoczty na maila z ktorego przyszły info o wygranej ale do tej pory cisza. Znacie może jakiś inny kontakt mailowy do Onetu? Jakby co , proszę o PW.


Mam to samo, z tym że ja na 3 wygrane startery nie dostałęm ani jedngeo emotka (:(, pisałem do onetu pisałem do Playa= ZERO ODZEWU PLAY I ONET S¡ U MNIE JUŻ SKREŚLONE I TO OD DAWNA NIE TYLKO ZA TO!!!
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#902705 środa, 18 lipiec 2007, 06:47:52
U mnie zaginęły ostatnio ściereczki z JN Napisałam do nich i wysłali mi na nowo ale już tylko torebki do pieczenia. Pewnie jakiejś Pani na poczcie się przydały emotka
0 0

kajanna

Cytuj wiadomość#902709 środa, 18 lipiec 2007, 06:50:59
I do mnie nie dotarły 3 startery Playa!
Tez pisałam na ten adres e-mailowy i też zero odzewu.Więc nie wiem,czy to wina poczty,czy nie...
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#904707 piątek, 20 lipiec 2007, 12:01:09
ja jak wygrałam koszulke kiedys z PZU to listonosz wyjmuje patrzy koperta otwarta... no to mu mówie ze chce zobaczyc a on że nie można i albo biore albo nie... no i wziełam na szczescie wszystko emotka emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#904724 piątek, 20 lipiec 2007, 05:13:20
bxl napisał(a):

mi od 14 czerwca idzie list polecony z olaya emotka napisalem juz reklamacje , bo 5 lipca mina czas regulaminowy , do ktorego mial dojsc list. Podali mi numer przesylki i nadania ... a na poczcie nic o takiej paczce , liscie nie wiecdza emotka


Dalsza czesc historii jest taka, do Olay doszedl zwrot paczki bez kremu i chusteczek emotka Olay odrazu sie ze mna skontaktowao i przeprosilo za taka sytuacje. Paczka zostala powtornie nadana i w ciagu 3 dni byla u mnie, z listem z przeprosinami.

wesoyromek napisał(a):

Współczuję Wam wszystkim. Ja też mam problem. Od 17 maja nie doszły mi 3 startery playa, wysłane poleconym. Doszedł tylko jeden. Nie wiem co robić. Nie wiem czy to faktycznie wina poczty. Odpisałam 2x na adres Onetpoczty na maila z ktorego przyszły info o wygranej ale do tej pory cisza. Znacie może jakiś inny kontakt mailowy do Onetu? Jakby co , proszę o PW.



W regulaminie tamtej promocji bylo napisane ze, PLAY i Onet.pl nie odowiadaja za przesylki, to z4e nie dotrze, zgubi sie, czy ktos ja ukradnie, nie jest ich sprawa. Wiec nawet reklamacji nie uwzgledniali.
0 0

kamil17

Cytuj wiadomość#904765 piątek, 20 lipiec 2007, 06:10:05
bxl napisał(a):

bxl napisał(a):

mi od 14 czerwca idzie list polecony z olaya emotka napisalem juz reklamacje , bo 5 lipca mina czas regulaminowy , do ktorego mial dojsc list. Podali mi numer przesylki i nadania ... a na poczcie nic o takiej paczce , liscie nie wiecdza emotka


Dalsza czesc historii jest taka, do Olay doszedl zwrot paczki bez kremu i chusteczek emotka Olay odrazu sie ze mna skontaktowao i przeprosilo za taka sytuacje. Paczka zostala powtornie nadana i w ciagu 3 dni byla u mnie, z listem z przeprosinami.

wesoyromek napisał(a):

Współczuję Wam wszystkim. Ja też mam problem. Od 17 maja nie doszły mi 3 startery playa, wysłane poleconym. Doszedł tylko jeden. Nie wiem co robić. Nie wiem czy to faktycznie wina poczty. Odpisałam 2x na adres Onetpoczty na maila z ktorego przyszły info o wygranej ale do tej pory cisza. Znacie może jakiś inny kontakt mailowy do Onetu? Jakby co , proszę o PW.



W regulaminie tamtej promocji bylo napisane ze, PLAY i Onet.pl nie odowiadaja za przesylki, to z4e nie dotrze, zgubi sie, czy ktos ja ukradnie, nie jest ich sprawa. Wiec nawet reklamacji nie uwzgledniali.


i dlatego Play u mnie jest przegrnay, zresztą juz od samego początku !!
0 0

kamil17

Cytuj wiadomość#904767 piątek, 20 lipiec 2007, 06:10:32
pati0608 napisał(a):

