Reklama na e-Konkursy.info

Pomocy!!!!

|< << < 1223 1224 1225 1226 1227 12281229 1230 1231 1232 1233 > >> >|

-Violka-

Cytuj wiadomość#6498814 piątek, 15 czerwiec 2018, 20:45:57
renatak0 napisał(a):

dostałam dwa sms o bonach z kaufa wczoraj i od wczoraj próbuje wysłać przez formularz dane.Nie wiem co robię żle ,bo w obu przypadkach formularz twierdzi,ze te numery tel. nie wygrały.Ktoś ma pomysł na to?

podajesz nr transakcji z dołu ? 
0 0

aneciaa

Cytuj wiadomość#6500556 środa, 20 czerwiec 2018, 23:46:12
Co robicie z paragonami (z nierozwiązanych konkursów) gdy wyjeżdżacie na zagraniczną wycieczkę?Pierwszy raz wybieram sie na 2 tyg. za granice i nie wiem jak rozwiązać kwestię paragonów (bo nikt z mojej rodziny zostającej w Polsce nie ogarnia moich paragonów ). Przekazujecie zaufanej osobie czy zabieracie ze sobą i tam ewentualnie poszukujecie poczty. I czy można w razie wygranej wysłać paragon będąc poza granicami Polski. czy organizatorzy zwracają na to uwagę? proszę o podpowiedz doświadczonych w tej kwestii konkursowiczów
0 0

cherry_coke

Cytuj wiadomość#6500579 czwartek, 21 czerwiec 2018, 07:38:50
aneciaa napisał(a):

Co robicie z paragonami (z nierozwiązanych konkursów) gdy wyjeżdżacie na zagraniczną wycieczkę?Pierwszy raz wybieram sie na 2 tyg. za granice i nie wiem jak rozwiązać kwestię paragonów (bo nikt z mojej rodziny zostającej w Polsce nie ogarnia moich paragonów ). Przekazujecie zaufanej osobie czy zabieracie ze sobą i tam ewentualnie poszukujecie poczty. I czy można w razie wygranej wysłać paragon będąc poza granicami Polski. czy organizatorzy zwracają na to uwagę? proszę o podpowiedz doświadczonych w tej kwestii konkursowiczów

Zostawiam komuś zaufanemu bez zbędnego tłumaczenia co i jak żeby się nikt nie przestraszył. Co najwyżej tak ogólnie, a w razie wygranej tłumaczę dokładnie co należy zrobić dzwoniąc na skype lub przez facetime czyli tam gdzie mogę patrzeć komuś na ręce czy wszystko robi poprawnie emotka  

kreatia

Cytuj wiadomość#6500921 czwartek, 21 czerwiec 2018, 20:41:58
aneciaa napisał(a):

Co robicie z paragonami (z nierozwiązanych konkursów) gdy wyjeżdżacie na zagraniczną wycieczkę?Pierwszy raz wybieram sie na 2 tyg. za granice i nie wiem jak rozwiązać kwestię paragonów (bo nikt z mojej rodziny zostającej w Polsce nie ogarnia moich paragonów ). Przekazujecie zaufanej osobie czy zabieracie ze sobą i tam ewentualnie poszukujecie poczty. I czy można w razie wygranej wysłać paragon będąc poza granicami Polski. czy organizatorzy zwracają na to uwagę? proszę o podpowiedz doświadczonych w tej kwestii konkursowiczów

Ja gram tak, żeby nie mieć tego problemu czyli na wakacje staram się mieć wolną głowę :D ale zdarzyło mi się dobrych kilka lat temu, że skan paragonu na pralkę wysłałam z laptopa z egipskiego centrum handlowego, bo tylko tam wtedy był kawałek internetu (kiedyś na wczasy w celach konkursowych brało się  laptopa) fajne czasy to były... Wiem, że nie pomogłam, ale się rozmarzylam emotka
Udanej podróży! 

