Reklama na e-Konkursy.info

Pomocy!!!!

|< << < 1264 1265 1266 1267 1268 12691270 1271 1272 1273 1274 > >> >|

taalvikki

Cytuj wiadomość#6621246 środa, 17 lipiec 2019, 21:54:17
jokan napisał(a):

Czy mozna cos zmienic w oplaconej paczce paczkomatowej? Zle wybralam paczkomat odbiorcy i co teraz? emotka
Paczka opłacona, etykieta wydrukowana...dopiero zobaczyłam....pomocy!!!!  emotka


spróbuj może napisać do nich na fb i przedstaw sytuację. myślę, że coś można odkręcić.
jokan 0

pioge7

Cytuj wiadomość#6621249 środa, 17 lipiec 2019, 22:03:12
jokan napisał(a):

Czy mozna cos zmienic w oplaconej paczce paczkomatowej? Zle wybralam paczkomat odbiorcy i co teraz? emotka
Paczka opłacona, etykieta wydrukowana...dopiero zobaczyłam....pomocy!!!!  emotka

Ja raz wybrałem błędnie rozmiar paczki, zamiast B, dałem A. oplacilem wydrukowałem i się skapłem że źle zrobiłem. 
Zamowilem znowu na gabaryt B. 
Wszedlem w kontakt i tam jest coś o błędnej etykiecie czy anulowaniu etykiety (do wybrania temat wiadomosci).
napsialem do nich całą sytuację i babeczka mi odpisała, że anuluje to pierwsze zlecenie i pieniądze zwróci mi na konto w inpost.pl ale muszę potwredzić czy sie z tym zgadzam. Potweirdziłem. Po kilku dniach kasa na koncie była emotka  
jokan 0

jokan

Cytuj wiadomość#6621251 środa, 17 lipiec 2019, 22:08:03
pioge7 napisał(a):

jokan napisał(a):

Czy mozna cos zmienic w oplaconej paczce paczkomatowej? Zle wybralam paczkomat odbiorcy i co teraz? emotka
Paczka opłacona, etykieta wydrukowana...dopiero zobaczyłam....pomocy!!!!  emotka

Ja raz wybrałem błędnie rozmiar paczki, zamiast B, dałem A. oplacilem wydrukowałem i się skapłem że źle zrobiłem. 
Zamowilem znowu na gabaryt B. 
Wszedlem w kontakt i tam jest coś o błędnej etykiecie czy anulowaniu etykiety (do wybrania temat wiadomosci).
napsialem do nich całą sytuację i babeczka mi odpisała, że anuluje to pierwsze zlecenie i pieniądze zwróci mi na konto w inpost.pl ale muszę potwredzić czy sie z tym zgadzam. Potweirdziłem. Po kilku dniach kasa na koncie była emotka  

dzieki, ja myslalam jeszcze, zeby jutro z samego rana do nich zadzwonic, zeby szybko zadzialac
0 0

pioge7

Cytuj wiadomość#6621285 czwartek, 18 lipiec 2019, 06:13:18
jokan napisał(a):

pioge7 napisał(a):

jokan napisał(a):

Czy mozna cos zmienic w oplaconej paczce paczkomatowej? Zle wybralam paczkomat odbiorcy i co teraz? emotka
Paczka opłacona, etykieta wydrukowana...dopiero zobaczyłam....pomocy!!!!  emotka

Ja raz wybrałem błędnie rozmiar paczki, zamiast B, dałem A. oplacilem wydrukowałem i się skapłem że źle zrobiłem. 
Zamowilem znowu na gabaryt B. 
Wszedlem w kontakt i tam jest coś o błędnej etykiecie czy anulowaniu etykiety (do wybrania temat wiadomosci).
napsialem do nich całą sytuację i babeczka mi odpisała, że anuluje to pierwsze zlecenie i pieniądze zwróci mi na konto w inpost.pl ale muszę potwredzić czy sie z tym zgadzam. Potweirdziłem. Po kilku dniach kasa na koncie była emotka  

dzieki, ja myslalam jeszcze, zeby jutro z samego rana do nich zadzwonic, zeby szybko zadzialac

Możesz spróbować emotka  jak odbiorą emotka ja jak chciałem swoją sprawę załatwić to 35 minut spędziłem słuchając muzyki, a najlepszy fakt... JESTEŚ 349 w kolejce emotka
wolalem napsiac emotka  ale próbuj   
0 0

jokan

Cytuj wiadomość#6621292 czwartek, 18 lipiec 2019, 07:24:24
pioge7 napisał(a):

jokan napisał(a):

pioge7 napisał(a):

jokan napisał(a):

