Reklama na e-Konkursy.info

Wkurza mnie...

|< << < 4480 4481 4482 4483 4484 4485 4486 4487 44884489 4490 >

maverick

Cytuj wiadomość#6581270 niedziela, 17 marca 2019, 19:05:19
superloser napisał(a):

maverick napisał(a):

Mnie też wkurzył konkurs Smolara w Kauflandzie, nie dość że zestawów past 1+1 nie mają wcale to o szczoteczkach Aquafresh z regulaminu też nigdy nie słyszeli emotka
A do tego ten cały Garnier Men w kulce 12,99zł - czyli blisko 2x droższy niż wersja dla Pań...poCZUŁEM się wyroolowany...

A paradontax regulaminowy masz?
Roll sprawdzales na czytniku? Bo nie zawsze promocyjne ceny sa wystawione  emotka   


Paradontax na zwrot miałem z C4, tego na konkurs w Biedronce w żadnej u mnie nie było wcale...mimo info na plakacie.

Damski kupowałem tydzień temu, męski wczoraj - ceny na paragonach były zgodne z cenówkami na półce;)
0 0

tereniagno

Cytuj wiadomość#6581300 niedziela, 17 marca 2019, 21:27:06
maverick napisał(a):

Mnie też wkurzył konkurs Smolara w Kauflandzie, nie dość że zestawów past 1+1 nie mają wcale to o szczoteczkach Aquafresh z regulaminu też nigdy nie słyszeli emotka
A do tego ten cały Garnier Men w kulce 12,99zł - czyli blisko 2x droższy niż wersja dla Pań...poCZUŁEM się wyroolowany...

Byłam w czwartek w moim Kauflandzie i też nie ma żadnego z tych produktów na konkurs, więc nie wiem po co robią takie konkursy, gdzie towaru nie mają emotka

superloser

Cytuj wiadomość#6581308 niedziela, 17 marca 2019, 22:05:56
tereniagno napisał(a):

maverick napisał(a):

Mnie też wkurzył konkurs Smolara w Kauflandzie, nie dość że zestawów past 1+1 nie mają wcale to o szczoteczkach Aquafresh z regulaminu też nigdy nie słyszeli emotka
A do tego ten cały Garnier Men w kulce 12,99zł - czyli blisko 2x droższy niż wersja dla Pań...poCZUŁEM się wyroolowany...

Byłam w czwartek w moim Kauflandzie i też nie ma żadnego z tych produktów na konkurs, więc nie wiem po co robią takie konkursy, gdzie towaru nie mają emotka

W czwartek sie gazetka zmienia, to Garnie mogło wrocic do ceny normalnej.
Głupio tak rolować płeć  emotka   chociaz pewnie zawartośc ta sama.

A te produkty na Smolar to Oilatum było w zestawie, ale nie te regulaminowe i Sensodyne w 2pakach. Ale ile tej pasty mozna "zjadac".???
0 0

agakaz2

Cytuj wiadomość#6581340 poniedziałek, 18 marca 2019, 05:13:20
jakaś dziwna frustracja i zazdrość na tym forum

normalnie jak u mnie w pracy brrr

kalmia86

Cytuj wiadomość#6581390 poniedziałek, 18 marca 2019, 11:09:34
Właśnie wróciłam z zakupów w biedronce. Odstałam 15 minut w kolejce. Jestem w ciąży i już mam dość wyraźny brzuszek ciążowy. Nikt w kolejce nie przepuścił...

ziolko

Cytuj wiadomość#6581391 poniedziałek, 18 marca 2019, 11:11:17
A mnie wkurzyło to, że kupiłam Hortex na konkurs w polo, w ostatni dzień konkursu i w ostatniej godzinie otwarcia sklepu... 
Wróciłam do domu z myślą o wysłaniu smsa i co? padłam. Obudziłam się o godzinie 00:26...
I wkurzyło mnie to, że nie zrobiłam zakupów w kauflandzie. Chciałam jechać w sobotę a zakupy do 13.03.
Ten czas tak mi zapierdziela, że dni mijają jak Pendolino,...  emotka emotka
0 0

pikawka

Cytuj wiadomość#6581393 poniedziałek, 18 marca 2019, 11:16:45

Właśnie wróciłam z zakupów w biedronce. Odstałam 15 minut w kolejce. Jestem w ciąży i już mam dość wyraźny brzuszek ciążowy. Nikt w kolejce nie przepuścił...

