Reklama na e-Konkursy.info

Wkurza mnie...

|< << < 4498 4499 4500 4501 4502 45034504 4505 4506 4507 4508 > >> >|

nataszka

Cytuj wiadomość#6588309 wtorek, 9 kwietnia 2019, 06:44:32
Wkurzają mnie e-maile od lidl biedronka  że ciągle coś wygrywam ....jak z tym walczyć....co to za spam ???
0 0

atyde25

Cytuj wiadomość#6588315 wtorek, 9 kwietnia 2019, 08:09:48
O tak te maile z Lidla są męczące.
Ale mnie bardziej wkurza jak ludzie zadają Ci te same pytania po 100 razy.A są to pytania z tak oczywistą odpowiedzią.
Po co to robić to tak jakby spytać a czemu wstaje słońce.Czy serio nikt już nie ma swojego mózgu by pomyśleć zanim zada głupie pytanie z oczywistą odpowiedzią.Myślenie nie boli a stało się towarem deficytowym:(
0 0

aleks1983

Cytuj wiadomość#6588337 wtorek, 9 kwietnia 2019, 09:35:47
bruce napisał(a):

mczarna napisał(a):

androm napisał(a):

aleks1983 napisał(a):

Wielkie sprzątanie 
Kawał....Nie napiszę czego
Wygrałam 500 zl wysłałam paragon, straciłam prawo do nagrody bo mam gbb discrett A nie glade 
Dzwonoe mówię że pójdę i potwierdzę A Pani mówi że już straciłam prawo do nagrody
Mówię, tłumacze że to mail zwrotny że mam jeszcze 2 dni, że dosle A Pani że nie...nosz k.....jeszcze pewnie karniaka dostanę 

też bym się wkurzyła i nie spodziewała takiej reakcji
jak oni chcą całą nazwę mieć? nie ma miejsca, wcale nie jest źle opisany.
to wygląda na takie złośliwe działanie albo chęć oszczędzenia.
pisze koniecznie reklamację

No przecież ja miałam podobną akcję,o czym tu informowałam.Miałam GLD aerozol. Wysłałam reklamację i czekam na jej rozpatrzenie. Najlepsze jest to,że to nie był Sklep u Wiesi,tylko znana sieciówa.  Moim zdaniem w tej edycji jakaś wyjątkowa złośliwość jest...

Też miałam paragon ze znanej sieciówki, też straciłam kilka tygodni temu nagrodę, też reklamację napisałam i czekam, bo mnie zaczyna już powoli mega wkurzać to beznadziejne opisywanie paragonów... emotka  Nie wiem, kto za to odpowiada w sklepach, ale powinien zdrowo beknąć za takie olewactwo przy wykonywaniu swej roboty.  emotka

Wg regulaminu mają 7 dni żeby odpowiedzieć na reklamację więc Piszcie do nich bo to po prostu zaczyna być śmieszne .kobieta była tak niemiła do mnie. sama ich sekretarka przyznała mi rację że no przecież wiadomo że to o ten produkt Chodzi. ona na początku też przyznała mi rację po czym poszła do prawnika i z radosnym głosem powiedziała mi że No niestety ale nagroda przepada .
Jeszcze cały czas głupiobkomentowała że głośno do niej mówię i musi sobie przyciszyć telefon bo tak głośno do niej mówię chyba mi to z pięć razy Powiedziała Więc powiedziałam jej że nic na to nie poradzę że mam taki głos i że nie krzyczę na nia tylko po prostu mam taki głos więc trudno żebym rozmawiała z nią szeptem To i tak to komentowała
Jak dla mnie to po prostu próbuje się przypieprzyć do byle czego byle tylko nie dać nagrody a Tobie Jeżeli w ciągu 7 dni nie odpisali na reklamację to Napisz kolejną i napisz że ze względu na brak terminowej brak odpowiedzi na reklamację żądasz wydania nagrody bo jeżeli my mamy tak przestrzegać regulaminu to oni ten regulamin też powinni przestrzegać A sprawdź sobie dokładną date maila i napisz do nich kolejnego maila
Nie jest w regulaminie dokładnie napisane jaka nazwa mam widnieć na paragonie to że oni sobie napiszą że nazwa produktu dla jednego może być to Pronto dla innego może być płyn do podłóg Pro bo nie zmieści się na paragonie i też powinno się liczyć nie naszą winą jest że ich nazwa nie mieści się na paragonie
A przy glade to w ogóle cyrk  ja bo skrót GBB jest skrótem powszechnie używanych w internecie  tylko dla nich .zrobiłabym screena z wyszukiwarki i wpisałam gbb discreet wyświetlały się tylko ich produkty na całą stronę nie było żadnego innego produktu tylko ich więcm tego screena też poslalam  to już po prostu jest śmieszne żeby powiedzieć że to nie jest ich produkt.
bruce 0