Czy mozna cos zmienic w oplaconej paczce paczkomatowej? Zle wybralam paczkomat odbiorcy i co teraz? emotka
Paczka opłacona, etykieta wydrukowana...dopiero zobaczyłam....pomocy!!!!  emotka

Ja raz wybrałem błędnie rozmiar paczki, zamiast B, dałem A. oplacilem wydrukowałem i się skapłem że źle zrobiłem. 
Zamowilem znowu na gabaryt B. 
Wszedlem w kontakt i tam jest coś o błędnej etykiecie czy anulowaniu etykiety (do wybrania temat wiadomosci).
napsialem do nich całą sytuację i babeczka mi odpisała, że anuluje to pierwsze zlecenie i pieniądze zwróci mi na konto w inpost.pl ale muszę potwredzić czy sie z tym zgadzam. Potweirdziłem. Po kilku dniach kasa na koncie była emotka  

dzieki, ja myslalam jeszcze, zeby jutro z samego rana do nich zadzwonic, zeby szybko zadzialac

Możesz spróbować emotka  jak odbiorą emotka ja jak chciałem swoją sprawę załatwić to 35 minut spędziłem słuchając muzyki, a najlepszy fakt... JESTEŚ 349 w kolejce emotka
wolalem napsiac emotka  ale próbuj   

2 minuty mi zajelo zalatwienie sprawy emotka emotka - na stronie jest formularz z roznymi sprawami, tam m.in. prosba o zwrot za niewyslana paczke, trzeba tylko jej numer wpisac i kasa ma wrocic na konto
0 0

pioge7

Cytuj wiadomość#6621295 czwartek, 18 lipiec 2019, 07:26:11
jokan napisał(a):

pioge7 napisał(a):

jokan napisał(a):

pioge7 napisał(a):

jokan napisał(a):

Czy mozna cos zmienic w oplaconej paczce paczkomatowej? Zle wybralam paczkomat odbiorcy i co teraz? emotka
Paczka opłacona, etykieta wydrukowana...dopiero zobaczyłam....pomocy!!!!  emotka

Ja raz wybrałem błędnie rozmiar paczki, zamiast B, dałem A. oplacilem wydrukowałem i się skapłem że źle zrobiłem. 
Zamowilem znowu na gabaryt B. 
Wszedlem w kontakt i tam jest coś o błędnej etykiecie czy anulowaniu etykiety (do wybrania temat wiadomosci).
napsialem do nich całą sytuację i babeczka mi odpisała, że anuluje to pierwsze zlecenie i pieniądze zwróci mi na konto w inpost.pl ale muszę potwredzić czy sie z tym zgadzam. Potweirdziłem. Po kilku dniach kasa na koncie była emotka  

dzieki, ja myslalam jeszcze, zeby jutro z samego rana do nich zadzwonic, zeby szybko zadzialac

Możesz spróbować emotka  jak odbiorą emotka ja jak chciałem swoją sprawę załatwić to 35 minut spędziłem słuchając muzyki, a najlepszy fakt... JESTEŚ 349 w kolejce emotka
wolalem napsiac emotka  ale próbuj   

2 minuty mi zajelo zalatwienie sprawy emotka emotka - na stronie jest formularz z roznymi sprawami, tam m.in. prosba o zwrot za niewyslana paczke, trzeba tylko jej numer wpisac i kasa ma wrocic na konto

no to super emotka
jokan 0

glodek24

Cytuj wiadomość#6621747 piątek, 19 lipiec 2019, 10:44:19
ewikewikk napisał(a):

Netflix można opłacić tylko karta i kodem, przelewem się nie da???


z tego co wiem to przelewem nie.
Podajesz swoją kartę i automatycznie zabiera Ci z karty co miesiąc środki na subskrybuje, do momentu jak nie zrezygnujesz.
0 0

bruce

Cytuj wiadomość#6621816 piątek, 19 lipiec 2019, 13:06:31
Mam takie głupie pytanie, sorry, ale kompletnie się nie znam...  emotka  Czy MMS przesyła się podobnie, jak SMS, czyli - równie łatwo, czy trzeba coś dodatkowego instalować, opłacać, konfigurować?  emotka
0 0

kreatia

Cytuj wiadomość#6621826 piątek, 19 lipiec 2019, 13:30:51
bruce napisał(a):

