Reklama na e-Konkursy.info

konkurs kierunek na nagrody

Reklamacje wyników konkursów

< 1 2 3 45 6 7 8 9 10 11 > >> >|

Gość

Cytuj wiadomość#5121149 środa, 4 kwietnia 2012, 08:03:08
zareklamowali i prezenty dostali. I jeszcze Kraft Foods karę dostał za Poczuj emocje z Prince Polo emotka
http://www.spozyw...w_blad_klientow.html
0 0

ziolko

Cytuj wiadomość#5121484 środa, 4 kwietnia 2012, 09:55:23
goralecka napisał(a):

zareklamowali i prezenty dostali. I jeszcze Kraft Foods karę dostał za Poczuj emocje z Prince Polo emotka
http://www.spozyw...w_blad_klientow.html




hehe

powinni się wziąć też za różne agencje, stosujące praktyki powiadamiania osób z rezerwy na równi z laureatami właściwymi a później wybieranie zwycięzców wg własnego widzimisię


0 0

joan

Cytuj wiadomość#5121518 środa, 4 kwietnia 2012, 10:03:46
ziolko napisał(a):

hehe

powinni się wziąć też za różne agencje, stosujące praktyki powiadamiania osób z rezerwy na równi z laureatami właściwymi a później wybieranie zwycięzców wg własnego widzimisię


Ale skąd wiesz, że później wybierają wg własnego widzimisię? emotka
PS: Nie, żebym ich oczyszczała z dziwacznych zachowań, które do dziś nie zostały wyjaśnione. Ale co do informowania wszystkich jednocześnie... też bym stosowała taką praktykę emotka

PS: Aż 80 klientów wystąpiło w tej sprawie przeciw Kraftowi? Szok! emotka
0 0

normafia

Cytuj wiadomość#5121555 środa, 4 kwietnia 2012, 10:13:37
romecky81 napisał(a):

Witam serdeczne grono. Mój pierwszy post, więc gorąco pozdrawiam konkursowiczów!

Zaczynam.
W jednym z konkursów Stock laureat nagrody głównej został wybrany niezgodnie z regulaminem o czym poniżej. Niesmak jest tym większy, że nagrodą główną był samochód.
Teraz o konkursie - komisja konkursowa wybierała jedno hasło, które w jej odczuciu było najlepsze w całym okresie trwania konkursu. Dodatkowo ta sama komisja wybierała codziennie jedną nagrodę dodatkową - dzienne najlepsze hasło.
Odpowiednie zapisy regulaminu konkursu:
1. W ciągu 14 dni od zakończenia Konkursu, spośród wszystkich prawidłowo zgłoszonych i spełniających wymogi Regulaminu Odpowiedzi, Komisja Konkursowa wybierze Odpowiedź, która w ocenie Komisji będzie najlepsza. Uczestnik Konkursu, którego Odpowiedź zostanie uznana za najlepszą otrzyma Nagrodę Główną.
2. Komisja Konkursowa będzie przyznawała również Nagrody Dodatkowe. Odpowiedzi zgłoszone codziennie (z zastrzeżeniem zdania następnego) do godz. 24:00 będą oceniane przez Komisję Konkursową, która w odniesieniu do wszystkich Odpowiedzi z danego dnia (z zastrzeżeniem zdania następnego) przyzna jedną Nagrodę Dodatkową za Odpowiedź, którą uzna za najlepszą.

I teraz rzecz, która się stała - nagrodę główną otrzymała osoba, która nie wygrała nagrody dodatkowej. Odpowiedź tej osoby nie była najlepsza w danym dniu a jednak była najlepsza w całym konkursie. Dla mnie to ewidentna sprzeczność, sprzeczność z cytowanym powyżej regulaminem. Tym bardziej, że wyboru dokonywała ta sama komisja. Czytając regulamin byłem święcie przekonany, że samochód wygra ktoś, kto wcześniej wygrał nagrodę dodatkową (był najlepszy w danym dniu). Przecież to bezpośrednio wynika z zapisów regulaminu. Wśród tych dodatkowo nagrodzonych byłem także ja...

