Reklama na e-Konkursy.info 19.07.19 21:43:42

Pomocy!!!!

|< << < 1260 1261 1262 1263 1264 12651266 1267 1268 1269 1270 >

szejknaftowy

Cytuj wiadomość#6611250 wtorek, 18 czerwiec 2019, 21:34:41
sks900 napisał(a):

szejknaftowy napisał(a):

dla tych którzy nadal wierzą w dobrodziejstwo szczepień...

https://www.facebook.com/justsocha/videos/10219615107908587/UzpfSTEwMDAxMjIzMjIwODg5Nzo3MDE2ODk4NzAyNDg3NDc/?id=100012232208897

"W rzeczywistości szybko wykluczono "winę" szczepionki, co potwierdziły wyniki badań genetycznych. O ich wynikach poinformowali na Facebooku sami rodzice, kilkakrotnie zwracając się z prośbą do śledzących losy syna internautów o niepowielanie informacji na temat związku stanu zdrowia ich dziecka ze szczepieniem. "
https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-06-18/11-miesieczny-szymonek-ma-zostac-odlaczony-od-aparatury-podtrzymujacej-zycie/

tak yhy SYFIRYXEM został zaszczepiony i nagle dostał zapalenia mózgu ,niby z czego z powietrza!to jest dobra bajka,którą cytujesz bo dopiero po miesiącu szpital wpisał że to NOP,od razu zamiatali że to nie szczepionka,a dzisiaj oglądaj tv/czytaj portale informacyjne wszystkie krzyczą o dziecku które zostało załatwione przez szczepionkę i uśmiercone przez szpital.Jak coś moge doedukować---fakt np. taki,że na wojnie tyle kasy nie wyciągneła Ameryka z Iraku jak koncerny farmaceutyczne ze sprzedaży szczepionek....

aendrius1

Cytuj wiadomość#6611542 środa, 19 czerwiec 2019, 19:42:12
Pomocy!!! Czy coś sie dzieje z pocztą wp.pl???
Nie chce mi ściągać meilie na Outlocka?
Czy ktoś też tak ma czy tylko u mnie ten probem????
PW
0 0

karkocka

Cytuj wiadomość#6611546 środa, 19 czerwiec 2019, 20:04:24
aendrius1 napisał(a):

Pomocy!!! Czy coś sie dzieje z pocztą wp.pl???
Nie chce mi ściągać meilie na Outlocka?
Czy ktoś też tak ma czy tylko u mnie ten probem????
PW

miałam to samo od wczoraj, ale od jakiejś godziny juz jest ok

Andzik

Cytuj wiadomość#6611605 czwartek, 20 czerwiec 2019, 08:22:51
Szukam dobrej duszyczki, która wyśle mi zaproszenie z Winstonów.
0 0

alan84

Cytuj wiadomość#6611698 czwartek, 20 czerwiec 2019, 18:38:15
Andzik napisał(a):

Szukam dobrej duszyczki, która wyśle mi zaproszenie z Winstonów.

i ja sie dolaczam do prosby
0 0

mama2006

Cytuj wiadomość#6611700 czwartek, 20 czerwiec 2019, 18:41:37
wpisałam tutaj zapytanie, zaznaczyłam "powiadom mnie, gdy ktoś odpowie" a ponieważ nie uzyskałam odpowiedzi,usunęłam wpis. Co zrobić, żeby nie dostawać powiadomień?
0 0

mama2006

Cytuj wiadomość#6612044 piątek, 21 czerwiec 2019, 14:30:15
mama2006 napisał(a):

wpisałam tutaj zapytanie, zaznaczyłam "powiadom mnie, gdy ktoś odpowie" a ponieważ nie uzyskałam odpowiedzi,usunęłam wpis. Co zrobić, żeby nie dostawać powiadomień?

pomoże ktoś?
0 0

@[email protected]

Cytuj wiadomość#6612045 piątek, 21 czerwiec 2019, 14:35:11
mama2006 napisał(a):

mama2006 napisał(a):

wpisałam tutaj zapytanie, zaznaczyłam "powiadom mnie, gdy ktoś odpowie" a ponieważ nie uzyskałam odpowiedzi,usunęłam wpis. Co zrobić, żeby nie dostawać powiadomień?

pomoże ktoś?


