Wkurza mnie... (Strona 4314) :: Rozmowy :: Forum e-Konkursy.info - o krok od wygranej...


Wkurza mnie...

|< << < 4309 4310 4311 4312 4313 43144315 4316 4317 4318 4319 > >> >|

cudaczek121

Cytuj wiadomość#6471121 czwartek, 8 marca 2018, 15:22:35
mietowa napisał(a):

cudaczek121 napisał(a):

joasiunia napisał(a):

cudaczek121 napisał(a):

Wkurzyłam się, bo dziś dostałam info z Orzeszkonkursu, że zamiast dwóch egzemplarzy Umowy o przeniesieniu praw autorskich  przesłałam im tylko jeden- jakby sobie tego nie mogli skserować emotka Próbują być bardziej papiescy od papieża, a ich sam tenże formularz zawiera błędy,gdyż twierdzą,że umowa zawarta pomiędzy nimi a Uczestnikami jest z 2017 roku emotka

Ooo, cudaczku121, dziękuję, bo miałam zamiar dziś odsyłać im dokumenty i też zrobiłabym to w jednym egzemplarzu. Przysięgam, gdzieś mi słowa "w dwóch" umknęły, gdy czytałam maila, a dopiero po Twoim wpisie widzę, że są... emotka

Przynajmniej na coś to moje dzisiejsze wkurzenie się komuś przyda.Po prostu bardziej się skupiłam na tym ich błędzie w dacie na początku pisma niż na tym,że ma ono być w dwóch egzemplarzach emotka Ale tak czy siak nagroda mi przysługuje, bo paragon dobry mam i tylko muszę im wysłać to nieszczęsne oświadczenie emotka

Zdążyłam pomyśleć: "O szlag, miały być dwa?" a tu już e-mail na poczcie emotka

Czyli mam rozumieć,że jest nas coraz więcej "zakręconych pomyłkowiczek" emotka Hurra, w grupie raźniej, to już od razu wkurzam się jakby mniej emotka Przy okazji dla Was Dziewczyny oraz dla wszystkich pozostałych Forumowiczek wszystkiego, co najlepsze emotka emotka emotka emotka Niech Wam się wiedzie we wszystkich sferach życia emotka

mietowa

Cytuj wiadomość#6471122 czwartek, 8 marca 2018, 15:25:16
cudaczek121 napisał(a):

mietowa napisał(a):

cudaczek121 napisał(a):

joasiunia napisał(a):

cudaczek121 napisał(a):

Wkurzyłam się, bo dziś dostałam info z Orzeszkonkursu, że zamiast dwóch egzemplarzy Umowy o przeniesieniu praw autorskich  przesłałam im tylko jeden- jakby sobie tego nie mogli skserować emotka Próbują być bardziej papiescy od papieża, a ich sam tenże formularz zawiera błędy,gdyż twierdzą,że umowa zawarta pomiędzy nimi a Uczestnikami jest z 2017 roku emotka

Ooo, cudaczku121, dziękuję, bo miałam zamiar dziś odsyłać im dokumenty i też zrobiłabym to w jednym egzemplarzu. Przysięgam, gdzieś mi słowa "w dwóch" umknęły, gdy czytałam maila, a dopiero po Twoim wpisie widzę, że są... emotka

Przynajmniej na coś to moje dzisiejsze wkurzenie się komuś przyda.Po prostu bardziej się skupiłam na tym ich błędzie w dacie na początku pisma niż na tym,że ma ono być w dwóch egzemplarzach emotka Ale tak czy siak nagroda mi przysługuje, bo paragon dobry mam i tylko muszę im wysłać to nieszczęsne oświadczenie emotka

Zdążyłam pomyśleć: "O szlag, miały być dwa?" a tu już e-mail na poczcie emotka

Czyli mam rozumieć,że jest nas coraz więcej "zakręconych pomyłkowiczek" emotka Hurra, w grupie raźniej, to już od razu wkurzam się jakby mniej emotka Przy okazji dla Was Dziewczyny oraz dla wszystkich pozostałych Forumowiczek wszystkiego, co najlepsze emotka emotka emotka emotka Niech Wam się wiedzie we wszystkich sferach życia emotka