Wysłałem odpowiednią reklamację, ale jedyną odpowiedzią było to, że wg organizatora nie było żadnego uchybienia i wszystko przebiegło poprawnie. Ja jednak chcę dociekać swoich praw - być może laureat nagrody głównej to jakiś przekręt, a sam konkurs z góry był ukartowany...
I tutaj liczę na Waszą pomoc. Co mogę dodatkowo zrobić? Do kogo skierować taką sprawę?
Może jest ktoś kto miał podobny przypadek, bądź ma doświadczenie w tego typu sprawach...



Na początku na Facebooku wyjaśniali tę kwestię. Podobno w przypadku nagród dziennych komisja składała się z 3 osób, natomiast do wyboru głównej oddelegowano aż 7 osób. W mojej opinii nie złamali regulaminu, ale brak konsekwencji i logiki w wyłonieniu głównego laureata.
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#5146311 wtorek, 17 kwietnia 2012, 02:40:41
Witam,
mam podejrzenie, że Organizator a laureat konkursu to ta sama osoba. Czy mogę tę sprawe zgłosić w UOKiK?
0 0

milioner

Cytuj wiadomość#5163966 piątek, 27 kwietnia 2012, 03:36:37
http://www.palettemojkolor.pl/ pojawiły się wyniki konkursu. Oczywiście nieuczciwe. Nissan Micra przypadł za odpowiedź, która ma 287 znaków, a nie regulaminowe 160 znaków.

Regulamin konkursu nie został zmieniony do samego końca konkursu. Po skontaktowaniu się z organizatorem konkursu emailem, uzyskałem następującą odpowiedź:
------------
Szanowny Panie,



Bardzo dziękujemy za przesłaną informację. Jednocześnie pragniemy wskazać, że zgodnie z regulaminem konkursu &#8222;ZAWSZE OLŚNIEWAJ¡CA Z PALETTE&#8221;,

zastrzeżenia co do sposobu jego prowadzenia powinny być rozstrzygane w trybie reklamacji. Wyjaśniam, że reklamacja powinna być dostarczona później niż

5.06.2012. listem poleconym na adres Albedo Marketing Sp. z o.o., ul. Tatrzańska 8, 60-413, Poznań, z dopiskiem Reklamacja ZAWSZE OLŚNIEWAJ¡CA Z

PALETTE&#8221;. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, dokładny adres uczestnika, numer telefonu z którego został wysłany SMS konkursowy (celem weryfikacji

uczestnictwa w konkursie), jak również wskazanie przyczyny reklamacji i określonego zachowania się przez Organizatora. Do reklamacji Uczestnik powinien

dołączyć własnoręcznie podpisane oświadczenie o następującej treści: &#8222;Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez Albedo Marketing sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu,

ul. Tatrzańska 8, 60-413 Poznań moich danych osobowych wyłącznie w celu przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego związanego z Konkursem pod nazwą

ZAWSZE OLŚNIEWAJ¡CA Z PALETTE. Zapoznałem się z regulaminem Konkursu i wyrażam zgodę na jego treść zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia

29 sierpnia 1997 r. (Dz. U.2002.101.926 (z późn. zmianami).



Uprzejmie informuję, że niezwłocznie po wpłynięciu reklamacji zostanie ona poddana do rozstrzygnięcia przez Komisję Reklamacyjną.

O decyzji Komisji Reklamacyjnej poinformujemy Pana/Panią listownie nie później niż w terminie 14 dni roboczych od wpłynięcia reklamacji.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości uprzejmie prosimy o kontakt.
---------------------

jeśli wyślemy wiele tych reklamacji, być może jest szansa na powtórkę z rozstrzygnięcia konkursu.