Do góry nad wątkiem jest "anuluj powiadomienia". W wersji na komputer.
0 0

mama2006

Cytuj wiadomość#6612046 piątek, 21 czerwiec 2019, 14:37:21
@[email protected] napisał(a):

mama2006 napisał(a):

mama2006 napisał(a):

wpisałam tutaj zapytanie, zaznaczyłam "powiadom mnie, gdy ktoś odpowie" a ponieważ nie uzyskałam odpowiedzi,usunęłam wpis. Co zrobić, żeby nie dostawać powiadomień?

pomoże ktoś?


Do góry nad wątkiem jest "anuluj powiadomienia". W wersji na komputer.

dzięki serdeczne,  emotka emotka emotka
0 0

danaaa

Cytuj wiadomość#6612268 sobota, 22 czerwiec 2019, 11:44:57
Kto podpowie jak odebrać z bankomatu wygrane 50,- zł z Familijnych?
Zaznaczyłam, że chcę odebrać poprzez BLIK. Na SMSa dostałam dziewięciocyfrowy nr czeku BLIK, a na @ czterocyfrowy kod BLIK. 
W bankomacie była opcja : wpisz nr kodu lub czeku BLIK, wpisałam kod BLIK i pokazała się informacja, że mozliwe będzie potwierdzenie poprzez SMSa.  Zatwierdziłam, ale SMSa nie było i pieniędzy bankomat też nie dał emotka .  
Pozostała jeszcze opcja rozpoczęcia tej transakcji od nr czeku BLIK, ale wolę najpierw poradzić się Was, żeby mi wygrana nie przepadła.
0 0

renatak0

Cytuj wiadomość#6612391 sobota, 22 czerwiec 2019, 22:21:24
Kto mi to rozkmini?
Dzisiaj po 19.00 zadzwonił do mnie Pan o miłym głosie z radia Rmfm nr krakowski ,powiedział ,ze spodobała mu się moja odpowiedź o Justinie Timberlake'u  a raczej o jego jakimś kawałku (coś mi świta jakiś konkurs z wyborem utworu ale nie mogę znaleźć) i poprosił żebym nagrała mu jakieś wejście o poranku Jestem Renata z Justinem świetnie zaczyna mi się dzień, coś w ten deseń, potem powiedział świetnie, coś o gadzetach i ,ze zadzwonią w tygodniu , o co kaman pytam? Oczywieście co napisałam w tym konkursie nie mam uż zielonego pojęcia. Ktoś cos kojarzy co to za konkurs?
0 0

cherry_coke

Cytuj wiadomość#6612601 poniedziałek, 24 czerwiec 2019, 05:32:46
renatak0 napisał(a):

Kto mi to rozkmini?
Dzisiaj po 19.00 zadzwonił do mnie Pan o miłym głosie z radia Rmfm nr krakowski ,powiedział ,ze spodobała mu się moja odpowiedź o Justinie Timberlake'u  a raczej o jego jakimś kawałku (coś mi świta jakiś konkurs z wyborem utworu ale nie mogę znaleźć) i poprosił żebym nagrała mu jakieś wejście o poranku Jestem Renata z Justinem świetnie zaczyna mi się dzień, coś w ten deseń, potem powiedział świetnie, coś o gadzetach i ,ze zadzwonią w tygodniu , o co kaman pytam? Oczywieście co napisałam w tym konkursie nie mam uż zielonego pojęcia. Ktoś cos kojarzy co to za konkurs?

Ja kiedyś wygrałam w rmf gadżety i wyglądało to podobnie. Pan zadzwonił po tygodniu czy nawet  po dłuższym czasie i zebrał wywiad dotyczący rozmiarów moich i mojego Starego w tym rozmiar buta i ubrań. Pamiętam że dostaliśmy naprawdę dużo fajnych rzeczy np. klatki, stroje kąpielowe, ręczniki na plaże, książki, gry. 

kammaro

Cytuj wiadomość#6612607 poniedziałek, 24 czerwiec 2019, 07:49:07
Szukam pomocy, jakie kroki poczynic w sprawie rekompensaty za opozniony lot. Tak ogolnie juz sobie wyczytalam i uzbieralam zlepek informacji, ale to takie info "tu troche, tu troche", a na infolinii ULC nikt nie obiera.
0 0

zielonaszpilka

Cytuj wiadomość#6612618 poniedziałek, 24 czerwiec 2019, 08:47:56
Szukan kogos kto wie czy bonem adidas z upgrade my run mozna placic za rzeczy z wyprzedazy. Boje sie ze wloze to co chce do koszyka a potem wklepie kod i bedzie lipa a kod przepadnie emotka
0 0

