Reklama na e-Konkursy.info

Wkurza mnie...

|< << < 4382 4383 4384 4385 4386 43874388 4389 4390 4391 4392 > >> >|

superloser

Cytuj wiadomość#6510516 środa, 18 lipca 2018, 00:27:48
Red bull emotka  bo nie ma licznika zgłoszeń. 
0 0

mczarna

Cytuj wiadomość#6510518 środa, 18 lipca 2018, 00:44:07
Wkurzają mnie opóźnienia w wynikach i to bez jakiś regulacji...Tak,wiem,milion razy to już było.Ostatnio-pewna pani,znana blogerka, zamiast dać wyniki balowała na urlopie i nawet niektóre jej broniły,że ma urlop, a przecież datę ustawiła na wyniki 25.06,mamy już koniec 17.07.Wyniki ma w nosie,nawet się nie tłumaczy.Woli zarabiać polecając mega drogi hotel pewnego biura podróży i takie tam...Inna akcja-znana firma alkoholowa-ludzie  pytają gdzie wyniki,bo już organizatorzy cisną z nowym konkursem, a poprzedniego zapomnieli rozwiązać.Miał być dziś (jutro) rozwiązany pewien dziecięcy konkurs,patrząc na to,że jest po północy to i nawet tego rozwiązania brak.No ja uwagi nie zwrócę,bo już wiadomo,że wtedy nazwisko spalone.

ewikewikk

Cytuj wiadomość#6510527 środa, 18 lipca 2018, 06:07:11
Mnie wkurzają nie tylko te opóźnienia ale też enigmatyczne "zwycięzców powiadomiono" albo wyniki po tygodniach czekania zakitrane są w jakimś innym, absurdalnym  miejscu niż tam, gdzie był podany konkurs ( nie mówię o zakładkach: konkurs i wyniki!!!) Szału dostaję, jak organizator nie potwierdza pozytywnej weryfikacji odnośnie drogiej nagrody, gdzie człowiek tygodniami nie wie, czy ją dostanie.... A już czekanie miesiąc i dłużej od weryfikacji na wysyłkę nagród, to emotka emotka emotka

cherry_coke

Cytuj wiadomość#6510539 środa, 18 lipca 2018, 08:36:17
Promocja na sos winiary w Kaufie z 4,99 na 3,49 bez zmiany etykiety cenowej emotka  

Niebieska_Laguna

Cytuj wiadomość#6510561 środa, 18 lipca 2018, 09:43:40
Nie mam już sił do kurierów i ich samowolki. Oraz do tego, że ich pracodawcy nic sobie z tego nie robią. Odbiór przesyłki zamówiony na konkretny dzień, dopłata za konkretny przedział czasowy. I oczywiście kurier nie przyjeżdża i nawet nie dzwoni. Więc ja zadzwoniłam dzisiaj na ich infolinię. Tam oczywiście bałagan i nic nie wiedzą. W końcu ustalili, że podobno kurier w poniedziałek zgłosił, że klient nie osiągalny. Co jest kłamstwem, bo ani do mnie nie dzwonił, ani na bank go nie było. Akurat cały dzień osobiście go pilnowałam. We wtorek zgłosił, że brakło u czasu. Podejrzewam, że tak samo było w poniedziałek, tylko nie chciał sobie już kłopotów robić. Niestety to ich częste praktyki. Miejscowość pod miastem i po jedną paczkę nie chce się im jeździć, zwlekają aż coś jeszcze będzie. Tylko że ja za inną usługę zapłaciłam. Oczywiście konsultant niekompetentny. Nic nie może zrobić, z nikim innym nie może połączyć. Firma ma gdzieś to jak pracują ich kurierzy, z żadnych skarg nie wyciągają konsekwencji. A zatrudniać większej ilości pracowników nie mają zamiaru. Jednak zlecenia i pieniądze chętnie przyjmują... Zamówienie anulowane, ale czasu i nerwów mi to już nie wróci. Najbardziej wkurza mnie chamstwo tych kurierów, nakłamie taki, zrzuci winę na kogoś, a nie zadzwoni do klienta i nie powie, że ma taką i siaką sytuację i czy może przyjechać w ten dzień emotka  

katrin1

Cytuj wiadomość#6510566 środa, 18 lipca 2018, 09:47:37
Wkurza mnie, że ostatnio wygrywam samą drobnicę albo nic, w związku z tym brak mi motywacji do tworzenia zgłoszeń na kolejne konkursy emotka
0 0

ikropka

Cytuj wiadomość#6510570 środa, 18 lipca 2018, 09:48:56
katrin1 napisał(a):

