Reklama na e-Konkursy.info

SZUKAM....

|< << < 1385 1386 1387 1388 1389 13901391 1392 1393 1394 1395 > >> >|

ewikewikk

Cytuj wiadomość#6362637 czwartek, 1 czerwiec 2017, 07:44:48
Szukam voucherów do Cinema City,  punktów Wawel, preparatu Magne-B6.
0 0

madzia1-s

Cytuj wiadomość#6362673 czwartek, 1 czerwiec 2017, 09:34:41
Czy wszyscy co wygrali bon w lajkoniku dostali wczoraj maila o wysylce? bo ja nic nie mam emotka  
I zaczynam sie zastanawiac czy wszystko ok z moim listem do nich...
0 0

angellisia

Cytuj wiadomość#6362760 czwartek, 1 czerwiec 2017, 12:11:34
Szukam aktualnego konkursu gdzie można wygrać telewizor 
0 0

mmagd

Cytuj wiadomość#6362778 czwartek, 1 czerwiec 2017, 12:41:07
angellisia napisał(a):

Szukam aktualnego konkursu gdzie można wygrać telewizor 

https://www.e-kon...17.html#.WS_vEz0VyUk
0 0

donia7

Cytuj wiadomość#6362791 czwartek, 1 czerwiec 2017, 13:02:45
Czy mejle z Leclerca poszły wszystkie w jednym czasie? I kto ma rower z Przemyśla? emotka
0 0

basia-fun

Cytuj wiadomość#6362795 czwartek, 1 czerwiec 2017, 13:07:21
Jeśli ktoś szuka darmowego alko emotka  www.beforebarmanskiej.pl 
0 0

atanerka

Cytuj wiadomość#6362813 czwartek, 1 czerwiec 2017, 13:31:11
Czy ktoś się orientuje czy bilety z Jedyneczek na Smerfy obejmują Smerfy 2D czy również 3D ?
0 0

kalinea

Cytuj wiadomość#6362819 czwartek, 1 czerwiec 2017, 13:38:00
Mam dodane 3 konkursy do bazy. Jak długo trzeba czekać na odblokowanie?
0 0

koniczynka123

Cytuj wiadomość#6362826 czwartek, 1 czerwiec 2017, 13:51:15
cb656 napisał(a):

kalinea napisał(a):

Mam dodane 3 konkursy do bazy. Jak długo trzeba czekać na odblokowanie?

Do wieczora emotka

Niekoniecznie, ja dodałam 2godz temu i widzę,że przed chwilą dodane więc jesli nie zdublowałaś konkursu o powinien być wkrótce
0 0

zarania

Cytuj wiadomość#6362830 czwartek, 1 czerwiec 2017, 14:00:49
Czy mógłby mi ktoś podesłać kupon 20 zł przy zakupie zabawek w Tesco za 100 zł? PW
0 0

mksmichal

Cytuj wiadomość#6362854 czwartek, 1 czerwiec 2017, 14:35:28
Szukam osób, które wypełnią anonimową ankietę odnośnie konkursów i loterii. Kończę pisać pracę magisterską. chętnie podzielę się wynikami moich badań  https://goo.gl/forms/KTwALMiwpieX4G0j1

monisss

Cytuj wiadomość#6362858 czwartek, 1 czerwiec 2017, 14:40:07
madzia1-s napisał(a):

Czy wszyscy co wygrali bon w lajkoniku dostali wczoraj maila o wysylce? bo ja nic nie mam emotka  
I zaczynam sie zastanawiac czy wszystko ok z moim listem do nich...

nie:(
0 0

edzia21

Cytuj wiadomość#6362860 czwartek, 1 czerwiec 2017, 14:44:26
monisss napisał(a):

madzia1-s napisał(a):

Czy wszyscy co wygrali bon w lajkoniku dostali wczoraj maila o wysylce? bo ja nic nie mam emotka  
I zaczynam sie zastanawiac czy wszystko ok z moim listem do nich...

nie:(

A podawałyście im w ogóle swój adres mailowy?  emotka
Ja nie, w formularzu nie było na to miejsca.

Informację dostał ten, kto im suszył o coś głowę mailowo.  emotka
1 0

madzia1-s

Cytuj wiadomość#6362861 czwartek, 1 czerwiec 2017, 14:46:14
edzia21 napisał(a):

monisss napisał(a):

madzia1-s napisał(a):

Czy wszyscy co wygrali bon w lajkoniku dostali wczoraj maila o wysylce? bo ja nic nie mam emotka  
I zaczynam sie zastanawiac czy wszystko ok z moim listem do nich...

nie:(

A podawałyście im w ogóle swój adres mailowy?  emotka
Ja nie, w formularzu nie było na to miejsca.

Informację dostał ten, kto im suszył o coś głowę mailowo.  emotka

To prawda, nie ma się co stresować, bo mimo braku maila, bon dzisiaj dostarczył mi listonosz emotka
0 0

Niebieska_Laguna

Cytuj wiadomość#6362866 czwartek, 1 czerwiec 2017, 14:55:15
Gdzie kupię esencję Pudliszki? W C4, Tesco i Biedrze nie ma emotka
0 0

chochliczka

Cytuj wiadomość#6362873 czwartek, 1 czerwiec 2017, 15:12:33
z czego sa te kolczyki Ani kruk od loreala?chciałabym podarowac sisotrze ale lipa jak sie okaze ze to szrot,a to ma byc prezent imienionowy.
0 0

paula9891

Cytuj wiadomość#6362877 czwartek, 1 czerwiec 2017, 15:16:03
chochliczka napisał(a):

z czego sa te kolczyki Ani kruk od loreala?chciałabym podarowac sisotrze ale lipa jak sie okaze ze to szrot,a to ma byc prezent imienionowy.

Czytałam, że są pozłacane, więc na prezent jak najbardziej się nadają emotka
Edit. Nie wiem gdzie przeczytałam, że są pozłacane i z góry założyłam, że pozłacane jest srebro, a teraz to już niczego nie jestem pewna emotka
za 200 zł, to już mogłyby być srebrne, pozłacane...
0 0

chochliczka

Cytuj wiadomość#6362878 czwartek, 1 czerwiec 2017, 15:16:42
paula9891 napisał(a):

chochliczka napisał(a):

z czego sa te kolczyki Ani kruk od loreala?chciałabym podarowac sisotrze ale lipa jak sie okaze ze to szrot,a to ma byc prezent imienionowy.

Czytałam, że są pozłacane, więc na prezent jak najbardziej się nadają emotka

dzięki, bo Ona uczulona i nie moze nosic takich zwyklych, czyli chyba bedą dobre emotka
0 0

madzia1-s

Cytuj wiadomość#6362932 czwartek, 1 czerwiec 2017, 18:05:13
Czy w konkursie Heineken przy każdym kodzie jest inny zestaw słów klucz losowany?
0 0

leelee

Cytuj wiadomość#6362944 czwartek, 1 czerwiec 2017, 18:35:54
Czy dobrze rozumiem w Bricomarche dwa wyrazy, czyli dwa słowa? 
Np. ,,Dobry sklep''
czy dwa wyrazy: ,,Dobry sklep, godny polecenia'' ?  emotka

Co do numeru paragonu gdyby ktoś nie wiedział, organizator playprint każe wpisywać ten po prawo od daty!
0 0
|< << < 1385 1386 1387 1388 1389 13901391 1392 1393 1394 1395 > >> >|