Wkurza mnie... (Strona 4308) :: Rozmowy :: Forum e-Konkursy.info - o krok od wygranej...


Wkurza mnie...

|< << < 4303 4304 4305 4306 4307 43084309 4310 4311 4312 4313 > >> >|

joan

Cytuj wiadomość#6467381 poniedziałek, 26 lutego 2018, 12:34:59
zezowaty_kot napisał(a):

Pff, do nas listonosz przyniósł rano ponad 30 kopert od timobajl emotka


Zimno na dworze, możesz napalić w kominku emotka

BTW: nie wiedziałam, że BMW to takie cieniasy na rynku motoryzacyjnym, że klientów szukają poprzez smsowy spam. Muszę ich poprosić o wyjaśnienia w tej sprawie emotka
0 0

pioge7

Cytuj wiadomość#6467382 poniedziałek, 26 lutego 2018, 12:37:00
koniczynka123 napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

pioge7 napisał(a):

koniczynka123 napisał(a):

pioge7 napisał(a):

wkurza mnie gościu z allegro. Kupiłem telefon u niego, szybko się rozładowywał dałem na reklamację, po reklamacji to samo... później wymienił telefon na nowy i dalej to samo... Jak wystawiłem mu negatywa to straszy sądem....
MAKABRA!

Są takie modele telefonów, w których nowa bateria nie trzyma nawet dnia. Warto przed zakupem poczytać w necie. Sama się nacięłam na 2 modele telefonów, niby tańsze ale baterie o emotka rozbić
Wg mnie negatyw był niesłuszny skoro wymieniał Ci na inny telefon

Wymienił, i to samo było... mama wzięła telefon do roboty i sie rozładował chociaż miał ponad 40% a nie używała go prawie wcale bo raz na 10 minutowej przerwie. I po pracy tel już wyłączony był. Pisałem do gościa to mi pisał że nie wierzy mi... No i mam tel co nie działa emotka  tzn działa ale nie wiadomo ile ... 

a jaki to model telefonu? może masz włączoną jakąś aplikację "żrącą" baterię? a może nie sformatowałeś baterii jak należy? Przy pierwszych 3 ładowaniach bodajże trzeba wykonać jakiś myk żeby bateria trzymała energię. Dziwne że gościu Ci wymienił cały telefon a nie baterię. Mogłeś zażądać od gościa kasy na nową baterię i po prostu sobie ją kupić (przynajmniej ja bym tak zrobiła).

ja do swoich tel musiałam kupić zupełnie inną baterie, ciut grubsza ale trzyma 5 dni. Co prawda telefon juz dobrze się nie domyka ale mam przynajmniej spokój z ładowaniami. tak jak pisałam najlepiej przed zakupem poczytać informacje na wielu forach bo mniej nerwów jest po zakupie A nie miał gościu opcji zwrotu towaru?

Wlasnie czytałem i dość opinie fajne były. 
Mial, ale telefon używany po reklamacji i nie da się zwrócić. 
Pale już se dałem spokój z nim. Nic już mu nie pisze. Pójdę gdzieś do nas na miasto może znajdę kogoś kto mi z nim zrobi emotka  
już się odwkurzyłem emotka  nowy tydzien, nowy ja emotka  

jokan

Cytuj wiadomość#6467607 poniedziałek, 26 lutego 2018, 20:27:43
Loteria Wygraj z Trio, nic nie wygralam do tej pory, a juz druga weryfikacja i prosba o paragon....nie skomentuje nawet tego emotka
0 0

asantesana

Cytuj wiadomość#6467618 poniedziałek, 26 lutego 2018, 20:40:19
cb656 napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

tyle kasy się płaci za przesyłkę priorytetową po to żeby szła jak ekonomiczna? Jaki to sens??

ŻADNEGO SENSU emotka
Trąbię o tym od dawna, to zawsze znajdują się obrońcy "ale mój priorytet doszedł na czas" i nie dociera do nich, że są wyjątkami emotka
Człowiek z reguły na coś nowego nabiera sie tylko raz, bo potem to już wyciaga wnioski. Ja dałem poczcie szansę na priorytet dwa razy i dwa rzy mnie poczta zawiodła. Od tej pory jestem zdeklarowanym wrogiem bezsensownego przepłacania emotka i polecam naśladownictwo każdemu!