Wkurza mnie, że ostatnio wygrywam samą drobnicę albo nic, w związku z tym brak mi motywacji do tworzenia zgłoszeń na kolejne konkursy emotka

Mam dokładnie tak samo. I brak czasu emotka
0 0

monnikk

Cytuj wiadomość#6510575 środa, 18 lipca 2018, 09:57:11
Niebieska_Laguna napisał(a):

Nie mam już sił do kurierów i ich samowolki. 

Też mieszkam poza miastem. Ostatnio kurier zwrócił paczkę nadawcy, bo " on nie ma takiego adresu na GPS ie."

mia

Cytuj wiadomość#6510599 środa, 18 lipca 2018, 10:26:34
ewikewikk napisał(a):

Mnie wkurzają nie tylko te opóźnienia ale też enigmatyczne "zwycięzców powiadomiono" albo wyniki po tygodniach czekania zakitrane są w jakimś innym, absurdalnym  miejscu niż tam, gdzie był podany konkurs ( nie mówię o zakładkach: konkurs i wyniki!!!) Szału dostaję, jak organizator nie potwierdza pozytywnej weryfikacji odnośnie drogiej nagrody, gdzie człowiek tygodniami nie wie, czy ją dostanie.... A już czekanie miesiąc i dłużej od weryfikacji na wysyłkę nagród, to emotka emotka emotka

Czasem nie masz 4Frame na myśli? emotka Bo ja już ich przeklęłam we wszystkie pioruny - możliwość kontaktu zero. emotka Jeszcze tylko na FB u nich "na ścianie" nie pisałam, ale tego prawie nigdy nie robię.
0 0

mietowa

Cytuj wiadomość#6510603 środa, 18 lipca 2018, 10:28:39
kumulacja napisał(a):

agakaz2 napisał(a):

mietowa napisał(a):

Dyskusje w "Informują". Człowiekowi już się miło robi, że może gdzieś tam dzwonią, a na wątku gadanie o d**e Maryni  emotka .

Wiesz mam tak samo 
Zamiast przenieść się do konkretnych wątków piszą tam eh wkurza mnie to

I znowu to samo ... W DZIALE INFORMUJĄ PISZEMY TYLKO INFORMACJE!
Ewentualne pytania zadawajcie w innym dziale albo w wiadomości prywatnej.
Piszę to wkurzona (lekko, ale jednak), bo widzę, co się dzieje po zamieszczeniu
informacji o Welli w Hebe.

Za chwilę zaczną się dyskusje, o której maile poszły. Czy wszystkie o 10.22, czy może jakiś o 10.24, a może nawet - szok, o 10.26! I czy ktoś myśli, że już wszystkie poszły. A potem jakaś sierota dopisze w Informują: "I u mnie mail!" emotka

cherry_coke

Cytuj wiadomość#6510604 środa, 18 lipca 2018, 10:30:04
mietowa napisał(a):

kumulacja napisał(a):

agakaz2 napisał(a):

mietowa napisał(a):

Dyskusje w "Informują". Człowiekowi już się miło robi, że może gdzieś tam dzwonią, a na wątku gadanie o d**e Maryni  emotka .

Wiesz mam tak samo 
Zamiast przenieść się do konkretnych wątków piszą tam eh wkurza mnie to

I znowu to samo ... W DZIALE INFORMUJĄ PISZEMY TYLKO INFORMACJE!
Ewentualne pytania zadawajcie w innym dziale albo w wiadomości prywatnej.
Piszę to wkurzona (lekko, ale jednak), bo widzę, co się dzieje po zamieszczeniu
informacji o Welli w Hebe.

