Reklama na e-Konkursy.info

Pomocy!!!!

|< << < 1237 1238 1239 1240 1241 12421243 1244 1245 1246 1247 > >|

kammaro

Cytuj wiadomość#6542703 poniedziałek, 29 października 2018, 12:42:35
Potrzebuję pomocy przy wypełnieniu wniosku do Sądu w sprawie odrzucenia spadku córki.
Wznoszę o zezwolenie na dokonanie czynności prawnej przekraczającej zakres zwykłego zarządu majątkiem małoletniego polegającej na ... co tu wpisać?
 Oraz muszę napisać uzasadnienie i nie wiem, co wpisać. 
emotka
0 0

wena

Cytuj wiadomość#6542713 poniedziałek, 29 października 2018, 13:16:15
Mam pytanie odnośnie konkursu: „Pierz i wygrywaj z Surf i Coccolino!” . Chcę się upewnić - w konkursie może wygrać więcej niż jedna osoba z gospodarstwa domowego?
0 0

kerocna

Cytuj wiadomość#6542717 poniedziałek, 29 października 2018, 13:22:55
wena napisał(a):

Mam pytanie odnośnie konkursu: „Pierz i wygrywaj z Surf i Coccolino!” . Chcę się upewnić - w konkursie może wygrać więcej niż jedna osoba z gospodarstwa domowego?

"...jednakże jedna osoba oraz osoby z jednego gospodarstwa domowego (przez termin „gospodarstwo domowe” organizator rozumie ten sam adres zamieszkania lub zameldowania uczestników konkursu) może otrzymać dwie nagrody w całym Konkursie, tj. jedną nagrodę dzienną i jedną nagrodę tygodniową."
0 0

wena

Cytuj wiadomość#6542719 poniedziałek, 29 października 2018, 13:25:12
kerocna napisał(a):

wena napisał(a):

Mam pytanie odnośnie konkursu: „Pierz i wygrywaj z Surf i Coccolino!” . Chcę się upewnić - w konkursie może wygrać więcej niż jedna osoba z gospodarstwa domowego?

"...jednakże jedna osoba oraz osoby z jednego gospodarstwa domowego (przez termin „gospodarstwo domowe” organizator rozumie ten sam adres zamieszkania lub zameldowania uczestników konkursu) może otrzymać dwie nagrody w całym Konkursie, tj. jedną nagrodę dzienną i jedną nagrodę tygodniową."

Właśnie mam regulamin przed oczami dlatego dopytuję. "(…) jednakże jedna osoba oraz osoby z jednego gospodarstwa domowego" wskazuje na to, że można, tak?
0 cb656

joan

Cytuj wiadomość#6542722 poniedziałek, 29 października 2018, 13:27:50
wena napisał(a):

Właśnie mam regulamin przed oczami dlatego dopytuję. "(…) jednakże jedna osoba oraz osoby z jednego gospodarstwa domowego" wskazuje na to, że można, tak?


Jedna dzienna + jedna tygodniowa na adres. To oznacza, że dwie osoby przyporządkowane do tego samego adresu nie mogą wygrać nagrody tego samego rodzaju.
0 0

wena

Cytuj wiadomość#6542724 poniedziałek, 29 października 2018, 13:30:22
joan napisał(a):

wena napisał(a):

Właśnie mam regulamin przed oczami dlatego dopytuję. "(…) jednakże jedna osoba oraz osoby z jednego gospodarstwa domowego" wskazuje na to, że można, tak?


Jedna dzienna + jedna tygodniowa na adres. To oznacza, że dwie osoby przyporządkowane do tego samego adresu nie mogą wygrać nagrody tego samego rodzaju. 

Dzięki emotka
0 0

kerocna

Cytuj wiadomość#6542739 poniedziałek, 29 października 2018, 14:47:27
wena napisał(a):

kerocna napisał(a):

wena napisał(a):

Mam pytanie odnośnie konkursu: „Pierz i wygrywaj z Surf i Coccolino!” . Chcę się upewnić - w konkursie może wygrać więcej niż jedna osoba z gospodarstwa domowego?

"...jednakże jedna osoba oraz osoby z jednego gospodarstwa domowego (przez termin „gospodarstwo domowe” organizator rozumie ten sam adres zamieszkania lub zameldowania uczestników konkursu) może otrzymać dwie nagrody w całym Konkursie, tj. jedną nagrodę dzienną i jedną nagrodę tygodniową."

Właśnie mam regulamin przed oczami dlatego dopytuję. "(…) jednakże jedna osoba oraz osoby z jednego gospodarstwa domowego" wskazuje na to, że można, tak?