gryszelm

Cytuj wiadomość#6500950 czwartek, 21 czerwiec 2018, 22:00:58
Szukam pomocy. Córka kupiła Pepsi, a tam pod nakrętką 5złotych. Loteria trwa do 30 czerwca, a gdy wpisuje kod, na wszelkie możliwe sposoby wyskakuje "nie znaleziono kodu", jak odebrać te 5 zł?
0 0

gryszelm

Cytuj wiadomość#6500956 czwartek, 21 czerwiec 2018, 22:07:01
andii napisał(a):

gryszelm napisał(a):

Szukam pomocy. Córka kupiła Pepsi, a tam pod nakrętką 5złotych. Loteria trwa do 30 czerwca, a gdy wpisuje kod, na wszelkie możliwe sposoby wyskakuje "nie znaleziono kodu", jak odebrać te 5 zł?

https://odkrecemocje.pepsi.pl/register    tu wpisujesz?

Wpisywałam na stronie głównej...a to chyba było na te bilety...dzięki bardzo za podesłanie tego formularza, bo ten upał chyba mi jakieś zwoje mózgowe poprzepalał i nie kontaktują...
andii 0

gryszelm

Cytuj wiadomość#6500957 czwartek, 21 czerwiec 2018, 22:10:07
cb656 napisał(a):

gryszelm napisał(a):

Szukam pomocy. Córka kupiła Pepsi, a tam pod nakrętką 5złotych. Loteria trwa do 30 czerwca, a gdy wpisuje kod, na wszelkie możliwe sposoby wyskakuje "nie znaleziono kodu", jak odebrać te 5 zł?

Zakładając, że to jest butelka z aktualnej promocji i że kod wklepany jest rzeczywiście prawidłowo, jedyne co przychodzi do głowy, to skontaktować się z organizatorem, by to wyjaśnił. Bo jak inaczej sobie to "odebranie pięciu złotych" wyobrażasz? Napad na sprzedawczynię? emotka

Jaką sprzedawczynię? To z automatu w szkole takie wyskoczyło...już mi andii przesłała odpowiedzi formularz, ale dzięki za odzew.
andii 0

afirlit1994

Cytuj wiadomość#6501554 sobota, 23 czerwiec 2018, 19:37:54
Czy mogę wziąć udział w konkursie Tyskie mając na paragonie napisane Tyskie 500ml. W regulaminie jest 550 ml? Proszę o szybka pomoc.
0 0

afirlit1994

Cytuj wiadomość#6501555 sobota, 23 czerwiec 2018, 19:38:57
P.S Chodzi o konkurs mistrzowska jedenastka.
0 0

kreatia

Cytuj wiadomość#6501556 sobota, 23 czerwiec 2018, 19:45:38
afirlit1994 napisał(a):

Czy mogę wziąć udział w konkursie Tyskie mając na paragonie napisane Tyskie 500ml. W regulaminie jest 550 ml? Proszę o szybka pomoc.

masz odpowiedź w pytaniu, które zadajesz emotka
1 0

mietowa

Cytuj wiadomość#6502018 poniedziałek, 25 czerwiec 2018, 11:53:38
Małe szanse, ale może akurat ktoś z Was miał podobny problem. Mam numer w Play, do tej pory w taryfie rodzina coś tam. Zmieniłam taryfę na taką, która oferuje rok ważności konta. Po zmianie pojawił się sms: "blokada premium włączona". Sprawdzam na play24 - wszystko ok. Dzwonię na infolinię, pani zapewnia mnie, że to tylko błąd systemu, smsy mogę wysyłać. I mogę - na wszystkie, ale nie na 7055. Kij wie, o co chodzi, od razu odrzuca. Z infolinią już telenowela, brak słów - nie mają pomysłu, skierowali sprawę do działu technicznego, czas oczekiwania do miesiąca. Zmieniłam taryfę na poprzednią, znowu nic. Czy ktokolwiek z Was miał do czynienia z podobną sytuacją albo wie, co jest przyczyną (albo jak to naprawić emotka )? 
0 0

kerocna

Cytuj wiadomość#6502019 poniedziałek, 25 czerwiec 2018, 11:58:36
mietowa napisał(a):

