Reklama na e-Konkursy.info

Pomocy!!!!

nikos

Cytuj wiadomość#6783564 poniedziałek, 24 maj 2021, 20:50:00
superloser napisał(a):

lirianka napisał(a):

superloser napisał(a):

lirianka napisał(a):

Kupowałam dziś Milkę w Carrefourze i pechowo paragon został wciągnięty w drukarkę... Dostałam jakiś "pogląd paragonu" na kartce A4 z pieczątka, ale pewnie nic takiego się nie liczy dla agencji Karlsbad?

Wydruk na A4 to kopia a nie orginał  emotka  

Ano wiem, wiem. Ale się łudziłam, że może Karlsbad przymyka oko na problemy techniczne emotka

Zawsze mozesz zwrocic towar i poprosic o nowy, orginalny paragon.
Nie musisz odpisu przyjmowac

Kiedyś ochroniarz w Carrefour prawie pobił mnie o to, że chciałam zrobić zwrot produktów z zakleszczonego, zamazanego paragonu. Przyleciał szczęśliwy z kartką A4 mówiąc, że to mój paragon. Ano nie był. Ostatecznie klnąc pod nosem zawołał kasjerkę do zwrotu. Paragon dostałam właściwy, na który ostatecznie wygrałam emotka

bruce

Cytuj wiadomość#6783565 poniedziałek, 24 maj 2021, 20:54:39
lirianka napisał(a):

Kupowałam dziś Milkę w Carrefourze i pechowo paragon został wciągnięty w drukarkę... Dostałam jakiś "pogląd paragonu" na kartce A4 z pieczątka, ale pewnie nic takiego się nie liczy dla agencji Karlsbad?

Ja bym poszła do POK i poprosiła o pismo, potwierdzające całą sytuację. 
Miałam podobne zdarzenie przed laty w Tesco, kasa obcinała podczas wydruku części dat, zatem paragony mogły zostać uznane za sfałszowane, więc zaraz po zakupach w POK poprosiłam o wydruki z pieczątkami, poświadczenie tej sytuacji i podpis kierowniczki sklepu i potem zgłosiłam się do konkursu, a paragony wraz z tą dokumentacją mi uznano. 
Trzymam kciuki!  emotka

monissami

Cytuj wiadomość#6783582 poniedziałek, 24 maj 2021, 22:15:33
emotka  Gdzie znajdę numer paragonu z auchan ?  emotka
To ciąg obok daty sprzedaży?
Czy po prostu numer transakcji z dołu po lewej ?
emotka  ciemnota konkursowa ze mnie 
0 0

sks900

Cytuj wiadomość#6783589 poniedziałek, 24 maj 2021, 22:48:53
monissami napisał(a):

emotka  Gdzie znajdę numer paragonu z auchan ?  emotka
To ciąg obok daty sprzedaży?
Czy po prostu numer transakcji z dołu po lewej ?
emotka  ciemnota konkursowa ze mnie 

Trzeba regulamin konkursu/loterii przeczytać. Może chociaż podasz o który konkurs chodzi?
0 0

asiam

Cytuj wiadomość#6783590 poniedziałek, 24 maj 2021, 22:59:06
bruce napisał(a):

lirianka napisał(a):

Kupowałam dziś Milkę w Carrefourze i pechowo paragon został wciągnięty w drukarkę... Dostałam jakiś "pogląd paragonu" na kartce A4 z pieczątka, ale pewnie nic takiego się nie liczy dla agencji Karlsbad?

Ja bym poszła do POK i poprosiła o pismo, potwierdzające całą sytuację. 
Miałam podobne zdarzenie przed laty w Tesco, kasa obcinała podczas wydruku części dat, zatem paragony mogły zostać uznane za sfałszowane, więc zaraz po zakupach w POK poprosiłam o wydruki z pieczątkami, poświadczenie tej sytuacji i podpis kierowniczki sklepu i potem zgłosiłam się do konkursu, a paragony wraz z tą dokumentacją mi uznano. 
Trzymam kciuki!  emotka

Podgląd paragonu to po prostu paragon tyle ,że rozszerzony.Sa na nim te same dane co na paragonie a dodatkowo bardziej pełny opis produktu. Biorę często z POK kiedy opis na paragonie nie jest zbyt dokładny. Ale czy agencja uzna ? Sprawdzisz jak wygrasz !!!

bruce

Cytuj wiadomość#6783597 wtorek, 25 maj 2021, 06:14:57
asiam napisał(a):

bruce napisał(a):

lirianka napisał(a):

Kupowałam dziś Milkę w Carrefourze i pechowo paragon został wciągnięty w drukarkę... Dostałam jakiś "pogląd paragonu" na kartce A4 z pieczątka, ale pewnie nic takiego się nie liczy dla agencji Karlsbad?

