Zafree darmowe kosze słodyczy - oszuści

12 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >> >|

zdolnabestia

Cytuj wiadomość#5793747 wtorek, 17 grudnia 2013, 11:51:31
Wątek dotyczy akcji darmowych koszy słodyczy ze strony:

http://www.zafree...ction_ref_map=%5B%5D

Regulamin akcji:
http://3czekolady...amp;information_id=5

Nie rejestrujcie się tam!

Pierwszy kosz jest za darmo, ale zawiera się umowę na czas nieokreślony i trzeba płacić miesięczny abonament 149 zł!!!
Odstąpienie od umowy wydaje się być niemożliwe, firma - widmo zarejestrowana na Cyprze, a sponsorzy słodyczy nic na ten temat nie wiedzą.

Osoby, które dały się nabrać, niech piszą tutaj, aby wszystko było w jednym miejscu.
0 0

isetta

Cytuj wiadomość#5793750 wtorek, 17 grudnia 2013, 11:55:14
Zacytuję osobę z grupy fejsbukowej:
Słuchajcie, wczoraj kontaktowałam się z prawnikiem, a dzisiaj z rzecznikiem do spraw konsumenta i powiedzieli mi to samo - mamy 10 dni na odstąpienie od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa (czyli na odległość) i nie musimy za nic płacić! Za 2 godz będę wiedziała co dalej z tym fantem zrobić, ale uspokoili mnie ( po nieprzespanej nocy ... ) no cóż... błądzić jest rzeczą ludzką...
0 0

gosia16

Cytuj wiadomość#5793751 wtorek, 17 grudnia 2013, 11:55:33
dalej działaja 3czekolady na fejsie,przed chwilą na tablicy swojej znalazłam posta żeby ich polubić emotka
0 0

isetta

Cytuj wiadomość#5793752 wtorek, 17 grudnia 2013, 11:57:03
Taaa, też widziałam.
0 0

androm

Cytuj wiadomość#5793756 wtorek, 17 grudnia 2013, 11:59:37
isetta napisał(a):

Zacytuję osobę z grupy fejsbukowej:
Słuchajcie, wczoraj kontaktowałam się z prawnikiem, a dzisiaj z rzecznikiem do spraw konsumenta i powiedzieli mi to samo - mamy 10 dni na odstąpienie od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa (czyli na odległość) i nie musimy za nic płacić! Za 2 godz będę wiedziała co dalej z tym fantem zrobić, ale uspokoili mnie ( po nieprzespanej nocy ... ) no cóż... błądzić jest rzeczą ludzką...


Słuchaj, to rozmawiając z nimi porusz jeszcze taką sprawę, że odstąpienie można zrobić jeśli jeśli umowa nie zaczęła być jeszcze świadczona przed upływem 10 dni natomiast ten ich regulamin mówi, że usługobiorca sam chce żeby zaraz po klknięciu w link umowa była świadczona, czyli jest od razu stąd kwestia odstąpienia już nie wchodzi w grę.
0 0

isetta

Cytuj wiadomość#5793760 wtorek, 17 grudnia 2013, 12:03:28
Ok, pozwól że skopiuję część Twojej wiadomości:)
0 0

androm

Cytuj wiadomość#5793764 wtorek, 17 grudnia 2013, 12:05:38
Nawet jak się nie da, to nie dlatego,że naprawdę zniknęły
magnus napisał(a):

Osoby, które wczoraj zmieniały swoje dane, niech spróbuja się zalogować na te @, które były podane przy rejestracji, podobno nie istnieją emotka

0 0

isetta

Cytuj wiadomość#5793767 wtorek, 17 grudnia 2013, 12:06:52
androm napisał(a):

isetta napisał(a):

Zacytuję osobę z grupy fejsbukowej:
Słuchajcie, wczoraj kontaktowałam się z prawnikiem, a dzisiaj z rzecznikiem do spraw konsumenta i powiedzieli mi to samo - mamy 10 dni na odstąpienie od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa (czyli na odległość) i nie musimy za nic płacić! Za 2 godz będę wiedziała co dalej z tym fantem zrobić, ale uspokoili mnie ( po nieprzespanej nocy ... ) no cóż... błądzić jest rzeczą ludzką...