aleks1983

Cytuj wiadomość#6588338 wtorek, 9 kwietnia 2019, 09:40:49
Edit co do reklamacji
Mają 7 dni od otrzymania na rozpatrzenie i 7 od rozpatrzenia na odpowiedź więc w sumie 14.
Teraz doczytałam 
Sorki za wprowadzenie w błąd.
Ale po 14 dniach pisz bo nie możemy tego odpuścić 
To jest czyste chamstwo tak nas traktować,nawet nie poprosić o dodatkowy skan zbpieczatka tylko od razu odrzucić 
A regulaminowo do dziś mogę im dsne bodeslac więc wczoraj w reklamacji Odesłałam skan paragonu pieczątkę i opis sprzedawcy Miła pani z Rossmana wydrukowałam i też rachunek szczegółowy na którymi się podbiła zrobiłam im zdjęcie produktu zrobiłam im screen z wyszukiwarki i to wszystko im Wczoraj razem z reklamacją wysłałam. Na końcu reklamacji napisałam że niedopracowanie regulaminu nie jest błędem uczestników loterii tylko organizatora i jeżeli coś jest niedopracowane To nie można odbierać komuś nagrody.
Niech sobie pomyślą i na następny raz dokładnie opiszę w regulaminie a ja mam już do nich taki niesmak że więcej u nich Nie zagram grałam w kilku edycjach i zawsze jakieś zestaw produktów się trafił ale też tyle rzeczy które po kupowałam a nie ukrywajmy nie są one najtańsze bo Pronto czy gladedla do najtańszych produktów nie należą a teraz mam taki niesmak do tej agencji że myślę że za Kończę już grę z nim
0 0

jokan

Cytuj wiadomość#6588340 wtorek, 9 kwietnia 2019, 09:48:55
aleks1983 napisał(a):

Edit co do reklamacji
Mają 7 dni od otrzymania na rozpatrzenie i 7 od rozpatrzenia na odpowiedź więc w sumie 14.
Teraz doczytałam 
Sorki za wprowadzenie w błąd.
Ale po 14 dniach pisz bo nie możemy tego odpuścić 
To jest czyste chamstwo tak nas traktować,nawet nie poprosić o dodatkowy skan zbpieczatka tylko od razu odrzucić 
A regulaminowo do dziś mogę im dsne bodeslac więc wczoraj w reklamacji Odesłałam skan paragonu pieczątkę i opis sprzedawcy Miła pani z Rossmana wydrukowałam i też rachunek szczegółowy na którymi się podbiła zrobiłam im zdjęcie produktu zrobiłam im screen z wyszukiwarki i to wszystko im Wczoraj razem z reklamacją wysłałam. Na końcu reklamacji napisałam że niedopracowanie regulaminu nie jest błędem uczestników loterii tylko organizatora i jeżeli coś jest niedopracowane To nie można odbierać komuś nagrody.
Niech sobie pomyślą i na następny raz dokładnie opiszę w regulaminie a ja mam już do nich taki niesmak że więcej u nich Nie zagram grałam w kilku edycjach i zawsze jakieś zestaw produktów się trafił ale też tyle rzeczy które po kupowałam a nie ukrywajmy nie są one najtańsze bo Pronto czy gladedla do najtańszych produktów nie należą a teraz mam taki niesmak do tej agencji że myślę że za Kończę już grę z nim

to ciekawe jak bedzie z 3 glownymi, tam to dopiero beda dziury w calym szukac emotka byleby nagrod nie wydac
bruce 0

