Reklama na e-Konkursy.info

Pomocy!!!!

cleo25

Cytuj wiadomość#6702398 poniedziałek, 11 maj 2020, 18:59:07
Czy ma ktoś z Was mikrometr ?
Potrzebuję   4 fotki z pomiarów ( zadanie do szkoły  emotka  ) 
0 0

mariolakal

Cytuj wiadomość#6702796 środa, 13 maj 2020, 16:08:23
chochliczka napisał(a):

Ostatnie dni zrzutki, jesli ktos chce sie przylaczyc by zagrac o voucher 50 pln do InterSport i bilety do kina proszę o symboliczną wpłatę na zrzutkę emotka

Dorzucam do losowania wśród darczyńców kod na pyszne.pl za 30 zł. /osobiście rezygnuję z w/w nagród/...  emotka

chochliczka

Cytuj wiadomość#6702797 środa, 13 maj 2020, 16:21:56
mariolakal napisał(a):

chochliczka napisał(a):

Ostatnie dni zrzutki, jesli ktos chce sie przylaczyc by zagrac o voucher 50 pln do InterSport i bilety do kina proszę o symboliczną wpłatę na zrzutkę emotka

Dorzucam do losowania wśród darczyńców kod na pyszne.pl za 30 zł. /osobiście rezygnuję z w/w nagród/...  emotka

emotka emotka

cudaczek121

Gość

Cytuj wiadomość#6702922 czwartek, 14 maj 2020, 11:34:07
cleo25 napisał(a):

Czy ma ktoś z Was mikrometr ?
Potrzebuję   4 fotki z pomiarów (zadanie do szkoły  emotka  ) 

emotka co to za szkoła, która wymaga od uczniów posiadania mikrometru emotka emotka emotka
Co masz zmierzyć?

cleo25

Cytuj wiadomość#6702979 czwartek, 14 maj 2020, 14:15:47
forrrum napisał(a):

cleo25 napisał(a):

Czy ma ktoś z Was mikrometr ?
Potrzebuję   4 fotki z pomiarów (zadanie do szkoły  emotka  ) 

emotka co to za szkoła, która wymaga od uczniów posiadania mikrometru emotka emotka emotka
Co masz zmierzyć?

Potrzeba zmierzyć cokolwiek (np.jakieś rurki) tak żeby widoczne były odczyty. 
Jak miałabyś możliwość pstryknąć z 3-4 zdjęcia, bardzo byś nam pomogła . Klasa o profilu operator CNC.  Pozdrawiam
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#6702980 czwartek, 14 maj 2020, 14:18:16
cleo25 napisał(a):

forrrum napisał(a):

emotka co to za szkoła, która wymaga od uczniów posiadania mikrometru emotka emotka emotka

Klasa o profilu operator CNC. 

Posiadam jedynie suwmiarkę. Mikrometr nawet jak na moje potrzeby, to zbytek i luksus. emotka
0 0

cleo25

Cytuj wiadomość#6702985 czwartek, 14 maj 2020, 14:27:06
forrrum napisał(a):

cleo25 napisał(a):

forrrum napisał(a):

emotka co to za szkoła, która wymaga od uczniów posiadania mikrometru emotka emotka emotka

Klasa o profilu operator CNC. 

Posiadam jedynie suwmiarkę. Mikrometr nawet jak na moje potrzeby, to zbytek i luksus. emotka

Dzięki za dobre chęci. Suwmiarkę też mamy, i foty z suwmiarki już zrobione.
0 0

kolorowekredki

Cytuj wiadomość#6703218 piątek, 15 maj 2020, 14:41:26
mariolakal napisał(a):

chochliczka napisał(a):

Ostatnie dni zrzutki, jesli ktos chce sie przylaczyc by zagrac o voucher 50 pln do InterSport i bilety do kina proszę o symboliczną wpłatę na zrzutkę emotka

Dorzucam do losowania wśród darczyńców kod na pyszne.pl za 30 zł. /osobiście rezygnuję z w/w nagród/...  emotka

Dorzuciłam się do zbiórki, nie bierzcie mnie pod uwagę w losowaniu.
0 0

chochliczka

Cytuj wiadomość#6703219 piątek, 15 maj 2020, 14:42:19
kolorowekredki napisał(a):

mariolakal napisał(a):

chochliczka napisał(a):