Słuchaj, to rozmawiając z nimi porusz jeszcze taką sprawę, że odstąpienie można zrobić jeśli jeśli umowa nie zaczęła być jeszcze świadczona przed upływem 10 dni natomiast ten ich regulamin mówi, że usługobiorca sam chce żeby zaraz po klknięciu w link umowa była świadczona, czyli jest od razu stąd kwestia odstąpienia już nie wchodzi w grę.


Dostałam wiadomość, że od każdej umowy można odstąpić w ciągu 10 dni.
Ja się na tym kompletnie nie znam, jutro podskoczę do rzecznika u mnie w mieście.
0 0

androm

Cytuj wiadomość#5793776 wtorek, 17 grudnia 2013, 12:13:22
A jeśli chodzi o ustawę, której to dotyczy i którą regulamin nawet cytuje, to ust.o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialnosc za szkode wyrządzona przez produkt niebezpieczny

Isetto,
regulamin sklepu mówi, że "prawo odstąpiniea nie przysługuje w następujących przypadkach: świadczenia usług rozpoczęteo za zgodą konsumenta przez upływem terminu o którym mowa w art 7 ust.1 ustawy o której mowa w ust.1
i w regulaminie jest też "Usługobiorca składa Pride żadanie natychmiastowego rozpoczęcia świadczenia Usługi założenia i prowadzenia konta poprzez uruchomienie linku aktywacyjnego przesłanego przez Pride..."
Bo mam wrażenie, że i prawnik i rzecznik mówią ogólniki nie przeczytwaszy regulaminu.
0 0

joan

Cytuj wiadomość#5793779 wtorek, 17 grudnia 2013, 12:17:05
androm napisał(a):

(...) Bo mam wrażenie, że i prawnik i rzecznik mówią ogólniki nie przeczytwaszy regulaminu.


Nie muszą czytać regulaminu, zapisy w regulaminach sklepów internetowych nie mogą stać w sprzeczności z przepisami prawa: prawo ma wartość nadrzędną. Inaczej mógłbyś nawet nerkę sprzedać, boś umowę na to podpisał emotka
0 0

androm

Cytuj wiadomość#5793782 wtorek, 17 grudnia 2013, 12:18:39
ale one nie stoją, ustawa mówi, że jak usługa jest świadczona od razu, a tu tak jest, to prawa do odstąpienia nie stosuje się
joan napisał(a):

androm napisał(a):

(...) Bo mam wrażenie, że i prawnik i rzecznik mówią ogólniki nie przeczytwaszy regulaminu.


Nie muszą czytać regulaminu, zapisy w regulaminach sklepów internetowych nie mogą stać w sprzeczności z przepisami prawa: prawo ma wartość nadrzędną. Inaczej mógłbyś nawet nerkę sprzedać, boś umowę na to podpisał emotka

0 0

isetta

Cytuj wiadomość#5793785 wtorek, 17 grudnia 2013, 12:21:48
Ja się na tym nie za bardzo znam, jutro pójdę z lapkiem, na którym mam ich regulamin i mail do rzecznika i dopiero będę cokolwiek robiła.
0 0

androm

Cytuj wiadomość#5793789 wtorek, 17 grudnia 2013, 12:26:13
magnus napisał(a):

Nie ma takiej Umowy, której nie można rozwiązać emotka
W jaki sposób zaczęli świadczyć usługi ???



