Reklama na e-Konkursy.info

Wkurza mnie...

|< << < 4499 4500 4501 4502 4503 45044505 4506 4507 4508 4509 > >> >|

szukajacykonkursow

Cytuj wiadomość#6588448 wtorek, 9 kwietnia 2019, 12:11:57
aleks1983 napisał(a):

szukajacykonkursow napisał(a):

LejziDejzi napisał(a):

mczarna napisał(a):

androm napisał(a):

aleks1983 napisał(a):

Wielkie sprzątanie 
Kawał....Nie napiszę czego
Wygrałam 500 zl wysłałam paragon, straciłam prawo do nagrody bo mam gbb discrett A nie glade 
Dzwonoe mówię że pójdę i potwierdzę A Pani mówi że już straciłam prawo do nagrody
Mówię, tłumacze że to mail zwrotny że mam jeszcze 2 dni, że dosle A Pani że nie...nosz k.....jeszcze pewnie karniaka dostanę 

też bym się wkurzyła i nie spodziewała takiej reakcji
jak oni chcą całą nazwę mieć? nie ma miejsca, wcale nie jest źle opisany.
to wygląda na takie złośliwe działanie albo chęć oszczędzenia.
pisze koniecznie reklamację

No przecież ja miałam podobną akcję,o czym tu informowałam.Miałam GLD aerozol. Wysłałam reklamację i czekam na jej rozpatrzenie. Najlepsze jest to,że to nie był Sklep u Wiesi,tylko znana sieciówa.  Moim zdaniem w tej edycji jakaś wyjątkowa złośliwość jest...

Reklamacja , reklamacja i jeszcze raz reklamacja! 
Nie możesz staracić prawa do nagrody jeśli kupiłaś produkt który wymienili w REGULAMINIE.To że  nie był opisany tak jak oni chcieli literka po literce nie zależy od Ciebie , sama sobie go nie drukujesz przecież.Ty wywiązałaś się z zadania poszłaś do sklepu kupiłaś co trzeba było i posłałaś to zgłoszenie no i miałaś farta że wygrałaś...Teraz jak kolejny raz będziesz chciała wziąć udział będziesz latała przez pół miasta po sklepach i prosiła kasjerki zeby ci sprawdzały jak wyskakuje na paragonie bo jeśli źle to ty tego nie chcesz?! parodia... skoro nie potrafią robić loterii niech się za to nie biorą albo niech wskażą 1 sklep w którym na terenie całego kraju można dokonywać zakupu wtedy każdy paragon będzie wyglądał tak samo i nie będą mieć problemu.
Nie widze w Twoim przypadku innej opcji jak pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
Walcz o swoje.Zabiorą Ci nagrodę raz, zrobią to kolejny...i kolejny i każdego następnego też tak będą urabiac.
Jak raz wysmarowałam reklamację w jednym konkursie w podobnej sprawie i wywaliłam im opinie na stronie nagroda znalazła się z prędkością swiatła a dodatkowo dorzucili coś w ramach przeprosin...bo ? yyy nie przewidzieli że w każdym sklepie opis może być inny ...śmiech na sali emotka  W kazdym kolejnym wygranym u nich już nigdy nie miałam problemu że coś im nie pasowało... emotka   emotka     

Ja brałem raz udział w konkursie Pt. czego oprócz szmponu head & shoulders i smochodu potrzebujesz.I w regulaminie było napisane żeby w haśle nie było użyte słowo head & shoulders i Hummer.A uwaga wygrało hasło pt. Gdy używam szamponu head & shoulders powiem szczerze czuję się pewnie jak w Hummerze.

Właśnie dzwoniłam do nas do rzecznika konsumenta,kazała mi przyjść przynieść dokumenty i będzie działać.
Śmiała się do telefonu bo powiedziała że to jest chore żeby tak ludzi z nagród oszkubywac

Wiadomo szkoda wartościowej nagrody, ale oni nie przestrzegają tego co sami napisali.Bo nagle spodobało im sie te hasełko to łamią swój regulamin jakby on był tylko dla nas. emotka emotka
0 0

szukajacykonkursow

Cytuj wiadomość#6588453 wtorek, 9 kwietnia 2019, 12:18:51
Pytanie brzmiało "Czego oprócz samochodu Hummer i szamponu head & shoulders potrzebujesz."
0 0