0 0

kreatia

Cytuj wiadomość#6581395 poniedziałek, 18 marca 2019, 11:17:14
kalmia86 napisał(a):

Właśnie wróciłam z zakupów w biedronce. Odstałam 15 minut w kolejce. Jestem w ciąży i już mam dość wyraźny brzuszek ciążowy. Nikt w kolejce nie przepuścił...

Starszych i inwalidów też nie puszczają emotka  jeśli źle się czułaś, mogłaś poprosić o przepuszczenie.

vanillasky-2017

Cytuj wiadomość#6581398 poniedziałek, 18 marca 2019, 11:20:33
ziolko napisał(a):

A mnie wkurzyło to, że kupiłam Hortex na konkurs w polo, w ostatni dzień konkursu i w ostatniej godzinie otwarcia sklepu... 
Wróciłam do domu z myślą o wysłaniu smsa i co? padłam. Obudziłam się o godzinie 00:26...
I wkurzyło mnie to, że nie zrobiłam zakupów w kauflandzie. Chciałam jechać w sobotę a zakupy do 13.03.
Ten czas tak mi zapierdziela, że dni mijają jak Pendolino,...  emotka emotka

W ostatni dzień poprzedniej loterii Prince Polo objechałam 3 sklepy na moim osiedlu w poszukiwaniu wafelków. Kupiłam 5 szt oczywiście na osobne paragony wstrzymując kolejkę. Wróciłam do domu przed 20. W domu jak to w domu. Dzieci, a to dopytać bo jutro kartkówka/ pani pyta, kolacja, prasowanie, ogarnianie chaty...Usypiałam młodszego syna (zdecydowanie jak dla mnie zbyt wcześnie na moje spanie)  no i oczywiście odpłynęłam. Obudziłam się po 2. Paragony leżały dalej w torebce.  emotka
ziolko 0

ziolko

Cytuj wiadomość#6581409 poniedziałek, 18 marca 2019, 11:30:40
vanillasky-2017 - witaj w klubie...  emotka

xooxooxoo

Cytuj wiadomość#6581422 poniedziałek, 18 marca 2019, 11:45:35
Dostałam maila z Fortis o wygranej w Coca-Coli i zaraz później jakiegoś maila odwoławczego  emotka  Wypełniłam formularz ale wyskoczyło, że jest nieprawidłowy. Do tego jeszcze mailing przyszedł ze wszystkimi mailami uczestników, czy tam "nagrodzonych". Beznadzieja, jednym słowem.  emotka
0 0

tupotka

Cytuj wiadomość#6581444 poniedziałek, 18 marca 2019, 12:15:08
Wkurza mnie że w ciągu pół roku zgłaszałam 4 razy reklamacje na lodówkę która dosłownie działa jak chce i strach ją samą w domu na 5minut zostawić,bo kto wie co się stanie  emotka  3 ostatnie wizyty tego samego mechanika- 2 razy rozłożył ręce,raz wymienił termostat.Podczas ostatniej wizyty był na "oględzinach" i sam stwierdził widząc co sie dzieje że jest bezradny.Dziś dostaje pismo że owy Pan mechanik napisał opinię:Lodówka sprawna.
Dzwonię więc do Pana mechanika i co słyszę?Że to ja kombinuję bo mam ochotę chyba oddać lodówkę.....I że jak może się lodówka psuć co 4 dni???Psuć?Przecież On jej nigdy nie naprawił!Sklep zbywa mnie do serwisu....serwis do "uroczego"mechanika,a mechanik dosłownie "na drzewo" emotka  Nie wiem co dalej,ale nie tylko recę mi opadły......
0 0

androm

Cytuj wiadomość#6581453 poniedziałek, 18 marca 2019, 12:21:27
tupotka napisał(a):

Wkurza mnie że w ciągu pół roku zgłaszałam 4 razy reklamacje na lodówkę która dosłownie działa jak chce i strach ją samą w domu na 5minut zostawić,bo kto wie co się stanie  emotka  3 ostatnie wizyty tego samego mechanika- 2 razy rozłożył ręce,raz wymienił termostat.Podczas ostatniej wizyty był na "oględzinach" i sam stwierdził widząc co sie dzieje że jest bezradny.Dziś dostaje pismo że owy Pan mechanik napisał opinię:Lodówka sprawna.
Dzwonię więc do Pana mechanika i co słyszę?Że to ja kombinuję bo mam ochotę chyba oddać lodówkę.....I że jak może się lodówka psuć co 4 dni???Psuć?Przecież On jej nigdy nie naprawił!Sklep zbywa mnie do serwisu....serwis do "uroczego"mechanika,a mechanik dosłownie "na drzewo" emotka  Nie wiem co dalej,ale nie tylko recę mi opadły......

