Reklama na e-Konkursy.info

Pomocy!!!!

|< << < 1224 1225 1226 1227 1228 12291230 1231 1232 1233 1234 > >> >|

kreatia

Cytuj wiadomość#6501556 sobota, 23 czerwca 2018, 19:45:38
afirlit1994 napisał(a):

Czy mogę wziąć udział w konkursie Tyskie mając na paragonie napisane Tyskie 500ml. W regulaminie jest 550 ml? Proszę o szybka pomoc.

masz odpowiedź w pytaniu, które zadajesz emotka
cb656 0

mietowa

Cytuj wiadomość#6502018 poniedziałek, 25 czerwca 2018, 11:53:38
Małe szanse, ale może akurat ktoś z Was miał podobny problem. Mam numer w Play, do tej pory w taryfie rodzina coś tam. Zmieniłam taryfę na taką, która oferuje rok ważności konta. Po zmianie pojawił się sms: "blokada premium włączona". Sprawdzam na play24 - wszystko ok. Dzwonię na infolinię, pani zapewnia mnie, że to tylko błąd systemu, smsy mogę wysyłać. I mogę - na wszystkie, ale nie na 7055. Kij wie, o co chodzi, od razu odrzuca. Z infolinią już telenowela, brak słów - nie mają pomysłu, skierowali sprawę do działu technicznego, czas oczekiwania do miesiąca. Zmieniłam taryfę na poprzednią, znowu nic. Czy ktokolwiek z Was miał do czynienia z podobną sytuacją albo wie, co jest przyczyną (albo jak to naprawić emotka )? 
0 0

kerocna

Cytuj wiadomość#6502019 poniedziałek, 25 czerwca 2018, 11:58:36
mietowa napisał(a):

Małe szanse, ale może akurat ktoś z Was miał podobny problem. Mam numer w Play, do tej pory w taryfie rodzina coś tam. Zmieniłam taryfę na taką, która oferuje rok ważności konta. Po zmianie pojawił się sms: "blokada premium włączona". Sprawdzam na play24 - wszystko ok. Dzwonię na infolinię, pani zapewnia mnie, że to tylko błąd systemu, smsy mogę wysyłać. I mogę - na wszystkie, ale nie na 7055. Kij wie, o co chodzi, od razu odrzuca. Z infolinią już telenowela, brak słów - nie mają pomysłu, skierowali sprawę do działu technicznego, czas oczekiwania do miesiąca. Zmieniłam taryfę na poprzednią, znowu nic. Czy ktokolwiek z Was miał do czynienia z podobną sytuacją albo wie, co jest przyczyną (albo jak to naprawić emotka )? 


U mnie na każdym nowym starterze w Play przychodziła informacja o włączonej blokadzie premium. Ignorowałam ją i za każdym razem po jakimś czasie, najczęściej tego samego dnia, otrzymywałam sms z informacją, że blokada premium wyłączona. Myślę, że trzeba poczekać. Ja zmieniam taryfę na rok ważności konta, później po zmianie doładowuję telefon kwotą 5 zł i za jakiś czas hulam z wysyłką na wszystkie numery premium. emotka
0 0

mietowa

Cytuj wiadomość#6502020 poniedziałek, 25 czerwca 2018, 12:01:08
kerocna napisał(a):

mietowa napisał(a):

Małe szanse, ale może akurat ktoś z Was miał podobny problem. Mam numer w Play, do tej pory w taryfie rodzina coś tam. Zmieniłam taryfę na taką, która oferuje rok ważności konta. Po zmianie pojawił się sms: "blokada premium włączona". Sprawdzam na play24 - wszystko ok. Dzwonię na infolinię, pani zapewnia mnie, że to tylko błąd systemu, smsy mogę wysyłać. I mogę - na wszystkie, ale nie na 7055. Kij wie, o co chodzi, od razu odrzuca. Z infolinią już telenowela, brak słów - nie mają pomysłu, skierowali sprawę do działu technicznego, czas oczekiwania do miesiąca. Zmieniłam taryfę na poprzednią, znowu nic. Czy ktokolwiek z Was miał do czynienia z podobną sytuacją albo wie, co jest przyczyną (albo jak to naprawić emotka )? 