Ja bym poszła do POK i poprosiła o pismo, potwierdzające całą sytuację. 
Miałam podobne zdarzenie przed laty w Tesco, kasa obcinała podczas wydruku części dat, zatem paragony mogły zostać uznane za sfałszowane, więc zaraz po zakupach w POK poprosiłam o wydruki z pieczątkami, poświadczenie tej sytuacji i podpis kierowniczki sklepu i potem zgłosiłam się do konkursu, a paragony wraz z tą dokumentacją mi uznano. 
Trzymam kciuki!  emotka

Podgląd paragonu to po prostu paragon tyle ,że rozszerzony.Sa na nim te same dane co na paragonie a dodatkowo bardziej pełny opis produktu. Biorę często z POK kiedy opis na paragonie nie jest zbyt dokładny. Ale czy agencja uzna ? Sprawdzisz jak wygrasz !!!

Racja. Mnie uznano. Przecież to nie jest wina klienta, że sklep zawalił. 

lirianka

Cytuj wiadomość#6783616 wtorek, 25 maj 2021, 10:01:59
bruce napisał(a):

asiam napisał(a):

bruce napisał(a):

lirianka napisał(a):

Kupowałam dziś Milkę w Carrefourze i pechowo paragon został wciągnięty w drukarkę... Dostałam jakiś "pogląd paragonu" na kartce A4 z pieczątka, ale pewnie nic takiego się nie liczy dla agencji Karlsbad?

Ja bym poszła do POK i poprosiła o pismo, potwierdzające całą sytuację. 
Miałam podobne zdarzenie przed laty w Tesco, kasa obcinała podczas wydruku części dat, zatem paragony mogły zostać uznane za sfałszowane, więc zaraz po zakupach w POK poprosiłam o wydruki z pieczątkami, poświadczenie tej sytuacji i podpis kierowniczki sklepu i potem zgłosiłam się do konkursu, a paragony wraz z tą dokumentacją mi uznano. 
Trzymam kciuki!  emotka

Podgląd paragonu to po prostu paragon tyle ,że rozszerzony.Sa na nim te same dane co na paragonie a dodatkowo bardziej pełny opis produktu. Biorę często z POK kiedy opis na paragonie nie jest zbyt dokładny. Ale czy agencja uzna ? Sprawdzisz jak wygrasz !!!

Racja. Mnie uznano. Przecież to nie jest wina klienta, że sklep zawalił. 


Dzięki za pomoc. Następnym razem, gdyby coś takiego się zdarzyło, będę wiedziałam, żeby prosić o pismo potwierdzające sytuacje, żeby była jasność, że to wina sklepu, a nie np. że to ja zgubiłam paragon. Chociaż gdybym zgubiła, chyba nie dostałabym poglądu paragonu, chociaż może sprawdzaliby po płatności kartą...
Teraz już, dzień po tej sytuacji, nie będę wracać robić zamieszania.

No nic, mówi się trudno i płynie się dalej emotka
bruce 0

lirianka

Cytuj wiadomość#6783624 wtorek, 25 maj 2021, 10:46:51
superloser napisał(a):

lirianka napisał(a):

bruce napisał(a):

asiam napisał(a):

bruce napisał(a):

lirianka napisał(a):

Kupowałam dziś Milkę w Carrefourze i pechowo paragon został wciągnięty w drukarkę... Dostałam jakiś "pogląd paragonu" na kartce A4 z pieczątka, ale pewnie nic takiego się nie liczy dla agencji Karlsbad?

Ja bym poszła do POK i poprosiła o pismo, potwierdzające całą sytuację. 
Miałam podobne zdarzenie przed laty w Tesco, kasa obcinała podczas wydruku części dat, zatem paragony mogły zostać uznane za sfałszowane, więc zaraz po zakupach w POK poprosiłam o wydruki z pieczątkami, poświadczenie tej sytuacji i podpis kierowniczki sklepu i potem zgłosiłam się do konkursu, a paragony wraz z tą dokumentacją mi uznano. 
Trzymam kciuki!  emotka

Podgląd paragonu to po prostu paragon tyle ,że rozszerzony.Sa na nim te same dane co na paragonie a dodatkowo bardziej pełny opis produktu. Biorę często z POK kiedy opis na paragonie nie jest zbyt dokładny. Ale czy agencja uzna ? Sprawdzisz jak wygrasz !!!