Każde gospodarstwo domowe może wygrać maksymalnie jedną nagrodę tygodniową i jedną nagrodę główną. Czyli jak są 4 osoby we wspólnym gospodarstwie a osoba X wygrała zestaw to osoba Y z tego samego gospodarstwa może wygrać już tylko pralkę, drugiej nagrody tygodniowej (zestawu produktów) nie otrzyma.
wena, cb656 0

masango

Cytuj wiadomość#6543099 wtorek, 30 października 2018, 18:32:02
Mam pytanie, otóż wygrałam zwrot za zakupy z winiary. Jednakże nie dostałam maila z informacją co dalej.  Czy może napisać do nich ?
0 0

ankasss

Cytuj wiadomość#6543100 wtorek, 30 października 2018, 18:39:24
masango napisał(a):

Mam pytanie, otóż wygrałam zwrot za zakupy z winiary. Jednakże nie dostałam maila z informacją co dalej.  Czy może napisać do nich ?

jeśli wygrałaś dzisiaj, to mail zapewne przyjdzie dopiero jutro.
0 0

monkakk

Cytuj wiadomość#6543101 wtorek, 30 października 2018, 18:39:34
masango napisał(a):

Mam pytanie, otóż wygrałam zwrot za zakupy z winiary. Jednakże nie dostałam maila z informacją co dalej.  Czy może napisać do nich ?

Ja wygrałam w czwarte i piątek, a @ dostałam wczoraj. Czekaj emotka  przyjdzie
0 0

doo

Cytuj wiadomość#6543382 środa, 31 października 2018, 19:08:45
czy są teraz jakieś problemy z dostępem do Winiar? Długo przetwarza?
0 0

@gnieszk@

Cytuj wiadomość#6543594 czwartek, 1 listopada 2018, 23:32:14
Potrzebuję pomocy w następującym temacie:
Znajoma starsza pani ma telefon na kartę w T-Mobile. Nie wiem jaka taryfa, ale żeby konto było aktywne musi je co miesiąc doładować i w związku z tym ma na koncie prawie 200 zł, a i tak musi je za kilka dni ponownie doładować żeby móc wykonywać połączenia.
- Może ktoś się orientuje czy w tej sieci jest opcja "rok ważności konta" a jeśli tak to jak ją aktywować i czy nie spowoduje to utraty środków?
- Lub (wersja B) czy można te środki jakoś wykorzystać (przekazać innemu użytkownikowi, gdzieś nimi zapłacić itp.) Mogłaby przenieść numer np. do Play gdzie jest rok ważności konta, ale szkoda tych środków.
0 0

monia24

Cytuj wiadomość#6543595 czwartek, 1 listopada 2018, 23:41:52
@gnieszk@ napisał(a):

Potrzebuję pomocy w następującym temacie:
Znajoma starsza pani ma telefon na kartę w T-Mobile. Nie wiem jaka taryfa, ale żeby konto było aktywne musi je co miesiąc doładować i w związku z tym ma na koncie prawie 200 zł, a i tak musi je za kilka dni ponownie doładować żeby móc wykonywać połączenia.
- Może ktoś się orientuje czy w tej sieci jest opcja "rok ważności konta" a jeśli tak to jak ją aktywować i czy nie spowoduje to utraty środków?
- Lub (wersja B) czy można te środki jakoś wykorzystać (przekazać innemu użytkownikowi, gdzieś nimi zapłacić itp.) Mogłaby przenieść numer np. do Play gdzie jest rok ważności konta, ale szkoda tych środków.

Ja mam coś takiego, że odnawia mi się rok ważności konta co miesiąc, ale pobiera mi za to 3 zł miesięcznie. Jednak nie wiem jak to włączyć, ponieważ mam już to ustawione kilka lat. Nie muszę dodatkowo doładowywać konta, jeśli mam środki.

koniczynka123

Cytuj wiadomość#6543596 czwartek, 1 listopada 2018, 23:46:59
@gnieszk@ napisał(a):

Potrzebuję pomocy w następującym temacie:
Znajoma starsza pani ma telefon na kartę w T-Mobile. Nie wiem jaka taryfa, ale żeby konto było aktywne musi je co miesiąc doładować i w związku z tym ma na koncie prawie 200 zł, a i tak musi je za kilka dni ponownie doładować żeby móc wykonywać połączenia.
- Może ktoś się orientuje czy w tej sieci jest opcja "rok ważności konta" a jeśli tak to jak ją aktywować i czy nie spowoduje to utraty środków?
- Lub (wersja B) czy można te środki jakoś wykorzystać (przekazać innemu użytkownikowi, gdzieś nimi zapłacić itp.) Mogłaby przenieść numer np. do Play gdzie jest rok ważności konta, ale szkoda tych środków.