W solidarności siła. Być może również tą i kolejnymi tego typu solidarnymi akcjami ukrócimy proceder nieuczciwie rozstrzyganych konkursów.


Pozdrawiam wszystkich.

W razie jakichkolwiek wątpliwości, proszę kontaktować się z organizatorem, póki co są bardzo otwarci na składane reklamacje. Jeśli wyślemy tych reklamacji wiele, każdy z osobna, wygramy. Warto walczyć o prawdę i uczciwość.
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#5164039 piątek, 27 kwietnia 2012, 05:01:18
milioner napisał(a):

Regulamin konkursu nie został zmieniony do samego końca konkursu. Po skontaktowaniu się z organizatorem konkursu emailem, uzyskałem następującą odpowiedź:
------------
Szanowny Panie, Bardzo dziękujemy za przesłaną informację. Jednocześnie pragniemy wskazać, że zgodnie z regulaminem konkursu....


Co za tupet!!
emotka
TERAZ to im Regulamin ważny, a jak nagradzali, to nie był?!!

Jestem za tym, by nagłaśniać w mediach tę sprawę.
Już wysłałem kilka zgłoszeń. Czekam na odzew. Tego NIE NALEŻY tak zostawić! emotka
0 0

milioner

Cytuj wiadomość#5164070 piątek, 27 kwietnia 2012, 05:45:33
wypadało by swoją drogą puścić sprawę do UOKiK bo znając życie, odpowiedzą, że wszystko jest ok, bo regulamin uległ zmianie hmmm w ostatniej sekundzie konkursu...

Tyle, że wtedy wszyscy Ci, którzy już wysłali zgłoszenia zgodnie z regulaminem są - dyskryminowani.

Tak więc kto może, niechaj sięga po kosy i topory i niechaj pisze reklamacje. Zbiorowymi akcjami nauczymy ich wszystkich co to znaczy marketing i kształtowanie świadomości marki w oczach konsumentów. Bo póki co to jest komuna, bezprawie i totalna samowolka.
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#5164148 piątek, 27 kwietnia 2012, 06:55:41
Pisałam o tym w dniu największej afery, że same maile nie wystarczą bo w przypadku reklamacji będą się zasłaniać regulaminem i koniecznością przesłania pisma pocztą, a do tego poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
Cud, że odpisali. Mogli nie odpisać i poczekać odpowiednią ilość czasu po czym zapytać uprzejmie a czy pan/pani wysłał reklamację pocztą?. I jak nie to do widzenia.
0 0

ekuc2

Cytuj wiadomość#5164500 sobota, 28 kwietnia 2012, 10:01:37
a co robimy z Groszkiem ?? emotka
0 0

milioner

Cytuj wiadomość#5164697 sobota, 28 kwietnia 2012, 03:08:05
http://www.palettemojkolor.pl/ wracając do tego konkursu, gdzie Nissana dostała osoba za 287 znaków a nie 160. Właścicielem marki jest Henkel
http://www.henkel...xsl/172_PLP_HTML.htm
http://www.palett...rodukty/color-gloss/
jak również Shwarzkopf

Wysyłając im emaile na każdy możliwy emailowy dostępny kontakt i ganiąc ten konkurs, kto tylko może i jest w stanie czytać i pisać tu na tym forum, być może zniwelujemy ryzyko podobnych akcji w przyszłości. Henkel Shwarzkopf to wielkie firmy i mają setki marek - do których organizują konkursy. Być może więc uczulą agencje odpowiedzialne za ich marki aby traktowały klientów jak należy, nie robiąc z nich idiotów.

W emailu warto napisać o UOKiK, że zostanie wysłana skarga, że im dopierdo....lą karę, że jest bojkot we wszelkich możliwych mediach robiony, że reklamacje do
agencji Albedo Marketing Sp. z o.o., ul. Tatrzańska 8, 60-413, Poznań zostaną wysłane.

cytując Olo z Psów Pasikowskiego:
skoczmy im do gardła skurw...nom!!!!

