Reklama na e-Konkursy.info

SZUKAM....

mariolakal

Cytuj wiadomość#6518195 piątek, 10 sierpień 2018, 18:38:15
Dotyczy konka cheetos: czy Avanti dzwoni/pisze @ w przypadku nieprawidłowej weryfikacji oświadczenia ? Odsyłałam koleżance-mugolce ze swojego kompa e-maila zwrotnego na słuchawki i nie dodało załącznika... Wysłałam jeszcze raz z załącznikiem i doszły dwa podziękowania z automatu... Jeśli do Niej zadzwonią w celu wyjaśnienia to się zamota...  emotka
0 0

freyja88

Cytuj wiadomość#6518196 piątek, 10 sierpień 2018, 18:42:10
Osoby, które wygrały bilety do Energylandii w pierwszym etapie konkursu Henryka Kanii chciałam zapytać jaka jest ich data ważności.

Z góry dzięki za odpowiedź.
0 0

donia7

Cytuj wiadomość#6518206 piątek, 10 sierpień 2018, 19:41:03
freyja88 napisał(a):

Osoby, które wygrały bilety do Energylandii w pierwszym etapie konkursu Henryka Kanii chciałam zapytać jaka jest ich data ważności.

Z góry dzięki za odpowiedź.

28.10.2018 emotka

karkocka

Cytuj wiadomość#6518208 piątek, 10 sierpień 2018, 19:45:16
ruda88 napisał(a):

czy przy wygranej koszyka zakupów Develey naprawde trzeba odsylac paragon i formularz poczta? nie wystarcza skany mailem?

trzeba wysłać wszystko pocztą
ruda88 0

baxter

Cytuj wiadomość#6518244 piątek, 10 sierpień 2018, 22:23:05
Czy ktos ostatnio wysyłał zgłoszenie  na  https://www.pudliszkitestsmaku.pl/
próbuje wysłac to ciagle mi wyskakuje "podaj poprawny nr telefonu"  a podaje prawidłowo :
0 0

maverick

Cytuj wiadomość#6518245 piątek, 10 sierpień 2018, 22:23:40
andii napisał(a):

A bony Dino   aktywne są?  Płacił ktoś już nimi emotka emotka

jutro się przymierzam więc lepiej, żeby były emotka
andii 0

alan84

Cytuj wiadomość#6518326 sobota, 11 sierpień 2018, 13:56:48
szukam 1 biletu do kina helios;) w miare pilnie;)
0 0

warjat

Cytuj wiadomość#6518327 sobota, 11 sierpień 2018, 14:31:24
Szukam osob zarejestrowanych na stronie konsumentpm.pl czy tez na m2018.pl - mozemy pomoc sobir nawzajem w wygraniu nagrod, lajkujac wzajemnie swoje prace. 
Zaineteresowani zapraszam na priv
warjat 1

pioge7

Cytuj wiadomość#6518328 sobota, 11 sierpień 2018, 14:32:04
baxter napisał(a):

Czy ktos ostatnio wysyłał zgłoszenie  na  https://www.pudliszkitestsmaku.pl/
próbuje wysłac to ciagle mi wyskakuje "podaj poprawny nr telefonu"  a podaje prawidłowo :

Mam to samo... pisałem do nich o to ale nie odpisują ,.. 
0 0

baxter

Cytuj wiadomość#6518343 sobota, 11 sierpień 2018, 15:32:01
pioge7 napisał(a):

baxter napisał(a):

Czy ktos ostatnio wysyłał zgłoszenie  na  https://www.pudliszkitestsmaku.pl/
próbuje wysłac to ciagle mi wyskakuje "podaj poprawny nr telefonu"  a podaje prawidłowo :

Mam to samo... pisałem do nich o to ale nie odpisują ,.. 

Ze 3 tygodnie temu wysyłałam zgłoszenie i było ok. a teraz problem emotka  Jak sie coś dowiesz daj znac  emotka
mia, pioge7 0

pioge7

Cytuj wiadomość#6518422 niedziela, 12 sierpień 2018, 10:27:49
szukam kogoś kto pomoże w lechu o te koszulki. Siostrzenice tylko proszą o ich wygranie bo im tak się podobają emotka a ja mam tak odległe miejsca że szok emotka pytania jak dla mnie trudne i nie mam jak ugrać emotka
0 0

trampek,

Cytuj wiadomość#6518424 niedziela, 12 sierpień 2018, 10:43:05
Jak nazywa się strona gdzie dodaje się paragony a pozniej wymienia na nagrody?
0 0

calliope

Cytuj wiadomość#6518425 niedziela, 12 sierpień 2018, 10:50:06
pioge7 napisał(a):

baxter napisał(a):

Czy ktos ostatnio wysyłał zgłoszenie  na  https://www.pudliszkitestsmaku.pl/
próbuje wysłac to ciagle mi wyskakuje "podaj poprawny nr telefonu"  a podaje prawidłowo :

Mam to samo... pisałem do nich o to ale nie odpisują ,.. 

Pewnie odpiszą ale po kilku dniach, przynajmniej ja tyle czekałam na odpowiedź od nich emotka
pioge7 0

pioge7

Cytuj wiadomość#6518489 niedziela, 12 sierpień 2018, 17:55:59
szukam info jak to jest... zarejestrowałem się na stronie konsumentpm.pl i dostałem bilety do CC, siostra też się zarejestrowała i nie ma biletów... zrobiła wszytsko tak samo jak ja... zgody marketingowe i telefon... potem skan dowodu... emotka
0 0

onmyown

Cytuj wiadomość#6518544 niedziela, 12 sierpień 2018, 23:01:40
Szukam kogoś kto wygrał pralkę w konkursie Ariel w Carrefour (Karlsbad) Proszę o wiadomość na PW
0 0

coconut

Cytuj wiadomość#6518655 poniedziałek, 13 sierpień 2018, 12:01:52
Szukam kogoś, kto ma/wykorzystał 3 różne kody od Marlboro PW
0 0

pioge7

Cytuj wiadomość#6518766 poniedziałek, 13 sierpień 2018, 16:40:18
Ma ktoś może spisane pytania z Lecha? Chciałbym zagrac ale odpowiedzi to dla mnie czarny świat i bym sobie przeszukał na necie.. podobno się powtarzają emotka  

paula9891

Cytuj wiadomość#6518839 poniedziałek, 13 sierpień 2018, 20:46:40
bruce napisał(a):

Szukam wskazówek, w jaki sposób odpowiada się na allegro na zadane pytanie.  emotka

Wydaje mi sie, ze pojawia sie mail osoby, ktora pyta emotka  (ale dlugo nie mialam pytan, wiec nie mam pewnosci).
bruce 0

@[email protected]

Cytuj wiadomość#6518843 poniedziałek, 13 sierpień 2018, 21:07:11
bruce napisał(a):

Szukam wskazówek, w jaki sposób odpowiada się na allegro na zadane pytanie.  emotka


Po prostu daj "odpowiedz" na maila
bruce 0

pioge7

Cytuj wiadomość#6518850 poniedziałek, 13 sierpień 2018, 21:59:30
bruce napisał(a):

@[email protected] napisał(a):

bruce napisał(a):

Szukam wskazówek, w jaki sposób odpowiada się na allegro na zadane pytanie.  emotka


Po prostu daj "odpowiedz" na maila

Bardzo dziękuję.  emotka Czyli wystarczy wysłać odpowiedź do automatu allegro, a nie - do tej konkretnej osoby (jak to dawniej było)?  emotka

Przez rodo zmienili to i zamiast emaila pytającego pojawia sie dziwna kombinacja cyfr i liter... 
bruce 0