Agnes

Cytuj wiadomość#6588363 wtorek, 9 kwietnia 2019, 10:17:57
ja wiem to już było
ale ja jeszcze nie pisałam
więc wkurza mnie strajk
juz po pierwszym dniu mam dosyć
na ten tydzien opiekę wykombinowałam na nast epny tydzien moze uda mi się załatwić opiekuncze ale nie moge tak trwać do wakacji
najbardziej szkoda mi dziecka które juz wczoraj wieczorem pytało się kiedy w koncu pójdzie do przedszkola
bruce 0

bc142

Cytuj wiadomość#6588365 wtorek, 9 kwietnia 2019, 10:25:09
wkurzam się,że dostałam zaproszenie na wesele z wierszykiem ,że zamiast kwiatków młodzi proszę o bony podarunkowe do sklepów z ciuchami dla dzieci (mają swoją dwójkę, którzy chodzą wystrojeni jak z magazynów). Po pytaniu o jakie bony chodzi, dostałam odpowiedz do Smyka, H&M, Reserved.  Jest to zwyczajna rodzinka z bardzo bogatymi  dziadkami, gdzie babcia reklamówkami nosi ciuchy dla dzieci. I jakoś drażni mnie bardzo,że zamiast pospolitego wina, zdrapek, ksiąźek proszą o takie o coś.... Zapewne spodziewają się,że każdy bon będzie o wartości 50zł(kto doładuje kartę 30zł) + koperta i się robi ładny prezent... strasznie to naciągane

zielonaszpilka

Cytuj wiadomość#6588367 wtorek, 9 kwietnia 2019, 10:26:12
Agnes napisał(a):

ja wiem to już było
ale ja jeszcze nie pisałam
więc wkurza mnie strajk
juz po pierwszym dniu mam dosyć
na ten tydzien opiekę wykombinowałam na nast epny tydzien moze uda mi się załatwić opiekuncze ale nie moge tak trwać do wakacji
najbardziej szkoda mi dziecka które juz wczoraj wieczorem pytało się kiedy w koncu pójdzie do przedszkola

A jakies inne przedszkole nie ma u Was dyzuru?
0 0

Agnes

Cytuj wiadomość#6588380 wtorek, 9 kwietnia 2019, 10:49:28
zielonaszpilka napisał(a):

Agnes napisał(a):

ja wiem to już było
ale ja jeszcze nie pisałam
więc wkurza mnie strajk
juz po pierwszym dniu mam dosyć
na ten tydzien opiekę wykombinowałam na nast epny tydzien moze uda mi się załatwić opiekuncze ale nie moge tak trwać do wakacji
najbardziej szkoda mi dziecka które juz wczoraj wieczorem pytało się kiedy w koncu pójdzie do przedszkola

A jakies inne przedszkole nie ma u Was dyzuru?

nie jesli inne działają to do nich chodza te dzieci co są na stałe
zresztą nie mozna zapisac dziecka na nie wiem ile bo przeciez nie wiem ile strajk potrwa?
w płacach mi mówią ze aby isc na opiekuncze musze miec zwolnienie!!! w kadrach ze muszę napisac dokąd chce być na tym opiekunczym
przecież to paranoja
0 0

bethan

Cytuj wiadomość#6588381 wtorek, 9 kwietnia 2019, 10:51:37

aleks1983 napisał(a):

Zlituj się i wstaw w ten strumień myśli przecinki. Czytać się tego nie da.
psotka 0

aleks1983

Cytuj wiadomość#6588387 wtorek, 9 kwietnia 2019, 10:59:28
bethan napisał(a):

aleks1983 napisał(a):

Zlituj się i wstaw w ten strumień myśli przecinki. Czytać się tego nie da.

