Reklama na e-Konkursy.info

SZUKAM....

nswe69

Cytuj wiadomość#6570863 środa, 13 luty 2019, 09:49:57
superloser napisał(a):

Szukam na czym polega GWARANCJA, DOKłADNIE na konsole PS4 z protokołem przekazania nagrody?  

Co taki papierek daje? To nie paragon a pan z Centrum Sony poinformował, że oni tego nie uznają.  emotka

z telewizorem jak dzwoniłem do agencji, to poinformowali mnie, żeby najpierw kontaktować się z nimi, tj.agencją i oni zgłaszają ewentualnie...
obym nie musiał się przekonać, czy rzeczywiście tak jest.
0 0

martucha-jk

Cytuj wiadomość#6570866 środa, 13 luty 2019, 10:00:36
nswe69 napisał(a):

superloser napisał(a):

Szukam na czym polega GWARANCJA, DOKłADNIE na konsole PS4 z protokołem przekazania nagrody?  

Co taki papierek daje? To nie paragon a pan z Centrum Sony poinformował, że oni tego nie uznają.  emotka

z telewizorem jak dzwoniłem do agencji, to poinformowali mnie, żeby najpierw kontaktować się z nimi, tj.agencją i oni zgłaszają ewentualnie...
obym nie musiał się przekonać, czy rzeczywiście tak jest.

Ja w przypadku deskorolki elektrycznej najpierw kontaktowałam się z agencją, a potem z producentem i nie było problemu w uznaniu gwarancji na podstawie protokołu.
nswe69 0

anialistopad

Cytuj wiadomość#6570872 środa, 13 luty 2019, 10:24:30
Kamerki od avanti tez nie bylo problemu z gwarancja. Odsylalo sie do producenta,a oni wymieniali na nowe. Tylko wczesniej wysylalam im na @ skan  protokolu nagrody
0 0

gyrydymptum

Cytuj wiadomość#6570873 środa, 13 luty 2019, 10:29:12
Ja dzwoniłam w grudniu do sony odnośnie projektora z loterii świątecznej i powiedzieli, że protokół im wystarczy, że potrzebują jakiegokolwiek dokumentu z datą żeby było jasne od kiedy liczyć gwarancje.
0 0

nikusia88

Cytuj wiadomość#6570874 środa, 13 luty 2019, 10:34:12
superloser napisał(a):

Szukam na czym polega GWARANCJA, DOKłADNIE na konsole PS4 z protokołem przekazania nagrody?  

Co taki papierek daje? To nie paragon a pan z Centrum Sony poinformował, że oni tego nie uznają.  emotka

Kolejność jest taka, że zawsze w pierwszym ruchu zgłaszasz to do organizatora i oni Cię instruuują co dalej.
Ja miałam takie sytuacje:

- organizator kazał odesłać do niego "telefon" (nagroda) i oni w moim imieniu reklamowali produkt i potem mi odsyłali - taka rola pośrednika
- organizator wysłał mi skan faktury i na tej podstawie mogłam zareklamować produkt w sklepie
- organizator wskazał gdzie mam się udać do serwisu

Dlatego zawsze dziwi mnie fakt, że ludzie sprzedając nagrodę przekazują protokół nagrody, i tym samym pozbawiają i kupującego (kupujący nie może w naszym imieniu zadzwonić do organizatora) i siebie ( ze względu na brak dokumentu) podstawy gwarancji.

nikusia88

Cytuj wiadomość#6570884 środa, 13 luty 2019, 10:51:18
superloser napisał(a):

martucha-jk napisał(a):

nswe69 napisał(a):

superloser napisał(a):

Szukam na czym polega GWARANCJA, DOKłADNIE na konsole PS4 z protokołem przekazania nagrody?  

Co taki papierek daje? To nie paragon a pan z Centrum Sony poinformował, że oni tego nie uznają.  emotka

z telewizorem jak dzwoniłem do agencji, to poinformowali mnie, żeby najpierw kontaktować się z nimi, tj.agencją i oni zgłaszają ewentualnie...
obym nie musiał się przekonać, czy rzeczywiście tak jest.