Może nie ma taryfy tylko po prostu na kartę?! W moim przypadku u rodzeństwa też mieli taki problem i nie doładowali telefonu więc gdzieś po tygodniu (jak telefon nie był aktywny) dostali sms, że T-mobile im przedłuży o rok jeśli doładują za 10 zl. Może warto się wstrzymać? Bo pieniądze (chyba do 30 dni jeśli się nie doładuje) nie znikną na stałe z konta emotka

@gnieszk@

Cytuj wiadomość#6543597 czwartek, 1 listopada 2018, 23:52:12
koniczynka123 napisał(a):

@gnieszk@ napisał(a):

Potrzebuję pomocy w następującym temacie:
Znajoma starsza pani ma telefon na kartę w T-Mobile. Nie wiem jaka taryfa, ale żeby konto było aktywne musi je co miesiąc doładować i w związku z tym ma na koncie prawie 200 zł, a i tak musi je za kilka dni ponownie doładować żeby móc wykonywać połączenia.
- Może ktoś się orientuje czy w tej sieci jest opcja "rok ważności konta" a jeśli tak to jak ją aktywować i czy nie spowoduje to utraty środków?
- Lub (wersja B) czy można te środki jakoś wykorzystać (przekazać innemu użytkownikowi, gdzieś nimi zapłacić itp.) Mogłaby przenieść numer np. do Play gdzie jest rok ważności konta, ale szkoda tych środków.

Może nie ma taryfy tylko po prostu na kartę?! W moim przypadku u rodzeństwa też mieli taki problem i nie doładowali telefonu więc gdzieś po tygodniu (jak telefon nie był aktywny) dostali sms, że T-mobile im przedłuży o rok jeśli doładują za 10 zl. Może warto się wstrzymać? Bo pieniądze (chyba do 30 dni jeśli się nie doładuje) nie znikną na stałe z konta emotka

Może niejasno się wyraziłam - telefon jest na kartę, tylko nie wiem jaka opcja/pakiet bo pewnie tak jak np. w Play są różne. To starsza kobitka, więc pewnie na takie "ryzyko" ją nie namówię no i nieaktywny telefon nie wchodzi w grę, bo musi mieć możliwość zadzwonienia. Ale dzięki za odpowiedź. emotka
0 0

darog

Cytuj wiadomość#6543599 piątek, 2 listopada 2018, 00:27:59
@gnieszk@ napisał(a):

koniczynka123 napisał(a):

@gnieszk@ napisał(a):

Potrzebuję pomocy w następującym temacie:
Znajoma starsza pani ma telefon na kartę w T-Mobile. Nie wiem jaka taryfa, ale żeby konto było aktywne musi je co miesiąc doładować i w związku z tym ma na koncie prawie 200 zł, a i tak musi je za kilka dni ponownie doładować żeby móc wykonywać połączenia.
- Może ktoś się orientuje czy w tej sieci jest opcja "rok ważności konta" a jeśli tak to jak ją aktywować i czy nie spowoduje to utraty środków?
- Lub (wersja B) czy można te środki jakoś wykorzystać (przekazać innemu użytkownikowi, gdzieś nimi zapłacić itp.) Mogłaby przenieść numer np. do Play gdzie jest rok ważności konta, ale szkoda tych środków.

Może nie ma taryfy tylko po prostu na kartę?! W moim przypadku u rodzeństwa też mieli taki problem i nie doładowali telefonu więc gdzieś po tygodniu (jak telefon nie był aktywny) dostali sms, że T-mobile im przedłuży o rok jeśli doładują za 10 zl. Może warto się wstrzymać? Bo pieniądze (chyba do 30 dni jeśli się nie doładuje) nie znikną na stałe z konta emotka

Może niejasno się wyraziłam - telefon jest na kartę, tylko nie wiem jaka opcja/pakiet bo pewnie tak jak np. w Play są różne. To starsza kobitka, więc pewnie na takie "ryzyko" ją nie namówię no i nieaktywny telefon nie wchodzi w grę, bo musi mieć możliwość zadzwonienia. Ale dzięki za odpowiedź. emotka

przenieś numer do Orange - dalej będzie na karte, wysyłasz sms START na 8002 (sprardź) i masz na 365 dni spokój. wystarczy że 1x doładujesz wcześniej za 10 zł..

@gnieszk@

Cytuj wiadomość#6543601 piątek, 2 listopada 2018, 00:40:12
darog napisał(a):

@gnieszk@ napisał(a):

koniczynka123 napisał(a):

@gnieszk@ napisał(a):

Potrzebuję pomocy w następującym temacie:
Znajoma starsza pani ma telefon na kartę w T-Mobile. Nie wiem jaka taryfa, ale żeby konto było aktywne musi je co miesiąc doładować i w związku z tym ma na koncie prawie 200 zł, a i tak musi je za kilka dni ponownie doładować żeby móc wykonywać połączenia.
- Może ktoś się orientuje czy w tej sieci jest opcja "rok ważności konta" a jeśli tak to jak ją aktywować i czy nie spowoduje to utraty środków?
- Lub (wersja B) czy można te środki jakoś wykorzystać (przekazać innemu użytkownikowi, gdzieś nimi zapłacić itp.) Mogłaby przenieść numer np. do Play gdzie jest rok ważności konta, ale szkoda tych środków.