Darz bór!






0 0

anialistopad

Cytuj wiadomość#5164735 sobota, 28 kwietnia 2012, 03:54:31
a mi nie przeszkadza , że wygrał ktoś z wiekszą ilością znaków hasło jest naprawdę świetne i gratuluje tej pani pomysłu i nawet nie myslę pisać żadnej reklamacji dla mnie albedo jest jedną z poważniejszych agencji reklamowych zawsze dotrzymują terminów , nigdy nie robią problemów , że coś im nie pasuje na paragonie i pracują tam naprawdę znakomite osoby po co im dokuczać?
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#5164748 sobota, 28 kwietnia 2012, 04:20:57
kaki76 napisał(a):

a mi nie przeszkadza , że wygrał ktoś z wiekszą ilością znaków hasło jest naprawdę świetne i gratuluje tej pani pomysłu i nawet nie myslę pisać żadnej reklamacji dla mnie albedo jest jedną z poważniejszych agencji reklamowych zawsze dotrzymują terminów , nigdy nie robią problemów , że coś im nie pasuje na paragonie i pracują tam naprawdę znakomite osoby po co im dokuczać?


To trochę tak samo, jakby wysłał smsem link do prezentacji na youtube...bo chciał napisać więcej, ale w smsie się nie zmieściło emotka Wtedy byłoby ok? emotka
0 0

skorpionica

Cytuj wiadomość#5164750 sobota, 28 kwietnia 2012, 04:24:37
a ciekawe gdybyś to Ty wygrał ten samochód , czy wtedy pisałbyś reklamację ?Bardzo mnie to ciekawi bankowo nie odezwałbyś się nawet słówkiem tylko byś się cieszył z wygranej a tak dla mnie to czysta zazdrość i tyle emotka
0 0

milioner

Cytuj wiadomość#5164757 sobota, 28 kwietnia 2012, 04:34:06
Po co im dokuczać...? To jakiś żart prawda?

Albo żyjemy w państwie prawa, gdzie obowiązują jakieś regulaminy, albo ogłaszamy konkursy - gdzie regulaminy są niepotrzebne. Ot konkurs, brak regulaminu, wszystkie chwyty dozwolone, wygrywa szwagier prezesa, bo wysłał elaborat na 10 stron A4 i dodatkowo zrobił laurkę z wodotryskami, ze zdjęciem z dziećmi sprzed Urzędu Pracy, w tle z chorym psem i nałogowo bezrobotnym kotem.

Tysiące osób wysłało SMSy krótkie chcąc zmieścić się w 160 znakach i to naprawdę dobre, duuuuużo lepsze niż to coś, bez rymu i składu na 287 znaków co wygrało Nissana.

Równie dobrze możemy powiedzieć, zlikwidujmy Kodeks Karny aby nie dokuczać Ministerstwu Sprawiedliwości. Niechaj wydają wyroki śmierci i ułaskawienia dowolnie według widzimisię, humoru, biorytmu danego dnia i horoskopu w teletygodniu.

Prawo, regulaminy i kodeksy to jest to co spaja i daje szansę na równe, uczciwe traktowanie, bo inaczej wszystko od razu szlak trafia i wpadamy w totalną anarchię.
0 0

milioner

Cytuj wiadomość#5164760 sobota, 28 kwietnia 2012, 04:40:28
Skorpionica:

Równie dobrze można by powiedzieć - zabiłeś człowieka, ale Cię ułaskawili, wygrałeś wolność. To oczywiste, że nie będzie taki wygrany prosił o zmianę wyroku. Sęk w tym, czy w Polsce jest znieczulica na bezprawie i czy bezprawie znajduje poklask wśród społeczeństwa.

