Reklama na e-Konkursy.info 23.08.19 04:10:56

Smolar

|< << < 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288289 >

messi

Cytuj wiadomość#6618486 wtorek, 9 lipiec 2019, 20:16:00
Czy na stronie www.wyniki.smolar.pl wgrywają też rezerwę? Czy jak wpiszę paragon, to może być napis "Jesteś laureatem rezerwowym nagrody II stopnia". Mam strasznie dużo paragonów z Tigera i chciałbym się ich pozbyć:)
0 0

jokan

Cytuj wiadomość#6618498 wtorek, 9 lipiec 2019, 20:32:54
messi napisał(a):

Czy na stronie www.wyniki.smolar.pl wgrywają też rezerwę? Czy jak wpiszę paragon, to może być napis "Jesteś laureatem rezerwowym nagrody II stopnia". Mam strasznie dużo paragonów z Tigera i chciałbym się ich pozbyć:)

Wg mnie nie, sprawdzalam Tymbark kiedys - rezerwe - i mialam, ze niestety nie wygralam. Jak bedzie rezerwa i wygrasz to i tak dostaniesz smsa, nie ma co tracic czasu.

baxter

Cytuj wiadomość#6618509 wtorek, 9 lipiec 2019, 21:06:15
andii napisał(a):

Dawno już nie było DOVE zwrot emotka W poprzednich latach w sierpniu były emotka

andii 0

loteryjny

Cytuj wiadomość#6624684 poniedziałek, 29 lipiec 2019, 12:34:34
Czy Smolar informował z Zasmakuj w Podrozach losowanie 22.07?
0 0

pawelkoo

Cytuj wiadomość#6624706 poniedziałek, 29 lipiec 2019, 13:26:16
Smolar jest na wakacjach? Od kilku tygodni nie ma nowych konkursów/loterii emotka
0 0

pc174

Cytuj wiadomość#6627956 środa, 7 sierpień 2019, 15:18:00
Czy reklamował ktoś uszkodzoną nagrodę u Smolara? Kolega spisał od razu protokół przy kurierze, ale paczka została u niego i nie za bardzo wiem, jak ma to teraz wyglądać. Czekać na odzew DPD czy Smolara?  emotka
0 0

messi

Cytuj wiadomość#6628012 środa, 7 sierpień 2019, 17:46:23
Smolarku przydałby się jakaś nowa loteria z Tigerem emotka Mam nadzieję, ze działacie z Maspexem już nad jej wprowadzeniem emotka
0 0

trojan

Cytuj wiadomość#6628016 środa, 7 sierpień 2019, 17:50:14
messi napisał(a):

Smolarku przydałby się jakaś nowa loteria z Tigerem emotka Mam nadzieję, ze działacie z Maspexem już nad jej wprowadzeniem emotka

tak będzie od 1.09
andii 0

loteryjny

Cytuj wiadomość#6628277 czwartek, 8 sierpień 2019, 12:56:51
trojan napisał(a):

messi napisał(a):

Smolarku przydałby się jakaś nowa loteria z Tigerem emotka Mam nadzieję, ze działacie z Maspexem już nad jej wprowadzeniem emotka

tak będzie od 1.09

Coś więcej wiadomo?
0 0

trojan

Cytuj wiadomość#6628280 czwartek, 8 sierpień 2019, 13:07:43
loteryjny napisał(a):

trojan napisał(a):

messi napisał(a):

Smolarku przydałby się jakaś nowa loteria z Tigerem emotka Mam nadzieję, ze działacie z Maspexem już nad jej wprowadzeniem emotka

tak będzie od 1.09

Coś więcej wiadomo?

konkurs będzie pod linkiem https://tigergamer.pl/ , nagroda główna będzie inna niż rok temu bo w tym roku będzie odpicowany Ford do wygrania, a bony takie same i ilość także.

tereniagno

Cytuj wiadomość#6628302 czwartek, 8 sierpień 2019, 14:28:08
pc174 napisał(a):

Czy reklamował ktoś uszkodzoną nagrodę u Smolara? Kolega spisał od razu protokół przy kurierze, ale paczka została u niego i nie za bardzo wiem, jak ma to teraz wyglądać. Czekać na odzew DPD czy Smolara?  emotka

Mój kurier odesłał kubek z Primy,bo stwierdził,że był potrzaskany. Nie wiem, czy spisał protokół, bo nie było mnie w domu,ale kazał napisać maila do organizatora (Smolar). Napisałam i do dziś nie odezwali się i nowy kubek też nie  przyszedł. Minęły 2 tygodnie.
pc174 0

cordilia

Cytuj wiadomość#6628309 czwartek, 8 sierpień 2019, 14:49:06
tereniagno napisał(a):

pc174 napisał(a):

Czy reklamował ktoś uszkodzoną nagrodę u Smolara? Kolega spisał od razu protokół przy kurierze, ale paczka została u niego i nie za bardzo wiem, jak ma to teraz wyglądać. Czekać na odzew DPD czy Smolara?  emotka

Mój kurier odesłał kubek z Primy,bo stwierdził,że był potrzaskany. Nie wiem, czy spisał protokół, bo nie było mnie w domu,ale kazał napisać maila do organizatora (Smolar). Napisałam i do dziś nie odezwali się i nowy kubek też nie  przyszedł. Minęły 2 tygodnie.