Może nie ma taryfy tylko po prostu na kartę?! W moim przypadku u rodzeństwa też mieli taki problem i nie doładowali telefonu więc gdzieś po tygodniu (jak telefon nie był aktywny) dostali sms, że T-mobile im przedłuży o rok jeśli doładują za 10 zl. Może warto się wstrzymać? Bo pieniądze (chyba do 30 dni jeśli się nie doładuje) nie znikną na stałe z konta emotka

Może niejasno się wyraziłam - telefon jest na kartę, tylko nie wiem jaka opcja/pakiet bo pewnie tak jak np. w Play są różne. To starsza kobitka, więc pewnie na takie "ryzyko" ją nie namówię no i nieaktywny telefon nie wchodzi w grę, bo musi mieć możliwość zadzwonienia. Ale dzięki za odpowiedź. emotka

przenieś numer do Orange - dalej będzie na karte, wysyłasz sms START na 8002 (sprardź) i masz na 365 dni spokój. wystarczy że 1x doładujesz wcześniej za 10 zł..

Tylko wtedy te dwie stówki które ma na koncie w T-Mobile jej przepadną...

mia

Cytuj wiadomość#6543616 piątek, 2 listopada 2018, 08:32:07
@gnieszk@ napisał(a):

Potrzebuję pomocy w następującym temacie:
Znajoma starsza pani ma telefon na kartę w T-Mobile. Nie wiem jaka taryfa, ale żeby konto było aktywne musi je co miesiąc doładować i w związku z tym ma na koncie prawie 200 zł, a i tak musi je za kilka dni ponownie doładować żeby móc wykonywać połączenia.
- Może ktoś się orientuje czy w tej sieci jest opcja "rok ważności konta" a jeśli tak to jak ją aktywować i czy nie spowoduje to utraty środków?
- Lub (wersja B) czy można te środki jakoś wykorzystać (przekazać innemu użytkownikowi, gdzieś nimi zapłacić itp.) Mogłaby przenieść numer np. do Play gdzie jest rok ważności konta, ale szkoda tych środków.

Zobacz to:
http://www.t-mobi...04/D_007_0006867.pdf
Moja mama (właśnie starsza pani) ma coś takiego, bo nie namówiłam jej w żaden sposób na zmianę sieci. Tu nie ma wymogu cyklicznych doładowań, jest pobieranie z konta co miesiąc określonej kwoty 20 zł. Więc na mój gust, teraz by Twoja znajoma miała 10 miesięcy za darmo i spokoju.
Ale upewnij się jeszcze w salonie T-mobile, czy da się to włączyć i jaką ta pani ma taryfę.

justyna1411

Cytuj wiadomość#6544060 niedziela, 4 listopada 2018, 15:54:01
Czy też macie problem z dodaniem zgłoszenia do konkursu BICSOLEIL?
0 0

nikos

Cytuj wiadomość#6544065 niedziela, 4 listopada 2018, 16:26:38
@gnieszk@ napisał(a):

Potrzebuję pomocy w następującym temacie:
Znajoma starsza pani ma telefon na kartę w T-Mobile. Nie wiem jaka taryfa, ale żeby konto było aktywne musi je co miesiąc doładować i w związku z tym ma na koncie prawie 200 zł, a i tak musi je za kilka dni ponownie doładować żeby móc wykonywać połączenia.
- Może ktoś się orientuje czy w tej sieci jest opcja "rok ważności konta" a jeśli tak to jak ją aktywować i czy nie spowoduje to utraty środków?
- Lub (wersja B) czy można te środki jakoś wykorzystać (przekazać innemu użytkownikowi, gdzieś nimi zapłacić itp.) Mogłaby przenieść numer np. do Play gdzie jest rok ważności konta, ale szkoda tych środków.

Niech zmieni taryfę na Free a następnie włączy pakiet BEZ LIMITU za 1zł dziennie.
Jeśli wykona jakieś połączenie w ciągu dnia nawet na 1 sekundę płaci 1zł, jednak jeśli będzie rozmawiała 24h/h nie zapłaci więcej niż tą złotówkę. W tym są również SMS i pakiet internetowy, jakiś niewielki, ale jest. Jeśli w ciągu dnia nie będzie miała żadnego połączenia / SMS nic nie płaci. I co najważniejsze, ma rok ważności konta.
|< << < 1237 1238 1239 1240 1241 12421243 1244 1245 1246 1247 > >|