Za chwilę zaczną się dyskusje, o której maile poszły. Czy wszystkie o 10.22, czy może jakiś o 10.24, a może nawet - szok, o 10.26! I czy ktoś myśli, że już wszystkie poszły. A potem jakaś sierota dopisze w Informują: "I u mnie mail!" emotka

I potwierdzam - u mnie też emotka  

mietowa

Cytuj wiadomość#6510608 środa, 18 lipca 2018, 10:32:30
cherry_coke napisał(a):

mietowa napisał(a):

kumulacja napisał(a):

agakaz2 napisał(a):

mietowa napisał(a):

Dyskusje w "Informują". Człowiekowi już się miło robi, że może gdzieś tam dzwonią, a na wątku gadanie o d**e Maryni  emotka .

Wiesz mam tak samo 
Zamiast przenieść się do konkretnych wątków piszą tam eh wkurza mnie to

I znowu to samo ... W DZIALE INFORMUJĄ PISZEMY TYLKO INFORMACJE!
Ewentualne pytania zadawajcie w innym dziale albo w wiadomości prywatnej.
Piszę to wkurzona (lekko, ale jednak), bo widzę, co się dzieje po zamieszczeniu
informacji o Welli w Hebe.

Za chwilę zaczną się dyskusje, o której maile poszły. Czy wszystkie o 10.22, czy może jakiś o 10.24, a może nawet - szok, o 10.26! I czy ktoś myśli, że już wszystkie poszły. A potem jakaś sierota dopisze w Informują: "I u mnie mail!" emotka

I potwierdzam - u mnie też emotka  

No tak, słynne "potwierdzam"  emotka

agakaz2

Cytuj wiadomość#6510610 środa, 18 lipca 2018, 10:36:49
Wkurza mnie pogoda dzięki której chce mi się spać, jestem w pracy sen niemożliwy, posiedzę na forum to się obudzę dyskusja 
cb656 0

anula18

Cytuj wiadomość#6510641 środa, 18 lipca 2018, 11:05:30
Niebieska_Laguna napisał(a):

Nie mam już sił do kurierów i ich samowolki. Oraz do tego, że ich pracodawcy nic sobie z tego nie robią. Odbiór przesyłki zamówiony na konkretny dzień, dopłata za konkretny przedział czasowy. I oczywiście kurier nie przyjeżdża i nawet nie dzwoni. Więc ja zadzwoniłam dzisiaj na ich infolinię. Tam oczywiście bałagan i nic nie wiedzą. W końcu ustalili, że podobno kurier w poniedziałek zgłosił, że klient nie osiągalny. Co jest kłamstwem, bo ani do mnie nie dzwonił, ani na bank go nie było. Akurat cały dzień osobiście go pilnowałam. We wtorek zgłosił, że brakło u czasu. Podejrzewam, że tak samo było w poniedziałek, tylko nie chciał sobie już kłopotów robić. Niestety to ich częste praktyki. Miejscowość pod miastem i po jedną paczkę nie chce się im jeździć, zwlekają aż coś jeszcze będzie. Tylko że ja za inną usługę zapłaciłam. Oczywiście konsultant niekompetentny. Nic nie może zrobić, z nikim innym nie może połączyć. Firma ma gdzieś to jak pracują ich kurierzy, z żadnych skarg nie wyciągają konsekwencji. A zatrudniać większej ilości pracowników nie mają zamiaru. Jednak zlecenia i pieniądze chętnie przyjmują... Zamówienie anulowane, ale czasu i nerwów mi to już nie wróci. Najbardziej wkurza mnie chamstwo tych kurierów, nakłamie taki, zrzuci winę na kogoś, a nie zadzwoni do klienta i nie powie, że ma taką i siaką sytuację i czy może przyjechać w ten dzień emotka  

Trochę sama jesteś sobie winna, bo chciałaś przyoszczędzić na wiadomej firmie... Z odbiorów rozliczani są tnt, fedex i ups. A jeśli zamawiasz innego taniego to nie dziw sie jakosci usług...

