Reklama na e-Konkursy.info

Połączenia nieodebrane

radosna

Cytuj wiadomość#1818419 czwartek, 18 wrzesień 2008, 12:47:15
Dzisiaj dzwonią z reala w sprawie konkursu Gillette, w którym można było wygrać samochód na weekend plus 1000 zł.
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#1819339 czwartek, 18 wrzesień 2008, 07:12:04
orientuje sie ktos moze co to za telefon? 618---937?
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#1819345 czwartek, 18 wrzesień 2008, 07:14:43
0048696xxx189 3 po 14 nieodebrane jedno polaczenie....odzdzwonilbym ale akurat na tamtej karcie mi sie srodki skonczyly......
0 0

luckymen

Cytuj wiadomość#1819351 czwartek, 18 wrzesień 2008, 07:16:20
turbek napisał(a):

0048696xxx189 3 po 14 nieodebrane jedno polaczenie....odzdzwonilbym ale akurat na tamtej karcie mi sie srodki skonczyly......



to zadzwoń z innego telefonu, tylko zastrzeż numer emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#1819354 czwartek, 18 wrzesień 2008, 07:17:12
wojtekgra napisał(a):

turbek napisał(a):

0048696xxx189 3 po 14 nieodebrane jedno polaczenie....odzdzwonilbym ale akurat na tamtej karcie mi sie srodki skonczyly......



to zadzwoń z innego telefonu, tylko zastrzeż numer emotka


a to jest mysl emotka
0 0

ziolko

Cytuj wiadomość#1819360 czwartek, 18 wrzesień 2008, 07:19:36
do mnie dzwonił ktoś z VOIPa na numer domowy emotka początek numeru 0399...560

jak dzwonię to włącza się poczta.. wie ktoś skąd to może być?
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#1820490 piątek, 19 wrzesień 2008, 08:57:02
ziolko napisał(a):

do mnie dzwonił ktoś z VOIPa na numer domowy emotka początek numeru 0399...560

jak dzwonię to włącza się poczta.. wie ktoś skąd to może być?


dzwonia z ankieta z voipa
0 0

natik999

Cytuj wiadomość#1827744 poniedziałek, 22 wrzesień 2008, 10:21:18
nieodebrana dzis ok 10.00
z 510871 *** na kom i na domowy....... wiece moze skad...???? oddawaniam i nikt nie odbiera wiec nie sadze ze to jakas osoba prywatna (w sensie kolezanki itp.)...bo by odebrala pewnie...
prosze o PW
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#1827754 poniedziałek, 22 wrzesień 2008, 10:26:32
kadjas123 napisał(a):

dzwonili dzisiaj do kogoś z zastrzezonego numeru?odebrałam i padła mi bateria emotka



O tej godzinie dzwonił pan z Warki jak wygrałaś tam bluzę emotka
0 0

natik999

Cytuj wiadomość#1827795 poniedziałek, 22 wrzesień 2008, 10:42:32
i znow z tego numer nieodebrane...ja to mam pecha emotka
0 0

aanneettaa

Cytuj wiadomość#1827804 poniedziałek, 22 wrzesień 2008, 10:46:32
lalunia napisał(a):

kadjas123 napisał(a):

dzwonili dzisiaj do kogoś z zastrzezonego numeru?odebrałam i padła mi bateria emotka



O tej godzinie dzwonił pan z Warki jak wygrałaś tam bluzę emotka


z tesco z dove tez dzwonią z prywatnego
0 0

natik999

Cytuj wiadomość#1827808 poniedziałek, 22 wrzesień 2008, 10:47:58
natik999 napisał(a):

nieodebrana dzis ok 10.00
z 510871 *** na kom i na domowy....... wiece moze skad...???? oddawaniam i nikt nie odbiera wiec nie sadze ze to jakas osoba prywatna (w sensie kolezanki itp.)...bo by odebrala pewnie...
prosze o PW




moze ktos wie co to??? emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#1827863 poniedziałek, 22 wrzesień 2008, 11:16:16
Nie cierpią tych zastrzeżonych numerów! Wrrr.
0 0

toka

Cytuj wiadomość#1828046 poniedziałek, 22 wrzesień 2008, 12:24:28
kadjas123 napisał(a):

anemie82 napisał(a):

lalunia napisał(a):

kadjas123 napisał(a):

dzwonili dzisiaj do kogoś z zastrzezonego numeru?odebrałam i padła mi bateria emotka



O tej godzinie dzwonił pan z Warki jak wygrałaś tam bluzę emotka


z tesco z dove tez dzwonią z prywatnego


z warki nie grałam,dzisiaj znów nieodebrane z zastrzezonego,tzn po 2 sygnałach sie rozłączył.Z jakiego dzwonią z wygranymi timotei z reala?


podobno z zastrzeżonego
0 0

radosna

Cytuj wiadomość#1828052 poniedziałek, 22 wrzesień 2008, 12:30:34
Dzwonią w sprawie konkursu Timotei w realu - gdzie nagrodami były aparaty cyfrowe.
0 0

radosna

Cytuj wiadomość#1828054 poniedziałek, 22 wrzesień 2008, 12:31:36
radosna napisał(a):

Dzwonią w sprawie konkursu Timotei w realu - gdzie nagrodami były aparaty cyfrowe.



Zapomniałam napisać, że na pewno dzwonią z zastrzeżonego.
0 0

nice

Cytuj wiadomość#1828107 poniedziałek, 22 wrzesień 2008, 12:53:50
o 14.30 połączenie nieodebrane z numeru prywatnego (na pewno to nie z reala) tylko skąd?
Załamać się można.
emotka
0 0

arta

Cytuj wiadomość#1829513 wtorek, 23 wrzesień 2008, 08:57:04
Witam, czy dzwonili do kogoś wczoraj około godziny 15,20 z numeru 717***541 ??
ciekawe co to mogło być
0 0

agawa78

Cytuj wiadomość#1829830 wtorek, 23 wrzesień 2008, 11:21:18
Dzwoniono do kogoś z 514......193?
Próbuję oddzwonić, ale włącza się poczta
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#1829853 wtorek, 23 wrzesień 2008, 11:25:15
połaczenie nieodebrane o 10 ,numer 225***660,czy ktos wie skad moga dzwonic z tego numeru? emotka
0 0