dwaburekoty

Cytuj wiadomość#6588469 wtorek, 9 kwietnia 2019, 12:48:11
Jak ja nie lubię telemarketerów.... Sama pracowałam jako ankieterka telefoniczna w czasie studiów przez 3 lata, ale na każdym szkoleniu kładziono nacisk, że osoba z którą rozmawiamy to święta krowa, nie zmuszamy do rozmowy, grzecznie dziękujemy za odmowę....
Do rzeczy: niedawno prenumerowalismy razem z mężem czasopismo specjalistyczne. Masakrycznie drogie i mooooocno komercyjne (reklamy wylewaly sie z kazdej strony). Zrezygnowaliśmy z niego na rzecz innego, mniej reklamowanego, ale dużo tańszego. Mój mąż bardzo zadowolony. Natomiast dzisiaj dzwoni Pani z pierwszego czasopisma z pretensja w głosie, dlaczego już nie prenumerujemy. Odpowiadam grzecznie, że zrezygnowaliśmy na rzecz "XYZ". a na to kobieta:"ALE CZEMUUUU?!?!?!" "Czemu" działa na mnie jak płachta na byka, więc jej grzecznie odpowiadam, że są za drodzy, że za dużo reklam, że bardziej podoba mi się styl autorski drugiego czasopisma, że nie stać mnie na prenumeratę dwóch. Pani nadal przy swoim: "ALE CZEMUUUUU?!?!?!?!". Nie doczekałam się odpowiedzi na pytanie "Dlaczego moja odpowiedź nie wydaje jej się satysfakcjonująca?" bo jakże miła i uprzejma Pani rzuciła słuchawką.

ziolko

Cytuj wiadomość#6588471 wtorek, 9 kwietnia 2019, 12:50:12
aleks1983 daj znać, co udało się zdziałać z rzecznikiem.
Moim zdaniem oni celowo odrzucają takie paragony i reklamacje, bo pewno mało który sklep ma porządnie opisane paragony. 
Zaś w sieciówkach jest to samo wszędzie. 
Paskudny sposób na to, żeby jak najwięcej nagród zostawić dla siebie. 
Ktoś musi się za nich wziąć, bo jak odpuścicie to dacie przyzwolenie na takie działania i agencja będzie okradała uczciwych konsumentów, którzy spełnili wszystkie warunku regulaminu  emotka

szukajacykonkursow

Cytuj wiadomość#6588474 wtorek, 9 kwietnia 2019, 12:56:19
Raz miałem tak że kupiłem promcyjne opakowanie płatków a tam nie było kody wysłalem i maila a oni że to wina drukarni.
0 0

aleks1983

Cytuj wiadomość#6588481 wtorek, 9 kwietnia 2019, 13:12:14
Wiecie co dla mnie to jest śmieszne bo jeśli byłoby napisane odświeżacz bez nazwy to bym po ta pieczątkę poszła. 
Dziś mijają 3 dni na doslanie paragonu opisanego  oni na kolejną reklamację nie odpisuje z chwilę znowu km napiszę maila,będę ich tak bombardowac że będą mieli mnie dość 

aleks1983

Cytuj wiadomość#6588518 wtorek, 9 kwietnia 2019, 14:58:33
Pani rzecznik powiedziała, że jest tu jak byk naruszenie. 
Nie jest ściśle napisane skad UCZESTNIK loterii ma wiedzieć czy paragon jest dobrze opisany.
Poza tym zamieściłam się w regulaminowych 3 dniach paragon jest opisany więc nie ma mowy o odmowie.
Mam przywieźć wszystkie dokumenty i korespondencję z nimi I ich sprawdza. Poza tym powiedziała że skoro już kilku osobom odmówili to kombinują.
Mówiłam jej też o loterii z loyda,powiedziała że tu dopiero  jest naruszenie jaki szkoda, że ludzie tego nie zgłaszają bo organizatorzy na tym żerują .
(Za ewentualny  brak przecinkow itp z góry przepraszam emotka )

ziolko

Cytuj wiadomość#6588526 wtorek, 9 kwietnia 2019, 15:17:32
aleks1983 napisał(a):

Pani rzecznik powiedziała, że jest tu jak byk naruszenie. 
Nie jest ściśle napisane skad UCZESTNIK loterii ma wiedzieć czy paragon jest dobrze opisany.
Poza tym zamieściłam się w regulaminowych 3 dniach paragon jest opisany więc nie ma mowy o odmowie.
Mam przywieźć wszystkie dokumenty i korespondencję z nimi I ich sprawdza. Poza tym powiedziała że skoro już kilku osobom odmówili to kombinują.
Mówiłam jej też o loterii z loyda,powiedziała że tu dopiero  jest naruszenie jaki szkoda, że ludzie tego nie zgłaszają bo organizatorzy na tym żerują .
(Za ewentualny  brak przecinkow itp z góry przepraszam emotka )