Ja w przypadku deskorolki elektrycznej najpierw kontaktowałam się z agencją, a potem z producentem i nie było problemu w uznaniu gwarancji na podstawie protokołu.

Chodzi o odkupienie nagrody. Wtedy nowy właściciel nagrody nie jest w papierach agencji. I cos sie stanie to on odeśle PS4 do nich, a agencja później zwróci temu co wygrał, zgodnie z papierami??? Czy odeśle jemu?

Podajesz adres na jaki mają odesłać. Z tym, że jeżeli zadzwoni i powie, że odkupił nagrodę to mogą nie uwzględnić takiej reklamacji.
Część producentów ma w regulaminach zapis, że gwarancja jest uwzględniana tylko pierwszemu nabywcy - (tak jest np. w przypadku produktów firmy Bose )

assal

Cytuj wiadomość#6570891 środa, 13 luty 2019, 11:19:23
Reklamowałam już chyba z trzy razy wygrany produkt. Zawsze było trochę zamieszania z tym, bo serwis nie uznał samego protokołu od agencji.
Pisałam w każdym przypadku do agencji. Raz dostałam od nich skan faktury zbiorczej z wymazanymi kwotami  emotka , drugim razem przyjechał kurier i wziął uszkodzony sprzęt do agencji, a ci się zajęli resztą.
Trzeciego przypadku za dobrze nie pamiętam, bo ktoś się wtedy zajmował tym za mnie, bo mnie w domu dłużej nie było.
Jedynie reklamację bez problemu uznają te firmy, które po numerze seryjnym mają wszystko wpisane w system. A tak to bywa różnie z tym. Na kogo gdzie się trafi  emotka
0 0

renatak0

Cytuj wiadomość#6570895 środa, 13 luty 2019, 11:23:07
Czy czeka ktoś jeszcze na Ballantines'a?
0 0

nikusia88

Cytuj wiadomość#6570908 środa, 13 luty 2019, 11:41:51
superloser napisał(a):

assal napisał(a):

Reklamowałam już chyba z trzy razy wygrany produkt. Zawsze było trochę zamieszania z tym, bo serwis nie uznał samego protokołu od agencji.
Pisałam w każdym przypadku do agencji. Raz dostałam od nich skan faktury zbiorczej z wymazanymi kwotami  emotka , drugim razem przyjechał kurier i wziął uszkodzony sprzęt do agencji, a ci się zajęli resztą.
Trzeciego przypadku za dobrze nie pamiętam, bo ktoś się wtedy zajmował tym za mnie, bo mnie w domu dłużej nie było.
Jedynie reklamację bez problemu uznają te firmy, które po numerze seryjnym mają wszystko wpisane w system. A tak to bywa różnie z tym. Na kogo gdzie się trafi  emotka

Ale to były Twoje nagrody a nie odkupione. 
Dlatego odkupienie konsoli na odległość jest nie zbyt dobrym pomysłem, chyba ???

Superloser chyba powinieneś się nad tym zastanowić w zaciszu swojego pokoju, bo jak mamy Ci doradzić w takiej sytuacji?
Jak ktoś sprzedaje "nagrodę" to najczęściej po niższej cenie właśnie dlatego, że nie jest to produkt ze sklepu. Więc albo płacisz mniej i bierzesz na siebie ryzyko związane z ewentualnym brakiem gwarancji, albo idź kupić w sklepie.