U mnie zaginęły ostatnio ściereczki z JN Napisałam do nich i wysłali mi na nowo ale już tylko torebki do pieczenia. Pewnie jakiejś Pani na poczcie się przydały emotka


równiez nie dostałem żadnycvh sciereczek , ani nawet torebek wszystko zapier...na poczcie!!! emotka emotka emotka emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#904772 piątek, 20 lipiec 2007, 06:13:01
a ja nie dostalam probek szamponow od elseve..:(
0 0

kamil17

Cytuj wiadomość#904775 piątek, 20 lipiec 2007, 06:14:15
nea86 napisał(a):

a ja nie dostalam probek szamponow od elseve..:(


ja tez , ani jednej z 20-30 zamówionych
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#904779 piątek, 20 lipiec 2007, 06:18:16
kamil17 napisał(a):

nea86 napisał(a):

a ja nie dostalam probek szamponow od elseve..:(


ja tez , ani jednej z 20-30 zamówionych


moze sie kapneli ze az tyle probek na 1 adres emotka
0 0

kamil17

Cytuj wiadomość#904788 piątek, 20 lipiec 2007, 06:23:58
bxl napisał(a):

kamil17 napisał(a):

nea86 napisał(a):

a ja nie dostalam probek szamponow od elseve..:(


ja tez , ani jednej z 20-30 zamówionych


moze sie kapneli ze az tyle probek na 1 adres emotka


hahahaha , podróbek , słyszałem ze na tym forum były osoby co dostawały po 100 próbek/na dom , a u mnie w domu mieszka 9 osób , i na kazda wysyłałem jedno zgłoszenie, !!, i nawet im napisałem reklamacje i mi ją uznali ale próbek nadal nie ma !
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#904837 piątek, 20 lipiec 2007, 06:51:57
100 próbek na dom emotka emotka ja zamówiłam na 5 członków rodziny co daję 15 plus 2 na przyjaciółki razem 21 i starczy... emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#904843 piątek, 20 lipiec 2007, 06:55:08
kamil17 napisał(a):

bxl napisał(a):

kamil17 napisał(a):

nea86 napisał(a):

a ja nie dostalam probek szamponow od elseve..:(


ja tez , ani jednej z 20-30 zamówionych


moze sie kapneli ze az tyle probek na 1 adres emotka


hahahaha , podróbek , słyszałem ze na tym forum były osoby co dostawały po 100 próbek/na dom , a u mnie w domu mieszka 9 osób , i na kazda wysyłałem jedno zgłoszenie, !!, i nawet im napisałem reklamacje i mi ją uznali ale próbek nadal nie ma !



ja wyslalam tylko na mojego tate..bo chcial wyprobowac skoro to meskie.
0 0

ziolko

Cytuj wiadomość#906271 sobota, 21 lipiec 2007, 06:45:31
polecam artykuł

http://wiadomosci...pl/?s=512&t=9304

poczytajcie sobie też komentarze internautów...


oraz wypowiedź jednego z pracowników - wklejam z oryginalną pisownią emotka

wszystko to prawda pracuje od 3 tygodni w DDP czyli Dziale Dostarczania Paczek w jednym z najwiekszych miast w polsce, dziennie przychodzi ich w hui,znacyz jakies 5tysiecy. paczki rozdzielamy,na kupki bo generalnie tam paczek niezależnie od tego czy napisane na niej ostrożnie szkło czy nie rzucać to i tak doslownie [email protected]@@amy nimi po kątach,gramy w pilke i takie tam paczki gubimy codziennie,albo poprostu są tak zniszczone ze lepiej taką paczke zgubić niz dostarczyc do klijęta. ale co ciekawe tak poza tematem, srednio co 3 dni przychodzi jakas paczka z dużym zwierzem w stylu gołomb,kurczak, wąż. serio, takie rzeczy ludzie nawet posyłaja,nie mowiac juz o zderzakach czy drzwiach od aut.ale to tak poza tematem generalnie NIE WYSYłAJCII PACZEK POCZTą POLSKą !! jezeli chcecie aby wasza paczka wokle doszła pozdro szejset


i co wy na to? emotka
0 0

ziolko

Cytuj wiadomość#906273 sobota, 21 lipiec 2007, 06:51:33
kolejny ciekawy cytat... aż się nóż w kieszeni otwiera... emotka

NA KONIEC CHCÊ DODAÆ ŻE DYREKCJA WIE IŻ S¡ PRZESYŁKI OKRADANE NA SORTOWNIACH, URZÊDACH ORAZ PODCZAS PRZEWOZU SAMOCHODEM I NIC Z TYM NIE CHCÊ ROBIÆ PONIEWAŻ TO NIE S¡ ICH PRZESYŁKI A PRACOWNIKÓW ZATRUDNIAJ¡ NA ZLECENIE ZA GROSZE I NIE JEDNO KROTNIE SŁYSZAŁEM ŻE PODCZAS KONTROLI NA SORTOWNI W WARSZAWIE PRACOWNIK WYNOSIŁ ONIEM TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH LUB INNYCH RZECZY WARTOŚCIOWYCH. WIEM PONIEWAŻ PRACOWAŁEM TAM PRZEZ KILKA LAT.
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#906275 sobota, 21 lipiec 2007, 06:53:20
nea86 napisał(a):

kamil17 napisał(a):

bxl napisał(a):

kamil17 napisał(a):

nea86 napisał(a):

a ja nie dostalam probek szamponow od elseve..:(


ja tez , ani jednej z 20-30 zamówionych


moze sie kapneli ze az tyle probek na 1 adres emotka


hahahaha , podróbek , słyszałem ze na tym forum były osoby co dostawały po 100 próbek/na dom , a u mnie w domu mieszka 9 osób , i na kazda wysyłałem jedno zgłoszenie, !!, i nawet im napisałem reklamacje i mi ją uznali ale próbek nadal nie ma !



ja wyslalam tylko na mojego tate..bo chcial wyprobowac skoro to meskie.


kamil17 a klikałeś w linka w mailu po tym jak zamówiłeś? te szampony jeszcze trzeba potwierdzić
0 0