Super!!
Co do Loyda to też jestem ciekawa co i jak... 
Loyd.. Rafaello - ta sama technika wyłaniania laureatów  emotka
0 0

mczarna

Cytuj wiadomość#6588540 wtorek, 9 kwietnia 2019, 16:03:00
aleks1983 napisał(a):

Wiecie co dla mnie to jest śmieszne bo jeśli byłoby napisane odświeżacz bez nazwy to bym po ta pieczątkę poszła. 
Dziś mijają 3 dni na doslanie paragonu opisanego  oni na kolejną reklamację nie odpisuje z chwilę znowu km napiszę maila,będę ich tak bombardowac że będą mieli mnie dość 

Moja reklamacja rozpatrzona NEGATYWNIE. Dostali zdjęcie produktu,podpis z pieczątką na paragonie potwierdzający ten produkt itd. Odnieśli się znów do złego opisu i że pieczątka z podpisem to już po fakcie.
0 0

@[email protected]

Cytuj wiadomość#6588543 wtorek, 9 kwietnia 2019, 16:05:08
mczarna napisał(a):

aleks1983 napisał(a):

Wiecie co dla mnie to jest śmieszne bo jeśli byłoby napisane odświeżacz bez nazwy to bym po ta pieczątkę poszła. 
Dziś mijają 3 dni na doslanie paragonu opisanego  oni na kolejną reklamację nie odpisuje z chwilę znowu km napiszę maila,będę ich tak bombardowac że będą mieli mnie dość 

Moja reklamacja rozpatrzona NEGATYWNIE. Dostali zdjęcie produktu,podpis z pieczątką na paragonie potwierdzający ten produkt itd. Odnieśli się znów do złego opisu i że pieczątka z podpisem to już po fakcie.


To są jakieś żarty...

aleks1983

Cytuj wiadomość#6588548 wtorek, 9 kwietnia 2019, 16:16:24
Mi wladnie Przysłali maila że źle napisałam reklamacje ponieważ nie napisałam że dotyczy loterii wielkie sprzątanie nie napisałam adresu email zwrotnego No kurcze przecież z jakiegoś adresu to wysyłam.
Więc napisałam to samo reklamacja jeszcze raz dołączyłam dane po czym na dole dodałam że byłam w tej sprawie u rzecznika praw konsumenta i że wysyłam im paragon w terminie czyli w tych trzech dniach roboczych.
Oprócz tego w regulaminie nie jest nigdzie napisane że jeśli pierwszy mail będzie ze skanem bez pieczątki to od razu jest utrata nagrody jest tylko napisane że ma się 3 dni na wysłanie danych i według tego powinni to nagrodę wydać i tego od nich zadam. Powiem wam że przecież już kilka razy grałam w paczce sprzątaczce i w konkursach tego typu zawsze wygrałam jakiś zestaw produktów i nigdy nie było problemu z tym że paragon jest nieczytelny to są po prostu kpina
ziolko 0

nswe69

Cytuj wiadomość#6588557 wtorek, 9 kwietnia 2019, 16:38:26
No można i tak... emotka Rozumiem, że JEEP jest mój bez losowania...
andii 0

androm

Cytuj wiadomość#6588567 wtorek, 9 kwietnia 2019, 16:52:38
aleks1983 napisał(a):

Mi wladnie Przysłali maila że źle napisałam reklamacje ponieważ nie napisałam że dotyczy loterii wielkie sprzątanie nie napisałam adresu email zwrotnego No kurcze przecież z jakiegoś adresu to wysyłam.
Więc napisałam to samo reklamacja jeszcze raz dołączyłam dane po czym na dole dodałam że byłam w tej sprawie u rzecznika praw konsumenta i że wysyłam im paragon w terminie czyli w tych trzech dniach roboczych.
Oprócz tego w regulaminie nie jest nigdzie napisane że jeśli pierwszy mail będzie ze skanem bez pieczątki to od razu jest utrata nagrody jest tylko napisane że ma się 3 dni na wysłanie danych i według tego powinni to nagrodę wydać i tego od nich zadam. Powiem wam że przecież już kilka razy grałam w paczce sprzątaczce i w konkursach tego typu zawsze wygrałam jakiś zestaw produktów i nigdy nie było problemu z tym że paragon jest nieczytelny to są po prostu kpina

walcz, bo ktoś kto obsługuje to i odpisuje takie bzdury powinien na kasie w biedrze robić, a nie to czym sie zajmuej
0 0

lucinda

Cytuj wiadomość#6588568 wtorek, 9 kwietnia 2019, 16:55:08
nswe69 napisał(a):

No można i tak... emotka Rozumiem, że JEEP jest mój bez losowania...

