Reklama na e-Konkursy.info

Wkurza mnie...

|< << < 4443 4444 4445 4446 4447 44484449 4450 4451 4452 4453 > >> >|

mama-l-k-m

Cytuj wiadomość#6556608 piątek, 14 grudnia 2018, 14:40:08
monnikk napisał(a):

pioge7 napisał(a):

Wkurza mnie że w niektórych sklepach internetowych coś jest STANDARDEM to w innych to samo jest LUKSUSEM I WIELKIM WYMAGANIEM emotka  
zamowilem laptopa w mediamarkt we wtorek, wysyłka 24 godziny... do dziś nic nie ruszyło emotka  
zamówiłem w mediaexpert telefon w środę, juź jest w domu od rana emotka  

Ja z mediaexpert zawsze mam jakieś przeboje. Dwa razy oferta kup i odbierz za godzinę. A po chwili mail, że towar do odbioru za trzy dni. Innym razem termin realizacji zamówienia: 7dni i podana konkretną data, po dwóch dniach info, że dostawą się przedłuży. Po czterech dniach od zamówienia dostaje SMS, że towar gotowy do odbioru. 

Jakiś czas temu w Media expert zamawiałam na prezent tablet z odbiorem na miejscu, dostałam smsa że już jest więc spakowałam 3 pociech do samochodu i pojechałam. Okazało się że towar z ekspozycji. Przecież nie dam takiego w prezencie. 

W temacie wkurza mnie że wszyscy z troski/ciekawości pytają mnie co sobie w nogę zrobiłam że chodzę zimą(jesienią kalendarzową) w jednym sandale emotka , ja poprostu lubię się wyróżniać  emotka  a marznie mi noga tłumacząc pytającemu.
Mysia 0

joan

Cytuj wiadomość#6556657 piątek, 14 grudnia 2018, 16:02:49
Skroluję sobie fejsa do obiadu, a tam na dzień dobry żenuła komentarz dot. wyników jakiegoś konkursu. Wkurza mnie takie coś -> nic więc dziwnego, gdy społeczeństwo czasem pomyśli, że konkursowicze to jakieś dziady umysłowe emotka

0 0

jokan

Cytuj wiadomość#6556673 piątek, 14 grudnia 2018, 16:24:24
joan napisał(a):

Skroluję sobie fejsa do obiadu, a tam na dzień dobry żenuła komentarz dot. wyników jakiegoś konkursu. Wkurza mnie takie coś -> nic więc dziwnego, gdy społeczeństwo czasem pomyśli, że konkursowicze to jakieś dziady umysłowe emotka

joan, akurat w tym przypadku to prawda (wiem o kim mowa), może nie chodzi o oszustwa, ale granie na czyjes konto (np. matki) - czesto widzę, że jest zgłoszenie A. a za chwilę 5 minut później zgłoszenie T., ale generalnie mi to zwisa....a w temacie bardziej wkurzają mnie konkursy na lajki, tam to już bardziej się można przyczepić co niektórych osób...ale na szczęście już w takie nie gram
0 0

anialistopad

Cytuj wiadomość#6556676 piątek, 14 grudnia 2018, 16:30:58
Milka dzis mnie wkurzula . A zreszta wszystko mnie wkur....
0 0

joan

Cytuj wiadomość#6556679 piątek, 14 grudnia 2018, 16:39:55
jokan napisał(a):

joan, akurat w tym przypadku to prawda (wiem o kim mowa), może nie chodzi o oszustwa, ale granie na czyjes konto (np. matki) - czesto widzę, że jest zgłoszenie A. a za chwilę 5 minut później zgłoszenie T., (...)


A co za różnica, kto kiedy śle zgłoszenie? Czy to powód, żeby kogoś z imienia i nazwiska publicznie wyzywać od oszustów? Żeby oszczerstwami bez dowodów rzucać? Żeby prezentować ból d*, bo się samemu nie wygrało? Wstyd by mi w ogóle było zamieścić taki wpis. Ale życie jasno pokazuje, że konkursowicze wstydu nie majo. Lepiej, żeby na mnie nie trafili emotka
jokan 0

pikantny

Cytuj wiadomość#6556691 piątek, 14 grudnia 2018, 17:12:28
jokan napisał(a):

wkurza mnie, ze wlasnie dostalam sms ze mam sobie odebrac przesylke kurierska (a maz byl dzisiaj w domu), kurierom po prostu d...sie nie che ruszyc pod dany adres, lepiej wszystko wziac i wrzycic do jednego wora do punktu odbioru emotka