Ja miałam takie zdarzenie u innego organizatora, przytaczam poniżej wiadomość, może będzie pomocna. 
W przypadku uszkodzenia prosimy o przyjęcie przesyłki i o spisanie przy kurierze protokołu szkody, a kolejno przesłanie go do nas wraz ze zdjęciami, będzie to podstawą do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej. Reklamacje dotyczące uszkodzenia w transporcie/usług firmy kurierskiej prosimy składać w ciągu 5 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia przesyłki, aby była szansa na przeprocesowanie zgodnie z regulaminem przewoźnika.”
pc174 0

pc174

Cytuj wiadomość#6628325 czwartek, 8 sierpień 2019, 15:36:05
cordilia napisał(a):

tereniagno napisał(a):

pc174 napisał(a):

Czy reklamował ktoś uszkodzoną nagrodę u Smolara? Kolega spisał od razu protokół przy kurierze, ale paczka została u niego i nie za bardzo wiem, jak ma to teraz wyglądać. Czekać na odzew DPD czy Smolara?  emotka

Mój kurier odesłał kubek z Primy,bo stwierdził,że był potrzaskany. Nie wiem, czy spisał protokół, bo nie było mnie w domu,ale kazał napisać maila do organizatora (Smolar). Napisałam i do dziś nie odezwali się i nowy kubek też nie  przyszedł. Minęły 2 tygodnie.

Ja miałam takie zdarzenie u innego organizatora, przytaczam poniżej wiadomość, może będzie pomocna. 
W przypadku uszkodzenia prosimy o przyjęcie przesyłki i o spisanie przy kurierze protokołu szkody, a kolejno przesłanie go do nas wraz ze zdjęciami, będzie to podstawą do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej. Reklamacje dotyczące uszkodzenia w transporcie/usług firmy kurierskiej prosimy składać w ciągu 5 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia przesyłki, aby była szansa na przeprocesowanie zgodnie z regulaminem przewoźnika.”

Dzięki za wiadomość emotka
Spisanie protokołu to podstawa, ale mamy odsyłać na własny koszt? W przypadku kubków, to tego prawdopodobnie NIKT nie zrobi, bo dopłaci do tego interesu  emotka
W przypadku innego kuriera paczka zawsze od razu szła z powrotem, ale nie wiem, jak to wygląda w DPD...
0 0

ciotkaklotka

Cytuj wiadomość#6628328 czwartek, 8 sierpień 2019, 15:45:26
[quote=Dwa lata temu dostałam pogniecione garnki od smolara, z wierzchu nie było widać więc żaden protokół nie spisany. Zadzwoniłem do smolara, osoba która się konkursem zajmowała stwierdziła, że wyślą nowe garnki, bo muszę być zadowolona z nagrody. I że przysla kuriera po te potluczone. Suma sumarum, przysłali nowe, a te potluczone też zostały, ale to może z racji świątecznego czasu. 
pc174]
cordilia napisał(a):

tereniagno napisał(a):

pc174 napisał(a):

Czy reklamował ktoś uszkodzoną nagrodę u Smolara? Kolega spisał od razu protokół przy kurierze, ale paczka została u niego i nie za bardzo wiem, jak ma to teraz wyglądać. Czekać na odzew DPD czy Smolara?  emotka

Mój kurier odesłał kubek z Primy,bo stwierdził,że był potrzaskany. Nie wiem, czy spisał protokół, bo nie było mnie w domu,ale kazał napisać maila do organizatora (Smolar). Napisałam i do dziś nie odezwali się i nowy kubek też nie  przyszedł. Minęły 2 tygodnie.

Ja miałam takie zdarzenie u innego organizatora, przytaczam poniżej wiadomość, może będzie pomocna. 
W przypadku uszkodzenia prosimy o przyjęcie przesyłki i o spisanie przy kurierze protokołu szkody, a kolejno przesłanie go do nas wraz ze zdjęciami, będzie to podstawą do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej. Reklamacje dotyczące uszkodzenia w transporcie/usług firmy kurierskiej prosimy składać w ciągu 5 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia przesyłki, aby była szansa na przeprocesowanie zgodnie z regulaminem przewoźnika.”

