Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

szukano wpisów użytkownika Reni · znaleziono: 1146

Reni

#6599569 wtorek, 14 maj 2019, 17:58:10
RE: Czy wysyłają juz nagrody z... ???
kammaro napisał(a): Czy bony Hochland z Leclerc juz wysylali? Mam nadzieję, że jeszcze nie bo również czekam emotka   [zobacz wypowiedź w wątku]

Reni

#6597657 czwartek, 9 maj 2019, 17:03:49
RE: SZUKAM....
alan84 napisał(a): co wpisujecie w zwrocie za Belvita gdy numer paragonu ma 5 liczb a nie wymagane 6-10 trzeba wpisać 0 :ok: [zobacz wypowiedź w wątku]

Reni

#6594877 środa, 1 maj 2019, 00:02:56
RE: Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
infatne napisał(a): Może mi ktoś powiedzieć ile trwa dodanie kasy na dalikartę ? Wysyłają jakiegoś sms ? Nie wiem skąd mam wiedzieć, że mogę już korzystać z tych[zobacz wypowiedź w wątku]

Reni

#6594809 wtorek, 30 kwiecień 2019, 20:41:55
RE: Czy wysyłają juz nagrody z... ???
Czy wszyscy, którzy wczoraj dostali @ w sprawie dostawy FRUGO - otrzymali go? bo ja nie... :niepewny: [zobacz wypowiedź w wątku]

Reni

#6594513 wtorek, 30 kwiecień 2019, 09:55:11
RE: SZUKAM....
bezaczek7 napisał(a):Reni napisał(a):w CC wystarczy spisać na kartce  :ok: Mialam obawy, bo zawsze kupowalam papierowy, albo kod na bilet dyktowalam w kasie i drukowano mi papierowy, raz[zobacz wypowiedź w wątku]

Reni

#6594483 wtorek, 30 kwiecień 2019, 08:12:00
RE: SZUKAM....
bezaczek7 napisał(a): Szukam pomocy, podpowiedzi. Mam na mailu ebilety do kina. Po otwarciu na telefonie, centralnie na kodzie qr jest strzalka do przesuniecia sie na[zobacz wypowiedź w wątku]

Reni

#6594463 wtorek, 30 kwiecień 2019, 00:27:20
RE: Czy informują/ informowali?
darog napisał(a): TOBLERONE Auchan>>?? nie, mają czas jakoś do połowy maja  emotka [zobacz wypowiedź w wątku]

Reni

#6594370 poniedziałek, 29 kwiecień 2019, 17:25:11
RE: Czy wysyłają juz nagrody z... ???
alan84 napisał(a): czy ktos jeszcze czeka za bidonami z Halls? wyslalem 1 dnia dwa zgloszebia i zadna nie dotarla na dwa adresy. ja pisałam do organizatora bo też nie[zobacz wypowiedź w wątku]

Reni

#6594243 poniedziałek, 29 kwiecień 2019, 12:32:51
RE: Dziś dotarła nagroda z.... (tylko info!)
DPD rozwozi nagrody z konkursu FAIRY w C4 [zobacz wypowiedź w wątku]

Reni

#6592679 środa, 24 kwiecień 2019, 12:47:03
RE: Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
mary18 napisał(a): Reni napisał(a): mary18 napisał(a): co trzeba wspisać w treści meila Lidltylko bon i kwote    czy też imię i nazwisko ??? w tytule wartość bonu, w treści dane teleadresowe, no i[zobacz wypowiedź w wątku]

Reni

#6592644 środa, 24 kwiecień 2019, 12:19:57
RE: Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
mary18 napisał(a): co trzeba wspisać w treści meila Lidltylko bon i kwote    czy też imię i nazwisko ??? w tytule wartość bonu, w treści dane teleadresowe, no i[zobacz wypowiedź w wątku]

Reni

#6592543 środa, 24 kwiecień 2019, 10:12:09
RE: moje dzisiejsze wygrane :)
100zł zł Tymbark LIDL - telefon przed chwilką  emotka [zobacz wypowiedź w wątku]

Reni

#6591752 sobota, 20 kwiecień 2019, 10:41:42
RE: Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
jokan napisał(a): gdzie się wpisuje kody z Zywca?  :wstyd: https://zywiec.com.pl/wez-udzial.html  :ok: [zobacz wypowiedź w wątku]

Reni

#6590285 poniedziałek, 15 kwiecień 2019, 18:02:39
RE: Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
aendrius1 napisał(a): agakaz2 napisał(a): aendrius1 napisał(a): Mam kody z piwa Żywiec..czy to jakaś nowa promocja czy jakieś stare zapasy w sklepie?? loteria od dziś Mogę prosić o bezpośredni link...coś mi sie[zobacz wypowiedź w wątku]

Reni

#6589198 czwartek, 11 kwiecień 2019, 14:01:17
RE: Kupię...
Kupię voucher/bon wakacyjny Itaka lub wakacje.pl o wartości do 6 000zł   :ok: [zobacz wypowiedź w wątku]

Reni

#6588424 wtorek, 9 kwiecień 2019, 11:53:05
RE: Informują
Niebieska_Laguna napisał(a): Reni napisał(a): Leclerc Hochland informuje z numeru 618...230  :ok: Dzwonią? tak [zobacz wypowiedź w wątku]

Reni

#6588395 wtorek, 9 kwiecień 2019, 11:12:15
RE: Informują
Leclerc Hochland informuje z numeru 618...230 :ok: [zobacz wypowiedź w wątku]

Reni

#6588116 poniedziałek, 8 kwiecień 2019, 16:52:11
RE: Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
darog napisał(a): Co to za konkurs z Johnny Walker? W bazie po tym hasłem nie umiem znaleźc a paragony w domu 2 mam-na konkurs nie kupowane Zakończony https://www.e-k[zobacz wypowiedź w wątku]

Reni

#6587918 poniedziałek, 8 kwiecień 2019, 10:06:11
RE: Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
helcia85 napisał(a): Ktoś wie do kiedy mają czas na wysyłkę tych rocznych zapasów Frugo z Lidla? Regulamin już nie dostępny na stronie ;/ do 30.04 :okhttp://dzikaprzygo[zobacz wypowiedź w wątku]

Reni

#6587860 poniedziałek, 8 kwiecień 2019, 00:09:54
RE: SZUKAM....
dorothy napisał(a): szukam kodu rabatowego, zniżki do Ochnik 12-14 kwietnia będzie 20% z okazji akcji "stylowe zakupy" ale tylko stacjonarnie i na nieprzecenione[zobacz wypowiedź w wątku]