Dodam tylko, ze paczki ekonomiczne idą szybciej od priorytetowych - przetestowane, każda ekonomiczna dochodziła na drugi dzień, priorytetowe nigdy  emotka
cb656 0

renatak0

Cytuj wiadomość#6467657 wtorek, 27 lutego 2018, 07:13:01
Wkurza mnie ,że mam zablokowany dostęp do większości wątków  od kilku dni, moje dodane konkursy tez się  nie pojawiaja a a moja ciekawość co do zapowiedzi konkursów mnie zżera.Wiem, wiem mogłabym regularnie dodawać konkursy..
0 0

stamp2

Cytuj wiadomość#6467686 wtorek, 27 lutego 2018, 09:34:04
otwieram lodówke a tam...nie,nie kiełbasa-Denis Urubko tam był emotka emotka nowy Lewandowski,czy jak? emotka emotka

malutka456

Cytuj wiadomość#6468092 środa, 28 lutego 2018, 11:00:53
Wkurzają mnie moje porażki konkursowe i stos niepotrzebnych paragonów  emotka  Do tego mój komputer sie psuje....ale najbardziej denerwują mnie ceny w sklepach - trochę owoców, jogurt, nabiał i stówki nie ma, a gdzie reszta?  Dobrze, że masło przynajmniej mozna w promocji taniej kupić  emotka

cherry_coke

Cytuj wiadomość#6468137 środa, 28 lutego 2018, 11:53:36
Wkurza mnie, że przepisy podatkowe są niezrozumiałe dla mnie i pewnie dla większości ludzi. Tak naprawdę nigdy nie jestem do końca pewna z czego powinnam się rozliczać, z czego nie... co gdzie podać, czego nie uwzględniać. Jeden urzędnik interpretuje przepisy tak, a drugi już inaczej. Do tego medialne "straszonko", że jak o czymś zapomnisz to Cię wezwiemy za 5 lat, żeby kara była nie byle jaka. A przecież to nie ja kraj okradam, tylko kraj okrada mnie. emotka

joan

Cytuj wiadomość#6468159 środa, 28 lutego 2018, 12:51:24
malutka456 napisał(a):

Wkurzają mnie moje porażki konkursowe i stos niepotrzebnych paragonów  emotka  Do tego mój komputer sie psuje....ale najbardziej denerwują mnie ceny w sklepach - trochę owoców, jogurt, nabiał i stówki nie ma, a gdzie reszta?  Dobrze, że masło przynajmniej mozna w promocji taniej kupić  emotka


W moim życiu idealnie "bliźniacza" sytuacja emotka

Już mi urósł cały segregator konkursowo-porażkowy emotka

Co do kompa -> na razie coś pogrzebałam w BIOSie, a komputera nie wyłączam w ogóle. I działa. Szkoda, że nie da się - jak w dawnych czasach - przywrócić Windowsa z płytki. Bo mój nawet napędu do CD nie ma. Próbowałam zrobić reinstalację wg instrukcji, ale wyskoczyło info, że (ze względu na rozległość uszkodzeń) nie ma szans i mam się zgłosić do serwisu emotka

A na zakupy już dawno temu przestałam brać wózek, teraz nawet przeważnie koszyczka nie biorę, jeno wszystko w rękach trzymam emotka
0 0

joan

Cytuj wiadomość#6468183 środa, 28 lutego 2018, 13:31:21
cb656 napisał(a):

Są napędy zewnętrzne na USB. Może ktoś ze znajomych ma i pożyczy?


To i tak mi nie pomoże, bo nie mam Windowsa na płytce. Teoretycznie powinien być w laptopie, gotów zadziałać na moje zawołanie, ale tak się wszystko posypało, że się nie da.
0 0

zezowaty_kot

Cytuj wiadomość#6468276 środa, 28 lutego 2018, 16:51:16
Już nawet nie wkurza w wkur...... mnie agencja od orzeszkonkursu emotka Napisali mi maila kilka dni temu, że dziękują za wysyłkę paragonów i dokumentów ale proszą o dosłanie JEDNEGO formularza, którego podobno nie dołączyłam. Teraz mi piszą, że proszą o wysłanie wszystkich dokumentów i paragonu, który zgłosiłam, bo formularz, który wysłałam jest niekompletny. Noż kur.... Jasne, że jest niekompletny, bo przecież paragony i reszta dokumentów jest już u nich, co potwierdzili mi w poprzednim mailu. emotka Ile jeszcze dobra czeka mnie z ich strony!? emotka
0 0

zezowaty_kot

Cytuj wiadomość#6468328 środa, 28 lutego 2018, 18:59:51
cb656 napisał(a):

zezowaty_kot napisał(a):

...Napisali mi maila kilka dni temu, że dziękują za wysyłkę paragonów i dokumentów ale proszą o dosłanie JEDNEGO formularza, którego podobno nie dołączyłam.

A dołączyłaś? Jest to jakoś do zweryfikowania?