Sorry ale mam 2 maluchów biegających przy mnie i dałam na nagranie głosowe,żeby jak najszybciej to opisać.
Starałam się robić  przerwy.
Mysle że da się to zrozumieć A nie przecinki są tutaj istotą sprawy. 

Odnośnie reklamacji,właśnie dostałam info że reklamacja jest odrzucona. 

Kurczę szybko mi odpisali, Wam też przyszły odpowiedzi?
0 0

buziolek

Cytuj wiadomość#6588388 wtorek, 9 kwietnia 2019, 10:59:40
bethan napisał(a):

aleks1983 napisał(a):

Zlituj się i wstaw w ten strumień myśli przecinki. Czytać się tego nie da.

Serio? teraz wszystkich bedziemy czepiać się o przecinki? Forum polonistyczne? Zawsze można ominąć dany wpis i czytać dalej, przymusu czytania nie ma. 
reniii 0

joan

Cytuj wiadomość#6588389 wtorek, 9 kwietnia 2019, 11:01:41
bc142 napisał(a):

wkurzam się,że dostałam zaproszenie na wesele z wierszykiem ,że zamiast kwiatków młodzi proszę o bony podarunkowe do sklepów z ciuchami dla dzieci (mają swoją dwójkę, którzy chodzą wystrojeni jak z magazynów). Po pytaniu o jakie bony chodzi, dostałam odpowiedz do Smyka, H&M, Reserved.  Jest to zwyczajna rodzinka z bardzo bogatymi  dziadkami, gdzie babcia reklamówkami nosi ciuchy dla dzieci. I jakoś drażni mnie bardzo,że zamiast pospolitego wina, zdrapek, ksiąźek proszą o takie o coś.... Zapewne spodziewają się,że każdy bon będzie o wartości 50zł(kto doładuje kartę 30zł) + koperta i się robi ładny prezent... strasznie to naciągane


Akurat ja rozumiem tych ludzi, tzn. dla mnie to dosyć sensowna motywacja, bo mnie drażni marnotrawstwo i wywalanie pieniędzy w błoto.
Wino? Jedni lubią takie, inni lubią siakie, ja nie lubię żadnego.
Zdrapki? Nie każdego jarają zdrapki, ja nie kupuję w ogóle.
Książki? Mam w domu srylion książek, książka to jest u mnie prezent wręcz zakazany.
Para młoda mówi jasno, co chciałaby otrzymać z okazji ślubu i to jest niefajne? emotka To jest jak najbardziej ok.
Daj mniej do koperty, a zorganizuj te bony. Możesz je nawet spróbować kupić taniej na naszym forum albo wymienić za jakąś swoja nagrodę.
0 0

aleks1983

Cytuj wiadomość#6588392 wtorek, 9 kwietnia 2019, 11:07:16
[quote=[quote=
bethan napisał(a):

aleks1983 napisał(a):

Zlituj się i wstaw w ten strumień myśli przecinki. Czytać się tego nie da.

buziolek]

aleks1983 napisał(a):

Zlituj się i wstaw w ten strumień myśli przecinki. Czytać się tego nie da. bethan]

aleks1983 napisał(a):

Zlituj się i wstaw w ten strumień myśli przecinki. Czytać się tego nie da. Sorry ale mam 2 maluchów biegających przy mnie i dałam na nagranie głosowe,żeby jak najszybciej to opisać.
Starałam się robić  przerwy.
Mysle że da się to zrozumieć A nie przecinki są tutaj istotą sprawy. 

Odnośnie reklamacji,właśnie dostałam info że reklamacja jest odrzucona. 

Kurczę szybko mi odpisali, Wam też przyszły odpowiedzi?

Taka mnie myśl naszła, że mam pretensje do organizatorów o czepianie się...A tu  forumowicz ma problem z moimi przecinkami.
Szukajmy we wszystkim problemów...
0 0

bethan

Cytuj wiadomość#6588399 wtorek, 9 kwietnia 2019, 11:22:09
buziolek napisał(a):

bethan napisał(a):

aleks1983 napisał(a):

Zlituj się i wstaw w ten strumień myśli przecinki. Czytać się tego nie da.