Idą święta i to ludziom w du.pach się przewraca a nie kurierom, zamawiają wszystko w necie bo jak mowisz "du.py im sie nie chce ruszyc". Zapytaj jakiegokolwiek kuriera albo listonosza ile teraz mają paczek, na ile zmian pracują i jak stają na głowie żeby chociaz 3/4 tego wszystkiego dostarczac, a dopiero pozniej sie glupio wypowiadaj...

kreatia

Cytuj wiadomość#6556694 piątek, 14 grudnia 2018, 17:15:30
pikantny napisał(a):

jokan napisał(a):

wkurza mnie, ze wlasnie dostalam sms ze mam sobie odebrac przesylke kurierska (a maz byl dzisiaj w domu), kurierom po prostu d...sie nie che ruszyc pod dany adres, lepiej wszystko wziac i wrzycic do jednego wora do punktu odbioru emotka

Idą święta i to ludziom w du.pach się przewraca a nie kurierom, zamawiają wszystko w necie bo jak mowisz "du.py im sie nie chce ruszyc". Zapytaj jakiegokolwiek kuriera albo listonosza ile teraz mają paczek, na ile zmian pracują i jak stają na głowie żeby chociaz 3/4 tego wszystkiego dostarczac, a dopiero pozniej sie glupio wypowiadaj...

To, że firmy kurierskie nie dają sobie rady z rosnącym popytem na zakupy online nie jest winą kupujących, litości. Za usługę została pobrana opłata, usługa powinna zostać wykonana.

Niebieska_Laguna

Cytuj wiadomość#6556695 piątek, 14 grudnia 2018, 17:16:50
joan napisał(a):

Skroluję sobie fejsa do obiadu, a tam na dzień dobry żenuła komentarz dot. wyników jakiegoś konkursu. Wkurza mnie takie coś -> nic więc dziwnego, gdy społeczeństwo czasem pomyśli, że konkursowicze to jakieś dziady umysłowe emotka

"Szkoda ze Nam sie nie udalo!"... to zdanie klucz w tej sprawie. Gdyby dostała nagrodę, to by nawet nie zwróciła na to uwagi. Niektórym po prostu odbija jak przegrają. Dopóki oni dostają nagrody to jest dobrze, ale jak przyznają komuś innemu, to wtedy robią jakieś awantury. Już od dawna nie gram na facebooku, ale pamiętam, że zawsze trafiali się tam desperaci, którzy komentowali wyniki, że to oszustwo, ustawione, że ktoś już gdzieś indziej wygrał. Pod płaszczykiem uczciwości i równości tak naprawdę chcą zagarniać wszystko dla siebie. Wklejają najczęściej grafomańskie komentarze albo jakieś rozmazane zdjęcia dzieci i liczą, że posypią im się nagrody. Wkurza mnie w tych osobach hipokryzja. Same wrzucają w kółko te same zdjęcia, korzystają z kont rodziny, a jak się im nie uda, to wbiją szpilę zwycięzcy, choć w większości robią to samo. Jeszcze zazwyczaj o jakieś badziewne nagrody emotka  Pamiętam jak na facebooku umieścili zdjęcie mojej znajomej, która odbierała uczciwie wylosowaną nagrodę. I aż przykro robiło się, czytając komentarze ludzi, którzy bezpodstawnie zarzucali oszustwo, podstawienie zwycięzcy, wylewali swoje żale, że to nie oni wygrali. Wstrętna, obrzydliwa zazdrość i zawiść. Oraz też głupota, bo biorąc udział w konkursie, gdzie jest np. jedna nagroda, chyba bierze się pod uwagę fakt, że można przegrać? Jak można mieć potem pretensje do całego świata, że wylosowali/wybrali kogoś innego?

toka

Cytuj wiadomość#6556696 piątek, 14 grudnia 2018, 17:17:52
cudaczek121 napisał(a):