Jak widać  emotka . Dziękuję w swoim imieniu i życzę Ci tego samego emotka

mamimamu

Cytuj wiadomość#6471157 czwartek, 8 marca 2018, 17:16:04
Wkurza mnie mój dzisiejszy niefart zakupowy!
Wybrałam się na konkursowy shopping w towarzystwie 2-letniej córki (łudziłam się, że Młoda da radę, ale oczywiście w połowie moich zakupowych ekscesów postanowiła przypomnieć mi, że to ona tu rządzi); w sklepie wylądowałam (gdzieżby inaczej!) tuż po godz. 15-tej. Oto efekt: rozerwany paragon z milki (bo pani kasjerka zdenerwowała się innymi klientami i tym, że zażyczyłam sobie 3 różne paragony podczas gdy za mną kolejka; Kamis opisany jako przyprawy orientalne (bez dodatku, że to kamis); Kamis z innego sklepu tez jako nie-Kamis tylko panierka 90g; Nesca na paragonie sygnalizującym koniec taśmy dwiema soczystymi, czerwonymi krechami. I najlepsze: activia z Biedry (zadowolona, że wreszcie puszczę zgłoszenie): w domu 4 szt, na paragonie 1 szt. emotka  (ale to jakoś przeżyję). A wszystko to w cieniu Córy, która postanowiła mi pokazać, gdzie moje "konkursowe" miejsce!

Zlinczujcie mnie, proszę Was, bo inaczej tego nie przeżyję emotka
andii 0

mamimamu

Cytuj wiadomość#6471174 czwartek, 8 marca 2018, 17:36:50
cb656 napisał(a):

mamimamu napisał(a):

...Nesca na paragonie sygnalizującym koniec taśmy dwiema soczystymi, czerwonymi krechami.
Zlinczujcie mnie, proszę Was, bo inaczej tego nie przeżyję emotka

Bardzo proszę, ja zacznę, mogę? emotka
W czym przeszkadzają te czerwone krechy? Przecież widać, co nadrukowane. One są POD drukiem, czyż nie?
Oj, czepiasz się biednego paragonu, nieładnie emotka

Te czerwone krechy przelały czarę goryczy emotka  ale muszę przyznać Ci rację: temu akurat niewinnie się oberwało emotka
cb656 0

masza

Cytuj wiadomość#6471178 czwartek, 8 marca 2018, 17:39:57
zdrapka z Hochland, zdrapała się z liczbami... emotka
0 0

ziolko

Cytuj wiadomość#6471181 czwartek, 8 marca 2018, 17:46:37
Wkurza mnie, że jeden organizator (obecnie, a jest ich wielu) w razie niedokładnego opisu produktu na paragonie życzy sobie na  odwrocie pieczątkę sklepu z podpisem, że to jest produkt X, a nie Y. Ja mu piszę, że nie zawsze w sklepach chcą cokolwiek stemplować (może się boją??), więc super by było, gdyby można było do paragonu dołączyć wieczko, kod kreskowy albo opakowanie. Ale NIE!!! MUSI być pieczątka! a dziś jedna babka w hipermarkecie nie chciała nic stemplować "bo ona nie ma obowiązku i nic nie musi".
Odeszłam od POKu wkurzona na nią i na organizatora.
Przecież logiczne, że jak coś kupuję to mam opakowanie również  emotka
0 0

monnikk

Cytuj wiadomość#6471187 czwartek, 8 marca 2018, 17:52:29
ziolko napisał(a):

Wkurza mnie, że jeden organizator (obecnie, a jest ich wielu) w razie niedokładnego opisu produktu na paragonie życzy sobie na  odwrocie pieczątkę sklepu z podpisem, że to jest produkt X, a nie Y. Ja mu piszę, że nie zawsze w sklepach chcą cokolwiek stemplować (może się boją??), więc super by było, gdyby można było do paragonu dołączyć wieczko, kod kreskowy albo opakowanie. Ale NIE!!! MUSI być pieczątka! a dziś jedna babka w hipermarkecie nie chciała nic stemplować "bo ona nie ma obowiązku i nic nie musi".
Odeszłam od POKu wkurzona na nią i na organizatora.
Przecież logiczne, że jak coś kupuję to mam opakowanie również  emotka

Też mnie to wkurza. I jeszcze te komentarze w POK-u. "ale se pani wymyśliła", " jeszcze czego", "nie, bo nie", " nie oferujemy takiej usługi" oraz "chyba jest pani śmieszna ja nic nie będę stemplować".
ziolko 0

ziolko

Cytuj wiadomość#6471191 czwartek, 8 marca 2018, 17:58:31
monnikk napisał(a):

ziolko napisał(a):

  dziś jedna babka w hipermarkecie nie chciała nic stemplować "bo ona nie ma obowiązku i nic nie musi".
Odeszłam od POKu wkurzona na nią i na organizatora.
Przecież logiczne, że jak coś kupuję to mam opakowanie również  emotka

Też mnie to wkurza. I jeszcze te komentarze w POK-u. "ale se pani wymyśliła", " jeszcze czego", "nie, bo nie", " nie oferujemy takiej usługi" oraz "chyba jest pani śmieszna ja nic nie będę stemplować".