Małe szanse, ale może akurat ktoś z Was miał podobny problem. Mam numer w Play, do tej pory w taryfie rodzina coś tam. Zmieniłam taryfę na taką, która oferuje rok ważności konta. Po zmianie pojawił się sms: "blokada premium włączona". Sprawdzam na play24 - wszystko ok. Dzwonię na infolinię, pani zapewnia mnie, że to tylko błąd systemu, smsy mogę wysyłać. I mogę - na wszystkie, ale nie na 7055. Kij wie, o co chodzi, od razu odrzuca. Z infolinią już telenowela, brak słów - nie mają pomysłu, skierowali sprawę do działu technicznego, czas oczekiwania do miesiąca. Zmieniłam taryfę na poprzednią, znowu nic. Czy ktokolwiek z Was miał do czynienia z podobną sytuacją albo wie, co jest przyczyną (albo jak to naprawić emotka )? 


U mnie na każdym nowym starterze w Play przychodziła informacja o włączonej blokadzie premium. Ignorowałam ją i za każdym razem po jakimś czasie, najczęściej tego samego dnia, otrzymywałam sms z informacją, że blokada premium wyłączona. Myślę, że trzeba poczekać. Ja zmieniam taryfę na rok ważności konta, później po zmianie doładowuję telefon kwotą 5 zł i za jakiś czas hulam z wysyłką na wszystkie numery premium. emotka
0 0

mietowa

Cytuj wiadomość#6502020 poniedziałek, 25 czerwiec 2018, 12:01:08
kerocna napisał(a):

mietowa napisał(a):

Małe szanse, ale może akurat ktoś z Was miał podobny problem. Mam numer w Play, do tej pory w taryfie rodzina coś tam. Zmieniłam taryfę na taką, która oferuje rok ważności konta. Po zmianie pojawił się sms: "blokada premium włączona". Sprawdzam na play24 - wszystko ok. Dzwonię na infolinię, pani zapewnia mnie, że to tylko błąd systemu, smsy mogę wysyłać. I mogę - na wszystkie, ale nie na 7055. Kij wie, o co chodzi, od razu odrzuca. Z infolinią już telenowela, brak słów - nie mają pomysłu, skierowali sprawę do działu technicznego, czas oczekiwania do miesiąca. Zmieniłam taryfę na poprzednią, znowu nic. Czy ktokolwiek z Was miał do czynienia z podobną sytuacją albo wie, co jest przyczyną (albo jak to naprawić emotka )? 


U mnie na każdym nowym starterze w Play przychodziła informacja o włączonej blokadzie premium. Ignorowałam ją i za każdym razem po jakimś czasie, najczęściej tego samego dnia, otrzymywałam sms z informacją, że blokada premium wyłączona. Myślę, że trzeba poczekać. Ja zmieniam taryfę na rok ważności konta, później po zmianie doładowuję telefon kwotą 5 zł i za jakiś czas hulam z wysyłką na wszystkie numery premium. emotka

Dziękuję za odpowiedź. Tą drogę już przeszłam, niestety bez skutku.
0 0

kermit

Cytuj wiadomość#6502027 poniedziałek, 25 czerwiec 2018, 12:08:20
mietowa napisał(a):

Małe szanse, ale może akurat ktoś z Was miał podobny problem. Mam numer w Play, do tej pory w taryfie rodzina coś tam. Zmieniłam taryfę na taką, która oferuje rok ważności konta. Po zmianie pojawił się sms: "blokada premium włączona". Sprawdzam na play24 - wszystko ok. Dzwonię na infolinię, pani zapewnia mnie, że to tylko błąd systemu, smsy mogę wysyłać. I mogę - na wszystkie, ale nie na 7055. Kij wie, o co chodzi, od razu odrzuca. Z infolinią już telenowela, brak słów - nie mają pomysłu, skierowali sprawę do działu technicznego, czas oczekiwania do miesiąca. Zmieniłam taryfę na poprzednią, znowu nic. Czy ktokolwiek z Was miał do czynienia z podobną sytuacją albo wie, co jest przyczyną (albo jak to naprawić emotka )? 

