Reklama na e-Konkursy.info

Pomocy!!!!

FBemilia6

Cytuj wiadomość#6731734 piątek, 25 wrzesień 2020, 19:40:02
Co robicie w przypadku sprzedaży sprzętu na gwarancji, kiedy po odebraniu kupujący chce zwrotu kasy bo nie działa  emotka
0 0

nanajka81

Cytuj wiadomość#6731794 sobota, 26 wrzesień 2020, 08:33:40
FBemilia6 napisał(a):

Co robicie w przypadku sprzedaży sprzętu na gwarancji, kiedy po odebraniu kupujący chce zwrotu kasy bo nie działa  emotka

niech kupujący ci go zwróci, ty mu zwróć kasę a sprzęt zareklamuj. A co to za rzecz się popsuła?
0 0

FBemilia6

Cytuj wiadomość#6731795 sobota, 26 wrzesień 2020, 09:02:34
nanajka81 napisał(a):

FBemilia6 napisał(a):

Co robicie w przypadku sprzedaży sprzętu na gwarancji, kiedy po odebraniu kupujący chce zwrotu kasy bo nie działa  emotka

niech kupujący ci go zwróci, ty mu zwróć kasę a sprzęt zareklamuj. A co to za rzecz się popsuła?

Sprzęt był nowy, sprzedany po obejzeniu sprzętu i faktury. Jest na gwarancji, nie wiem co było robione w domu ale wg mnie jeśli ktoś nie potrafi sobie poradzić to On powinien skorzystać z posiadanej gwarancji. Przyjęcie z powrotem i reklamacja teraz nie wiadomo czego (może coś uszkodził) to chyba już nie ten etap. Kupić bułkę, ugryźć i oddac emotka . Sprzedaż i kupno to chyba umowa

nanajka81

Cytuj wiadomość#6731826 sobota, 26 wrzesień 2020, 13:31:53
FBemilia6 napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

FBemilia6 napisał(a):

Co robicie w przypadku sprzedaży sprzętu na gwarancji, kiedy po odebraniu kupujący chce zwrotu kasy bo nie działa  emotka

niech kupujący ci go zwróci, ty mu zwróć kasę a sprzęt zareklamuj. A co to za rzecz się popsuła?

Sprzęt był nowy, sprzedany po obejzeniu sprzętu i faktury. Jest na gwarancji, nie wiem co było robione w domu ale wg mnie jeśli ktoś nie potrafi sobie poradzić to On powinien skorzystać z posiadanej gwarancji. Przyjęcie z powrotem i reklamacja teraz nie wiadomo czego (może coś uszkodził) to chyba już nie ten etap. Kupić bułkę, ugryźć i oddac emotka . Sprzedaż i kupno to chyba umowa

ach czyli po jakimś czasie się okazało że zepsuty? jak tak to rzeczywiście niech kupujący gwarancję załatwia. Bo jak sprawdziłas wcześniej że działa i było ok to w sumie możesz umyć ręce.
0 0

FBemilia6

Cytuj wiadomość#6731832 sobota, 26 wrzesień 2020, 14:12:55
nanajka81 napisał(a):

FBemilia6 napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

FBemilia6 napisał(a):

Co robicie w przypadku sprzedaży sprzętu na gwarancji, kiedy po odebraniu kupujący chce zwrotu kasy bo nie działa  emotka

niech kupujący ci go zwróci, ty mu zwróć kasę a sprzęt zareklamuj. A co to za rzecz się popsuła?

Sprzęt był nowy, sprzedany po obejzeniu sprzętu i faktury. Jest na gwarancji, nie wiem co było robione w domu ale wg mnie jeśli ktoś nie potrafi sobie poradzić to On powinien skorzystać z posiadanej gwarancji. Przyjęcie z powrotem i reklamacja teraz nie wiadomo czego (może coś uszkodził) to chyba już nie ten etap. Kupić bułkę, ugryźć i oddac emotka . Sprzedaż i kupno to chyba umowa

ach czyli po jakimś czasie się okazało że zepsuty? jak tak to rzeczywiście niech kupujący gwarancję załatwia. Bo jak sprawdziłas wcześniej że działa i było ok to w sumie możesz umyć ręce.