U mnie na każdym nowym starterze w Play przychodziła informacja o włączonej blokadzie premium. Ignorowałam ją i za każdym razem po jakimś czasie, najczęściej tego samego dnia, otrzymywałam sms z informacją, że blokada premium wyłączona. Myślę, że trzeba poczekać. Ja zmieniam taryfę na rok ważności konta, później po zmianie doładowuję telefon kwotą 5 zł i za jakiś czas hulam z wysyłką na wszystkie numery premium. emotka

Dziękuję za odpowiedź. Tą drogę już przeszłam, niestety bez skutku.
0 0

kermit

Cytuj wiadomość#6502027 poniedziałek, 25 czerwca 2018, 12:08:20
mietowa napisał(a):

Małe szanse, ale może akurat ktoś z Was miał podobny problem. Mam numer w Play, do tej pory w taryfie rodzina coś tam. Zmieniłam taryfę na taką, która oferuje rok ważności konta. Po zmianie pojawił się sms: "blokada premium włączona". Sprawdzam na play24 - wszystko ok. Dzwonię na infolinię, pani zapewnia mnie, że to tylko błąd systemu, smsy mogę wysyłać. I mogę - na wszystkie, ale nie na 7055. Kij wie, o co chodzi, od razu odrzuca. Z infolinią już telenowela, brak słów - nie mają pomysłu, skierowali sprawę do działu technicznego, czas oczekiwania do miesiąca. Zmieniłam taryfę na poprzednią, znowu nic. Czy ktokolwiek z Was miał do czynienia z podobną sytuacją albo wie, co jest przyczyną (albo jak to naprawić emotka )? 

Ewidentnie Smolar Cię zablokował  emotka  (oni chyba często korzystają z tego numeru?)
0 0

mietowa

Cytuj wiadomość#6502031 poniedziałek, 25 czerwca 2018, 12:17:34
kermit napisał(a):

mietowa napisał(a):

Małe szanse, ale może akurat ktoś z Was miał podobny problem. Mam numer w Play, do tej pory w taryfie rodzina coś tam. Zmieniłam taryfę na taką, która oferuje rok ważności konta. Po zmianie pojawił się sms: "blokada premium włączona". Sprawdzam na play24 - wszystko ok. Dzwonię na infolinię, pani zapewnia mnie, że to tylko błąd systemu, smsy mogę wysyłać. I mogę - na wszystkie, ale nie na 7055. Kij wie, o co chodzi, od razu odrzuca. Z infolinią już telenowela, brak słów - nie mają pomysłu, skierowali sprawę do działu technicznego, czas oczekiwania do miesiąca. Zmieniłam taryfę na poprzednią, znowu nic. Czy ktokolwiek z Was miał do czynienia z podobną sytuacją albo wie, co jest przyczyną (albo jak to naprawić emotka )? 

Ewidentnie Smolar Cię zablokował  emotka  (oni chyba często korzystają z tego numeru?)

Hahaha:). On ostatnio bardzo mnie lubi, więc chyba nie emotka . Chociaż... może to takie końskie zaloty emotka ?
0 0

ilona162

Cytuj wiadomość#6502520 wtorek, 26 czerwca 2018, 12:19:08
Chyba ten wątek jest najodpowiedniejszy żeby zadać to pytanie. Czy używając aplikacji e-konkursy można dać "łapkę w górę"? emotka
cb656 0

pioge7

Cytuj wiadomość#6502522 wtorek, 26 czerwca 2018, 12:26:15
ilona162 napisał(a):

Chyba ten wątek jest najodpowiedniejszy żeby zadać to pytanie. Czy używając aplikacji e-konkursy można dać "łapkę w górę"? emotka

Nie da się :( 
0 0

ilona162

Cytuj wiadomość#6502530 wtorek, 26 czerwca 2018, 12:44:20
pioge7 napisał(a):

ilona162 napisał(a):

Chyba ten wątek jest najodpowiedniejszy żeby zadać to pytanie. Czy używając aplikacji e-konkursy można dać "łapkę w górę"? emotka

Nie da się :( 

tak myślałam.. A szkoda. Dzięki za odpowiedź emotka
pioge7 0

mietowa

Cytuj wiadomość#6502729 wtorek, 26 czerwca 2018, 20:41:25
W styczniu wygrałam kartę 200 zł Douglas w konkursie "Podaruj sobie odrobinę relaksu" (Silan, Albedo). Teraz chciałabym dać ją cioci na urodziny. Czy ktoś pamięta, jaki termin ważności miały te karty? Nie chciałabym zdrapywać pinu, a bez tego niczego nie sprawdzę na stronie Douglasa.
0 0

cherry_coke

Cytuj wiadomość#6502836 środa, 27 czerwca 2018, 07:49:21
mietowa napisał(a):

W styczniu wygrałam kartę 200 zł Douglas w konkursie "Podaruj sobie odrobinę relaksu" (Silan, Albedo). Teraz chciałabym dać ją cioci na urodziny. Czy ktoś pamięta, jaki termin ważności miały te karty? Nie chciałabym zdrapywać pinu, a bez tego niczego nie sprawdzę na stronie Douglasa.