"usługa polega na założeniu konta i prowadzeniu konta, daje możliwość korzystania z mechanizmów informatycznych serwisu 3 czek w tym wyszukiwawczych i zarządzających"- to jest napisane na tej niby umowie

0 0

cudaczek121

Cytuj wiadomość#5793790 wtorek, 17 grudnia 2013, 12:26:18
Dajcie spokój,ja się tam zarejestrowałam, to już mieli ponad 8 tysięcy zarejestrowanych.Nie wierzę,że oni w ogóle wyślą nam te kosze, bo pewnie ich tylu nawet nie mają emotka Nie dostaną ode mnie ani grosza, niech się bujają emotka
0 0

loczeq

Cytuj wiadomość#5793793 wtorek, 17 grudnia 2013, 12:29:04
joan napisał(a):

androm napisał(a):

(...) Bo mam wrażenie, że i prawnik i rzecznik mówią ogólniki nie przeczytwaszy regulaminu.


Nie muszą czytać regulaminu, zapisy w regulaminach sklepów internetowych nie mogą stać w sprzeczności z przepisami prawa: prawo ma wartość nadrzędną. Inaczej mógłbyś nawet nerkę sprzedać, boś umowę na to podpisał emotka



tak pod warunkiem ze to polska firma ... tutaj mamy do czynienia z "uslugami" zgranicznej firmy swiadczaca swoje uslugi w za pomoca internetu
0 0

loczeq

Cytuj wiadomość#5793797 wtorek, 17 grudnia 2013, 12:34:26
eciepecie napisał(a):

androm napisał(a):

w regulaminie jest też "Usługobiorca składa Pride żadanie natychmiastowego rozpoczęcia świadczenia Usługi założenia i prowadzenia konta poprzez uruchomienie linku aktywacyjnego przesłanego przez Pride..."


A czy to przypadkiem nie kwalifikuje się jako "klauzula niedozwolona"?

Tu przykładowo wykaz takich klauzul zakwestionowanych przez sąd: http://uokik.gov.pl/download.php?id=835

To też sprawa dla UOKIKu chyba.



heloł po raz kolejny! to nie polska firma i jej polskie prawo nie do konca obowiazuje
0 0

loczeq

Cytuj wiadomość#5793798 wtorek, 17 grudnia 2013, 12:35:08
i przestancie siac demagogie, dajcie spokoj, wypijcie herbatke i olejcie sprawe, sami sie nakrecacie a pozniej niepotrzzebnie stresujecie
0 0

androm

Cytuj wiadomość#5793800 wtorek, 17 grudnia 2013, 12:36:34
ja też widziałam taki numer, ale co za problem żeby zamówienia generowały się od 8000, wtedy wygląda, że niby taki chodliwy a sam regulamin wszedł w życie 10 grudnia..

cudaczek121 napisał(a):

Dajcie spokój,ja się tam zarejestrowałam, to już mieli ponad 8 tysięcy zarejestrowanych.Nie wierzę,że oni w ogóle wyślą nam te kosze, bo pewnie ich tylu nawet nie mają emotka Nie dostaną ode mnie ani grosza, niech się bujają emotka

0 0

androm

Cytuj wiadomość#5793802 wtorek, 17 grudnia 2013, 12:37:55
loczeq napisał(a):

eciepecie napisał(a):

androm napisał(a):

w regulaminie jest też "Usługobiorca składa Pride żadanie natychmiastowego rozpoczęcia świadczenia Usługi założenia i prowadzenia konta poprzez uruchomienie linku aktywacyjnego przesłanego przez Pride..."


A czy to przypadkiem nie kwalifikuje się jako "klauzula niedozwolona"?

Tu przykładowo wykaz takich klauzul zakwestionowanych przez sąd: http://uokik.gov.pl/download.php?id=835

To też sprawa dla UOKIKu chyba.



heloł po raz kolejny! to nie polska firma i jej polskie prawo nie do konca obowiazuje


Oczywiście, że obowiązuje. Poza tym, w regulaminie jest, że jak najbardziej polskie prawo jest rozstrzygające własnie i właściwość polskiego sądu.
0 0

anialistopad

Cytuj wiadomość#5793809 wtorek, 17 grudnia 2013, 12:43:26
na ich stronie na fb nie da się wpisać komentarza,usuneli info o koszach i nie da sie wysłać im wiadomości prywatnej
0 0

12 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >> >|