Reklama na e-Konkursy.info

Wkurza mnie...

|< << < 4551 4552 4553 4554 4555 45564557 4558 4559 4560 4561 > >> >|

thebest

Cytuj wiadomość#6622119 sobota, 20 lipiec 2019, 14:41:45
cudaczek121 napisał(a):

Chciałam przed chwilą wysłać sms premium z sieci Heyah, to dostałam sms,że przekroczyłam jakieś tam limity sms premium i w celu ich zwiększenia, muszę wysłać stosownego smsa np limit 500 pod numer 80450.Tak też zrobiłam, to mi odpisali,że podany numer nie jest zarejestrowany w T-mobile emotka Starter heyah stary jak świat, a oni mówią,że niezarejestrowany.Co lepsze, chwilę wcześniej normalnie mogłam wysłać sms premmium z tego startera emotka

nr bezpłatny?Ten 80450.
0 0

cudaczek121

Cytuj wiadomość#6622120 sobota, 20 lipiec 2019, 14:42:42
thebest napisał(a):

cudaczek121 napisał(a):

Chciałam przed chwilą wysłać sms premium z sieci Heyah, to dostałam sms,że przekroczyłam jakieś tam limity sms premium i w celu ich zwiększenia, muszę wysłać stosownego smsa np limit 500 pod numer 80450.Tak też zrobiłam, to mi odpisali,że podany numer nie jest zarejestrowany w T-mobile emotka Starter heyah stary jak świat, a oni mówią,że niezarejestrowany.Co lepsze, chwilę wcześniej normalnie mogłam wysłać sms premmium z tego startera emotka

nr bezpłatny?Ten 80450.

tak napisali
0 0

thebest

Cytuj wiadomość#6622123 sobota, 20 lipiec 2019, 14:46:12
To sprawdź czy wzięli ci coś z konta.
0 0

moskala22

Cytuj wiadomość#6622188 sobota, 20 lipiec 2019, 22:44:51
Chciałam dziś zapłacić w SUPERPHARM kartą wygraną w konkursie na dzień matki w superpharm a tu lipa, bo na karcie 0 zł. Kartę dostałam w środę, zakupów nikt jeszcze z nią nie robił, a pani w kasie nie wie o co chodzi. No cóż, trzeba będzie wyjaśniać to ze Smolarem 
0 0

isiulka

Cytuj wiadomość#6622194 sobota, 20 lipiec 2019, 23:17:27
superloser napisał(a):

buziolek napisał(a):

tereniagno napisał(a):

joan napisał(a):

tereniagno napisał(a):

Oj,oj,okropnie wkurzyłam się.Po ful  próbach wygrałam jedną, jedyną sofę z Prince Polo i na dodatek przepadła, ponieważ nie spełniłam warunków emotka emotka emotka
Na paragonie nie było konkretnie napisane "prince polo",tylko "WAFLE KRAFT P"  emotka emotka emotka emotka emotka emotka emotka emotka emotka
Gdybym wiedziała,że to nie przejdzie, poszłabym do sklepu po adnotację emotka emotka emotka emotka


Hmm, moim zdaniem na pierwszy rzut oka widać, że nie przejdzie. To tak, jakby należało kupić proszek do prania Persil, a na paragonie wydrukowana byłaby informacja "proszek Ariel".

Inna sprawa, że akurat w Twoim przypadku:
wafelek Prince Polo został stworzony przez firmę Olza, którą wykupiła firma Kraft, która to zmieniła w 2013 nazwę na Mondelez. Podsumowując: Kraft = Mondelez. Zatem wafelek Prince Polo to wafelek firmy Kraft. Jeśli zależy Ci na tej nagrodzie, możesz złożyć reklamację.

Złożyłam reklamację , dołączając skan adnotacji z pieczątka sklepu i niestety otrzymałam odpowiedź negatywną  -reklamacji nie uznali emotka emotka emotka emotka emotka Miałam cichą nadzieję, że uznają emotka

Kiedyś organizowali loterię z kodami na corcs, napisali mi @ o utracie nagordy, napisałam na jakiej podstawie, to odpisali że wpisałam w formularzu rok 2170 zamiast 2017, napisałam że to niemożliwe, tym bardziej że wszystkie dane się zgadzały bo zawsze kilka razy sprawdzam dane z paragonu przed wysłaniem. Napisałam im że napiszę do Fundatora nagród, nic nie odpisali ale kod na crocsy wysłali. 