Z doświadczenia wiem, że sprzęt jak ma się zepsuć, to zepsuje się dzień po upływie gwarancji emotka  więc ja lubię odkupować nagrody bo mam dobry sprzęt w niższej cenie.
Jak chcesz kupić nagrodę za 1000 zł to licz się jeszcze z podatkiem jaki powinieneś zapłacić, więc może ta konsola wyjdzie Cię jednak taniej w sklepie?
0 0

asia575

Cytuj wiadomość#6570910 środa, 13 luty 2019, 11:44:12
Szukam dobrej duszyczki która podpowie mi w takim temacie.
Wygrałam piłkę z Nesquika i do dzisiaj nie otrzymałam nagrody.Pisałam @ w tej sprawie i co się okazało,że zgłosiłam paragon minutę wcześniej niż jest godzina na paragonie! 
Myślałam jak to mogło się stać i jedno co mi przychodzi do głowy to to,że mogła się nie przestawić godzina na kasie po zmianie czasu (zgłoszenie 30 października)
Czy jest taka opcja wogóle możliwa?
0 0

Reni

Cytuj wiadomość#6570911 środa, 13 luty 2019, 11:44:48
superloser napisał(a):

assal napisał(a):

Reklamowałam już chyba z trzy razy wygrany produkt. Zawsze było trochę zamieszania z tym, bo serwis nie uznał samego protokołu od agencji.
Pisałam w każdym przypadku do agencji. Raz dostałam od nich skan faktury zbiorczej z wymazanymi kwotami  emotka , drugim razem przyjechał kurier i wziął uszkodzony sprzęt do agencji, a ci się zajęli resztą.
Trzeciego przypadku za dobrze nie pamiętam, bo ktoś się wtedy zajmował tym za mnie, bo mnie w domu dłużej nie było.
Jedynie reklamację bez problemu uznają te firmy, które po numerze seryjnym mają wszystko wpisane w system. A tak to bywa różnie z tym. Na kogo gdzie się trafi  emotka

Ale to byľy Twoje nagrody a nie odkupione. 
Dlatego odkupienie konsoli na odległość jest nie zbyt dobrym pomysłem, chyba ???

Ja kiedyś sprzedałam ekspres do kawy z protokołem (na protokole było wyraźnie napisane, że ten dokument jest podstawą ewentualnej reklamacji), niestety ekspres nie został przyjęty przez serwis i kupujący skontaktował się ze mną. Zadzwoniłam w tej sprawie do agencji i oni poprosili mnie o dokładny adres serwisu. Agencja kontaktowała się w tej sprawie z serwisem a później ze mną, że już wszystko jest wyjaśnione i ekspres można zawieźć w to samo miejsce w ramach reklamacji.
No ale niestety co agencja to inne podejście  emotka
0 0

nikusia88

Cytuj wiadomość#6570918 środa, 13 luty 2019, 11:58:38
asia575 napisał(a):

Szukam dobrej duszyczki która podpowie mi w takim temacie.
Wygrałam piłkę z Nesquika i do dzisiaj nie otrzymałam nagrody.Pisałam @ w tej sprawie i co się okazało,że zgłosiłam paragon minutę wcześniej niż jest godzina na paragonie! 
Myślałam jak to mogło się stać i jedno co mi przychodzi do głowy to to,że mogła się nie przestawić godzina na kasie po zmianie czasu (zgłoszenie 30 października)
Czy jest taka opcja wogóle możliwa?

Jest możliwe, godzina w kasie fiskalnej nie zmienia się sama, tylko trzeba ją zmienić ręcznie i to nie jest proste, więc jeśli ktoś zapomniał to jest takie prawdopodobieństwo.
0 0

ivanotta

Cytuj wiadomość#6570936 środa, 13 luty 2019, 12:33:40
Szukam pomocy w sprawie virgin mobile. Czy jest jakas awaria z polaczeniami przychodzacymi? Od rana nikt nie moze sie do mnie dzwonic bo abonent jest poza zasiegiem a ja do wszystkich normalnie dzwonie. Blokuja mi polaczenia przychodzace.. czy ktos w virginie tez tak ma teraz emotka ?
0 0

