Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

szukano wpisów użytkownika joasiajulia · znaleziono: 846

joasiajulia

#6790380 środa, 23 czerwiec 2021, 11:44:11
RE: moje dzisiejsze wygrane :)
Mam zmywarkę :hurra: :lolod Smolara :hurra::hurra: [zobacz wypowiedź w wątku]

joasiajulia

#6786697 wtorek, 8 czerwiec 2021, 16:32:27
RE: moje dzisiejsze wygrane :)
Po bardzoooo dlugiej przerwie mogę w końcu się wpisać,za wczoraj rower z Tymbarka Auchan :lol::hurra: [zobacz wypowiedź w wątku]

joasiajulia

#6774195 czwartek, 8 kwiecień 2021, 09:58:43
RE: moje dzisiejsze wygrane :)
Wyczyść nagrody 2 stopień  :lol: Hura :hurra:   [zobacz wypowiedź w wątku]

joasiajulia

#6773899 wtorek, 6 kwiecień 2021, 21:15:45
RE: Dziś nic nie wygrałem! To już było!
joasiajulia napisał(a): norweska20 napisał(a): Kwiecień za pasem a na moim koncie od początku roku 3nagrody :karton Martini,kod Ipla, zestaw rexona... więc nic dodać , nic ująć MASAKRA :( A kasy[zobacz wypowiedź w wątku]

joasiajulia

#6773895 wtorek, 6 kwiecień 2021, 21:05:40
RE: Dziś nic nie wygrałem! To już było!
norweska20 napisał(a): Kwiecień za pasem a na moim koncie od początku roku 3nagrody :karton Martini,kod Ipla, zestaw rexona... więc nic dodać , nic ująć MASAKRA :( A kasy[zobacz wypowiedź w wątku]

joasiajulia

#6772463 niedziela, 28 marzec 2021, 15:16:52
RE: moje dzisiejsze wygrane :)
Jak miło się tu wpisać  emotka emotka emotka Siedzę w pracy Leroy Merlin-jak by co sklepy są czynne  ) zgłosiłam paragon na KAMIS i 100zł wpadło :lol: Super … [zobacz wypowiedź w wątku]

joasiajulia

#6758118 środa, 13 styczeń 2021, 13:23:46
RE: moje dzisiejsze wygrane :)
Voucher na odkurzacz - Bricomarche Loteria urodzinowa :lol::hurra: [zobacz wypowiedź w wątku]

joasiajulia

#6756178 poniedziałek, 4 styczeń 2021, 16:44:57
RE: moje dzisiejsze wygrane :)
Loteria MK Cafe -ekspres z ostatniego dnia :lol: Witam Nowy rok :lol: [zobacz wypowiedź w wątku]

joasiajulia

#6755262 środa, 30 grudzień 2020, 16:10:50
RE: Dziś dotarła nagroda z.... (tylko info!)
Smolar Przelew 1000zl La Chocolatiere  :o emotka [zobacz wypowiedź w wątku]

joasiajulia

#6755232 środa, 30 grudzień 2020, 14:43:03
RE: co chcielibyście wygrać?
Ja marze o wygraniu samochodu :P Na mój obecny dostałam zakaz jazdy,nie nadaje się do naprawy emotka SMOLAR  bardzo liczę na Ciebie :ok: [zobacz wypowiedź w wątku]

joasiajulia

#6755076 wtorek, 29 grudzień 2020, 21:10:26
RE: Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
pikawka napisał(a): joasiajulia napisał(a): Witam emotka W konkursie z rodzina Treflikow Smolara jakie sa to gry?Zadnych nie spotkałam... Ojej masa tego jest. My mamy grzybobranie, chińczyka i[zobacz wypowiedź w wątku]

joasiajulia

#6755074 wtorek, 29 grudzień 2020, 21:04:50
RE: Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Witam emotka W konkursie z rodzina Treflikow Smolara jakie sa to gry?Zadnych nie spotkałam... [zobacz wypowiedź w wątku]

joasiajulia

#6752096 poniedziałek, 14 grudzień 2020, 17:13:56
RE: moje dzisiejsze wygrane :)
Udalo się :hurra::hurra:Szesc miesięcy czekałam by moc się do tego watka wpisac  :D SMOLAR jednak  o  Mnie nie zapomnial :padam:La CHOCOLATIERE X[zobacz wypowiedź w wątku]

joasiajulia

#6749860 piątek, 4 grudzień 2020, 20:54:59
RE: Dziś nic nie wygrałem! To już było!
kameleon1982 napisał(a): czy jest sens dalej grac i tracic nerwy jesli wygra sie w 1 konkursie na 10 lub 15 w ktorych sie wzieło udział???  emotka i to zeby jeszcze w tym 1[zobacz wypowiedź w wątku]

joasiajulia

#6748664 wtorek, 1 grudzień 2020, 00:23:26
RE: co chcielibyście wygrać?
Bardzo ale to bardzo marze o wygranych pieniążkach na zakup samochodu :padam: [zobacz wypowiedź w wątku]

joasiajulia

#6748663 wtorek, 1 grudzień 2020, 00:11:04
RE: Dziś nic nie wygrałem! To już było!
Za każdym razem co chce się wpisac siada Mi internet emotka Ja jestem osoba która nie wygrala od 28 czerwca:orany:Doslownie nic,zero......Tak zle nigdy[zobacz wypowiedź w wątku]

joasiajulia

#6740914 niedziela, 1 listopad 2020, 00:08:50
RE: Dziś nic nie wygrałem! To już było!
Dzis nic,wczoraj nic,tydzien temu nic,miesiac temu nic,trzy miesiące temu nic :rozpacz::rozpacz::rozpacz:Jestem[zobacz wypowiedź w wątku]

joasiajulia

#6715874 wtorek, 14 lipiec 2020, 22:22:22
RE: moje dzisiejsze wygrane :)
III stopień Smakujesz wygrywasz Auchan - 24 piwka   :D Tak dawno nie odbierałam telefonu o wygraneje zapomniałam jak to radocha : )  [zobacz wypowiedź w wątku]

joasiajulia

#6714734 środa, 8 lipiec 2020, 23:39:22
RE: Dziś dotarła nagroda z.... (tylko info!)
Piłkarzyki z konkursu Gillette w biedronce emotka Są super :lol: [zobacz wypowiedź w wątku]

joasiajulia

#6713512 czwartek, 2 lipiec 2020, 01:17:50
RE: moje dzisiejsze wygrane :)
[zobacz wypowiedź w wątku]