Napisz do Mondelez, że IQ MARKETING ma ograniczoną widze w zakresie marketingu. Skoro Kraft to Mondelez to w czym problem?

Może w tym, że mondelez robi tez inne batoniko/wafle. A może w tym, ze regulamin pisze o tym w conajmniej 4 punktach, ze jeśli na paragonie nie widnieje nazwa to należy odesłać zdjęcie z adnotacja sklepu. Nie rozumiem, ktos bierze konkursowy paragon, widzi ze nie ma nazwy i pomimo informacji co należy zrobić w tej sytuacji, odsyła paragon bez nazwy produktu i bez adnotacji sklepu a potem ma pretensje do organizatora? O ile dobrze pamietam to  nawet w formularzu było dodatkowe okienko na zdjęcie adnotacji.
0 0

kermit

Cytuj wiadomość#6622195 sobota, 20 lipiec 2019, 23:22:29
isiulka napisał(a):

superloser napisał(a):

buziolek napisał(a):

tereniagno napisał(a):

joan napisał(a):

tereniagno napisał(a):

Oj,oj,okropnie wkurzyłam się.Po ful  próbach wygrałam jedną, jedyną sofę z Prince Polo i na dodatek przepadła, ponieważ nie spełniłam warunków emotka emotka emotka
Na paragonie nie było konkretnie napisane "prince polo",tylko "WAFLE KRAFT P"  emotka emotka emotka emotka emotka emotka emotka emotka emotka
Gdybym wiedziała,że to nie przejdzie, poszłabym do sklepu po adnotację emotka emotka emotka emotka


Hmm, moim zdaniem na pierwszy rzut oka widać, że nie przejdzie. To tak, jakby należało kupić proszek do prania Persil, a na paragonie wydrukowana byłaby informacja "proszek Ariel".

Inna sprawa, że akurat w Twoim przypadku:
wafelek Prince Polo został stworzony przez firmę Olza, którą wykupiła firma Kraft, która to zmieniła w 2013 nazwę na Mondelez. Podsumowując: Kraft = Mondelez. Zatem wafelek Prince Polo to wafelek firmy Kraft. Jeśli zależy Ci na tej nagrodzie, możesz złożyć reklamację.

Złożyłam reklamację , dołączając skan adnotacji z pieczątka sklepu i niestety otrzymałam odpowiedź negatywną  -reklamacji nie uznali emotka emotka emotka emotka emotka Miałam cichą nadzieję, że uznają emotka

Kiedyś organizowali loterię z kodami na corcs, napisali mi @ o utracie nagordy, napisałam na jakiej podstawie, to odpisali że wpisałam w formularzu rok 2170 zamiast 2017, napisałam że to niemożliwe, tym bardziej że wszystkie dane się zgadzały bo zawsze kilka razy sprawdzam dane z paragonu przed wysłaniem. Napisałam im że napiszę do Fundatora nagród, nic nie odpisali ale kod na crocsy wysłali. 

Napisz do Mondelez, że IQ MARKETING ma ograniczoną widze w zakresie marketingu. Skoro Kraft to Mondelez to w czym problem?

Może w tym, że mondelez robi tez inne batoniko/wafle. A może w tym, ze regulamin pisze o tym w conajmniej 4 punktach, ze jeśli na paragonie nie widnieje nazwa to należy odesłać zdjęcie z adnotacja sklepu. Nie rozumiem, ktos bierze konkursowy paragon, widzi ze nie ma nazwy i pomimo informacji co należy zrobić w tej sytuacji, odsyła paragon bez nazwy produktu i bez adnotacji sklepu a potem ma pretensje do organizatora? O ile dobrze pamietam to  nawet w formularzu było dodatkowe okienko na zdjęcie adnotacji.