Ostatnie dni zrzutki, jesli ktos chce sie przylaczyc by zagrac o voucher 50 pln do InterSport i bilety do kina proszę o symboliczną wpłatę na zrzutkę emotka

Dorzucam do losowania wśród darczyńców kod na pyszne.pl za 30 zł. /osobiście rezygnuję z w/w nagród/...  emotka

Dorzuciłam się do zbiórki, nie bierzcie mnie pod uwagę w losowaniu.

emotka
ostatnie godziny, jak ktos chce wziac udział w losowaniu nagrod to zapraszamy emotka
0 0

chochliczka

Cytuj wiadomość#6703679 poniedziałek, 18 maj 2020, 14:51:34
Jutro powinnam podac zwyciezcow. Troche to trwa bo szykuje sie do egzaminu przepraszam za opoznienoe.
0 0

Monika11

Cytuj wiadomość#6703814 wtorek, 19 maj 2020, 07:19:08
Działa Wam poczta na onet ?
0 0

aneta19790411

Cytuj wiadomość#6703816 wtorek, 19 maj 2020, 07:32:08
Monika11 napisał(a):

Działa Wam poczta na onet ?

Teraz już tak, ale wcześniej nie dało się zalogować.

chochliczka

Cytuj wiadomość#6704409 czwartek, 21 maj 2020, 14:47:15
Uwaga Wyniki:
Mariola F wygrywa bony do Inter sport prosze o kontakt
A bilety do kina: Marzena B.
prosze o kontakt emotka  i gratuluje 

amelka2013

Cytuj wiadomość#6704667 piątek, 22 maj 2020, 13:48:47
Czy ma ktoś T-Mobile na kartę by mógł mi ofiarować 7 GB w prezencie a ja odwdzięczyła bym się tym samym ?
0 0

Claudia77

Cytuj wiadomość#6704853 sobota, 23 maj 2020, 20:00:19
kochani mam prośbę, może pomożecie mi i mojemu synowi - ma wyzwanie hotchallenge 16 i układamy tekst - może Wasze twórcze głowy dodadzą jakieś wersy, teksty,które byśmy mogli wykorzystać. Na razie składamu pojedyncze teksty, a potem chcemy to ubrać w całość - coś zabawnego, życiowego...mamy początek - znów o 14 wstałem i nie wiem, czy się wyspałem, tryb nocny teraz włączony i wtorek z środą znów pomylony, i nie ogarniam już tematu, tylko Librus wyrywa mnie z korona schematu...teraz pustak wielka, a potem mamy na koniec...więc szanujmy siebie wzajemnie i pomagajmy w potrzebie, niech człowiek człowieka ceni, bo nie wiesz kiedy i jak znikniesz z tej ziemii...będę wdzięczna za pomoc.)))
0 0

chochliczka

Cytuj wiadomość#6704938 niedziela, 24 maj 2020, 15:10:25
chochliczka napisał(a):

Uwaga Wyniki:
Mariola F wygrywa bony do Inter sport prosze o kontakt
A bilety do kina: Marzena B.
prosze o kontakt emotka  i gratuluje 

dziewczyny odezwij sie emotka
0 0

bezaczek7

Cytuj wiadomość#6705092 poniedziałek, 25 maj 2020, 13:19:12
Szukam osoby, ktora w dniu dzisiejszym lub jutrzejszym, tj 26.05.bedzie w stanie odwiedzic w godzinach otwarcia galerie Sfera w Bielsku-Bialej i wyswiadczyc mi mala przysluge. Szczegoly na pw, odwdziecze sie  emotka
0 0

asiam

Cytuj wiadomość#6705130 poniedziałek, 25 maj 2020, 14:47:45
Czy ktoś wygrał w konkursie Euro sklep bony po 50 zł i jeszcze ich nie otrzymał ?
0 0

pioge7

Cytuj wiadomość#6705135 poniedziałek, 25 maj 2020, 15:17:53
asiam napisał(a):

Czy ktoś wygrał w konkursie Euro sklep bony po 50 zł i jeszcze ich nie otrzymał ?

tak. Są takie osoby na forum jeszcze. Ja też czekam na 3.
0 0