Dzięki za wiadomość emotka
Spisanie protokołu to podstawa, ale mamy odsyłać na własny koszt? W przypadku kubków, to tego prawdopodobnie NIKT nie zrobi, bo dopłaci do tego interesu  emotka
W przypadku innego kuriera paczka zawsze od razu szła z powrotem, ale nie wiem, jak to wygląda w DPD...
pc174 0

sasaaabp

Cytuj wiadomość#6631283 poniedziałek, 19 sierpień 2019, 12:57:06
czy Smolar informuje o pozytywnej weryfikacji paragonu itp? a jeśli tak to czy zawsze tak robi, czy po prostu po cichu wysyła nagrody? 
0 0

carissma

Cytuj wiadomość#6631285 poniedziałek, 19 sierpień 2019, 12:59:38
sasaaabp napisał(a):

czy Smolar informuje o pozytywnej weryfikacji paragonu itp? a jeśli tak to czy zawsze tak robi, czy po prostu po cichu wysyła nagrody? 

z mojego doświadczenia, odkąd przesyła się dane przez formularz, zawsze przychodził mail, że otrzymali dane, a po jakimś czasie kolejny mail, że paragon jest pozytywnie zweryfikowany.

sasaaabp

Cytuj wiadomość#6631290 poniedziałek, 19 sierpień 2019, 13:15:03
tu akurat było wysyłane pocztą na adres siedziby agencji 
0 0

loteryjny

Cytuj wiadomość#6632105 środa, 21 sierpień 2019, 14:02:25
Czy ktoś jeszcze nie dostał brakującej walizki/vouchera od Smolara z loterii Zasmakuj w Podróżach?
0 0

joasiajulia

Cytuj wiadomość#6632246 środa, 21 sierpień 2019, 22:24:49
ciotkaklotka napisał(a):

[quote=Dwa lata temu dostałam pogniecione garnki od smolara, z wierzchu nie było widać więc żaden protokół nie spisany. Zadzwoniłem do smolara, osoba która się konkursem zajmowała stwierdziła, że wyślą nowe garnki, bo muszę być zadowolona z nagrody. I że przysla kuriera po te potluczone. Suma sumarum, przysłali nowe, a te potluczone też zostały, ale to może z racji świątecznego czasu. 
pc174]

cordilia napisał(a):

tereniagno napisał(a):

pc174 napisał(a):

Czy reklamował ktoś uszkodzoną nagrodę u Smolara? Kolega spisał od razu protokół przy kurierze, ale paczka została u niego i nie za bardzo wiem, jak ma to teraz wyglądać. Czekać na odzew DPD czy Smolara?  emotka

Mój kurier odesłał kubek z Primy,bo stwierdził,że był potrzaskany. Nie wiem, czy spisał protokół, bo nie było mnie w domu,ale kazał napisać maila do organizatora (Smolar). Napisałam i do dziś nie odezwali się i nowy kubek też nie  przyszedł. Minęły 2 tygodnie.

Ja miałam takie zdarzenie u innego organizatora, przytaczam poniżej wiadomość, może będzie pomocna. 
W przypadku uszkodzenia prosimy o przyjęcie przesyłki i o spisanie przy kurierze protokołu szkody, a kolejno przesłanie go do nas wraz ze zdjęciami, będzie to podstawą do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej. Reklamacje dotyczące uszkodzenia w transporcie/usług firmy kurierskiej prosimy składać w ciągu 5 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia przesyłki, aby była szansa na przeprocesowanie zgodnie z regulaminem przewoźnika.”

Dzięki za wiadomość emotka
Spisanie protokołu to podstawa, ale mamy odsyłać na własny koszt? W przypadku kubków, to tego prawdopodobnie NIKT nie zrobi, bo dopłaci do tego interesu  emotka
W przypadku innego kuriera paczka zawsze od razu szła z powrotem, ale nie wiem, jak to wygląda w DPD...

Kiedys wygrałam zestawy plynów do prania.Kurier nawet nie zadzwonil,tylko przerzucił paczke przez bramę i odjechał.Paczka pekła dwa płyny się rozlały.Zobaczyłam to po kilku godzinach jak wróciłam z pracy.Zrobiłam zdjęcia jak to wygląda opisałam całą sytuację do Smolara.Odezwali się zaraz następnego dnia e-mailowo i nową paczkę miałam w ciągu tygodnia emotka  
0 0

soulfly

Cytuj wiadomość#6632253 środa, 21 sierpień 2019, 22:56:14
Też tak macie z Kuchnia Staropolska, że Smolar zaakceptował późniejsze wygrane a wcześniejsze nie? 
0 0
|< << < 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288289 >