Ewidentnie Smolar Cię zablokował  emotka  (oni chyba często korzystają z tego numeru?)
0 0

mietowa

Cytuj wiadomość#6502031 poniedziałek, 25 czerwiec 2018, 12:17:34
kermit napisał(a):

mietowa napisał(a):

Małe szanse, ale może akurat ktoś z Was miał podobny problem. Mam numer w Play, do tej pory w taryfie rodzina coś tam. Zmieniłam taryfę na taką, która oferuje rok ważności konta. Po zmianie pojawił się sms: "blokada premium włączona". Sprawdzam na play24 - wszystko ok. Dzwonię na infolinię, pani zapewnia mnie, że to tylko błąd systemu, smsy mogę wysyłać. I mogę - na wszystkie, ale nie na 7055. Kij wie, o co chodzi, od razu odrzuca. Z infolinią już telenowela, brak słów - nie mają pomysłu, skierowali sprawę do działu technicznego, czas oczekiwania do miesiąca. Zmieniłam taryfę na poprzednią, znowu nic. Czy ktokolwiek z Was miał do czynienia z podobną sytuacją albo wie, co jest przyczyną (albo jak to naprawić emotka )? 

Ewidentnie Smolar Cię zablokował  emotka  (oni chyba często korzystają z tego numeru?)

Hahaha:). On ostatnio bardzo mnie lubi, więc chyba nie emotka . Chociaż... może to takie końskie zaloty emotka ?
0 0

ilona162

Cytuj wiadomość#6502520 wtorek, 26 czerwiec 2018, 12:19:08
Chyba ten wątek jest najodpowiedniejszy żeby zadać to pytanie. Czy używając aplikacji e-konkursy można dać "łapkę w górę"? emotka
1 0

pioge7

Cytuj wiadomość#6502522 wtorek, 26 czerwiec 2018, 12:26:15
ilona162 napisał(a):

Chyba ten wątek jest najodpowiedniejszy żeby zadać to pytanie. Czy używając aplikacji e-konkursy można dać "łapkę w górę"? emotka

Nie da się :( 
0 0

ilona162

Cytuj wiadomość#6502530 wtorek, 26 czerwiec 2018, 12:44:20
pioge7 napisał(a):

ilona162 napisał(a):

Chyba ten wątek jest najodpowiedniejszy żeby zadać to pytanie. Czy używając aplikacji e-konkursy można dać "łapkę w górę"? emotka

Nie da się :( 

tak myślałam.. A szkoda. Dzięki za odpowiedź emotka
pioge7 0

mietowa

Cytuj wiadomość#6502729 wtorek, 26 czerwiec 2018, 20:41:25
W styczniu wygrałam kartę 200 zł Douglas w konkursie "Podaruj sobie odrobinę relaksu" (Silan, Albedo). Teraz chciałabym dać ją cioci na urodziny. Czy ktoś pamięta, jaki termin ważności miały te karty? Nie chciałabym zdrapywać pinu, a bez tego niczego nie sprawdzę na stronie Douglasa.
0 0

cherry_coke

Cytuj wiadomość#6502836 środa, 27 czerwiec 2018, 07:49:21
mietowa napisał(a):

W styczniu wygrałam kartę 200 zł Douglas w konkursie "Podaruj sobie odrobinę relaksu" (Silan, Albedo). Teraz chciałabym dać ją cioci na urodziny. Czy ktoś pamięta, jaki termin ważności miały te karty? Nie chciałabym zdrapywać pinu, a bez tego niczego nie sprawdzę na stronie Douglasa.

One są bezterminowe. Świetna sprawa zresztą. emotka

jakby co tu jest ta informacja w punkcie I podpunkt 10
https://www.dougl...AS-/index_c0093.html
|< << < 1223 1224 1225 1226 1227 12281229 1230 1231 1232 1233 > >> >|