0 0

lucinda

Cytuj wiadomość#6588569 wtorek, 9 kwietnia 2019, 16:57:20
Napisz reklamację, wyślą do Ciebie kuriera po to nieszczęsne opakowanie, kod prześlą mailem.
0 0

mczarna

Cytuj wiadomość#6588573 wtorek, 9 kwietnia 2019, 17:07:07
androm napisał(a):

aleks1983 napisał(a):

Mi wladnie Przysłali maila że źle napisałam reklamacje ponieważ nie napisałam że dotyczy loterii wielkie sprzątanie nie napisałam adresu email zwrotnego No kurcze przecież z jakiegoś adresu to wysyłam.
Więc napisałam to samo reklamacja jeszcze raz dołączyłam dane po czym na dole dodałam że byłam w tej sprawie u rzecznika praw konsumenta i że wysyłam im paragon w terminie czyli w tych trzech dniach roboczych.
Oprócz tego w regulaminie nie jest nigdzie napisane że jeśli pierwszy mail będzie ze skanem bez pieczątki to od razu jest utrata nagrody jest tylko napisane że ma się 3 dni na wysłanie danych i według tego powinni to nagrodę wydać i tego od nich zadam. Powiem wam że przecież już kilka razy grałam w paczce sprzątaczce i w konkursach tego typu zawsze wygrałam jakiś zestaw produktów i nigdy nie było problemu z tym że paragon jest nieczytelny to są po prostu kpina

walcz, bo ktoś kto obsługuje to i odpisuje takie bzdury powinien na kasie w biedrze robić, a nie to czym sie zajmuej

Ja właśnie maila do UOKiK napisałam. To są kpiny.
ziolko 0

jokan

Cytuj wiadomość#6588584 wtorek, 9 kwietnia 2019, 18:00:00
mczarna napisał(a):

androm napisał(a):

aleks1983 napisał(a):

Mi wladnie Przysłali maila że źle napisałam reklamacje ponieważ nie napisałam że dotyczy loterii wielkie sprzątanie nie napisałam adresu email zwrotnego No kurcze przecież z jakiegoś adresu to wysyłam.
Więc napisałam to samo reklamacja jeszcze raz dołączyłam dane po czym na dole dodałam że byłam w tej sprawie u rzecznika praw konsumenta i że wysyłam im paragon w terminie czyli w tych trzech dniach roboczych.
Oprócz tego w regulaminie nie jest nigdzie napisane że jeśli pierwszy mail będzie ze skanem bez pieczątki to od razu jest utrata nagrody jest tylko napisane że ma się 3 dni na wysłanie danych i według tego powinni to nagrodę wydać i tego od nich zadam. Powiem wam że przecież już kilka razy grałam w paczce sprzątaczce i w konkursach tego typu zawsze wygrałam jakiś zestaw produktów i nigdy nie było problemu z tym że paragon jest nieczytelny to są po prostu kpina

walcz, bo ktoś kto obsługuje to i odpisuje takie bzdury powinien na kasie w biedrze robić, a nie to czym sie zajmuej

Ja właśnie maila do UOKiK napisałam. To są kpiny.

dajcie znac co wyjdzie, bo trzeba im utrzec nosa, zanim (nie)wydadzą glowych nagrod z blachych przyczyn

zielonaszpilka

Cytuj wiadomość#6588588 wtorek, 9 kwietnia 2019, 18:03:52
Agnes napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

Agnes napisał(a):

ja wiem to już było
ale ja jeszcze nie pisałam
więc wkurza mnie strajk
juz po pierwszym dniu mam dosyć
na ten tydzien opiekę wykombinowałam na nast epny tydzien moze uda mi się załatwić opiekuncze ale nie moge tak trwać do wakacji
najbardziej szkoda mi dziecka które juz wczoraj wieczorem pytało się kiedy w koncu pójdzie do przedszkola

A jakies inne przedszkole nie ma u Was dyzuru?

nie jesli inne działają to do nich chodza te dzieci co są na stałe
zresztą nie mozna zapisac dziecka na nie wiem ile bo przeciez nie wiem ile strajk potrwa?
w płacach mi mówią ze aby isc na opiekuncze musze miec zwolnienie!!! w kadrach ze muszę napisac dokąd chce być na tym opiekunczym
przecież to paranoja