Mam takie głupie pytanie, sorry, ale kompletnie się nie znam...  emotka  Czy MMS przesyła się podobnie, jak SMS, czyli - równie łatwo, czy trzeba coś dodatkowego instalować, opłacać, konfigurować?  emotka

tak samo  emotka jak wgrasz zdjęcie to telefon sam przekonwertuje z sms na mms
bruce 0

tereniagno

Cytuj wiadomość#6622175 sobota, 20 lipiec 2019, 20:17:30
Czy w loterii Tymbarka ma ktoś problem z postawieniem kapsla na mapie?
Wszystkie posty działają normalnie,a jak klikam "GRAJ", to cały czas wczytuje i nie chce pokazać mapy do postawienia kapsla?
0 0

maryam

Cytuj wiadomość#6622177 sobota, 20 lipiec 2019, 20:47:38
tereniagno napisał(a):

Czy w loterii Tymbarka ma ktoś problem z postawieniem kapsla na mapie?
Wszystkie posty działają normalnie,a jak klikam "GRAJ", to cały czas wczytuje i nie chce pokazać mapy do postawienia kapsla?

Zmień przeglądarkę...w chromie bez problemu...

kammaro

Cytuj wiadomość#6622835 wtorek, 23 lipiec 2019, 12:18:06
Jak znalezc najlepsze oferty last minut? Moze znacie jakis portal? Za tydzien, na tydzien moglibysmy gdzies wybyc, ale oferty, ktore znajduje na stronach biur wcale nie sa tak niskie, jak myslalam emotka  
0 0

madzia1-s

Cytuj wiadomość#6622860 wtorek, 23 lipiec 2019, 13:17:30
kammaro napisał(a):

Jak znalezc najlepsze oferty last minut? Moze znacie jakis portal? Za tydzien, na tydzien moglibysmy gdzies wybyc, ale oferty, ktore znajduje na stronach biur wcale nie sa tak niskie, jak myslalam emotka  


to dlatego że w tym roku ciężko z tanimi lastami

tadziuuu

Cytuj wiadomość#6622862 wtorek, 23 lipiec 2019, 13:20:45
madzia1-s napisał(a):

kammaro napisał(a):

Jak znalezc najlepsze oferty last minut? Moze znacie jakis portal? Za tydzien, na tydzien moglibysmy gdzies wybyc, ale oferty, ktore znajduje na stronach biur wcale nie sa tak niskie, jak myslalam emotka  


to dlatego że w tym roku ciężko z tanimi lastami

w tym roku ciężej z lastami. Najlepsze lasty i tak pojawiają się wg mnie we wrześniu emotka W zeszłym roku na r.pl szukałem i były chyba najlepsze oferty

jokan

Cytuj wiadomość#6622881 wtorek, 23 lipiec 2019, 14:02:36
Czy kupujący allegro ma podstawę do zwrotu kosztu wysyłki, jeśli wysłałam później ( przez niedopatrzenie) niż wskazałam w aukcji. W jakich przypadkach kupujący może żądać zwrotu kosztów przesyłki, wiecie może? Przesyłka jest w doręczeniu, nic nie reklamowal a żąda zwrotu kosztów wysyłki ( całe 8.99 zł) i jedzie po mnie po całości....
0 0

tadziuuu

Cytuj wiadomość#6622886 wtorek, 23 lipiec 2019, 14:10:54
jokan napisał(a):

Czy kupujący allegro ma podstawę do zwrotu kosztu wysyłki, jeśli wysłałam później ( przez niedopatrzenie) niż wskazałam w aukcji. W jakich przypadkach kupujący może żądać zwrotu kosztów przesyłki, wiecie może? Przesyłka jest w doręczeniu, nic nie reklamowal a żąda zwrotu kosztów wysyłki ( całe 8.99 zł) i jedzie po mnie po całości....

wg mnie jeśli kupujący nie chce już towaru to ma 14 dni na zwrot i wtedy może żądać zwrotu za przesyłkę emotka o innej sytuacji nie słyszałem żeby np. z tytułu opóźnienia żądać zwrotu.

W tym przypadku można z administracją allegro się skontaktować celem wyjaśnienia tej kwestii emotka myślę że uda się uzyskać na to odpowiedź emotka  
0 0

jokan

Cytuj wiadomość#6622927 wtorek, 23 lipiec 2019, 15:11:06
tadziuuu napisał(a):

jokan napisał(a):

Czy kupujący allegro ma podstawę do zwrotu kosztu wysyłki, jeśli wysłałam później ( przez niedopatrzenie) niż wskazałam w aukcji. W jakich przypadkach kupujący może żądać zwrotu kosztów przesyłki, wiecie może? Przesyłka jest w doręczeniu, nic nie reklamowal a żąda zwrotu kosztów wysyłki ( całe 8.99 zł) i jedzie po mnie po całości....

wg mnie jeśli kupujący nie chce już towaru to ma 14 dni na zwrot i wtedy może żądać zwrotu za przesyłkę emotka o innej sytuacji nie słyszałem żeby np. z tytułu opóźnienia żądać zwrotu.

