Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

szukano wpisów użytkownika atyde25 · znaleziono: 282

atyde25

#6592157 dzisiaj o 10:35:32
RE: Dziś dotarła nagroda z.... (tylko info!)
Ostatnie termosy z Milki-Pocztex.Już jesteśmy z Milką rozliczeni bo z rezerwy 0 sama ugrane w trakcie loterii. [zobacz wypowiedź w wątku]

atyde25

#6591559 piątek, 19 kwietnia 2019, 12:08:16
RE: Wkurza mnie...
Też mam do dziś 2 stare Nokię jakby mi zginęły to bym ryczała z tydzień:(Najlepsze fony co były tylko fonami a nie wszystkim i niczym[zobacz wypowiedź w wątku]

atyde25

#6591331 czwartek, 18 kwietnia 2019, 14:26:27
RE: Wkurza mnie...
Myślałame tylko mnie tak dobija brak szkoły czy innej placówki hahahh.2 tydzień dopiero idzie a ma się ochotę wyjść z siebie i stanąć obok a końca[zobacz wypowiedź w wątku]

atyde25

#6590965 środa, 17 kwietnia 2019, 12:25:20
RE: Wkurza mnie...
Jestem w szokue odzyskanie dostępu do poczty na tlenie jak nie masz tych 3 śmiesznych podpowiedzi.W sensie wprowadzony numer telefonu,dane lub[zobacz wypowiedź w wątku]

atyde25

#6590494 wtorek, 16 kwietnia 2019, 10:41:50
RE: Dziś dotarła nagroda z.... (tylko info!)
Pierwszy termos z Milki-pocztex [zobacz wypowiedź w wątku]

atyde25

#6589175 czwartek, 11 kwietnia 2019, 13:12:41
RE: Wkurza mnie...
Bardzo dziwna polityka firm kurierskich.W sumie to by trzeba siedzieć od rana w domu,nie pracować,nie wychodzić,murem w domu.Pan z DHL-u ok 9[zobacz wypowiedź w wątku]

atyde25

#6588315 wtorek, 9 kwietnia 2019, 08:09:48
RE: Wkurza mnie...
O tak te maile z Lidla są męczące. Ale mnie bardziej wkurza jak ludzie zadają Ci te same pytania po 100 razy.A są to pytania z tak oczywistą… [zobacz wypowiedź w wątku]

atyde25

#6587968 poniedziałek, 8 kwietnia 2019, 11:46:44
RE: Dziś dotarła nagroda z.... (tylko info!)
Wreszcie łyżka z Fantasi-DPD [zobacz wypowiedź w wątku]

atyde25

#6587786 niedziela, 7 kwietnia 2019, 14:48:59
RE: Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Ja też wysłałam mailem i dobry pomysł bo wydanie 8,40 zł przy bonie za 100 zł to by było bolesne.Jeszcze raz dziękuję Basi za te punkty z regulaminu[zobacz wypowiedź w wątku]

atyde25

#6587448 piątek, 5 kwietnia 2019, 15:03:25
RE: SZUKAM....
Zapomniałam o dziękuję od samego początku mi się regulamin nie otwierał ani nic.Zagrałam tylko dzięki tej osobie co w komentarzy podała treść smsa i[zobacz wypowiedź w wątku]

atyde25

#6587431 piątek, 5 kwietnia 2019, 14:25:10
RE: SZUKAM....
Może ktoś dać linka do oświadczenia Nałęczowianka -Tesco bo mi się regulamin nie otwiera. [zobacz wypowiedź w wątku]

atyde25

#6587426 piątek, 5 kwietnia 2019, 14:18:01
RE: moje dzisiejsze wygrane :)
Bon do Tesco za 100 zł z Nałęczowianki:)Dalej dzwonią bo z godzinę temu nie mogłam odebrać. [zobacz wypowiedź w wątku]

atyde25

#6587375 piątek, 5 kwietnia 2019, 12:42:24
RE: Dziś dotarła nagroda z.... (tylko info!)
No jednak miś Bambino-Superpharm-kurier UPS.Bardzo fajny ten miś nawet spory myślałame to będzie taki mini,mini. [zobacz wypowiedź w wątku]

atyde25

#6587342 piątek, 5 kwietnia 2019, 11:29:21
RE: Czy wysyłają juz nagrody z... ???
A co z misiem Bambino z Superpharm?Tylko ja na niego czekam było ich 100 czy 150 sztuk.Informacja była z 2 miechy temu o wygranej. [zobacz wypowiedź w wątku]

atyde25

#6587305 piątek, 5 kwietnia 2019, 10:20:53
RE: Dziś dotarła nagroda z.... (tylko info!)
Zestaw Bruno Banani Daring Woman woda toaletowa 30 ml i balsam do ciała 150 ml-Pocztex.Numer telefonu na paczce przy nazwisku i adresie od czapy.Więc[zobacz wypowiedź w wątku]

atyde25

#6587230 czwartek, 4 kwietnia 2019, 21:14:38
RE: Loterie bramkowe
Ja miałam w tic tacu 0 na 16 czy na 18 wolę nie liczyć.Czy tam był jakiś sposób?Bo teraz to już chyba nie tajemnica bo po promocji.W Hochlandzie już… [zobacz wypowiedź w wątku]

atyde25

#6585811 poniedziałek, 1 kwietnia 2019, 12:04:46
RE: Wkurza mnie...
Wkurza mnie rozwiązanie odbioru i dostępności tych figurek zwierząt w Lidlu.Pani mi z łaski rzuciła kartonem dodam w którym były same pingwiny ledwo[zobacz wypowiedź w wątku]

atyde25

#6585411 niedziela, 31 marca 2019, 09:35:48
RE: moje dzisiejsze wygrane :)
No i zakończyłam dziś przygodę z Milką ostatnim termosem:) [zobacz wypowiedź w wątku]

atyde25

#6585267 sobota, 30 marca 2019, 06:59:00
RE: Wkurza mnie...
Mimoe jestem od ponad 30 lat ateistką pamiętam ten piękny dzień Komunii.Tylko te rozgrywki kościelne były przykre bo jeden ksiądz miał jedna wizję… [zobacz wypowiedź w wątku]

atyde25

#6585167 piątek, 29 marca 2019, 17:09:13
RE: moje dzisiejsze wygrane :)
Testowanie z Wizażu szminki super:) [zobacz wypowiedź w wątku]