Niedawno była dyskusja na ten temat. Ktoś pytał czy przejdzie paragon "PP kokosowy" czy coś w tym stylu. Dla mnie to jasne, że jeśli organizator ujmuje to w regulaminie, w formularzu jest pole na adnotację to przy tak fatalnym opisie lecę po pieczątkę. Ale sporo osób pisało że im kiepski opis przeszedł i że przecież PP to wiadomo, że Prince Polo ... Ja tam zawsze wolę trochę przesadzić niż potem płakać. Dobrze, że to tylko pufa...
tu
https://www.e-kon...trona/1957/#p6618567

koniczynka123

Cytuj wiadomość#6622197 sobota, 20 lipiec 2019, 23:28:06
cudaczek121 napisał(a):

Chciałam przed chwilą wysłać sms premium z sieci Heyah, to dostałam sms,że przekroczyłam jakieś tam limity sms premium i w celu ich zwiększenia, muszę wysłać stosownego smsa np limit 500 pod numer 80450.Tak też zrobiłam, to mi odpisali,że podany numer nie jest zarejestrowany w T-mobile emotka Starter heyah stary jak świat, a oni mówią,że niezarejestrowany.Co lepsze, chwilę wcześniej normalnie mogłam wysłać sms premmium z tego startera emotka

Też tak miałam, zadzwoniłam do BOK i aktywowali większy limit. Lata temu pewnie numer należał do innej sieci. Zadzwoń do BOK, załatwisz bez problemu.

tereniagno

Cytuj wiadomość#6622198 sobota, 20 lipiec 2019, 23:29:19
isiulka napisał(a):

Może w tym, że mondelez robi tez inne batoniko/wafle. A może w tym, ze regulamin pisze o tym w conajmniej 4 punktach, ze jeśli na paragonie nie widnieje nazwa to należy odesłać zdjęcie z adnotacja sklepu. Nie rozumiem, ktos bierze konkursowy paragon, widzi ze nie ma nazwy i pomimo informacji co należy zrobić w tej sytuacji, odsyła paragon bez nazwy produktu i bez adnotacji sklepu a potem ma pretensje do organizatora? O ile dobrze pamietam to  nawet w formularzu było dodatkowe okienko na zdjęcie adnotacji.

Nie wysyłałam adnotacji, ponieważ  sugerowałam się tym, że na paragonie jest napisane "Wafelek KRAFT  P " i  to wystarczy.
Kij im w oko, było minęło i przepadło emotka
Człowiek zawsze uczy się na błędach emotka

bruce

Cytuj wiadomość#6622266 niedziela, 21 lipiec 2019, 14:21:45
tereniagno napisał(a):

isiulka napisał(a):

Może w tym, że mondelez robi tez inne batoniko/wafle. A może w tym, ze regulamin pisze o tym w conajmniej 4 punktach, ze jeśli na paragonie nie widnieje nazwa to należy odesłać zdjęcie z adnotacja sklepu. Nie rozumiem, ktos bierze konkursowy paragon, widzi ze nie ma nazwy i pomimo informacji co należy zrobić w tej sytuacji, odsyła paragon bez nazwy produktu i bez adnotacji sklepu a potem ma pretensje do organizatora? O ile dobrze pamietam to  nawet w formularzu było dodatkowe okienko na zdjęcie adnotacji.

Nie wysyłałam adnotacji, ponieważ  sugerowałam się tym, że na paragonie jest napisane "Wafelek KRAFT  P " i  to wystarczy.
Kij im w oko, było minęło i przepadło emotka
Człowiek zawsze uczy się na błędach emotka

Tylko w sumie nigdy się nie wie, jaki opis organizatorowi się spodoba, a jaki nie... emotka  A odstawać po jednej kolejce jeszcze drugą do POK tylko dlatego, że sieć sklepowa ma źle opisane paragony, to skandal.  emotka
0 0

gryfnobabka

Cytuj wiadomość#6622267 niedziela, 21 lipiec 2019, 14:35:05
bruce napisał(a):

tereniagno napisał(a):

isiulka napisał(a):

Może w tym, że mondelez robi tez inne batoniko/wafle. A może w tym, ze regulamin pisze o tym w conajmniej 4 punktach, ze jeśli na paragonie nie widnieje nazwa to należy odesłać zdjęcie z adnotacja sklepu. Nie rozumiem, ktos bierze konkursowy paragon, widzi ze nie ma nazwy i pomimo informacji co należy zrobić w tej sytuacji, odsyła paragon bez nazwy produktu i bez adnotacji sklepu a potem ma pretensje do organizatora? O ile dobrze pamietam to  nawet w formularzu było dodatkowe okienko na zdjęcie adnotacji.