Napisałam na pw na fb do tego sklepu, zapytali jaką pieczątkę miałaby przystawić pracownica i poprosili o zdjęcie paragonu. Ciekawe, czy to coś da. 
0 0

joan

Cytuj wiadomość#6471214 czwartek, 8 marca 2018, 19:15:04
ziolko napisał(a):

Wkurza mnie, że jeden organizator (obecnie, a jest ich wielu) w razie niedokładnego opisu produktu na paragonie życzy sobie na  odwrocie pieczątkę sklepu z podpisem, że to jest produkt X, a nie Y. Ja mu piszę, że nie zawsze w sklepach chcą cokolwiek stemplować (może się boją??), więc super by było, gdyby można było do paragonu dołączyć wieczko, kod kreskowy albo opakowanie. Ale NIE!!! MUSI być pieczątka! a dziś jedna babka w hipermarkecie nie chciała nic stemplować "bo ona nie ma obowiązku i nic nie musi".
Odeszłam od POKu wkurzona na nią i na organizatora.
Przecież logiczne, że jak coś kupuję to mam opakowanie również  emotka


Jest na to sposób - wystarczy poprosić o rozmowę z jej przełożonym. A następnie (ewentualnie) z przełożonym przełożonego. I tak dalej, aż się pracownicy skończą. Albo sprawa się rozwiąże na Twoją korzyść (w końcu któryś z przełożonych stwierdzi pod nosem "Noż k* mać, do czego Wy mnie wołacie jełopy, podstemplujcie i d* nie zawracajcie!") albo składasz pisemną skargę zarówno w sklepie (przeważnie sklepy mają do tego oddzielną książkę, a pracownicy boją się jakichkolwiek wpisów na swój temat), jak i bezpośrednio do firmy / na FB. Oczywiście spisujesz wszystkie dane osobowe osób, które zebrały się w Twojej sprawie.

PS: Uwaga! Nie zadziała w sieciach franczyzowych typu Żabka, Fresh i małych sklepikach prywatnych właścicieli.

joan

Cytuj wiadomość#6471218 czwartek, 8 marca 2018, 19:36:05
bruce napisał(a):

Ale czy potem można tam jeszcze w ogóle zrobić jakiekolwiek zakupy bez obawy o własne życie? emotka emotka


Myślę, że tak. Najlepiej dostać metkę lokalnej dziwaczki i wariatki, wtedy przymykają na człowieka oko emotka

kreatia

Cytuj wiadomość#6471222 czwartek, 8 marca 2018, 19:58:11
joan napisał(a):

bruce napisał(a):

Ale czy potem można tam jeszcze w ogóle zrobić jakiekolwiek zakupy bez obawy o własne życie? emotka emotka


Myślę, że tak. Najlepiej dostać metkę lokalnej dziwaczki i wariatki, wtedy przymykają na człowieka oko emotka

a jakby tak... iść z kartonem na głowie emotka  "incognito stajl", wtedy bez żenady człowiek może dalej robić zakupy
joan, bruce 0

79magda

Cytuj wiadomość#6471237 czwartek, 8 marca 2018, 20:19:25
U mnie miała miejsce sytuacja zupełnie odwrotna - kierowniczka działu z chemia stanowczo odmówiła podstemplowaniu czegokolwiek, a gdy zrezygnowana i wk... chciałam wyjść ze sklepu, dogoniła mnie „zwykła” pracownica, bez problemu przybiła pieczątkę i stwierdziła, ze to przecież żaden problem  ;) wiec czynnik ludzki tez ma znaczenie, jak wszędzie!

LejziDejzi

Cytuj wiadomość#6471270 czwartek, 8 marca 2018, 21:59:53
Zatrudnianie do sklepu na kasę osób którym wcześniej nie zrobi się PODSTAWOWEGO SZKOLENIA Z ZAKRESU "siedzenia za kasą" i nie wytłumaczy pojęcia BON/KARTA PODARUNKOWA...i nie wytłumaczy na czym to poleca i ja tym zapłacić... emotka  
Tak w skrócie... Zrobiłam zakupy chciałam zapłacić karta wygraną z konka baba poinformowała mnie,że bon wykorzystany już jest... ( gdzie dopiero był świeżo dostarczony).Po reklamacji okazało się że KTOŚ zrobił sobie zakupy za mnie w tym samym sklepie po tym jak już wyszłam... Sprawdzili transakcje w systemie... 
Oj oberwie sie komuś juz ja się o to postaram emotka emotka emotka
0 0

androm

Cytuj wiadomość#6471273 czwartek, 8 marca 2018, 22:09:34
monnikk napisał(a):

ziolko napisał(a):