boshe, co za cham
nie lubię tych wszystkich od napraw i remontów, bo jeszcze się nie spotkałam z normalnym, zawsze coś nie tak z nimi

belca

Cytuj wiadomość#6581462 poniedziałek, 18 marca 2019, 12:30:53
tupotka napisał(a):

Wkurza mnie że w ciągu pół roku zgłaszałam 4 razy reklamacje na lodówkę która dosłownie działa jak chce i strach ją samą w domu na 5minut zostawić,bo kto wie co się stanie  emotka  3 ostatnie wizyty tego samego mechanika- 2 razy rozłożył ręce,raz wymienił termostat.Podczas ostatniej wizyty był na "oględzinach" i sam stwierdził widząc co sie dzieje że jest bezradny.Dziś dostaje pismo że owy Pan mechanik napisał opinię:Lodówka sprawna.
Dzwonię więc do Pana mechanika i co słyszę?Że to ja kombinuję bo mam ochotę chyba oddać lodówkę.....I że jak może się lodówka psuć co 4 dni???Psuć?Przecież On jej nigdy nie naprawił!Sklep zbywa mnie do serwisu....serwis do "uroczego"mechanika,a mechanik dosłownie "na drzewo" emotka  Nie wiem co dalej,ale nie tylko recę mi opadły......

Moja siostra miała tak z pralką Amica. Problem tkwił w tym, że pralka nie pobierała płynu do płukania...mechanik przyjechał 3 razy, nic nie zrobił, a na koniec w serwisie kazali jej ów płyn rozcieńczać z wodą w stosunku 1:3, żeby nie był zbyt gęsty- bo producenci płynów robią je zbyt gęste dla pralek Amica emotka Skończyło się u rzecznika praw konsumentów, pralkę sobie zabrali a siostra kupiła Boscha. Więc to jest chyba jedyne rozwiązanie...

tupotka

Cytuj wiadomość#6581466 poniedziałek, 18 marca 2019, 12:36:17
@@androm @belca dziękuję za odzew!  emotka  Dzięki Wam nabrałam werwy i chęci na dalszą walkę o moją "rację lodówkową" emotka
nkba, belca 0

androm

Cytuj wiadomość#6581467 poniedziałek, 18 marca 2019, 12:37:37
tupotka napisał(a):

@androm belca dziękuję za odzew!  emotka  Dzięki Wam nabrałam werwy i chęci na dalszą walkę o moją "rację lodówkową" emotka

Może napisz do producenta bezpośrednio jaki masz problem z serwisem.

agusiac87

Cytuj wiadomość#6581475 poniedziałek, 18 marca 2019, 12:57:06
kalmia86 napisał(a):

Właśnie wróciłam z zakupów w biedronce. Odstałam 15 minut w kolejce. Jestem w ciąży i już mam dość wyraźny brzuszek ciążowy. Nikt w kolejce nie przepuścił...

Niestety dzisiaj często człowiek nie widzi człowieka obok... jakby mial jakies klapki na oczach jak koń...
Korzystaj z tego pięknego okresu jakim jest ciąża i poprostu idź zawsze na początek kasy i pytaj czy możesz skorzystać z pierwszeństwa bo jesteś w ciąży.
 Ja tak robiłam i nigdy mi nie odmawiano emotka

koniczynka123

Cytuj wiadomość#6581488 poniedziałek, 18 marca 2019, 13:40:53
belca napisał(a):

tupotka napisał(a):

Wkurza mnie że w ciągu pół roku zgłaszałam 4 razy reklamacje na lodówkę która dosłownie działa jak chce i strach ją samą w domu na 5minut zostawić,bo kto wie co się stanie  emotka  3 ostatnie wizyty tego samego mechanika- 2 razy rozłożył ręce,raz wymienił termostat.Podczas ostatniej wizyty był na "oględzinach" i sam stwierdził widząc co sie dzieje że jest bezradny.Dziś dostaje pismo że owy Pan mechanik napisał opinię:Lodówka sprawna.
Dzwonię więc do Pana mechanika i co słyszę?Że to ja kombinuję bo mam ochotę chyba oddać lodówkę.....I że jak może się lodówka psuć co 4 dni???Psuć?Przecież On jej nigdy nie naprawił!Sklep zbywa mnie do serwisu....serwis do "uroczego"mechanika,a mechanik dosłownie "na drzewo" emotka  Nie wiem co dalej,ale nie tylko recę mi opadły......