Nie wysyłałam adnotacji, ponieważ  sugerowałam się tym, że na paragonie jest napisane "Wafelek KRAFT  P " i  to wystarczy.
Kij im w oko, było minęło i przepadło emotka
Człowiek zawsze uczy się na błędach emotka

Tylko w sumie nigdy się nie wie, jaki opis organizatorowi się spodoba, a jaki nie... emotka  A odstawać po jednej kolejce jeszcze drugą do POK tylko dlatego, że sieć sklepowa ma źle opisane paragony, to skandal.  emotka


Jaki się spodoba? Na pewno konkretny czyli w tym przypadku Prince Polo. Naprawdę w przypadku tej loterii jest to tak jasno określone w regulaminie, że jaśniej się już chyba nie da. Nie wiem o co ta afera i jaka reklamacja? Opis nie świadczył jednoznacznie o zakupie produktu promocyjnego, regulamin jasno określa co należy w takim przypadku zrobić. W formularzu było osobne miejsce na adnotację. Co jeszcze organizator miał zrobić, żeby to było zrozumiałe? Mugol nie ogarnie, ale dla konkursowicza sprawa powinna być oczywista.
0 0

asiakali

Cytuj wiadomość#6622269 niedziela, 21 lipiec 2019, 14:41:59
emotka Wkurza mnie Kasztelan...95 kodów i nic...totalnie nic... emotka
0 0

gryfnobabka

Cytuj wiadomość#6622291 niedziela, 21 lipiec 2019, 16:52:27
superloser napisał(a):

gryfnobabka napisał(a):

bruce napisał(a):

tereniagno napisał(a):

isiulka napisał(a):

Może w tym, że mondelez robi tez inne batoniko/wafle. A może w tym, ze regulamin pisze o tym w conajmniej 4 punktach, ze jeśli na paragonie nie widnieje nazwa to należy odesłać zdjęcie z adnotacja sklepu. Nie rozumiem, ktos bierze konkursowy paragon, widzi ze nie ma nazwy i pomimo informacji co należy zrobić w tej sytuacji, odsyła paragon bez nazwy produktu i bez adnotacji sklepu a potem ma pretensje do organizatora? O ile dobrze pamietam to  nawet w formularzu było dodatkowe okienko na zdjęcie adnotacji.

Nie wysyłałam adnotacji, ponieważ  sugerowałam się tym, że na paragonie jest napisane "Wafelek KRAFT  P " i  to wystarczy.
Kij im w oko, było minęło i przepadło emotka
Człowiek zawsze uczy się na błędach emotka

Tylko w sumie nigdy się nie wie, jaki opis organizatorowi się spodoba, a jaki nie... emotka  A odstawać po jednej kolejce jeszcze drugą do POK tylko dlatego, że sieć sklepowa ma źle opisane paragony, to skandal.  emotka


Jaki się spodoba? Na pewno konkretny czyli w tym przypadku Prince Polo. Naprawdę w przypadku tej loterii jest to tak jasno określone w regulaminie, że jaśniej się już chyba nie da. Nie wiem o co ta afera i jaka reklamacja? Opis nie świadczył jednoznacznie o zakupie produktu promocyjnego, regulamin jasno określa co należy w takim przypadku zrobić. W formularzu było osobne miejsce na adnotację. Co jeszcze organizator miał zrobić, żeby to było zrozumiałe? Mugol nie ogarnie, ale dla konkursowicza sprawa powinna być oczywista.

W twym wywodzie zapomiałeš o jednej istotnej, w sumie najważniejszej rzeczy - IQ Marketing oraz inne Agencje promocyjne mają DOTRZEĆ DO KLIENTA a nie go odstraszać, wkurzyć, nazwać oszustem.

IQ MARKETING poległo. Głupie adnotacje nie gwarantują, że wafelek za 90gr to Prince Polo - bo pani w sklepie może mieć  Grześki, "bezfirmowe" oraz inne markowe wafle w tej samej cenie i stawiać pieczątkI na każdym wafelkowym paragonie.
Jeśli nie zależy im na zadowoleniu klienta to za co Mondelez im płaci? Rozdać dmuchańce można na Dworcu Centralnym, przy znaczenie mniejszym nakładzie kosztów prowadzenia promocji a dotrzeć można do znacznie większej liczby odbiorców. 