Ja nie  sprawdzałam czy działa (wprowadzenie do systemu), sprawdzone przy kurierze czy wszystko jest i tak sprzedane-wszystko fabrycznie zapakowane nie uruchomiane. Kupujacy sprawdził zawartość i fakturę a w domu nie potrafił uruchomić emotka (kamera). Nie wiem co zostało zrobione. Gwarancja jest i mogę ją oddać do serwisu, ale jeśli powstało jakieś uszkodzenie z winy nabywcy a nie produktu to jest już problem
0 0

majciu91bdg

Cytuj wiadomość#6731837 sobota, 26 wrzesień 2020, 14:53:11
FBemilia6 napisał(a):

Co robicie w przypadku sprzedaży sprzętu na gwarancji, kiedy po odebraniu kupujący chce zwrotu kasy bo nie działa  emotka

Jeśli stało się to po dłuższym czasie od zakupu to nic nie robię. Jego problem.

alea

Cytuj wiadomość#6731964 niedziela, 27 wrzesień 2020, 14:01:21
[quote=Możesz jeszcze sprawdzać tu:
https://www.gdziepolek.pl
Znalazłam w Bychawie w okolicach Rzeszowa, posprawdzaj województwami.

Te wyszukiwarki często nie sprawdzają aptek sieciowych, moze spróbuj jeszcze pogrzebać np Gemini, doz czy po
alea] Potrzebuję pomocy. 
Potrzebny jest mi lek Asamax 500 tabletki , jest problem z jego dostępnością w aptekach. 
Znajdzie się ktoś kto by mi pomógł z jego zakupem ?
Sprawdzam dostępność na https://ktomalek.pl/.
Proszę sprawa pilna.
0 0

azaflora

Cytuj wiadomość#6731970 niedziela, 27 wrzesień 2020, 14:47:53
alea napisał(a):

[quote=Jest problem z dostępnością tego leku w całej Polsce.
Szukam wszędzie gdzie sie da.
Mam nadzieję, ze moja poszukiwania skończą się pozytywnie.


bajm] [quote=Możesz jeszcze sprawdzać tu:
https://www.gdziepolek.pl
Znalazłam w Bychawie w okolicach Rzeszowa, posprawdzaj województwami.

Te wyszukiwarki często nie sprawdzają aptek sieciowych, moze spróbuj jeszcze pogrzebać np Gemini, doz czy po
alea] Potrzebuję pomocy. 
Potrzebny jest mi lek Asamax 500 tabletki , jest problem z jego dostępnością w aptekach. 
Znajdzie się ktoś kto by mi pomógł z jego zakupem ?
Sprawdzam dostępność na https://ktomalek.pl/.
Proszę sprawa pilna.

Wtedy, gdy napisałaś po raz pierwszy, lek był w Warszawie, nie tylko w wyszukiwarce, był w aptece, ale Ciebie tu na forum nie było emotka .
Napisz jak to się odbywa, bo to jest lek na receptę z refundacją lub bez, nigdy leku na receptę tak nie odbierałam, więc nie wiem...czy Ty przedstawiasz e-receptę i odkładają dla Ciebie i bez problemu, wydadzą np. mnie, płacisz Ty czy przy odbiorze?
W każdym razie: jeśli lek pojawi się w wyszukiwarce w Warszawie, to zaklep go, a ja ci go odbiorę i prześlę, jak/kim/czym - do dogadania.
Ogarnij to cytowanie, bo ciężko zrozumieć masz/nie masz...
0 0

nanajka81

Cytuj wiadomość#6731972 niedziela, 27 wrzesień 2020, 14:54:55
FBemilia6 napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

FBemilia6 napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

FBemilia6 napisał(a):

Co robicie w przypadku sprzedaży sprzętu na gwarancji, kiedy po odebraniu kupujący chce zwrotu kasy bo nie działa  emotka

niech kupujący ci go zwróci, ty mu zwróć kasę a sprzęt zareklamuj. A co to za rzecz się popsuła?

Sprzęt był nowy, sprzedany po obejzeniu sprzętu i faktury. Jest na gwarancji, nie wiem co było robione w domu ale wg mnie jeśli ktoś nie potrafi sobie poradzić to On powinien skorzystać z posiadanej gwarancji. Przyjęcie z powrotem i reklamacja teraz nie wiadomo czego (może coś uszkodził) to chyba już nie ten etap. Kupić bułkę, ugryźć i oddac emotka . Sprzedaż i kupno to chyba umowa

ach czyli po jakimś czasie się okazało że zepsuty? jak tak to rzeczywiście niech kupujący gwarancję załatwia. Bo jak sprawdziłas wcześniej że działa i było ok to w sumie możesz umyć ręce.