Wkurza mnie,że 25 listopada 2018 roku na prośbę mamy zamówiłam dla ojca skarpety narciarskie w sklepie Snowinn.pl, a dziś mi odpisują na maila,że przepraszają za niedogodności, ale nie mają tego produktu w magazynie emotka No, skoro nie mają, to powinni mieć o tym info zanim Klient złoży zamówienie, tak czy nie emotka Dajmy na to zamawiam coś w internetowym empiku i tam od razu widzę,że np. dany produkt jest niedostępny, to przynajmniej wiem,że nie mogę go zamówić, a nie czekam jak głupia emotka

i tu się mylisz.Kupiłam kiedyś kimono w empiku,zapłaciłam a po kilku dniach i moich paru telefonach dostałam info że oni nie mają tych kimon.W zadnym rozmiarze,a wystawiona była cała rozmiarówka.Pieniądze zwrócili ale straciłam chyba z tydzień czasu i mnóstwo nerwów przez nich.Co ciekawe w "międzyczasie' dzwonili do mnie z infolinii przepraszając że nie mają na stanie płyty którą kupiłam.Problem w tym,że ja żadnej płyty u nich nie kupowałam emotka  
0 0

LejziDejzi

Cytuj wiadomość#6556698 piątek, 14 grudnia 2018, 17:21:46
kreatia napisał(a):

pikantny napisał(a):

jokan napisał(a):

wkurza mnie, ze wlasnie dostalam sms ze mam sobie odebrac przesylke kurierska (a maz byl dzisiaj w domu), kurierom po prostu d...sie nie che ruszyc pod dany adres, lepiej wszystko wziac i wrzycic do jednego wora do punktu odbioru emotka

Idą święta i to ludziom w du.pach się przewraca a nie kurierom, zamawiają wszystko w necie bo jak mowisz "du.py im sie nie chce ruszyc". Zapytaj jakiegokolwiek kuriera albo listonosza ile teraz mają paczek, na ile zmian pracują i jak stają na głowie żeby chociaz 3/4 tego wszystkiego dostarczac, a dopiero pozniej sie glupio wypowiadaj...

To, że firmy kurierskie nie dają sobie rady z rosnącym popytem na zakupy online nie jest winą kupujących, litości. Za usługę została pobrana opłata, usługa powinna zostać wykonana.

Skoro płacisz , to wymagasz...
Wystarczy zadzwonić opisać sytuację o tym że nawet nie było próby dostarczenia a jest sms że trzeba sobie samemu odebrać i nagle okazuje się że kurier już w drodze.Olejecie to raz i pojedziecie odebrać będą tak robić za każdym razem.Co innego jakby był pod domem nikogo nie było i oddał ją do punktu odbioru...
Płacą im za dostarczanie paczek a nie składowanie ich w punkcie odbioru bez próby dostarczenia.
To jest ich obowiązek...

anula18

Cytuj wiadomość#6556701 piątek, 14 grudnia 2018, 17:27:51
jokan napisał(a):

wkurza mnie, ze wlasnie dostalam sms ze mam sobie odebrac przesylke kurierska (a maz byl dzisiaj w domu), kurierom po prostu d...sie nie che ruszyc pod dany adres, lepiej wszystko wziac i wrzycic do jednego wora do punktu odbioru emotka

A skoro twój mąż całymi dniami siedzi w domu nic nie robiąc to nie może dla odmiany ruszyć się po paczkę? emotka

androm

Cytuj wiadomość#6556704 piątek, 14 grudnia 2018, 17:35:35
anula18 napisał(a):

jokan napisał(a):

wkurza mnie, ze wlasnie dostalam sms ze mam sobie odebrac przesylke kurierska (a maz byl dzisiaj w domu), kurierom po prostu d...sie nie che ruszyc pod dany adres, lepiej wszystko wziac i wrzycic do jednego wora do punktu odbioru emotka

A skoro twój mąż całymi dniami siedzi w domu nic nie robiąc to nie może dla odmiany ruszyć się po paczkę? emotka

a skąd wiesz, że on w domu nic nie robi? przecież może pracować w domu.
poza tym, to kurier ma dostarczyć, bo to jest usługa, za którą ktoś wziął pieniądze, a kwestia tego co maż robi i czy ma łazić czy nie jest tu w ogóle nie na miejscu.