A Ty zapominasz o tym, że biorąc udział w loterii/konkursie zaznacza się dość istotne okienko typu "oświadczam że zapoznałem się z regulaminem i akceptuję jego warunki". Więc potem trzeba się jeszcze do tego regulaminu zastosować.
Poza tym co Ty masz za jazdę z tymi pieczątkami stawianymi bez opamiętania przez panie z wiejskich/osiedlowych sklepów? Za każdym razem ta sama jazda. Nawet dłuższa nieobecność na forum nie pomogła...
0 0

bruce

Cytuj wiadomość#6622298 niedziela, 21 lipiec 2019, 18:43:20
gryfnobabka napisał(a):

bruce napisał(a):

tereniagno napisał(a):

isiulka napisał(a):

Może w tym, że mondelez robi tez inne batoniko/wafle. A może w tym, ze regulamin pisze o tym w conajmniej 4 punktach, ze jeśli na paragonie nie widnieje nazwa to należy odesłać zdjęcie z adnotacja sklepu. Nie rozumiem, ktos bierze konkursowy paragon, widzi ze nie ma nazwy i pomimo informacji co należy zrobić w tej sytuacji, odsyła paragon bez nazwy produktu i bez adnotacji sklepu a potem ma pretensje do organizatora? O ile dobrze pamietam to  nawet w formularzu było dodatkowe okienko na zdjęcie adnotacji.

Nie wysyłałam adnotacji, ponieważ  sugerowałam się tym, że na paragonie jest napisane "Wafelek KRAFT  P " i  to wystarczy.
Kij im w oko, było minęło i przepadło emotka
Człowiek zawsze uczy się na błędach emotka

Tylko w sumie nigdy się nie wie, jaki opis organizatorowi się spodoba, a jaki nie... emotka  A odstawać po jednej kolejce jeszcze drugą do POK tylko dlatego, że sieć sklepowa ma źle opisane paragony, to skandal.  emotka


Jaki się spodoba? Na pewno konkretny czyli w tym przypadku Prince Polo. Naprawdę w przypadku tej loterii jest to tak jasno określone w regulaminie, że jaśniej się już chyba nie da. Nie wiem o co ta afera i jaka reklamacja? Opis nie świadczył jednoznacznie o zakupie produktu promocyjnego, regulamin jasno określa co należy w takim przypadku zrobić. W formularzu było osobne miejsce na adnotację. Co jeszcze organizator miał zrobić, żeby to było zrozumiałe? Mugol nie ogarnie, ale dla konkursowicza sprawa powinna być oczywista.

Ja nie mam na myśli tego, jaki się spodoba, wedle regulaminu, bo to rzecz oczywiście oczywista, ja mam na myśli to, jaki paragon spodoba się, kiedy klient kupuje produkt promocyjny, absolutnie zgodnie z regulaminem i nie ma pojęcia (bo przecież jasnowidzem nie jest), co mu wydrukuje kasjerka.  emotka

androm

Cytuj wiadomość#6622299 niedziela, 21 lipiec 2019, 18:51:02
Na miejscu agencji to zamiast jakichś adnotacji, których się boją często w sklepach dawać (sama miałam sytuację jak babka się bała dać pieczątki "bo ona nie może dawać pieczątek", a to kierownik sklepu taki mądry...
Agencja powinna się kontaktować ze sklepem jak mą wąty (niech se zadzwoni). Konsument nie powinien być pokrzywdzony, powinno się to odbyć poza nim. W żadnym wypadku jak kupił, nie powinna mu być odebrana nagroda.
Wszystko powinno być przesądzane na jego korzyść w razie niejasności, a to dlatego, że agencja i producent żyją z konsumenta, bez niego, by nie było businessu więc powinni się z nim jak z jajkiem obchodzić, a nie uwalać przy byle okazji pozostawiając niesmak, czyli zgoła przeciwny efekt osiągając niż ten do którego ich zatrudniono.

bruce

Cytuj wiadomość#6622302 niedziela, 21 lipiec 2019, 19:00:09
androm napisał(a):

