Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

szukano wpisów użytkownika mietowa · znaleziono: 520

mietowa

Cytuj wiadomość#6525333 wtorek, 4 września 2018, 09:54:26
RE: Czy wysyłają juz nagrody z... ???
Telewizory z Carlsberg Tesco? [zobacz wypowiedź w wątku]

mietowa

Cytuj wiadomość#6519421 czwartek, 16 sierpnia 2018, 11:14:04
RE: Wkurza mnie...
taalvikki napisał(a): cudaczek121 napisał(a): agakaz2 napisał(a): bruce napisał(a): Jak mnie ciężko wpienia to, co się dzieje ostatnio nad polskim morzem... Ewakuacja setek ludzi, bo nagle znaleziono niewypały z... czasów II[zobacz wypowiedź w wątku]

mietowa

Cytuj wiadomość#6517814 czwartek, 9 sierpnia 2018, 13:57:04
RE: Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Czy ktoś orientuje się, jak to jest z gwarancją robotów z Oak View? Dostaliście jakieś dokumenty do Waszych wygranych? [zobacz wypowiedź w wątku]

mietowa

Cytuj wiadomość#6517403 środa, 8 sierpnia 2018, 11:03:28
RE: Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
magie1982 napisał(a): mietowa napisał(a): Konkurs "Twoje małe wielkie aktywności", Nałęczowianka w Kauflandzie - czy ktoś posiada więcej informacji na temat formy zgłoszenia do konkursu?… [zobacz wypowiedź w wątku]

mietowa

Cytuj wiadomość#6517396 środa, 8 sierpnia 2018, 10:59:35
RE: Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Konkurs "Twoje małe wielkie aktywności", Nałęczowianka w Kauflandzie - czy ktoś posiada więcej informacji na temat formy zgłoszenia do konkursu?… [zobacz wypowiedź w wątku]

mietowa

Cytuj wiadomość#6516928 poniedziałek, 6 sierpnia 2018, 23:12:26
RE: Gratulacje! Dla wygranych!
Wiesiu - brawo! Wypoczywaj i baw się dobrze :super: [zobacz wypowiedź w wątku]

mietowa

Cytuj wiadomość#6516838 poniedziałek, 6 sierpnia 2018, 18:33:56
RE: moje dzisiejsze wygrane :)
TV od Smolarka :serce: [zobacz wypowiedź w wątku]

mietowa

Cytuj wiadomość#6516001 piątek, 3 sierpnia 2018, 13:32:26
RE: Informują
Kiora NETTO - Filmowy bohater świata Disney, Pixar lub Star Wars, e-mail o 13.30. [zobacz wypowiedź w wątku]

mietowa

Cytuj wiadomość#6514970 wtorek, 31 lipca 2018, 18:28:24
RE: Wkurza mnie...
pikantny napisał(a): Niebieska_Laguna napisał(a): cherry_coke napisał(a): Wkurza mnie, że pomimo istnienia ochrony danych osobowych kurierzy często wraz z konkursowymi paczkami z dokumentów zwrotnych wiedzą co wygrywamy,… [zobacz wypowiedź w wątku]

mietowa

Cytuj wiadomość#6514930 wtorek, 31 lipca 2018, 16:34:05
RE: moje dzisiejsze wygrane :)
Boniki do Intermarche emotka [zobacz wypowiedź w wątku]

mietowa

Cytuj wiadomość#6514379 poniedziałek, 30 lipca 2018, 10:41:41
RE: Wkurza mnie...
kopernik napisał(a): wkurza mnie, że są ludzie którzy nie dają szansy wygrać innym koszulki w Lechu bo sami grają na 10 adresów mailowych. Ludzie po co wam[zobacz wypowiedź w wątku]

mietowa

Cytuj wiadomość#6514353 poniedziałek, 30 lipca 2018, 09:29:52
RE: Czy wysyłają juz nagrody z... ???
-Violka- napisał(a): mietowa napisał(a): Wracam po tygodniowych wakacjach (z konkursową werwą  :hyhy: ). Powiedzcie mi proszę, czy wysyłali już: - ekspresy, piłki, zestawy kaw ze[zobacz wypowiedź w wątku]

mietowa

Cytuj wiadomość#6514303 niedziela, 29 lipca 2018, 22:52:46
RE: Czy wysyłają juz nagrody z... ???
Wracam po tygodniowych wakacjach (z konkursową werwą :hyhy:). Powiedzcie mi proszę, czy wysyłali już: - ekspresy, piłki, zestawy kaw ze[zobacz wypowiedź w wątku]

mietowa

Cytuj wiadomość#6513422 czwartek, 26 lipca 2018, 16:12:42
RE: Połączenia nieodebrane
5078..626 - z dzisiaj, ktoś coś?  [zobacz wypowiedź w wątku]

mietowa

Cytuj wiadomość#6513306 czwartek, 26 lipca 2018, 12:39:56
RE: moje dzisiejsze wygrane :)
Walizki Wittchen emotka . Miło tak wygrać, będąc na wakacjach:). [zobacz wypowiedź w wątku]

mietowa

Cytuj wiadomość#6511219 czwartek, 19 lipca 2018, 15:16:31
RE: Smolar
Na stronie wyniki Carte Dor. [zobacz wypowiedź w wątku]

mietowa

Cytuj wiadomość#6510857 środa, 18 lipca 2018, 17:13:45
RE: Wkurza mnie...
ludzka_istota napisał(a): Wkurza mnie mój idiotyzm i popełnianie wciąż tych samych błędów. Kretynka to mało powiedziane. Na pewno nie jest tak źle :przytul: [zobacz wypowiedź w wątku]

mietowa

Cytuj wiadomość#6510829 środa, 18 lipca 2018, 16:02:02
RE: Czy informują/ informowali?
monek22 napisał(a): ITM Wygrywaj z Mistrzowskimi Produktami / TQ / informował może już ?? Nie, tam jeszcze chyba dużo czasu zostało. [zobacz wypowiedź w wątku]

mietowa

Cytuj wiadomość#6510789 środa, 18 lipca 2018, 14:56:19
RE: Wkurza mnie...
cb656 napisał(a): buziolek napisał(a): Masakra jak mnie wkurzają te dyskusje w wątku informuja :mur1: , mało innych wątków na forum żeby podyskutować? Nie powinno być za to punktów[zobacz wypowiedź w wątku]

mietowa

Cytuj wiadomość#6510769 środa, 18 lipca 2018, 14:18:55
RE: Dziś nic nie wygrałem! To już było!
kermit napisał(a): mietowa napisał(a): @gnieszk@ napisał(a): ludzka_istota napisał(a): I ja potwierdzam, że nic nie wygrałamPotwierdzam - u mnie też nic :D :lol:  potwierdzamEj dziewczyny... Przypominam, że to nie jest jakiś… [zobacz wypowiedź w wątku]