LejziDejzi

Cytuj wiadomość#6556710 piątek, 14 grudnia 2018, 17:40:01
anula18 napisał(a):

jokan napisał(a):

wkurza mnie, ze wlasnie dostalam sms ze mam sobie odebrac przesylke kurierska (a maz byl dzisiaj w domu), kurierom po prostu d...sie nie che ruszyc pod dany adres, lepiej wszystko wziac i wrzycic do jednego wora do punktu odbioru emotka

A skoro twój mąż całymi dniami siedzi w domu nic nie robiąc to nie może dla odmiany ruszyć się po paczkę? emotka  

Dzisiaj w domu,a całymi dniami w domu to 2 różne pojęcia... zresztą co to ma za znaczenie czy ktoś siedzi całymi dniami w domu czy tylko dziś nie o tym był post by komuś dogryzać ile kto siedzi w domu i czy wgl siedzi.... emotka
OBOWIĄZKIEM kuriera jest dostarczenie paczki to jego praca i za to mu płacą.... chyba ze w umowie z firmą ma że premia jest za niedostarczenie paczki i dlatego tak robią... emotka
Dzwonić, opisać sytuacje opieprzyć... skoro nie nadaje się na kuriera niech szuka innej roboty nikt na siłe go tam nie trzyma....

jokan

Cytuj wiadomość#6556722 piątek, 14 grudnia 2018, 18:08:19
pikantny napisał(a):

jokan napisał(a):

wkurza mnie, ze wlasnie dostalam sms ze mam sobie odebrac przesylke kurierska (a maz byl dzisiaj w domu), kurierom po prostu d...sie nie che ruszyc pod dany adres, lepiej wszystko wziac i wrzycic do jednego wora do punktu odbioru emotka

Idą święta i to ludziom w du.pach się przewraca a nie kurierom, zamawiają wszystko w necie bo jak mowisz "du.py im sie nie chce ruszyc". Zapytaj jakiegokolwiek kuriera albo listonosza ile teraz mają paczek, na ile zmian pracują i jak stają na głowie żeby chociaz 3/4 tego wszystkiego dostarczac, a dopiero pozniej sie glupio wypowiadaj...

Nie znasz sytuacji to się nie wypowiadaj, nic nie zamawiam na ostatnią chwilę,,,to nagroda z konkursu 

asia575

Cytuj wiadomość#6556766 piątek, 14 grudnia 2018, 20:43:03
Heniek,Heniek, Heniek emotka
Pomimo rad i wskazówek   emotka
0 0

cudaczek121

Cytuj wiadomość#6556769 piątek, 14 grudnia 2018, 20:45:52
toka napisał(a):

cudaczek121 napisał(a):

Wkurza mnie,że 25 listopada 2018 roku na prośbę mamy zamówiłam dla ojca skarpety narciarskie w sklepie Snowinn.pl, a dziś mi odpisują na maila,że przepraszają za niedogodności, ale nie mają tego produktu w magazynie emotka No, skoro nie mają, to powinni mieć o tym info zanim Klient złoży zamówienie, tak czy nie emotka Dajmy na to zamawiam coś w internetowym empiku i tam od razu widzę,że np. dany produkt jest niedostępny, to przynajmniej wiem,że nie mogę go zamówić, a nie czekam jak głupia emotka

i tu się mylisz.Kupiłam kiedyś kimono w empiku,zapłaciłam a po kilku dniach i moich paru telefonach dostałam info że oni nie mają tych kimon.W zadnym rozmiarze,a wystawiona była cała rozmiarówka.Pieniądze zwrócili ale straciłam chyba z tydzień czasu i mnóstwo nerwów przez nich.Co ciekawe w "międzyczasie' dzwonili do mnie z infolinii przepraszając że nie mają na stanie płyty którą kupiłam.Problem w tym,że ja żadnej płyty u nich nie kupowałam emotka  

No, ja w sumie pisałam o własnych doświadczeniach z empikiem,ale jak widać pewnie w większości sklepów internetowych są jakieś "kwasy". Szkoda,że firmy/sklepy nie wyciągają wniosków z lat ubiegłych, bo w końcu święta tudzież inne okazje do zmasowanej sprzedaży są każdego roku.Jeśli sobie nie radzą, nie ogarniają tego co mają na stanie, to może powinni zatrudniać większą liczbę lub bardziej kompetentnych pracowników.A nie tylko oszczędności kosztem nerwówki Klientów.
0 0

Mysia

Cytuj wiadomość#6556771 piątek, 14 grudnia 2018, 21:02:09
aniachudoba napisał(a):

cudaczek121 napisał(a):