Oczywiście, że jest. Ba! Okazało się to łatwiejsze niż się agencja spodziewała! Po mojej odpowiedzi, może nazbyt aroganckiej, cudownym zbiegiem okoliczności WSZYSTKIE dokumenty i paragony znalazły się... Uwaga... U nich. emotka

ilonaxx5

Cytuj wiadomość#6468330 środa, 28 lutego 2018, 19:04:23
otrzymałam eske od streamline ponieważ nie odesłałam danych nagroda mi przepada tylko że wcześniej nie doszło info o wygranej ponoć dostał 3 eski jeszcze o przypomnieniu emotka   chodziło o konkurs colgate w biedronce ;(
0 0

la_kiya

Cytuj wiadomość#6468356 środa, 28 lutego 2018, 20:57:10
wysylam sobie smsa na konkurs SURF z biedronki do Smolara a tu zwrotka 'Przepraszamy ale becnie ten numer nie jest przez nas obslugiwany' ostatni dzien oczywiscie, jakas kpina po prostu  emotka
0 0

zaczytana-pola

Cytuj wiadomość#6468359 środa, 28 lutego 2018, 21:01:29
la_kiya napisał(a):

wysylam sobie smsa na konkurs SURF z biedronki do Smolara a tu zwrotka 'Przepraszamy ale becnie ten numer nie jest przez nas obslugiwany' ostatni dzien oczywiscie, jakas kpina po prostu  emotka

Na pewno dobry numer wpisałaś? U mnie normalnie SMS poszedł.
0 0

la_kiya

Cytuj wiadomość#6468360 środa, 28 lutego 2018, 21:05:19
zaczytana-pola napisał(a):

la_kiya napisał(a):

wysylam sobie smsa na konkurs SURF z biedronki do Smolara a tu zwrotka 'Przepraszamy ale becnie ten numer nie jest przez nas obslugiwany' ostatni dzien oczywiscie, jakas kpina po prostu  emotka

Na pewno dobry numer wpisałaś? U mnie normalnie SMS poszedł.

numer dobry, z innego telefonu to samo:/
0 0

la_kiya

Cytuj wiadomość#6468363 środa, 28 lutego 2018, 21:14:25
andii napisał(a):

la_kiya napisał(a):

wysylam sobie smsa na konkurs SURF z biedronki do Smolara a tu zwrotka 'Przepraszamy ale becnie ten numer nie jest przez nas obslugiwany' ostatni dzien oczywiscie, jakas kpina po prostu  emotka

musisz wpisać
 SURF.TAK.123456.blablabla na nr 7055

Dziekuje, za chec pomocy, ale czytac instrukcje ze zrozumiem potrafie emotka
to nie wina zle wpisanego sma, a sieci VIRGIN nie obsluguje niketorych numerow premium, ale jak dopytuje konsultantow o linka z informacjami to cisze oczywiscie
andii 0

ilonaxx5

Cytuj wiadomość#6468381 środa, 28 lutego 2018, 22:15:27
la_kiya napisał(a):

andii napisał(a):

la_kiya napisał(a):

wysylam sobie smsa na konkurs SURF z biedronki do Smolara a tu zwrotka 'Przepraszamy ale becnie ten numer nie jest przez nas obslugiwany' ostatni dzien oczywiscie, jakas kpina po prostu  emotka

musisz wpisać
 SURF.TAK.123456.blablabla na nr 7055

Dziekuje, za chec pomocy, ale czytac instrukcje ze zrozumiem potrafie emotka
to nie wina zle wpisanego sma, a sieci VIRGIN nie obsluguje niketorych numerow premium, ale jak dopytuje konsultantow o linka z informacjami to cisze oczywiscie

virgin miałam dokładnie to samo wyrzuciłam starter ciągle było to samo emotka
0 0

ilonaxx5

Cytuj wiadomość#6468471 czwartek, 1 marca 2018, 10:05:13
cb656 napisał(a):

ilonaxx5 napisał(a):

la_kiya napisał(a):

sieci VIRGIN nie obsluguje niketorych numerow premium

virgin miałam dokładnie to samo wyrzuciłam starter ciągle było to samo emotka

Aha. Po wyrzuceniu z telefonu startera SIM nadal telefon nie pozwalał wysłać SMSa. Ciekawe, ciekawe... emotka

emotka
0 0

jokan

Cytuj wiadomość#6468487 czwartek, 1 marca 2018, 10:27:35
ilonaxx5 napisał(a):

cb656 napisał(a):

ilonaxx5 napisał(a):

la_kiya napisał(a):

sieci VIRGIN nie obsluguje niketorych numerow premium

virgin miałam dokładnie to samo wyrzuciłam starter ciągle było to samo emotka

Aha. Po wyrzuceniu z telefonu startera SIM nadal telefon nie pozwalał wysłać SMSa. Ciekawe, ciekawe... emotka

emotka

nietety ja to przerabialam....tam jest tak, ze jak masz stary numer to na wszystkie numery premium hula, a jak masz nowy starter, to juz na niektore nie mozna wyslac - wlasnie pojawia sie ten komunikat - namietnie i seryjnie rozmawialam z virginem na ten temat i tak tam juz jest to to jakies inne platformy, gdzie te numery nie sa obslugiwane.....i nie mozna nic zrobic
0 0
|< << < 4303 4304 4305 4306 4307 43084309 4310 4311 4312 4313 > >> >|