buziolek

Cytuj wiadomość#6510701 środa, 18 lipca 2018, 12:25:50
Masakra jak mnie wkurzają te dyskusje w wątku informuja emotka , mało innych wątków na forum żeby podyskutować? Nie powinno być za to punktów karanych? W MDW jak coś napisze się nie na temat to lecą karniaki

agakaz2

Cytuj wiadomość#6510708 środa, 18 lipca 2018, 12:36:12
cb656 napisał(a):

agakaz2 napisał(a):

Wkurza mnie pogoda dzięki której chce mi się spać, jestem w pracy sen niemożliwy, posiedzę na forum to się obudzę dyskusja 

Czekasz na aktywizację? Służę uprzejmnie emotka

Dyskusja w wątku informują już mnie obudziła 
No i sytuacja w zakładzie pracy też. Bezdomny przyszedł poleżeć sobie u nas bo na dworze nie ma jak bo leje. Grzecznie poinformowano go że tu się nie leży , więc wziął i napisał na nas skargę no cudowny dzień 
cb656 0

Niebieska_Laguna

Cytuj wiadomość#6510713 środa, 18 lipca 2018, 12:43:54
anula18 napisał(a):

Niebieska_Laguna napisał(a):

Nie mam już sił do kurierów i ich samowolki. Oraz do tego, że ich pracodawcy nic sobie z tego nie robią. Odbiór przesyłki zamówiony na konkretny dzień, dopłata za konkretny przedział czasowy. I oczywiście kurier nie przyjeżdża i nawet nie dzwoni. Więc ja zadzwoniłam dzisiaj na ich infolinię. Tam oczywiście bałagan i nic nie wiedzą. W końcu ustalili, że podobno kurier w poniedziałek zgłosił, że klient nie osiągalny. Co jest kłamstwem, bo ani do mnie nie dzwonił, ani na bank go nie było. Akurat cały dzień osobiście go pilnowałam. We wtorek zgłosił, że brakło u czasu. Podejrzewam, że tak samo było w poniedziałek, tylko nie chciał sobie już kłopotów robić. Niestety to ich częste praktyki. Miejscowość pod miastem i po jedną paczkę nie chce się im jeździć, zwlekają aż coś jeszcze będzie. Tylko że ja za inną usługę zapłaciłam. Oczywiście konsultant niekompetentny. Nic nie może zrobić, z nikim innym nie może połączyć. Firma ma gdzieś to jak pracują ich kurierzy, z żadnych skarg nie wyciągają konsekwencji. A zatrudniać większej ilości pracowników nie mają zamiaru. Jednak zlecenia i pieniądze chętnie przyjmują... Zamówienie anulowane, ale czasu i nerwów mi to już nie wróci. Najbardziej wkurza mnie chamstwo tych kurierów, nakłamie taki, zrzuci winę na kogoś, a nie zadzwoni do klienta i nie powie, że ma taką i siaką sytuację i czy może przyjechać w ten dzień emotka  

Trochę sama jesteś sobie winna, bo chciałaś przyoszczędzić na wiadomej firmie... Z odbiorów rozliczani są tnt, fedex i ups. A jeśli zamawiasz innego taniego to nie dziw sie jakosci usług...

To akurat Cię rozczaruję, bo był to FedEx emotka  Poza tym zaznaczyłam w wypowiedzi, że dopłaciłam nawet za konkretny przedział czasowy, więc skąd ten wniosek, że oszczędnie wybrałam jakąś najtańszą opcję? Wręcz przeciwnie.

cherry_coke

Cytuj wiadomość#6510719 środa, 18 lipca 2018, 12:51:16
Niebieska_Laguna napisał(a):

anula18 napisał(a):

Niebieska_Laguna napisał(a):

Trochę sama jesteś sobie winna, bo chciałaś przyoszczędzić na wiadomej firmie... Z odbiorów rozliczani są tnt, fedex i ups. A jeśli zamawiasz innego taniego to nie dziw sie jakosci usług...