1Mamcia

Cytuj wiadomość#6613017 wtorek, 25 czerwiec 2019, 01:12:57
kammaro napisał(a):

Szukam pomocy, jakie kroki poczynic w sprawie rekompensaty za opozniony lot. Tak ogolnie juz sobie wyczytalam i uzbieralam zlepek informacji, ale to takie info "tu troche, tu troche", a na infolinii ULC nikt nie obiera.

Ja za opozniony lot  do Turcji- 7 godzin,  po 2 latach batalii, przyczyna opoznionego lotu po stronie przewoźnika, dostalismy w koncu zwrot 400 euro za osobę. Takze walcz! Pismo do ULC z wszystkimi danymi, kopiami biletów, numerami lotu, itp. Przewoźnik się zawsze odwołuje, kombinuje, pisze niestworzone rzeczy- sprawia zwykle trafia do drugiej instancji, a ta, gdy  zasądzi winę przewoźnika, to kase na koncie masz do kilku dni. My mielismy za to drugie wczasy:) l
joan, bruce 0

margobb

Cytuj wiadomość#6613094 wtorek, 25 czerwiec 2019, 10:18:04
kammaro napisał(a):

Szukam pomocy, jakie kroki poczynic w sprawie rekompensaty za opozniony lot. Tak ogolnie juz sobie wyczytalam i uzbieralam zlepek informacji, ale to takie info "tu troche, tu troche", a na infolinii ULC nikt nie obiera.

Ja napisalam pismo do lini lotniczych z opisem całej sytuacji i powołując się na odpowiednie paragrafy. Odpisali mi z propozycja 100 euro na głowę, nie zgodziłam się i  w ostateczności udało sie wywalczyć po 400. Nie trwało to zbyt długo:) napisałam tez do Grecosa ( to biuro podroży organizowalo moja wycieczkę z opóźnionym lotem) i dostałam rabat 200 na zakup kolejnej.

W razie pytan zapraszam na priv  
bruce 0

picola

Cytuj wiadomość#6613254 wtorek, 25 czerwiec 2019, 14:02:15
kto może, niech pomoże
https://www.siepo...-Dnopvd7gFIpFjGXb9JM
mia 0

koniczynka123

Cytuj wiadomość#6613259 wtorek, 25 czerwiec 2019, 14:12:01
danaaa napisał(a):

Kto podpowie jak odebrać z bankomatu wygrane 50,- zł z Familijnych?
Zaznaczyłam, że chcę odebrać poprzez BLIK. Na SMSa dostałam dziewięciocyfrowy nr czeku BLIK, a na @ czterocyfrowy kod BLIK. 
W bankomacie była opcja : wpisz nr kodu lub czeku BLIK, wpisałam kod BLIK i pokazała się informacja, że mozliwe będzie potwierdzenie poprzez SMSa.  Zatwierdziłam, ale SMSa nie było i pieniędzy bankomat też nie dał emotka .  
Pozostała jeszcze opcja rozpoczęcia tej transakcji od nr czeku BLIK, ale wolę najpierw poradzić się Was, żeby mi wygrana nie przepadła.

Wchodzisz w blik na terminalu, potem wpisujesz 9 cyfrowy kod i potwierzasz transakcje tym 4 cyfrowym. Nie czekasz na sms bo ten 4 cyfrowy co juz masz jest kodem potwierdzajacym

gosiaczeq

Cytuj wiadomość#6613863 środa, 26 czerwiec 2019, 21:40:06
czy ma ktoś tak, ze nie chce sie konto logowac na komputerze? mam na szczęście juz apke i moge pisac, ale na komputerze nie dziala login. wysyłam nowe haslo, tez nic nie przychodzi. W ciagu kilku lat mialam juz takie sytuacje.
0 0

wiesia30

Cytuj wiadomość#6614464 piątek, 28 czerwiec 2019, 13:09:52
mam 4 cyfrowy kod blik z Familijnych-nie mogę wypłacić kasy,co robię źle!-proszę o pomoc
0 0
|< << < 1260 1261 1262 1263 1264 12651266 1267 1268 1269 1270 >