Ja nie  sprawdzałam czy działa (wprowadzenie do systemu), sprawdzone przy kurierze czy wszystko jest i tak sprzedane-wszystko fabrycznie zapakowane nie uruchomiane. Kupujacy sprawdził zawartość i fakturę a w domu nie potrafił uruchomić emotka (kamera). Nie wiem co zostało zrobione. Gwarancja jest i mogę ją oddać do serwisu, ale jeśli powstało jakieś uszkodzenie z winy nabywcy a nie produktu to jest już problem

Tyle że nie masz pewności czy produkt nie był uszkodzony od samego początku emotka Bo zawartość zawartością ale działanie to już inna sprawa. Ja np. zareklamowałam u producenta nowy zegarek Fit Bit (wygrany w konkursie) bo przy używaniu go okazało się że bardzo źle nalicza kroki i wyświetlane cyfry mają dziwny kolor, producent przysłał nowy. Nie wiem co Ci doradzić. Ciężka sprawa.
0 0

banka-manka

Cytuj wiadomość#6732467 wtorek, 29 wrzesień 2020, 18:37:19
Czy ktoś może pomóc?  emotka
Wróciłam do konkursów po długiej przerwie, a rzadko gram w promocyjnych i nie do końca wiem, gdzie na paragonie z sieci sklepów Carrefour znajduje się numer paragonu. Czy chodzi o: 
1. numer wydruku znajdujący się po prawej stronie, w jednej linii z datą
2. numer dowodu sprzedaży, znajdujący się na dole paragonu (z numerem kasy po prawej stronie).
0 0

edzia21

Cytuj wiadomość#6732468 wtorek, 29 wrzesień 2020, 18:41:01
banka-manka napisał(a):

Czy ktoś może pomóc?  emotka
Wróciłam do konkursów po długiej przerwie, a rzadko gram w promocyjnych i nie do końca wiem, gdzie na paragonie z sieci sklepów Carrefour znajduje się numer paragonu. Czy chodzi o: 
1. numer wydruku znajdujący się po prawej stronie, w jednej linii z datą
2. numer dowodu sprzedaży, znajdujący się na dole paragonu (z numerem kasy po prawej stronie).

1. emotka
0 0

banka-manka

Cytuj wiadomość#6732469 wtorek, 29 wrzesień 2020, 18:42:19
edzia21 napisał(a):

banka-manka napisał(a):

Czy ktoś może pomóc?  emotka
Wróciłam do konkursów po długiej przerwie, a rzadko gram w promocyjnych i nie do końca wiem, gdzie na paragonie z sieci sklepów Carrefour znajduje się numer paragonu. Czy chodzi o: 
1. numer wydruku znajdujący się po prawej stronie, w jednej linii z datą
2. numer dowodu sprzedaży, znajdujący się na dole paragonu (z numerem kasy po prawej stronie).

1. emotka

emotka emotka

jokan

Cytuj wiadomość#6732472 wtorek, 29 wrzesień 2020, 19:05:00
banka-manka napisał(a):

edzia21 napisał(a):

banka-manka napisał(a):

Czy ktoś może pomóc?  emotka
Wróciłam do konkursów po długiej przerwie, a rzadko gram w promocyjnych i nie do końca wiem, gdzie na paragonie z sieci sklepów Carrefour znajduje się numer paragonu. Czy chodzi o: 
1. numer wydruku znajdujący się po prawej stronie, w jednej linii z datą
2. numer dowodu sprzedaży, znajdujący się na dole paragonu (z numerem kasy po prawej stronie).

1. emotka

emotka emotka

no ale jeśli organizuje to Karlsbad, to chyba chodzi o ten dolny numer ?
0 0

banka-manka

Cytuj wiadomość#6732476 wtorek, 29 wrzesień 2020, 19:19:42
jokan napisał(a):

banka-manka napisał(a):

edzia21 napisał(a):

banka-manka napisał(a):

Czy ktoś może pomóc?  emotka
Wróciłam do konkursów po długiej przerwie, a rzadko gram w promocyjnych i nie do końca wiem, gdzie na paragonie z sieci sklepów Carrefour znajduje się numer paragonu. Czy chodzi o: 
1. numer wydruku znajdujący się po prawej stronie, w jednej linii z datą
2. numer dowodu sprzedaży, znajdujący się na dole paragonu (z numerem kasy po prawej stronie).

1. emotka

emotka emotka

no ale jeśli organizuje to Karlsbad, to chyba chodzi o ten dolny numer ?

