Reklama na e-Konkursy.info

Połączenia nieodebrane

|< << < 540 541 542 543 544 545546 547 548 549 550 > >> >|

sylzab2294

Cytuj wiadomość#5907993 wtorek, 26 sierpnia 2014, 12:06:21
O 9.38 zastrzezony.Co to moglo byc?
0 0

luk1990

Cytuj wiadomość#5908049 wtorek, 26 sierpnia 2014, 13:16:50
sylzab2294 napisał(a):

O 9.38 zastrzezony.Co to moglo byc?



ja mam zastrzezony o 11.43 ;//

masakra jakas-jakby nie mogli z odkrytego dzwonic ;/

0 0

agusiac87

Cytuj wiadomość#5908337 wtorek, 26 sierpnia 2014, 20:07:05
612504099 - miał ktoś taki numer ?
0 0

luckymen

Cytuj wiadomość#5908341 wtorek, 26 sierpnia 2014, 20:08:29
agusiac87 napisał(a):

612504099 - miał ktoś taki numer ?


nataszka kilka postów wyżej emotka
0 0

agusiac87

Cytuj wiadomość#5908342 wtorek, 26 sierpnia 2014, 20:10:17
luckymen napisał(a):

agusiac87 napisał(a):

612504099 - miał ktoś taki numer ?


nataszka kilka postów wyżej emotka



dzięki nie zauwazyłam emotka
0 0

dajar35

Cytuj wiadomość#5908404 wtorek, 26 sierpnia 2014, 21:38:09
612504099 kto to ,może wiecie
0 0

baxter

Cytuj wiadomość#5909728 czwartek, 28 sierpnia 2014, 22:24:06
a kojarzycie moze takie numery:
587702215
721082060

dzsi po południu mialam nieodebrane a jak oddzwaniam to albo sie rozlacza albo komunikat, że skrzynka zapchana i nie moge zostawic wiadomosci emotka
0 0

ir

Cytuj wiadomość#5909843 piątek, 29 sierpnia 2014, 10:16:50
727 425 073? Dzieki emotka
0 0

ir

Cytuj wiadomość#5909888 piątek, 29 sierpnia 2014, 11:12:32
ir napisał(a):

727 425 073? Dzieki emotka

emotka
0 0

kammaro

Cytuj wiadomość#5910018 piątek, 29 sierpnia 2014, 15:04:59
660477620 ktoś zna?
0 0

size

Cytuj wiadomość#5910024 piątek, 29 sierpnia 2014, 15:10:58
kammaro napisał(a):

660477620 ktoś zna?



Ktos pisal, ze ABC tyskie emotka
0 0

renatak0

Cytuj wiadomość#5910038 piątek, 29 sierpnia 2014, 15:33:06
Przed chwila ńieznany emotka
0 0

sylzab2294

Cytuj wiadomość#5910096 piątek, 29 sierpnia 2014, 17:01:39
dziś o 11,07 nieznany? Wie ktoś co to mogło być?
0 0

carissma

Cytuj wiadomość#5910135 piątek, 29 sierpnia 2014, 18:27:03
42 2334341 od trzech dni mam po kilka razy dziennie krótkie sygnały z tego numeru. ma ktoś tak samo?? zastanawiam się, która z agencji popchnęła numery dalej, bo te sygnały tylko na nr konkursowe
0 0

koniczynka123

Cytuj wiadomość#5910276 sobota, 30 sierpnia 2014, 00:20:15
carissma napisał(a):

42 2334341 od trzech dni mam po kilka razy dziennie krótkie sygnały z tego numeru. ma ktoś tak samo?? zastanawiam się, która z agencji popchnęła numery dalej, bo te sygnały tylko na nr konkursowe


http://www.numernet.pl/telefon/422334341
Automat z pożyczką bankową, najczęściej od Vanquis Bank
0 0

aurorcia

Cytuj wiadomość#5910311 sobota, 30 sierpnia 2014, 10:38:14
a co mogło rano dzwonić z 607 627 193?
0 0

luko922

Cytuj wiadomość#5910574 niedziela, 31 sierpnia 2014, 17:01:31
co to mogło dzwonić w piątek koło 16? (22 422 03 23)
0 0

sylwika76

Cytuj wiadomość#5910802 poniedziałek, 1 września 2014, 11:23:49
zna Ktoś taki numer 61 6663791 ?
0 0

bridget

Cytuj wiadomość#5911607 wtorek, 2 września 2014, 19:05:16
796123292 kto dzwonił dzis? wiecie moze
0 0

koniczynka123

Cytuj wiadomość#5911622 wtorek, 2 września 2014, 19:26:19
wredzia napisał(a):

222668311 co to z konkurswoy numer? oxford czy krupnik?


Ani to, ani to - to Soho Credit: kredyty, windyfikacja, itd
0 0

|< << < 540 541 542 543 544 545546 547 548 549 550 > >> >|