Istotne jest zatem by ganić i napiętnować podobne przypadki w interesie całego społeczeństwa.
0 0

cc_investigator

Cytuj wiadomość#5164761 sobota, 28 kwietnia 2012, 04:41:29
milioner napisał(a):

Po co im dokuczać...? To jakiś żart prawda?

Albo żyjemy w państwie prawa, gdzie obowiązują jakieś regulaminy, albo ogłaszamy konkursy - gdzie regulaminy są niepotrzebne. Ot konkurs, brak regulaminu, wszystkie chwyty dozwolone, wygrywa szwagier prezesa, bo wysłał elaborat na 10 stron A4 i dodatkowo zrobił laurkę z wodotryskami, ze zdjęciem z dziećmi sprzed Urzędu Pracy, w tle z chorym psem i nałogowo bezrobotnym kotem.

Tysiące osób wysłało SMSy krótkie chcąc zmieścić się w 160 znakach i to naprawdę dobre, duuuuużo lepsze niż to coś, bez rymu i składu na 287 znaków co wygrało Nissana.

Równie dobrze możemy powiedzieć, zlikwidujmy Kodeks Karny aby nie dokuczać Ministerstwu Sprawiedliwości. Niechaj wydają wyroki śmierci i ułaskawienia dowolnie według widzimisię, humoru, biorytmu danego dnia i horoskopu w teletygodniu.

Prawo, regulaminy i kodeksy to jest to co spaja i daje szansę na równe, uczciwe traktowanie, bo inaczej wszystko od razu szlak trafia i wpadamy w totalną anarchię.


Może napisałabym to innymi słowami, ale generalnie zgadza się z przesłaniem. Regulamin to regulamin koniec kropka. Zgłoszenie to mi się mocno nie podoba, ani to po polsku, ani kreatywne, ani śmieszne. Ale to moja subiektywna opinia. Mogło by być mistrzostwem świata, ale jeżeli miałoby więcej niż 160 znaków nie powinno dostać żadnej nagrody.
I naprawdę nie jest to kwestia zazdrości. Tylko (przepraszam za górnolotność) sprawiedliwości.
0 0

cc_investigator

Cytuj wiadomość#5164762 sobota, 28 kwietnia 2012, 04:42:49
skorpionica napisał(a):

a ciekawe gdybyś to Ty wygrał ten samochód , czy wtedy pisałbyś reklamację ?Bardzo mnie to ciekawi bankowo nie odezwałbyś się nawet słówkiem tylko byś się cieszył z wygranej a tak dla mnie to czysta zazdrość i tyle emotka


Przepraszam bardzo, nie rozumiem, jak ktoś miałby pisać reklamację na siebie?
Gdzie tu sens?
I co miałaś na myśli?
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#5164768 sobota, 28 kwietnia 2012, 04:59:48
skorpionica napisał(a):

a ciekawe gdybyś to Ty wygrał ten samochód , czy wtedy pisałbyś reklamację ?Bardzo mnie to ciekawi bankowo nie odezwałbyś się nawet słówkiem tylko byś się cieszył z wygranej a tak dla mnie to czysta zazdrość i tyle emotka



po pierwsze zazdrość nigdy nie jest czysta emotka

po drugie, jeżeli konkursowi z wyśle za późno paragon lub zapomni podać wymagany Nip czy Pesel, traci nagrodę

Tylko agencjom wolno robić, co się im żywnie podoba emotka emotka


Takie podejście więcej niż żałosne
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#5164770 sobota, 28 kwietnia 2012, 05:02:09
skorpionica napisał(a):

a ciekawe gdybyś to Ty wygrał ten samochód , czy wtedy pisałbyś reklamację ?Bardzo mnie to ciekawi bankowo nie odezwałbyś się nawet słówkiem tylko byś się cieszył z wygranej a tak dla mnie to czysta zazdrość i tyle emotka



czyżby odezwał się właściciel samochodu emotka emotka emotka
0 0
< 1 2 3 45 6 7 8 9 10 11 > >> >|