Reklama na e-Konkursy.info

Zostań testerem.

|< << < 164 165 166 167 168 169170 171 172 173 174 > >> >|

Gość

Cytuj wiadomość#4736572 piątek, 7 października 2011, 07:46:45
sprawdzam sobie tak gdzie jest moja paczka z mlekiem:) a ona juz u kuriera - wiec może dzisiaj będzie emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4736576 piątek, 7 października 2011, 07:48:16
klaudia011 napisał(a):

katrin22 napisał(a):

Osoby co testują Wojaka, odsyłaliście/ odsyliście oświadczenie ??


ja tak


ja odsylalam dawno temu nowego ne odsylalam
0 0

ziolko

Cytuj wiadomość#4736579 piątek, 7 października 2011, 07:49:11
karkocka napisał(a):

klaudia011 napisał(a):

katrin22 napisał(a):

Osoby co testują Wojaka, odsyłaliście/ odsyliście oświadczenie ??


ja tak


żeby mieć ankiety dotyczące alkoholu ,papierosów trzeba odesłać oświadczenie


co mi to da, skoro odesłałam oświadczenie i NIC nie testuję?? emotka emotka emotka żadnej prawdziwej kampanii od kiedy tam jestem (nie liczę niagaro, bo to nie było nic realnego i tylko 1 etap) emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4736713 piątek, 7 października 2011, 08:27:24
Mleczko Gerber 3 juz w domu emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4737156 piątek, 7 października 2011, 10:26:27
grusia napisał(a):

Mleczko Gerber 3 juz w domu emotka


u nas 2 emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4738147 piątek, 7 października 2011, 04:33:49
Ma ktos jeszcze zbedne mleczko 2 ?
0 0

skorpionka82

Cytuj wiadomość#4738819 piątek, 7 października 2011, 09:04:08
Przyjmę próbki mleka GERBER 3 w zamian za kilka raportów (pokrywam koszt wysyłki).
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4738983 piątek, 7 października 2011, 10:17:58
mleko Gerber 2 i próbeczki 3 w sam raz dla synka emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4739439 sobota, 8 października 2011, 10:20:42
katrin22 napisał(a):

Osoby co testują Wojaka, odsyłaliście/ odsyliście oświadczenie ??




Ja i mąż odesłalismy b. dawno pierwsze (jeszcze stare) oświadczeni, a jakis rok temu juz to nowsze. Ale co z tego jak mój mąż mial tylko jedna kampanię (i to tylko WOJAKA), a ja jako takich nie mialam. Juz dawno testowalam (pampers, bebiko i budynie Winiary)

Ps. Każdy dostanie skrzynke Wojaka (24 butelki)
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4744446 poniedziałek, 10 października 2011, 05:08:29
skorpionka82 napisał(a):

klaudia011 napisał(a):

aka napisał(a):

Z Wojaka to każdy dostaje tyle butelek, co zdobył w klikaniu?


wydaje mi się że całą skrzynkę każdy dostaje, ale mogę być w błędzie...



dokłądnie - każdy dostaje skrzynkę, o wartości 85zł każda. Niezależnie od tego czy miał 50 butelek, czy 350


To znaczy ze jak przyjedzie kurier to czeba bedzie zaplacic. emotka Bo mi sie wydawalo ze za darmo to bedzie. Bo ja dopiero nowy to moja 1 kampania.
0 0

karkocka

Cytuj wiadomość#4744452 poniedziałek, 10 października 2011, 05:11:44
krzysztof56 napisał(a):

skorpionka82 napisał(a):

klaudia011 napisał(a):

aka napisał(a):

Z Wojaka to każdy dostaje tyle butelek, co zdobył w klikaniu?


wydaje mi się że całą skrzynkę każdy dostaje, ale mogę być w błędzie...



dokłądnie - każdy dostaje skrzynkę, o wartości 85zł każda. Niezależnie od tego czy miał 50 butelek, czy 350


To znaczy ze jak przyjedzie kurier to czeba bedzie zaplacic. emotka Bo mi sie wydawalo ze za darmo to bedzie. Bo ja dopiero nowy to moja 1 kampania.