Wkurza mnie, że jeden organizator (obecnie, a jest ich wielu) w razie niedokładnego opisu produktu na paragonie życzy sobie na  odwrocie pieczątkę sklepu z podpisem, że to jest produkt X, a nie Y. Ja mu piszę, że nie zawsze w sklepach chcą cokolwiek stemplować (może się boją??), więc super by było, gdyby można było do paragonu dołączyć wieczko, kod kreskowy albo opakowanie. Ale NIE!!! MUSI być pieczątka! a dziś jedna babka w hipermarkecie nie chciała nic stemplować "bo ona nie ma obowiązku i nic nie musi".
Odeszłam od POKu wkurzona na nią i na organizatora.
Przecież logiczne, że jak coś kupuję to mam opakowanie również  emotka

Też mnie to wkurza. I jeszcze te komentarze w POK-u. "ale se pani wymyśliła", " jeszcze czego", "nie, bo nie", " nie oferujemy takiej usługi" oraz "chyba jest pani śmieszna ja nic nie będę stemplować".

mi raz powiedziała kierowniczka dużego sklepu z sieci jubilat, ze oni moga uzywac pieczatki tylko jak towar przyjedzi, jakby ta pieczatka to nie wiem co bylo, ile sie natlumaczylam, ze przeciez podbiciem paragonu nic nie zrobie, pieniedzy im nie ukrade i pieczatek sie na co dzien używa...
0 0

zezowaty_kot

Cytuj wiadomość#6471275 czwartek, 8 marca 2018, 22:17:42
Przecież to każdy wie, że na skan pieczątki sklepu można wziąć pożyczkę w prowidentcie.  emotka

tereniagno

Cytuj wiadomość#6471281 czwartek, 8 marca 2018, 22:31:43
androm napisał(a):

monnikk napisał(a):

ziolko napisał(a):

Wkurza mnie, że jeden organizator (obecnie, a jest ich wielu) w razie niedokładnego opisu produktu na paragonie życzy sobie na  odwrocie pieczątkę sklepu z podpisem, że to jest produkt X, a nie Y. Ja mu piszę, że nie zawsze w sklepach chcą cokolwiek stemplować (może się boją??), więc super by było, gdyby można było do paragonu dołączyć wieczko, kod kreskowy albo opakowanie. Ale NIE!!! MUSI być pieczątka! a dziś jedna babka w hipermarkecie nie chciała nic stemplować "bo ona nie ma obowiązku i nic nie musi".
Odeszłam od POKu wkurzona na nią i na organizatora.
Przecież logiczne, że jak coś kupuję to mam opakowanie również  emotka

Też mnie to wkurza. I jeszcze te komentarze w POK-u. "ale se pani wymyśliła", " jeszcze czego", "nie, bo nie", " nie oferujemy takiej usługi" oraz "chyba jest pani śmieszna ja nic nie będę stemplować".

mi raz powiedziała kierowniczka dużego sklepu z sieci jubilat, ze oni moga uzywac pieczatki tylko jak towar przyjedzi, jakby ta pieczatka to nie wiem co bylo, ile sie natlumaczylam, ze przeciez podbiciem paragonu nic nie zrobie, pieniedzy im nie ukrade i pieczatek sie na co dzien używa...

Uważam, że to Organizator powinien przed rozpoczęciem konkursu zainteresować się towarem, żeby nie było problemu z paragonami. Oni olewają sprawę i potem wymyślają pieczątki emotka To nie jest miłe wysłuchiwać komentarza później i do tego odejść z kwitkiem. Co to obchodzi konkursowicza, jak dany sklep wbija sobie kody do systemu emotka

Halszka

Cytuj wiadomość#6471285 czwartek, 8 marca 2018, 22:33:30
joan napisał(a):

ziolko napisał(a):

Wkurza mnie, że jeden organizator (obecnie, a jest ich wielu) w razie niedokładnego opisu produktu na paragonie życzy sobie na  odwrocie pieczątkę sklepu z podpisem, że to jest produkt X, a nie Y. Ja mu piszę, że nie zawsze w sklepach chcą cokolwiek stemplować (może się boją??), więc super by było, gdyby można było do paragonu dołączyć wieczko, kod kreskowy albo opakowanie. Ale NIE!!! MUSI być pieczątka! a dziś jedna babka w hipermarkecie nie chciała nic stemplować "bo ona nie ma obowiązku i nic nie musi".
Odeszłam od POKu wkurzona na nią i na organizatora.
Przecież logiczne, że jak coś kupuję to mam opakowanie również  emotka