W tym przypadku można z administracją allegro się skontaktować celem wyjaśnienia tej kwestii emotka myślę że uda się uzyskać na to odpowiedź emotka  

Ale jak nie chce towaru? Ja nie sprzedaje jako sklep ani nie prowadzę działalności...
0 0

kermit

Cytuj wiadomość#6622929 wtorek, 23 lipiec 2019, 15:13:55
tadziuuu napisał(a):

jokan napisał(a):

Czy kupujący allegro ma podstawę do zwrotu kosztu wysyłki, jeśli wysłałam później ( przez niedopatrzenie) niż wskazałam w aukcji. W jakich przypadkach kupujący może żądać zwrotu kosztów przesyłki, wiecie może? Przesyłka jest w doręczeniu, nic nie reklamowal a żąda zwrotu kosztów wysyłki ( całe 8.99 zł) i jedzie po mnie po całości....

wg mnie jeśli kupujący nie chce już towaru to ma 14 dni na zwrot i wtedy może żądać zwrotu za przesyłkę emotka o innej sytuacji nie słyszałem żeby np. z tytułu opóźnienia żądać zwrotu.

W tym przypadku można z administracją allegro się skontaktować celem wyjaśnienia tej kwestii emotka myślę że uda się uzyskać na to odpowiedź emotka  


14 dnI na odstąpienie od umowy jest przy zakupie w sklepie internetowym /od firmy, ale nie od
osoby fizycznej.
joan 0

joan

Cytuj wiadomość#6622930 wtorek, 23 lipiec 2019, 15:18:20
jokan napisał(a):

Czy kupujący allegro ma podstawę do zwrotu kosztu wysyłki, jeśli wysłałam później ( przez niedopatrzenie) niż wskazałam w aukcji. W jakich przypadkach kupujący może żądać zwrotu kosztów przesyłki, wiecie może? Przesyłka jest w doręczeniu, nic nie reklamowal a żąda zwrotu kosztów wysyłki ( całe 8.99 zł) i jedzie po mnie po całości....


Na logikę: zobowiązałaś się do wysyłki w terminie X i zakończenie aukcji zaskutkowało powstaniem umowy (dwóch zgodnych oświadczeń woli). Nie wywiązałaś się z tej umowy opóźniając wysyłkę. Czy kupujący może się pieklić i żądać zwrotu kosztów przesyłki? Może. Wysyłka opóźniona to różne komplikacje, szczególnie w okresie wakacyjnym. Może nawet wycofać się z umowy, bo już tego przedmiotu nie potrzebuje.

Czy musisz oddać mu kasę za wysyłkę? Przeczytaj regulamin Allegro, ja tam nie mam konta. Ale skoro jesteś odpowiedzialna za opóźnienie w dostawie, wypadałoby przeprosić i pójść kupującemu na rękę lub zaproponować mu inne rozwiązanie (np. zwrot połowy kosztów wysyłki)

Powodzenia emotka
mia 0

tadziuuu

Cytuj wiadomość#6622932 wtorek, 23 lipiec 2019, 15:22:50
kermit napisał(a):

tadziuuu napisał(a):

jokan napisał(a):

Czy kupujący allegro ma podstawę do zwrotu kosztu wysyłki, jeśli wysłałam później ( przez niedopatrzenie) niż wskazałam w aukcji. W jakich przypadkach kupujący może żądać zwrotu kosztów przesyłki, wiecie może? Przesyłka jest w doręczeniu, nic nie reklamowal a żąda zwrotu kosztów wysyłki ( całe 8.99 zł) i jedzie po mnie po całości....

wg mnie jeśli kupujący nie chce już towaru to ma 14 dni na zwrot i wtedy może żądać zwrotu za przesyłkę emotka o innej sytuacji nie słyszałem żeby np. z tytułu opóźnienia żądać zwrotu.

W tym przypadku można z administracją allegro się skontaktować celem wyjaśnienia tej kwestii emotka myślę że uda się uzyskać na to odpowiedź emotka  


14 dnI na odstąpienie od umowy jest przy zakupie w sklepie internetowym /od firmy, ale nie od
osoby fizycznej.

chodziło mi o umowę sprzedaży a taką może zawrzeć osoba fizyczna z osobą fizyczną emotka  
0 0
|< << < 1264 1265 1266 1267 1268 12691270 1271 1272 1273 1274 > >> >|