Racja. Mnie uznano. Przecież to nie jest wina klienta, że sklep zawalił. 


Dzięki za pomoc. Następnym razem, gdyby coś takiego się zdarzyło, będę wiedziałam, żeby prosić o pismo potwierdzające sytuacje, żeby była jasność, że to wina sklepu, a nie np. że to ja zgubiłam paragon. Chociaż gdybym zgubiła, chyba nie dostałabym poglądu paragonu, chociaż może sprawdzaliby po płatności kartą...
Teraz już, dzień po tej sytuacji, nie będę wracać robić zamieszania.

No nic, mówi się trudno i płynie się dalej emotka

Tylko wiesz, ze taka "pomoc" moze byc kosztowna  emotka
Taniej stracic paragon przed zgloszeniem, niz wygrac i dostac negatywna weryfikacje bo regulamin ma "orginalny" paragon a ktos przysyla odpis na A4... bo przeciez na ekonkursach pisali, ze ok  emotka

Wiesz, nie tak znów często trafiam na wciągnięte w drukarkę paragony, a jeszcze rzadziej na wygrane emotka Także szansa na taki scenariusz raczej minimalna. Jednak w razie czego, spokojnie, nie będę mieć żalu do ekonkursy emotka
0 0

nikos

Cytuj wiadomość#6783627 wtorek, 25 maj 2021, 11:00:39
lirianka jeśli będziesz kiedykolwiek mieć taki problem tylko i wyłącznie rób zwrot, jeśli będzie Ci zależeć by zagrać. Żadne wydruki bez oryginalnego paragonu nic nie dadzą. Taki wydruk jest ok w przypadku uzupełnienia wiadomości z oryginału paragonu, który posiadasz (coś nie do końca czytelne, lub niedoprecyzowana nazwa produktu).

bruce

Cytuj wiadomość#6783678 wtorek, 25 maj 2021, 13:51:06
lirianka napisał(a):


Wiesz, nie tak znów często trafiam na wciągnięte w drukarkę paragony, a jeszcze rzadziej na wygrane emotka Także szansa na taki scenariusz raczej minimalna. Jednak w razie czego, spokojnie, nie będę mieć żalu do ekonkursy emotka

Napisałam, co radzę zrobić w tej konkretnej sytuacji, o jakiej sama wspomniałaś. Ja bym tak właśnie zrobiła na Twoim miejscu. Bo tak zrobiłam przed laty i uznano mi takie dokumenty. Pytałaś tu, na e-konkursy, zatem na e-konkursy Ci radzimy, bo niby gdzie mamy? Uwaga superlosera/superloserki jest moim zdaniem bez sensu.
Oczywiście trudno mi przewidzieć zachowanie agencji, tak samo jak trudno mi było przewidzieć je wówczas. Pozdrawiam i trzymam kciuki. emotka

lirianka

Cytuj wiadomość#6783970 środa, 26 maj 2021, 12:26:35
superloser napisał(a):

Ty radzisz jako jednostka.
Nikt inny takich bezsensownych rad nie daje. Zwyczajnie NIE przyjmuje sie uszkodzonego paragonu jesli planuje sie grac na niego.
Proste i logiczne. Cale szopki z odpisami i "zeznaniami kierownika"  emotka   szybciej jest zrobic zwrot i nabic ponownie.

Ze kiedys... kiedys mniej ludzi gralo i bylo duzo wiecej do wygrania. Dzis przejdzie na Organizatora  emotka

hej, myślę, że temat już się wyczerpał, pytałam czy agencja czasem przymyka oko na problemy techniczne i dostałam odpowiedź, że czasem może przymyka, jeśli się ma "dokumentacje".
Nikt niczego nie gwarantował, nie gwarantuje, a podzielił się swoim przypadkiem.
Pewnie, że łatwiej jest zwrócić. I w pierwszej kolejności będę tak robić następnym razem.
Dzięki!
bruce 0

FBbeata7

Cytuj wiadomość#6783977 środa, 26 maj 2021, 12:38:49
lirianka napisał(a):

superloser napisał(a):

lirianka napisał(a):

bruce napisał(a):

asiam napisał(a):

bruce napisał(a):

lirianka napisał(a):

Kupowałam dziś Milkę w Carrefourze i pechowo paragon został wciągnięty w drukarkę... Dostałam jakiś "pogląd paragonu" na kartce A4 z pieczątka, ale pewnie nic takiego się nie liczy dla agencji Karlsbad?