assal

Cytuj wiadomość#6570942 środa, 13 luty 2019, 13:12:57
Ivanotta: Coraz częściej tak u nich jest. Też mam telefon w virgin i ciągle ktoś narzeka, że się dodzwonić nie da. Albo nagle dostaję informację, że w ciągu ostatnich dwóch godzin pięć osób próbowało zadzwonić. Niby wszystko według sieci ok, a jednak problemy z nimi są coraz większe od paru miesięcy  emotka  Z smsami też bywa już różnie. Dwie agencje na szczęście zadzwoniły z pytaniem, czemu danych nie odesłałam, a u mnie zero informacji, że coś wygrałam  emotka  
0 0

asia575

Cytuj wiadomość#6570958 środa, 13 luty 2019, 14:05:47
koniczynka123 napisał(a):

asia575 napisał(a):

Szukam dobrej duszyczki która podpowie mi w takim temacie.
Wygrałam piłkę z Nesquika i do dzisiaj nie otrzymałam nagrody.Pisałam @ w tej sprawie i co się okazało,że zgłosiłam paragon minutę wcześniej niż jest godzina na paragonie! 
Myślałam jak to mogło się stać i jedno co mi przychodzi do głowy to to,że mogła się nie przestawić godzina na kasie po zmianie czasu (zgłoszenie 30 października)
Czy jest taka opcja wogóle możliwa?

Jeśli masz skan paragonu to zerknij na niego.  U mnie obok daty u góry czasem jest wlasnie minuta wcześniej niz ta godzina u dołu . Mam problem, którą godzine podać ale daję tą z dolu bo wtedy przecież place za zakupy

Niestety jest tylko jedna godzina na paragonie. Napisałam do nich i wyjaśniłam sytuację ale wątpię żeby to uznali.Niby to tylko piłka ale szkoda emotka

onmyown

Cytuj wiadomość#6571041 środa, 13 luty 2019, 18:33:09
Szukam kogoś kto wygrał czytnik Kindle u Smolara w Auchan Decomoreno, proszę o PW
0 0

olunka

Cytuj wiadomość#6571044 środa, 13 luty 2019, 18:53:21
asia575 napisał(a):

koniczynka123 napisał(a):

asia575 napisał(a):

Szukam dobrej duszyczki która podpowie mi w takim temacie.
Wygrałam piłkę z Nesquika i do dzisiaj nie otrzymałam nagrody.Pisałam @ w tej sprawie i co się okazało,że zgłosiłam paragon minutę wcześniej niż jest godzina na paragonie! 
Myślałam jak to mogło się stać i jedno co mi przychodzi do głowy to to,że mogła się nie przestawić godzina na kasie po zmianie czasu (zgłoszenie 30 października)
Czy jest taka opcja wogóle możliwa?

Jeśli masz skan paragonu to zerknij na niego.  U mnie obok daty u góry czasem jest wlasnie minuta wcześniej niz ta godzina u dołu . Mam problem, którą godzine podać ale daję tą z dolu bo wtedy przecież place za zakupy

Niestety jest tylko jedna godzina na paragonie. Napisałam do nich i wyjaśniłam sytuację ale wątpię żeby to uznali.Niby to tylko piłka ale szkoda emotka

a z drugiej strony skąd bys miala przed zakupem takie dane jak nr paragonu?
0 0

prosiaczek

Cytuj wiadomość#6571045 środa, 13 luty 2019, 18:59:06
olunka napisał(a):

asia575 napisał(a):

koniczynka123 napisał(a):

asia575 napisał(a):

Szukam dobrej duszyczki która podpowie mi w takim temacie.
Wygrałam piłkę z Nesquika i do dzisiaj nie otrzymałam nagrody.Pisałam @ w tej sprawie i co się okazało,że zgłosiłam paragon minutę wcześniej niż jest godzina na paragonie! 
Myślałam jak to mogło się stać i jedno co mi przychodzi do głowy to to,że mogła się nie przestawić godzina na kasie po zmianie czasu (zgłoszenie 30 października)
Czy jest taka opcja wogóle możliwa?