Serio? teraz wszystkich bedziemy czepiać się o przecinki? Forum polonistyczne? Zawsze można ominąć dany wpis i czytać dalej, przymusu czytania nie ma. 

Aha. Niech żyje bylejakość, spoko 
0 0

isiulka

Cytuj wiadomość#6588408 wtorek, 9 kwietnia 2019, 11:33:44
aleks1983 napisał(a):

Edit co do reklamacji
Mają 7 dni od otrzymania na rozpatrzenie i 7 od rozpatrzenia na odpowiedź więc w sumie 14.
Teraz doczytałam 
Sorki za wprowadzenie w błąd.
Ale po 14 dniach pisz bo nie możemy tego odpuścić 
To jest czyste chamstwo tak nas traktować,nawet nie poprosić o dodatkowy skan zbpieczatka tylko od razu odrzucić 
A regulaminowo do dziś mogę im dsne bodeslac więc wczoraj w reklamacji Odesłałam skan paragonu pieczątkę i opis sprzedawcy Miła pani z Rossmana wydrukowałam i też rachunek szczegółowy na którymi się podbiła zrobiłam im zdjęcie produktu zrobiłam im screen z wyszukiwarki i to wszystko im Wczoraj razem z reklamacją wysłałam. Na końcu reklamacji napisałam że niedopracowanie regulaminu nie jest błędem uczestników loterii tylko organizatora i jeżeli coś jest niedopracowane To nie można odbierać komuś nagrody.
Niech sobie pomyślą i na następny raz dokładnie opiszę w regulaminie a ja mam już do nich taki niesmak że więcej u nich Nie zagram grałam w kilku edycjach i zawsze jakieś zestaw produktów się trafił ale też tyle rzeczy które po kupowałam a nie ukrywajmy nie są one najtańsze bo Pronto czy gladedla do najtańszych produktów nie należą a teraz mam taki niesmak do tej agencji że myślę że za Kończę już grę z nim


Idź po ta nieszczęsna pieczątkę i moim zdaniem powinni uwzględnić no bo spełniałas warunki . O 500 zł warto  powalczyć.

buziolek

Cytuj wiadomość#6588414 wtorek, 9 kwietnia 2019, 11:40:54
bethan napisał(a):

buziolek napisał(a):

bethan napisał(a):

aleks1983 napisał(a):

Zlituj się i wstaw w ten strumień myśli przecinki. Czytać się tego nie da.

Serio? teraz wszystkich bedziemy czepiać się o przecinki? Forum polonistyczne? Zawsze można ominąć dany wpis i czytać dalej, przymusu czytania nie ma. 

Aha. Niech żyje bylejakość, spoko 

Mi wiele na forum nie pasuje, jak czytam jak ktoś sie chwali setnym miśkiem z velvet, setnym termosem, ale jakoś musze to przeboleć emotka  Omijam takie wpisy, szerokim łukiem, bo nawet moje dzieci by się miśkami nie jarały emotka   

aleks1983

Cytuj wiadomość#6588421 wtorek, 9 kwietnia 2019, 11:51:59
isiulka napisał(a):

aleks1983 napisał(a):

Edit co do reklamacji
Mają 7 dni od otrzymania na rozpatrzenie i 7 od rozpatrzenia na odpowiedź więc w sumie 14.
Teraz doczytałam 
Sorki za wprowadzenie w błąd.
Ale po 14 dniach pisz bo nie możemy tego odpuścić 
To jest czyste chamstwo tak nas traktować,nawet nie poprosić o dodatkowy skan zbpieczatka tylko od razu odrzucić 
A regulaminowo do dziś mogę im dsne bodeslac więc wczoraj w reklamacji Odesłałam skan paragonu pieczątkę i opis sprzedawcy Miła pani z Rossmana wydrukowałam i też rachunek szczegółowy na którymi się podbiła zrobiłam im zdjęcie produktu zrobiłam im screen z wyszukiwarki i to wszystko im Wczoraj razem z reklamacją wysłałam. Na końcu reklamacji napisałam że niedopracowanie regulaminu nie jest błędem uczestników loterii tylko organizatora i jeżeli coś jest niedopracowane To nie można odbierać komuś nagrody.
Niech sobie pomyślą i na następny raz dokładnie opiszę w regulaminie a ja mam już do nich taki niesmak że więcej u nich Nie zagram grałam w kilku edycjach i zawsze jakieś zestaw produktów się trafił ale też tyle rzeczy które po kupowałam a nie ukrywajmy nie są one najtańsze bo Pronto czy gladedla do najtańszych produktów nie należą a teraz mam taki niesmak do tej agencji że myślę że za Kończę już grę z nim