One są bezterminowe. Świetna sprawa zresztą. emotka

jakby co tu jest ta informacja w punkcie I podpunkt 10
https://www.dougl...AS-/index_c0093.html

mietowa

Cytuj wiadomość#6502844 środa, 27 czerwca 2018, 08:22:26
cherry_coke napisał(a):

mietowa napisał(a):

W styczniu wygrałam kartę 200 zł Douglas w konkursie "Podaruj sobie odrobinę relaksu" (Silan, Albedo). Teraz chciałabym dać ją cioci na urodziny. Czy ktoś pamięta, jaki termin ważności miały te karty? Nie chciałabym zdrapywać pinu, a bez tego niczego nie sprawdzę na stronie Douglasa.

One są bezterminowe. Świetna sprawa zresztą. emotka

jakby co tu jest ta informacja w punkcie I podpunkt 10
https://www.dougl...AS-/index_c0093.html

Oooo, wielkie dzięki za odpowiedź! emotka  Nawet przeglądałam ten regulamin, musiało mi umknąć emotka
0 0

danaaa

Cytuj wiadomość#6503272 środa, 27 czerwca 2018, 22:04:04
Od wczoraj próbuję wysłać zgłoszenie na Viscoplast i nie przechodzi. Czy ktoś z Was wysyłał dzisiaj?
0 0

telemele

Cytuj wiadomość#6503344 czwartek, 28 czerwca 2018, 09:46:48
Wczoraj przed północą na Viscoplast też nie można było wysłać emotka
0 0

vanillasky-2017

Cytuj wiadomość#6503544 czwartek, 28 czerwca 2018, 16:09:14
Czy komuś z Was udało się wygrać w Desperados??? 
Wklepałam 15 kodów i kicha  emotka
0 0

agakaz2

Cytuj wiadomość#6503626 czwartek, 28 czerwca 2018, 18:28:30
vanillasky-2017 napisał(a):

Czy komuś z Was udało się wygrać w Desperados??? 
Wklepałam 15 kodów i kicha  emotka

Ktoś pisał że trafił
0 0

agakaz2

Cytuj wiadomość#6503658 czwartek, 28 czerwca 2018, 19:24:52
cb656 napisał(a):

vanillasky-2017 napisał(a):

...Desperados???  Wklepałam 15 kodów i kicha  emotka

Nie pij tyle, alkohol szkodzi zdrowiu.

Ona wklepała nie wypiła emotka
0 0

danaaa

Cytuj wiadomość#6503697 czwartek, 28 czerwca 2018, 21:18:35
andii napisał(a):

danaaa napisał(a):

Od wczoraj próbuję wysłać zgłoszenie na Viscoplast i nie przechodzi. Czy ktoś z Was wysyłał dzisiaj?

Spróbuj z innego urządzenia! Z kompa nie udało się ,ale z tabletu już tak emotka

Z telefonu poszło bez problemu. Dzięki za radę  emotka
andii 0

marzenie16

Cytuj wiadomość#6503700 czwartek, 28 czerwca 2018, 21:26:18
vanillasky-2017 napisał(a):

Czy komuś z Was udało się wygrać w Desperados??? 
Wklepałam 15 kodów i kicha  emotka

Bardzo dużo wbiłam i nic emotka
0 cb656

agakaz2

Cytuj wiadomość#6503782 piątek, 29 czerwca 2018, 06:34:03
marzenie16 napisał(a):

vanillasky-2017 napisał(a):

Czy komuś z Was udało się wygrać w Desperados??? 
Wklepałam 15 kodów i kicha  emotka

Bardzo dużo wbiłam i nic emotka

Tu nie chodzi o ilość Ale o trafienie w wylosowany kod przez komisję . Jak widać niektórym takie wpisy nie pasują  emotka
0 0

|< << < 1224 1225 1226 1227 1228 12291230 1231 1232 1233 1234 > >> >|