To akurat Cię rozczaruję, bo był to FedEx emotka  Poza tym zaznaczyłam w wypowiedzi, że dopłaciłam nawet za konkretny przedział czasowy, więc skąd ten wniosek, że oszczędnie wybrałam jakąś najtańszą opcję? Wręcz przeciwnie.

A nawet jeśli by kupiła u najtańszego przewoźnika to kupienie usługi w niższej cenie nie uprawnia nikogo do nierzetelnego wykonania jej. Skoro firma nie jest w stanie za tę kwotę wykonać poprawnie usługi to nie powinna jej oferować i to wina firmy, a nie klienta. 

xooxooxoo

Cytuj wiadomość#6510720 środa, 18 lipca 2018, 12:51:24
Niebieska_Laguna napisał(a):

anula18 napisał(a):

Niebieska_Laguna napisał(a):

Nie mam już sił do kurierów i ich samowolki. Oraz do tego, że ich pracodawcy nic sobie z tego nie robią. Odbiór przesyłki zamówiony na konkretny dzień, dopłata za konkretny przedział czasowy. I oczywiście kurier nie przyjeżdża i nawet nie dzwoni. Więc ja zadzwoniłam dzisiaj na ich infolinię. Tam oczywiście bałagan i nic nie wiedzą. W końcu ustalili, że podobno kurier w poniedziałek zgłosił, że klient nie osiągalny. Co jest kłamstwem, bo ani do mnie nie dzwonił, ani na bank go nie było. Akurat cały dzień osobiście go pilnowałam. We wtorek zgłosił, że brakło u czasu. Podejrzewam, że tak samo było w poniedziałek, tylko nie chciał sobie już kłopotów robić. Niestety to ich częste praktyki. Miejscowość pod miastem i po jedną paczkę nie chce się im jeździć, zwlekają aż coś jeszcze będzie. Tylko że ja za inną usługę zapłaciłam. Oczywiście konsultant niekompetentny. Nic nie może zrobić, z nikim innym nie może połączyć. Firma ma gdzieś to jak pracują ich kurierzy, z żadnych skarg nie wyciągają konsekwencji. A zatrudniać większej ilości pracowników nie mają zamiaru. Jednak zlecenia i pieniądze chętnie przyjmują... Zamówienie anulowane, ale czasu i nerwów mi to już nie wróci. Najbardziej wkurza mnie chamstwo tych kurierów, nakłamie taki, zrzuci winę na kogoś, a nie zadzwoni do klienta i nie powie, że ma taką i siaką sytuację i czy może przyjechać w ten dzień emotka  

Trochę sama jesteś sobie winna, bo chciałaś przyoszczędzić na wiadomej firmie... Z odbiorów rozliczani są tnt, fedex i ups. A jeśli zamawiasz innego taniego to nie dziw sie jakosci usług...

To akurat Cię rozczaruję, bo był to FedEx emotka  Poza tym zaznaczyłam w wypowiedzi, że dopłaciłam nawet za konkretny przedział czasowy, więc skąd ten wniosek, że oszczędnie wybrałam jakąś najtańszą opcję? Wręcz przeciwnie.

Co to za argument, jak ktoś oferuje tańszą usługę to niech się z niej wywiązuje. Denerwuje mnie takie myślenie i usprawiedliwianie. A dlaczego niby mam korzystać z samych najdroższych usług, żeby mieć pewność, że coś będzie doskonale zrobione? Naprawdę myślisz, że tak jest? emotka  Laguna ma rację, płaci (dopłaca też, ale to dla mnie mniej ważne), więc wymaga. Jeśli ktoś ma w ofercie na przykład odbiór od klienta, to niech się wywiązuje z tego. Dlaczego mamy wyręczać i jakoś usprawiedliwiać tych, którzy się nie wywiązują? 

agakaz2

Cytuj wiadomość#6510784 środa, 18 lipca 2018, 14:45:10
Wątek informują może powinien zmienić nazwę  emotka
Ale nerw  emotka
0 0

|< << < 4382 4383 4384 4385 4386 43874388 4389 4390 4391 4392 > >> >|