Jeśli masz skan paragonu to zerknij na niego.  U mnie obok daty u góry czasem jest wlasnie minuta wcześniej niz ta godzina u dołu . Mam problem, którą godzine podać ale daję tą z dolu bo wtedy przecież place za zakupy

Niestety jest tylko jedna godzina na paragonie. Napisałam do nich i wyjaśniłam sytuację ale wątpię żeby to uznali.Niby to tylko piłka ale szkoda emotka

a z drugiej strony skąd bys miala przed zakupem takie dane jak nr paragonu?

widocznie bywają ludzie, którzy wpisują numer, okazuje się żyw wygrywają a potem drukują odpowiedni paragon emotka
0 0

asia575

Cytuj wiadomość#6571046 środa, 13 luty 2019, 19:06:37
prosiaczek napisał(a):

olunka napisał(a):

asia575 napisał(a):

koniczynka123 napisał(a):

asia575 napisał(a):

Szukam dobrej duszyczki która podpowie mi w takim temacie.
Wygrałam piłkę z Nesquika i do dzisiaj nie otrzymałam nagrody.Pisałam @ w tej sprawie i co się okazało,że zgłosiłam paragon minutę wcześniej niż jest godzina na paragonie! 
Myślałam jak to mogło się stać i jedno co mi przychodzi do głowy to to,że mogła się nie przestawić godzina na kasie po zmianie czasu (zgłoszenie 30 października)
Czy jest taka opcja wogóle możliwa?

Jeśli masz skan paragonu to zerknij na niego.  U mnie obok daty u góry czasem jest wlasnie minuta wcześniej niz ta godzina u dołu . Mam problem, którą godzine podać ale daję tą z dolu bo wtedy przecież place za zakupy

Niestety jest tylko jedna godzina na paragonie. Napisałam do nich i wyjaśniłam sytuację ale wątpię żeby to uznali.Niby to tylko piłka ale szkoda emotka

a z drugiej strony skąd bys miala przed zakupem takie dane jak nr paragonu?

widocznie bywają ludzie, którzy wpisują numer, okazuje się żyw wygrywają a potem drukują odpowiedni paragon emotka

Najlepsze jest to,że różnica jest tylko minuty. A po drugie na paragonie miałam inne zakupy a nie tylko konkursowe kakao i w zgłoszeniu podawało się numer paragonu.
0 0

visserarthur

Cytuj wiadomość#6571048 środa, 13 luty 2019, 19:13:04
prosiaczek napisał(a):

olunka napisał(a):

asia575 napisał(a):

koniczynka123 napisał(a):

asia575 napisał(a):

Szukam dobrej duszyczki która podpowie mi w takim temacie.
Wygrałam piłkę z Nesquika i do dzisiaj nie otrzymałam nagrody.Pisałam @ w tej sprawie i co się okazało,że zgłosiłam paragon minutę wcześniej niż jest godzina na paragonie! 
Myślałam jak to mogło się stać i jedno co mi przychodzi do głowy to to,że mogła się nie przestawić godzina na kasie po zmianie czasu (zgłoszenie 30 października)
Czy jest taka opcja wogóle możliwa?

Jeśli masz skan paragonu to zerknij na niego.  U mnie obok daty u góry czasem jest wlasnie minuta wcześniej niz ta godzina u dołu . Mam problem, którą godzine podać ale daję tą z dolu bo wtedy przecież place za zakupy

Niestety jest tylko jedna godzina na paragonie. Napisałam do nich i wyjaśniłam sytuację ale wątpię żeby to uznali.Niby to tylko piłka ale szkoda emotka

a z drugiej strony skąd bys miala przed zakupem takie dane jak nr paragonu?

widocznie bywają ludzie, którzy wpisują numer, okazuje się żyw wygrywają a potem drukują odpowiedni paragon emotka

Kilka lat temu też miałem taką sytuację, ale agencja, po moim sygnale, "sama" zadzwoniła do sklepu i sprawdziła, że na tej kasie czas był przesunięty. 
0 0