Na miejscu agencji to zamiast jakichś adnotacji, których się boją często w sklepach dawać (sama miałam sytuację jak babka się bała dać pieczątki "bo ona nie może dawać pieczątek", a to kierownik sklepu taki mądry...
Agencja powinna się kontaktować ze sklepem jak mą wąty (niech se zadzwoni). Konsument nie powinien być pokrzywdzony, powinno się to odbyć poza nim. W żadnym wypadku jak kupił, nie powinna mu być odebrana nagroda.
Wszystko powinno być przesądzane na jego korzyść w razie niejasności, a to dlatego, że agencja i producent żyją z konsumenta, bez niego, by nie było businessu więc powinni się z nim jak z jajkiem obchodzić, a nie uwalać przy byle okazji pozostawiając niesmak, czyli zgoła przeciwny efekt osiągając niż ten do którego ich zatrudniono.

emotka

tereniagno

Cytuj wiadomość#6622327 niedziela, 21 lipiec 2019, 21:12:07
androm napisał(a):

Na miejscu agencji to zamiast jakichś adnotacji, których się boją często w sklepach dawać (sama miałam sytuację jak babka się bała dać pieczątki "bo ona nie może dawać pieczątek", a to kierownik sklepu taki mądry...
Agencja powinna się kontaktować ze sklepem jak mą wąty (niech se zadzwoni). Konsument nie powinien być pokrzywdzony, powinno się to odbyć poza nim. W żadnym wypadku jak kupił, nie powinna mu być odebrana nagroda.
Wszystko powinno być przesądzane na jego korzyść w razie niejasności, a to dlatego, że agencja i producent żyją z konsumenta, bez niego, by nie było businessu więc powinni się z nim jak z jajkiem obchodzić, a nie uwalać przy byle okazji pozostawiając niesmak, czyli zgoła przeciwny efekt osiągając niż ten do którego ich zatrudniono.

Na każdym paragonie jest nr NIP i nr kasy fiskalnej, które to wpisuje się w formularz, więc mają wgląd do sprawdzenia paragonu, czy taki produkt był zakupiony. Przy weryfikacji ponoć dokładnie   sprawdzają paragony. Skoro mieli wątpliwości, powinni sobie zadzwonić do danego sklepu. Już pisałam, że kierowniczka sklepu wpisała na odwrocie paragonu, że to ten produkt i postawiła pieczątkę. To nie jest jakiś sklepik osiedlowy, tylko duża sieć sklepów.
Nie chodzi mi w tej chwili o mój paragon, ale ogólnie o Organizatorów.

pc174

Cytuj wiadomość#6622356 poniedziałek, 22 lipiec 2019, 00:44:41
Ja już nie chcę więcej fartuchów z Kasztelana. Dajcie coś innego emotka  
0 0

taalvikki

Cytuj wiadomość#6622360 poniedziałek, 22 lipiec 2019, 02:13:13
a mnie wkurza to, co zadziało się w Białymstoku. wkurza i smuci. i jeszcze to, że typy z butelkami i petardami zasłaniali się dzieciakami. to jakiś chory region, wybaczcie (mój rodziny Tarnów też pewnie nie byłby gorszy). emotka

jokan

Cytuj wiadomość#6622805 wtorek, 23 lipiec 2019, 11:42:36
niech chwal...przed zachodem slonca....a jednak idioci tez sa na allegro.... emotka emotka emotka tylko dlaczego na mnie trafilo ?

wilhelmzdobywca

Cytuj wiadomość#6622812 wtorek, 23 lipiec 2019, 11:58:06
Wkurza mnie, że firmy nie podchodzą poważnie do pisemnych zgłoszeń problemów - dopiero jak się dzwoni i zrobi awanturę, może ktoś się przejmie. A ja nie lubię, wolę pisać. W ostatnich dwóch tygodniach na kilka różnych zgłoszeń, do różnych firm, bez odpowiedzi wiszą 3, w 1 dostałam odpowiedź mniej więcej "przykro nam, ale czas minął", a w 2 odpowiedź była zupełnie jak z automatu, w stylu "dziękujemy za zgłoszenie, w razie dalszych problemów prosimy o kontakt." SERIO. emotka
0 0
|< << < 4551 4552 4553 4554 4555 45564557 4558 4559 4560 4561 > >> >|