Wkurza mnie,że 25 listopada 2018 roku na prośbę mamy zamówiłam dla ojca skarpety narciarskie w sklepie Snowinn.pl, a dziś mi odpisują na maila,że przepraszają za niedogodności, ale nie mają tego produktu w magazynie emotka No, skoro nie mają, to powinni mieć o tym info zanim Klient złoży zamówienie, tak czy nie emotka Dajmy na to zamawiam coś w internetowym empiku i tam od razu widzę,że np. dany produkt jest niedostępny, to przynajmniej wiem,że nie mogę go zamówić, a nie czekam jak głupia emotka

Empik wcale taki super nie jest. Już parę razy mi się zdarzyło że niby produkt dostępny a po kilku dniach przychodzi wiadomość że jednak go nie mają. Nawet jak ostatnio kupowałam monopoly na złotą loterię to pierwsze monopoly mi anulowali po 3 dniach

No właśnie  emotka mi empik anulował zamówienie, a kupowałam 2x ten sam produkt rozumiem, że może się okazać np: że zostały 2 szt. na magazynie ale jedna  jest uszkodzona czy coś, ale nie po prostu nie mają emotka Mimo wszystko dostałam ten produkt w innym sklepie i zaoszczędzę 10zł za sztukę  emotka No jak mi empik zwróci kasę... emotka
0 0

Mysia

Cytuj wiadomość#6556773 piątek, 14 grudnia 2018, 21:07:08
Oooo co mnie jeszcze wkurza, czytam te komentarze i przykro mi, że tacy jesteście niemili wobec siebie, jakaś nerwówka przed świętami czy co? emotka

Claudia77

Cytuj wiadomość#6556783 piątek, 14 grudnia 2018, 21:56:20
pikantny napisał(a):

jokan napisał(a):

wkurza mnie, ze wlasnie dostalam sms ze mam sobie odebrac przesylke kurierska (a maz byl dzisiaj w domu), kurierom po prostu d...sie nie che ruszyc pod dany adres, lepiej wszystko wziac i wrzycic do jednego wora do punktu odbioru emotka

Idą święta i to ludziom w du.pach się przewraca a nie kurierom, zamawiają wszystko w necie bo jak mowisz "du.py im sie nie chce ruszyc". Zapytaj jakiegokolwiek kuriera albo listonosza ile teraz mają paczek, na ile zmian pracują i jak stają na głowie żeby chociaz 3/4 tego wszystkiego dostarczac, a dopiero pozniej sie glupio wypowiadaj.

a żebyś wiedział, że nie chce mi się d.upy ruszyć, bo po pracy nie mam czasu, a w weekendy wolę spędzać z rodziną niż chadzać po galeriach i nic nikomu do tego, każdy ma jakąś rolę i pracę do wykonania, tak jak dzisiaj - inpost, widzę pana, wysiada z auta, by pakować paczki, więc proszę by poczekał minutę zanim zacznie, bo mam paczkę do odebrania, a on mi jak nie huknie, że 600 paczek ma itd., itd., więc go doprowadziłam do pionu - a g. mnie to obchodzi, nie życzę sobie żeby na mnie mordy darł, a jak mu się nie podoba, to może zawsze zmienić pracę, a taka prawda, że w każdej pracy jest zawsze kiedyś sezon na coś, ja też mam sezon i to w sezonie, to co mam się wyżywać na ludziach, że nie mogę na plaży poleżeć...

misiamarysia

Cytuj wiadomość#6556791 piątek, 14 grudnia 2018, 22:20:21
pikantny napisał(a):

jokan napisał(a):

wkurza mnie, ze wlasnie dostalam sms ze mam sobie odebrac przesylke kurierska (a maz byl dzisiaj w domu), kurierom po prostu d...sie nie che ruszyc pod dany adres, lepiej wszystko wziac i wrzycic do jednego wora do punktu odbioru emotka

Idą święta i to ludziom w du.pach się przewraca a nie kurierom, zamawiają wszystko w necie bo jak mowisz "du.py im sie nie chce ruszyc". Zapytaj jakiegokolwiek kuriera albo listonosza ile teraz mają paczek, na ile zmian pracują i jak stają na głowie żeby chociaz 3/4 tego wszystkiego dostarczac, a dopiero pozniej sie glupio wypowiadaj...

No przecież możesz rzucić tę robotę, skoro Ci za ciężko. Mnie też ciężko, a nie każę ludziom wykonywać za mnie mojej pracy. Kurierzy to obecnie chyba najbardziej rozpuszczona grupa pracowników, którym "coś się wydaje".
|< << < 4443 4444 4445 4446 4447 44484449 4450 4451 4452 4453 > >> >|