Nie chodzi o Karlsbad, a o Fortis. A w regulaminie nic nie pisze o tym, który numer to ten numer paragonu. 
jokan 0

domika

Cytuj wiadomość#6732730 środa, 30 wrzesień 2020, 17:54:53
banka-manka napisał(a):

jokan napisał(a):

banka-manka napisał(a):

edzia21 napisał(a):

banka-manka napisał(a):

Czy ktoś może pomóc?  emotka
Wróciłam do konkursów po długiej przerwie, a rzadko gram w promocyjnych i nie do końca wiem, gdzie na paragonie z sieci sklepów Carrefour znajduje się numer paragonu. Czy chodzi o: 
1. numer wydruku znajdujący się po prawej stronie, w jednej linii z datą
2. numer dowodu sprzedaży, znajdujący się na dole paragonu (z numerem kasy po prawej stronie).

1. emotka

emotka emotka

no ale jeśli organizuje to Karlsbad, to chyba chodzi o ten dolny numer ?

Nie chodzi o Karlsbad, a o Fortis. A w regulaminie nic nie pisze o tym, który numer to ten numer paragonu. 

Jak w regulaminie nie jest wyszczególnione dokładnie jaki to nr to zawsze podaje ten po prawej na równej linii z datą

koniczynka123

Cytuj wiadomość#6732732 środa, 30 wrzesień 2020, 17:59:25
domika napisał(a):

banka-manka napisał(a):

jokan napisał(a):

banka-manka napisał(a):

edzia21 napisał(a):

banka-manka napisał(a):

Czy ktoś może pomóc?  emotka
Wróciłam do konkursów po długiej przerwie, a rzadko gram w promocyjnych i nie do końca wiem, gdzie na paragonie z sieci sklepów Carrefour znajduje się numer paragonu. Czy chodzi o: 
1. numer wydruku znajdujący się po prawej stronie, w jednej linii z datą
2. numer dowodu sprzedaży, znajdujący się na dole paragonu (z numerem kasy po prawej stronie).

1. emotka

emotka emotka

no ale jeśli organizuje to Karlsbad, to chyba chodzi o ten dolny numer ?

Nie chodzi o Karlsbad, a o Fortis. A w regulaminie nic nie pisze o tym, który numer to ten numer paragonu. 

Jak w regulaminie nie jest wyszczególnione dokładnie jaki to nr to zawsze podaje ten po prawej na równej linii z datą

Mój carrefour drukuje teraz date poniżej kwoty całkowitej więc to też wprowadza w błąd. Powinni napisać jedynie, że to nr u góry po prawej stronie

czemuszka

Cytuj wiadomość#6733261 piątek, 2 październik 2020, 13:42:27
cześć! udało mi się wygrać kamerkę w Nestle. czy mógłby ktoś podpowiedzieć mi, jak rzecz się ma z gwarancją takiej nagrody? nie mam żadnych dokumentów...
0 0

atanerka

Cytuj wiadomość#6733582 niedziela, 4 październik 2020, 11:59:04
martul napisał(a):

mysterka napisał(a):

martul napisał(a):

pioge7 napisał(a):

martul napisał(a):

Czy ktoś może mi wytłumaczyć jak użyć kod na player wygranego z EverydayMe
Wpisuje w miejscu na voucher i wyskakuje komunikat o nieprawidłowym kodzie 
Czy robię coś źle czy mam jakiś felerny kod

A kopiujesz czy przepisujesz? 
ja skopiowałem i skopiowała mi się dodatkowo spacja i nie przechodził. 
usunąłem spację i przeszedł emotka  

Kopiowane ale bez spacji 
Sprawdziłam jeszcze raz i to samo

U mnie też nie działa. Próbuje wpisać tam gdzie voucher. Udało Ci się rozwiązać ten problem? Albo może ktoś miał podobny?

Niestety nie udało mi się
Można by napisać do Procter and Gamble na FB ale.ja na wakacjach i mam na razie ograniczony dostęp do internetu

Czy udało się rozwiązać ta sprawę?
0 0

martul

Cytuj wiadomość#6733584 niedziela, 4 październik 2020, 12:17:08
atanerka napisał(a):

zy udało się rozwiązać ta sprawę?

kody były ważne do 30.07   emotka

xoxox

Cytuj wiadomość#6733590 niedziela, 4 październik 2020, 13:02:05
Mam pytanie, czy opłaca się zakładać konto na Instagramie tylko do konkursów? Mam zamiar publikować tam tylko zgłoszenia do konkursów. Czy organizatorzy nie odrzucą mnie w przedbiegach? Wiecie, takie konto 0 followersów i tylko zdjęcia do konkursów. Zastanawiam się czy ma to w ogóle sens emotka
0 0