To słabo. W niektórych miastach są dużury i nawet jak dziecko nie jest zapisane do danego przedszkola to może chodzić. A jakieś inne instytucje nie organizują czegoś? U nas w mieście biblioteka i muzeum regionalne i jakiś klub malucha coś organizują za darmo. A może jakaś inna mama z grupy Twojego dziecka mogłaby się nim zająć albo ma taki sam problem jak Ty i mogłybyście się jakoś podzielić? No to trudna sytuacja
0 0

gryfnobabka

Cytuj wiadomość#6588591 wtorek, 9 kwietnia 2019, 18:09:52
zielonaszpilka napisał(a):

Agnes napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

Agnes napisał(a):

ja wiem to już było
ale ja jeszcze nie pisałam
więc wkurza mnie strajk
juz po pierwszym dniu mam dosyć
na ten tydzien opiekę wykombinowałam na nast epny tydzien moze uda mi się załatwić opiekuncze ale nie moge tak trwać do wakacji
najbardziej szkoda mi dziecka które juz wczoraj wieczorem pytało się kiedy w koncu pójdzie do przedszkola

A jakies inne przedszkole nie ma u Was dyzuru?

nie jesli inne działają to do nich chodza te dzieci co są na stałe
zresztą nie mozna zapisac dziecka na nie wiem ile bo przeciez nie wiem ile strajk potrwa?
w płacach mi mówią ze aby isc na opiekuncze musze miec zwolnienie!!! w kadrach ze muszę napisac dokąd chce być na tym opiekunczym
przecież to paranoja

To słabo. W niektórych miastach są dużury i nawet jak dziecko nie jest zapisane do danego przedszkola to może chodzić. A jakieś inne instytucje nie organizują czegoś? U nas w mieście biblioteka i muzeum regionalne i jakiś klub malucha coś organizują za darmo. A może jakaś inna mama z grupy Twojego dziecka mogłaby się nim zająć albo ma taki sam problem jak Ty i mogłybyście się jakoś podzielić? No to trudna sytuacja


To jest bardzo duży problem i nawet dyżury go nie rozwiążą. Nie każdy maluch tak łatwo zaakceptuje nagłą zmianę - inne panie, inne miejsce, nieznane dzieci. Dla niejednego dziecka to stresująca sytuacja. Nawet jeśli do swojego przedszkola chodzi chętnie to w innym może nawet nie chcieć zostać.
0 0

Agnes

Cytuj wiadomość#6588601 wtorek, 9 kwietnia 2019, 18:44:09
gryfnobabka napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

Agnes napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

Agnes napisał(a):

ja wiem to już było
ale ja jeszcze nie pisałam
więc wkurza mnie strajk
juz po pierwszym dniu mam dosyć
na ten tydzien opiekę wykombinowałam na nast epny tydzien moze uda mi się załatwić opiekuncze ale nie moge tak trwać do wakacji
najbardziej szkoda mi dziecka które juz wczoraj wieczorem pytało się kiedy w koncu pójdzie do przedszkola

A jakies inne przedszkole nie ma u Was dyzuru?

nie jesli inne działają to do nich chodza te dzieci co są na stałe
zresztą nie mozna zapisac dziecka na nie wiem ile bo przeciez nie wiem ile strajk potrwa?
w płacach mi mówią ze aby isc na opiekuncze musze miec zwolnienie!!! w kadrach ze muszę napisac dokąd chce być na tym opiekunczym
przecież to paranoja

To słabo. W niektórych miastach są dużury i nawet jak dziecko nie jest zapisane do danego przedszkola to może chodzić. A jakieś inne instytucje nie organizują czegoś? U nas w mieście biblioteka i muzeum regionalne i jakiś klub malucha coś organizują za darmo. A może jakaś inna mama z grupy Twojego dziecka mogłaby się nim zająć albo ma taki sam problem jak Ty i mogłybyście się jakoś podzielić? No to trudna sytuacja


To jest bardzo duży problem i nawet dyżury go nie rozwiążą. Nie każdy maluch tak łatwo zaakceptuje nagłą zmianę - inne panie, inne miejsce, nieznane dzieci. Dla niejednego dziecka to stresująca sytuacja. Nawet jeśli do swojego przedszkola chodzi chętnie to w innym może nawet nie chcieć zostać.

dokładnie moja 4 latka ma nawet trudne momenty wejscia na salę rano jak widzi ze nie ma jej pań z grupy
0 0
|< << < 4499 4500 4501 4502 4503 45044505 4506 4507 4508 4509 > >> >|