za darmo emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4744518 poniedziałek, 10 października 2011, 05:36:16
karkocka napisał(a):

krzysztof56 napisał(a):

skorpionka82 napisał(a):

klaudia011 napisał(a):

aka napisał(a):

Z Wojaka to każdy dostaje tyle butelek, co zdobył w klikaniu?


wydaje mi się że całą skrzynkę każdy dostaje, ale mogę być w błędzie...



dokłądnie - każdy dostaje skrzynkę, o wartości 85zł każda. Niezależnie od tego czy miał 50 butelek, czy 350


To znaczy ze jak przyjedzie kurier to czeba bedzie zaplacic. emotka Bo mi sie wydawalo ze za darmo to bedzie. Bo ja dopiero nowy to moja 1 kampania.


za darmo emotka


wlasnie znalazlem ze zadarmo sory za glupie pytanie. Jako Ekspert Streetcom będziesz miał przywilej bezpłatnego wypróbowania pełnowartościowych produktów i dzielenia się próbkami ze znajomymi, zanim trafią one do szerokiej sprzedaży.


Będziesz wiedział więcej niż inni i będziesz mógł pochwalić się swoją wiedzą o nowościach znajomym. Dzięki Streetcom nie zabraknie Ci ciekawych tematów do rozmowy!

Dzieląc się z nami swoimi uwagami o produktach, będziesz mieć realny wpływ na doskonalenie produktów. Twoja opinia, jako Eksperta, jest dla producentów bardzo ważna!
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4744519 poniedziałek, 10 października 2011, 05:36:48
krzysztof56 napisał(a):


To znaczy ze jak przyjedzie kurier to czeba bedzie zaplacic. emotka Bo mi sie wydawalo ze za darmo to bedzie. Bo ja dopiero nowy to moja 1 kampania.




emotka
Ta skrzynka jest warta 85 zł, ale Ty ja dostajesz za darmo emotka
0 0

skorpionka82

Cytuj wiadomość#4744524 poniedziałek, 10 października 2011, 05:38:08
znów opóźnienie z wysyłką j&j
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4744612 poniedziałek, 10 października 2011, 06:10:57
skorpionka82 napisał(a):

znów opóźnienie z wysyłką j&j


pod choinke dostaniemy emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4745643 wtorek, 11 października 2011, 08:21:59
Mam do was takie pytanie Czy wiecie co z ta skrzynka sie robi potem to znaczy po wypiciu wszystkich piw. przepraszam za tak glupie pytanie bo nie wiem jak to sie odbywa Bo skoro skrzynka i 24 butelki to nie wiem co sie dalej z tym robi.
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4745649 wtorek, 11 października 2011, 08:23:35
kotek11 napisał(a):

skorpionka82 napisał(a):

znów opóźnienie z wysyłką j&j


pod choinke dostaniemy emotka


eee...może na Mikołaja się wyrobią emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4746896 wtorek, 11 października 2011, 03:06:46
krzysztof56 napisał(a):

Mam do was takie pytanie Czy wiecie co z ta skrzynka sie robi potem to znaczy po wypiciu wszystkich piw. przepraszam za tak glupie pytanie bo nie wiem jak to sie odbywa Bo skoro skrzynka i 24 butelki to nie wiem co sie dalej z tym robi.


Dostaliscie juz meila kiety wysla ta skrzynke Wojaka bo u mnie totej pory cisza nie ma nic.
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4747228 wtorek, 11 października 2011, 05:15:40
Witamy w nowej kampanii suplementu diety dla dzieci Vitamarin Junior.
W ciągu dwóch tygodni otrzymasz od nas paczkę z produktami.

0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4747230 wtorek, 11 października 2011, 05:16:42
Jesli ktos nie jest zainteresowany kampania Acidolacu lub Vitamarinu z checia przygarne - synek chetny do testowania emotka
0 0
|< << < 164 165 166 167 168 169170 171 172 173 174 > >> >|