Jest na to sposób - wystarczy poprosić o rozmowę z jej przełożonym. A następnie (ewentualnie) z przełożonym przełożonego. I tak dalej, aż się pracownicy skończą. Albo sprawa się rozwiąże na Twoją korzyść (w końcu któryś z przełożonych stwierdzi pod nosem "Noż k* mać, do czego Wy mnie wołacie jełopy, podstemplujcie i d* nie zawracajcie!") albo składasz pisemną skargę zarówno w sklepie (przeważnie sklepy mają do tego oddzielną książkę, a pracownicy boją się jakichkolwiek wpisów na swój temat), jak i bezpośrednio do firmy / na FB. Oczywiście spisujesz wszystkie dane osobowe osób, które zebrały się w Twojej sprawie.

PS: Uwaga! Nie zadziała w sieciach franczyzowych typu Żabka, Fresh i małych sklepikach prywatnych właścicieli.

Może warto by było wtedy też takie pisemko do wglądu / podobnej treści puścić do agencji reklamowej obsługującej konkurs?
Jak mają problem z opisem, niech dzwonią do sklepu z paragonu. W końcu oryginał to oryginał, prawda? (chyba?) LOL

joan

Cytuj wiadomość#6471287 czwartek, 8 marca 2018, 22:36:31
Halszka napisał(a):

Może warto by było wtedy też takie pisemko do wglądu / podobnej treści puścić do agencji reklamowej obsługującej konkurs?
Jak mają problem z opisem, niech dzwonią do sklepu z paragonu. W końcu oryginał to oryginał, prawda? (chyba?) LOL


Ja kiedyś stwierdziłam, że w razie problemu zadzwonię do agencji i podam telefon pracownikowi sklepu - niech wzajemnie się na siebie wydzierają emotka Ale jeszcze się nie znalazłam w takiej sytuacji, jakoś się udaje - szczególnie, że ze wszystkim latam na czytnik emotka

asantesana

Cytuj wiadomość#6471290 czwartek, 8 marca 2018, 22:40:14
joan napisał(a):

Halszka napisał(a):

Może warto by było wtedy też takie pisemko do wglądu / podobnej treści puścić do agencji reklamowej obsługującej konkurs?
Jak mają problem z opisem, niech dzwonią do sklepu z paragonu. W końcu oryginał to oryginał, prawda? (chyba?) LOL


Ja kiedyś stwierdziłam, że w razie problemu zadzwonię do agencji i podam telefon pracownikowi sklepu - niech wzajemnie się na siebie wydzierają emotka Ale jeszcze się nie znalazłam w takiej sytuacji, jakoś się udaje - szczególnie, że ze wszystkim latam na czytnik emotka

Ja też latam do czytnika, a ostatnio w Kauflandzie na czytniku "Podravka makaron", a na paragonie "Makaron świderki", trzecia taka sytuacja w Kauflandzie... Na szczęście bez problemu dają mi paragon szczegółowy, który podpinam do paragonu z kasy i jest ok. 
joan 0

ziolko

Cytuj wiadomość#6471293 czwartek, 8 marca 2018, 22:51:09
joan napisał(a):

Halszka napisał(a):

Może warto by było wtedy też takie pisemko do wglądu / podobnej treści puścić do agencji reklamowej obsługującej konkurs?
Jak mają problem z opisem, niech dzwonią do sklepu z paragonu. W końcu oryginał to oryginał, prawda? (chyba?) LOL


Ja kiedyś stwierdziłam, że w razie problemu zadzwonię do agencji i podam telefon pracownikowi sklepu - niech wzajemnie się na siebie wydzierają emotka Ale jeszcze się nie znalazłam w takiej sytuacji, jakoś się udaje - szczególnie, że ze wszystkim latam na czytnik emotka

Joan, ale nie zawsze na paragonie jest to samo, co na czytniku. Np. w carrefourze kupowałam bakomę i na czytniku (mam w aplikacji) było ok, a na paragonie "jogurt naturalny".
Poszłam do BOKu, pokazałam jogurt, wyjaśniłam sprawę, babka gdzieś zadzwoniła, ale bez problemu opisała mi paragon i dała pieczątkę. Tylko w tesco wydziwiają za każdym razem  emotka
|< << < 4309 4310 4311 4312 4313 43144315 4316 4317 4318 4319 > >> >|