Moja siostra miała tak z pralką Amica. Problem tkwił w tym, że pralka nie pobierała płynu do płukania...mechanik przyjechał 3 razy, nic nie zrobił, a na koniec w serwisie kazali jej ów płyn rozcieńczać z wodą w stosunku 1:3, żeby nie był zbyt gęsty- bo producenci płynów robią je zbyt gęste dla pralek Amica emotka Skończyło się u rzecznika praw konsumentów, pralkę sobie zabrali a siostra kupiła Boscha. Więc to jest chyba jedyne rozwiązanie...

To siostra miała szczęście bo moja teściowa kupiła boscha i serwis był u niej w ciągu miesiąca od dnia zakupu już 4 razy. Jak powiedział serwis zawsze się trafi jakaś felerna pralka na ileś sztuk.
Siostra kupiła pralke Indesit, dokupiła 5 letnią gwarancje i tak sobie przez te 5 lat co kilka miesięcy przyjeżdża serwis naprawiać. Podobno siostra ma wilgoć w łazience emotka - łazienka w domu prywatnym, z dużym oknem, z wentylatorem...
0 0

belca

Cytuj wiadomość#6581497 poniedziałek, 18 marca 2019, 13:57:14
koniczynka123 napisał(a):

belca napisał(a):

tupotka napisał(a):

Wkurza mnie że w ciągu pół roku zgłaszałam 4 razy reklamacje na lodówkę która dosłownie działa jak chce i strach ją samą w domu na 5minut zostawić,bo kto wie co się stanie  emotka  3 ostatnie wizyty tego samego mechanika- 2 razy rozłożył ręce,raz wymienił termostat.Podczas ostatniej wizyty był na "oględzinach" i sam stwierdził widząc co sie dzieje że jest bezradny.Dziś dostaje pismo że owy Pan mechanik napisał opinię:Lodówka sprawna.
Dzwonię więc do Pana mechanika i co słyszę?Że to ja kombinuję bo mam ochotę chyba oddać lodówkę.....I że jak może się lodówka psuć co 4 dni???Psuć?Przecież On jej nigdy nie naprawił!Sklep zbywa mnie do serwisu....serwis do "uroczego"mechanika,a mechanik dosłownie "na drzewo" emotka  Nie wiem co dalej,ale nie tylko recę mi opadły......

Moja siostra miała tak z pralką Amica. Problem tkwił w tym, że pralka nie pobierała płynu do płukania...mechanik przyjechał 3 razy, nic nie zrobił, a na koniec w serwisie kazali jej ów płyn rozcieńczać z wodą w stosunku 1:3, żeby nie był zbyt gęsty- bo producenci płynów robią je zbyt gęste dla pralek Amica emotka Skończyło się u rzecznika praw konsumentów, pralkę sobie zabrali a siostra kupiła Boscha. Więc to jest chyba jedyne rozwiązanie...

To siostra miała szczęście bo moja teściowa kupiła boscha i serwis był u niej w ciągu miesiąca od dnia zakupu już 4 razy. Jak powiedział serwis zawsze się trafi jakaś felerna pralka na ileś sztuk.
Siostra kupiła pralke Indesit, dokupiła 5 letnią gwarancje i tak sobie przez te 5 lat co kilka miesięcy przyjeżdża serwis naprawiać. Podobno siostra ma wilgoć w łazience emotka - łazienka w domu prywatnym, z dużym oknem, z wentylatorem...

Masakra, każde wytłumaczenie jest dobre:D Byleby tylko nie było, że to ich sprzęt jest gównia**y. Do naszego Indesit'a przyjechał specjalista który stwierdził, że naprawy nie obejmuje gwarancja, ale jak tylko wyjęłam moją truskawkową nalewkę ("niech Pan weźmie na próbę dla żony") okazało się, iż usterka jednak jest objęta gwarancją emotka

ziolko

Cytuj wiadomość#6581632 poniedziałek, 18 marca 2019, 17:45:22
tupotka - rzecznik praw konsumentów  emotka
|< << < 4480 4481 4482 4483 4484 4485 4486 4487 44884489 4490 >