SZUKAM....

|< << < 1496 1497 1498 1499 1500 15011502 1503 1504 1505 1506 > >> >|

madzia1-s

Cytuj wiadomość#6406158 czwartek, 21 września 2017, 17:02:19
Co wychodzi najtaniej na Syoss w Kauflandzie?
0 0

ewikewikk

Cytuj wiadomość#6406199 czwartek, 21 września 2017, 18:27:08
Szukam jedzonka dla kota PURINA ONE - zapraszam na PW
Szukam vouchera do Cinema City, na wymianę mam voucher do kina Helios
Szukam punktów Wawel
0 0

zuzola

Cytuj wiadomość#6406206 czwartek, 21 września 2017, 19:02:45
jak informują z kinder bueno?
0 0

alamak

Cytuj wiadomość#6406208 czwartek, 21 września 2017, 19:13:07
Szukam czy i jaki konkurs foto robiło kiedykolwiek 4Frame?
0 0

maverick

Cytuj wiadomość#6406230 czwartek, 21 września 2017, 20:00:09
informacji kto mi podbiera ciągle moje bony z Auchana z aktualnego konkursu emotka

norweska20

Cytuj wiadomość#6406284 czwartek, 21 września 2017, 22:15:29
Szukam koszyka rowerowego w przystepnej cenie ..moze komus zalega lub chcialby wymienic sie na moje  na silikonowe foremki z MR lub filizanki z LAVAZZY
0 0

Kiciunia21

Cytuj wiadomość#6406331 piątek, 22 września 2017, 02:59:20
Gdzie kupię majonez kętrzynski? emotka
0 0

pioge7

Cytuj wiadomość#6406336 piątek, 22 września 2017, 07:19:03
bruce napisał(a):

zuzola napisał(a):

jak informują z kinder bueno?

Rozmaicie właśnie! emotka  - SMS - na bilety, telefonicznie - na karty, a na Oskary emotka  - to dopiero powiadomi nas laureat.

pewnie przyjadą osobiście pogratulować emotka
bruce 0

zuzola

Cytuj wiadomość#6406347 piątek, 22 września 2017, 08:13:57
pioge7 napisał(a):

bruce napisał(a):

zuzola napisał(a):

jak informują z kinder bueno?

Rozmaicie właśnie! emotka  - SMS - na bilety, telefonicznie - na karty, a na Oskary emotka  - to dopiero powiadomi nas laureat.

pewnie przyjadą osobiście pogratulować emotka

Dzięki,to u mnie na razie nic emotka
0 0

gryszelm

Cytuj wiadomość#6406350 piątek, 22 września 2017, 08:24:45
Kiciunia21 napisał(a):

Gdzie kupię majonez kętrzynski? emotka

W Auchanie w dziale z produktami regionalnymi
0 0

Kiciunia21

Cytuj wiadomość#6406353 piątek, 22 września 2017, 08:28:15
gryszelm napisał(a):

Kiciunia21 napisał(a):

Gdzie kupię majonez kętrzynski? emotka

W Auchanie w dziale z produktami regionalnymi

Najbliższy mam w Poznaniu, czyli ok 100 km emotka
0 0

agniecha1985

Cytuj wiadomość#6406357 piątek, 22 września 2017, 08:37:03
Kiciunia21 napisał(a):

gryszelm napisał(a):

Kiciunia21 napisał(a):

Gdzie kupię majonez kętrzynski? emotka

W Auchanie w dziale z produktami regionalnymi

Najbliższy mam w Poznaniu, czyli ok 100 km emotka

A ten konkurs z Kętrzyńskim jeszcze trwa?
0 0

agniehaha89

Cytuj wiadomość#6406370 piątek, 22 września 2017, 09:18:40
agniecha1985 napisał(a):

Kiciunia21 napisał(a):

gryszelm napisał(a):

Kiciunia21 napisał(a):

Gdzie kupię majonez kętrzynski? emotka

W Auchanie w dziale z produktami regionalnymi

Najbliższy mam w Poznaniu, czyli ok 100 km emotka

A ten konkurs z Kętrzyńskim jeszcze trwa?

konkurs jest już zakończony

agniehaha89

Cytuj wiadomość#6406371 piątek, 22 września 2017, 09:21:19
czy w Gralu można kupić sałatkę z makreli lub paprykarz?
0 0

maverick

Cytuj wiadomość#6406378 piątek, 22 września 2017, 09:42:18
superloser napisał(a):

maverick napisał(a):

informacji kto mi podbiera ciągle moje bony z Auchana z aktualnego konkursu emotka

924 do wygrania, dasz radę emotka  .Szukam sposobu na złamanie Sniadaniowej,  ale jak ? Nie dość, ze Smakowita zakupiona to jeszcze sms poszedł na Smakowitą emotka

dziękuję za wsparcie, już wiem kto mi podbiera w jednym sklepie w pewnym mieście, został mi 2 emotka
Z Śniadaniowej też nie wiem, ale do Kożuchowa mam daleko więc szanowne "żuri" pewnie nie bierze mnie pod uwagę emotka
I też raz chciałem w sms napisać o Smakowitej...

czy Chrunchips informowalo ostatnio kogoś? z jakiego dnia???
0 0

toka

Cytuj wiadomość#6406397 piątek, 22 września 2017, 10:15:01
szukam dobrego i taniego emotka  śpiwora.Moze ktoś zna jakiś sprawdzony model i moze polecić (do sporadycznego uzytku więc nie chce nic z górnej półki)
0 0

defed

Cytuj wiadomość#6406400 piątek, 22 września 2017, 10:21:42
toka napisał(a):

szukam dobrego i taniego emotka  śpiwora.Moze ktoś zna jakiś sprawdzony model i moze polecić (do sporadycznego uzytku więc nie chce nic z górnej półki)

Polecam kupić śpiwór prostokątny-nie mumia, oznaczony temp. optymalną 10 st.C
W Decathlonie jest przecena - koniec serii:
https://www.decat...z-10-id_8384916.html
0 0

sylzab2294

Cytuj wiadomość#6406437 piątek, 22 września 2017, 12:05:47
szukam, czy Dzienne w Makro - Henkel  ( Smolar) z 16-go już były informowane?
0 0

bawik70

Cytuj wiadomość#6406459 piątek, 22 września 2017, 13:13:46
nie wiem gdzie to napisać....oddam kod z FANTASIA na zakupy w ASSWEAR
EXLTPJCD
0 0

cudaczek121

Cytuj wiadomość#6406480 piątek, 22 września 2017, 13:40:06
Dziś jechałam tramwajem we Wrocławiu i motorniczy miał nastawioną jakąś stację radiową.Coś mi się obiło o uszy,że prowadzący audycję mówił coś o tym,że jak się wyśle pod 7269 smsa na co chce się kasę dostać i ile jej potrzeba na to marzenie, to oni potem niby mają dzwonić do wybranej osoby.Może ktoś z Was wie, o jaką stację chodzi i jaki trzeba wpisać prefiks emotka
0 0

|< << < 1496 1497 1498 1499 1500 15011502 1503 1504 1505 1506 > >> >|