Idź po ta nieszczęsna pieczątkę i moim zdaniem powinni uwzględnić no bo spełniałas warunki . O 500 zł warto  powalczyć.

Ale ja wczoraj wraz z reklamacja wysłałam im opisany, opieczatkowany paragon,kasjerka dała mi dodatkowo paragon szczegółowy też z pieczątką i odpisali że nagroda przepada bo liczy się 1 mail. 
A dziś dopiero termin nadsyłania mija.
0 0

szukajacykonkursow

Cytuj wiadomość#6588425 wtorek, 9 kwietnia 2019, 11:55:59
LejziDejzi napisał(a):

mczarna napisał(a):

androm napisał(a):

aleks1983 napisał(a):

Wielkie sprzątanie 
Kawał....Nie napiszę czego
Wygrałam 500 zl wysłałam paragon, straciłam prawo do nagrody bo mam gbb discrett A nie glade 
Dzwonoe mówię że pójdę i potwierdzę A Pani mówi że już straciłam prawo do nagrody
Mówię, tłumacze że to mail zwrotny że mam jeszcze 2 dni, że dosle A Pani że nie...nosz k.....jeszcze pewnie karniaka dostanę 

też bym się wkurzyła i nie spodziewała takiej reakcji
jak oni chcą całą nazwę mieć? nie ma miejsca, wcale nie jest źle opisany.
to wygląda na takie złośliwe działanie albo chęć oszczędzenia.
pisze koniecznie reklamację

No przecież ja miałam podobną akcję,o czym tu informowałam.Miałam GLD aerozol. Wysłałam reklamację i czekam na jej rozpatrzenie. Najlepsze jest to,że to nie był Sklep u Wiesi,tylko znana sieciówa.  Moim zdaniem w tej edycji jakaś wyjątkowa złośliwość jest...

Reklamacja , reklamacja i jeszcze raz reklamacja! 
Nie możesz staracić prawa do nagrody jeśli kupiłaś produkt który wymienili w REGULAMINIE.To że  nie był opisany tak jak oni chcieli literka po literce nie zależy od Ciebie , sama sobie go nie drukujesz przecież.Ty wywiązałaś się z zadania poszłaś do sklepu kupiłaś co trzeba było i posłałaś to zgłoszenie no i miałaś farta że wygrałaś...Teraz jak kolejny raz będziesz chciała wziąć udział będziesz latała przez pół miasta po sklepach i prosiła kasjerki zeby ci sprawdzały jak wyskakuje na paragonie bo jeśli źle to ty tego nie chcesz?! parodia... skoro nie potrafią robić loterii niech się za to nie biorą albo niech wskażą 1 sklep w którym na terenie całego kraju można dokonywać zakupu wtedy każdy paragon będzie wyglądał tak samo i nie będą mieć problemu.
Nie widze w Twoim przypadku innej opcji jak pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
Walcz o swoje.Zabiorą Ci nagrodę raz, zrobią to kolejny...i kolejny i każdego następnego też tak będą urabiac.
Jak raz wysmarowałam reklamację w jednym konkursie w podobnej sprawie i wywaliłam im opinie na stronie nagroda znalazła się z prędkością swiatła a dodatkowo dorzucili coś w ramach przeprosin...bo ? yyy nie przewidzieli że w każdym sklepie opis może być inny ...śmiech na sali emotka  W kazdym kolejnym wygranym u nich już nigdy nie miałam problemu że coś im nie pasowało... emotka   emotka     

Ja brałem raz udział w konkursie Pt. czego oprócz szmponu head & shoulders i smochodu potrzebujesz.I w regulaminie było napisane żeby w haśle nie było użyte słowo head & shoulders i Hummer.A uwaga wygrało hasło pt. Gdy używam szamponu head & shoulders powiem szczerze czuję się pewnie jak w Hummerze.
0 0

aleks1983

Cytuj wiadomość#6588436 wtorek, 9 kwietnia 2019, 12:01:50
szukajacykonkursow napisał(a):

LejziDejzi napisał(a):

mczarna napisał(a):

androm napisał(a):

aleks1983 napisał(a):

Wielkie sprzątanie 
Kawał....Nie napiszę czego
Wygrałam 500 zl wysłałam paragon, straciłam prawo do nagrody bo mam gbb discrett A nie glade 
Dzwonoe mówię że pójdę i potwierdzę A Pani mówi że już straciłam prawo do nagrody
Mówię, tłumacze że to mail zwrotny że mam jeszcze 2 dni, że dosle A Pani że nie...nosz k.....jeszcze pewnie karniaka dostanę 

też bym się wkurzyła i nie spodziewała takiej reakcji
jak oni chcą całą nazwę mieć? nie ma miejsca, wcale nie jest źle opisany.
to wygląda na takie złośliwe działanie albo chęć oszczędzenia.
pisze koniecznie reklamację

No przecież ja miałam podobną akcję,o czym tu informowałam.Miałam GLD aerozol. Wysłałam reklamację i czekam na jej rozpatrzenie. Najlepsze jest to,że to nie był Sklep u Wiesi,tylko znana sieciówa.  Moim zdaniem w tej edycji jakaś wyjątkowa złośliwość jest...

Reklamacja , reklamacja i jeszcze raz reklamacja! 
Nie możesz staracić prawa do nagrody jeśli kupiłaś produkt który wymienili w REGULAMINIE.To że  nie był opisany tak jak oni chcieli literka po literce nie zależy od Ciebie , sama sobie go nie drukujesz przecież.Ty wywiązałaś się z zadania poszłaś do sklepu kupiłaś co trzeba było i posłałaś to zgłoszenie no i miałaś farta że wygrałaś...Teraz jak kolejny raz będziesz chciała wziąć udział będziesz latała przez pół miasta po sklepach i prosiła kasjerki zeby ci sprawdzały jak wyskakuje na paragonie bo jeśli źle to ty tego nie chcesz?! parodia... skoro nie potrafią robić loterii niech się za to nie biorą albo niech wskażą 1 sklep w którym na terenie całego kraju można dokonywać zakupu wtedy każdy paragon będzie wyglądał tak samo i nie będą mieć problemu.
Nie widze w Twoim przypadku innej opcji jak pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
Walcz o swoje.Zabiorą Ci nagrodę raz, zrobią to kolejny...i kolejny i każdego następnego też tak będą urabiac.
Jak raz wysmarowałam reklamację w jednym konkursie w podobnej sprawie i wywaliłam im opinie na stronie nagroda znalazła się z prędkością swiatła a dodatkowo dorzucili coś w ramach przeprosin...bo ? yyy nie przewidzieli że w każdym sklepie opis może być inny ...śmiech na sali emotka  W kazdym kolejnym wygranym u nich już nigdy nie miałam problemu że coś im nie pasowało... emotka   emotka     

Ja brałem raz udział w konkursie Pt. czego oprócz szmponu head & shoulders i smochodu potrzebujesz.I w regulaminie było napisane żeby w haśle nie było użyte słowo head & shoulders i Hummer.A uwaga wygrało hasło pt. Gdy używam szamponu head & shoulders powiem szczerze czuję się pewnie jak w Hummerze.

Właśnie dzwoniłam do nas do rzecznika konsumenta,kazała mi przyjść przynieść dokumenty i będzie działać.
Śmiała się do telefonu bo powiedziała że to jest chore żeby tak ludzi z nagród oszkubywac
0 0
|< << < 4498 4499 4500 4501 4502 45034504 4505 4506 4507 4508 > >> >|