Ja bym poszła do POK i poprosiła o pismo, potwierdzające całą sytuację. 
Miałam podobne zdarzenie przed laty w Tesco, kasa obcinała podczas wydruku części dat, zatem paragony mogły zostać uznane za sfałszowane, więc zaraz po zakupach w POK poprosiłam o wydruki z pieczątkami, poświadczenie tej sytuacji i podpis kierowniczki sklepu i potem zgłosiłam się do konkursu, a paragony wraz z tą dokumentacją mi uznano. 
Trzymam kciuki!  emotka

Podgląd paragonu to po prostu paragon tyle ,że rozszerzony.Sa na nim te same dane co na paragonie a dodatkowo bardziej pełny opis produktu. Biorę często z POK kiedy opis na paragonie nie jest zbyt dokładny. Ale czy agencja uzna ? Sprawdzisz jak wygrasz !!!

Racja. Mnie uznano. Przecież to nie jest wina klienta, że sklep zawalił. 


Dzięki za pomoc. Następnym razem, gdyby coś takiego się zdarzyło, będę wiedziałam, żeby prosić o pismo potwierdzające sytuacje, żeby była jasność, że to wina sklepu, a nie np. że to ja zgubiłam paragon. Chociaż gdybym zgubiła, chyba nie dostałabym poglądu paragonu, chociaż może sprawdzaliby po płatności kartą...
Teraz już, dzień po tej sytuacji, nie będę wracać robić zamieszania.

No nic, mówi się trudno i płynie się dalej emotka

Tylko wiesz, ze taka "pomoc" moze byc kosztowna  emotka
Taniej stracic paragon przed zgloszeniem, niz wygrac i dostac negatywna weryfikacje bo regulamin ma "orginalny" paragon a ktos przysyla odpis na A4... bo przeciez na ekonkursach pisali, ze ok  emotka

Wiesz, nie tak znów często trafiam na wciągnięte w drukarkę paragony, a jeszcze rzadziej na wygrane emotka Także szansa na taki scenariusz raczej minimalna. Jednak w razie czego, spokojnie, nie będę mieć żalu do ekonkursy emotka

Mnie ostatnio w Rossmannie wciągnęło paragon na Lubisie, dostałam jakiś zastępczy, bo się uparłam, z pieczatka sklepu, ale numer kasy nijak nie chciał wejść do formularza konkursowego  i nie był to numer kasy, która mój paragon wciągnęła. 1,19 zł wydane specjalnie na loterię przepadło.Może to lepiej , bo jakby ewentualna nagroda przepadła byłabym zła.
0 0

bruce

Cytuj wiadomość#6783993 środa, 26 maj 2021, 13:27:25
superloser napisał(a):

bruce napisał(a):

lirianka napisał(a):

Wiesz, nie tak znów często trafiam na wciągnięte w drukarkę paragony, a jeszcze rzadziej na wygrane emotka Także szansa na taki scenariusz raczej minimalna. Jednak w razie czego, spokojnie, nie będę mieć żalu do ekonkursy emotka

Napisałam, co radzę zrobić w tej konkretnej sytuacji, o jakiej sama wspomniałaś. Ja bym tak właśnie zrobiła na Twoim miejscu. Bo tak zrobiłam przed laty i uznano mi takie dokumenty. Pytałaś tu, na e-konkursy, zatem na e-konkursy Ci radzimy, bo niby gdzie mamy? Uwaga superlosera/superloserki jest moim zdaniem bez sensu.
Oczywiście trudno mi przewidzieć zachowanie agencji, tak samo jak trudno mi było przewidzieć je wówczas. Pozdrawiam i trzymam kciuki. emotka

Ty radzisz jako jednostka.
Nikt inny takich bezsensownych rad nie daje. Zwyczajnie NIE przyjmuje sie uszkodzonego paragonu jesli planuje sie grac na niego.
Proste i logiczne. Cale szopki z odpisami i "zeznaniami kierownika"  emotka   szybciej jest zrobic zwrot i nabic ponownie.

Ze kiedys... kiedys mniej ludzi gralo i bylo duzo wiecej do wygrania. Dzis przejdzie na Organizatora  emotka

A jako kto mam radzić? Jako organizator konkursu?  emotka
Nie mam czasu ani ochoty się z Toba sprzeczać. O jakim uszkodzonym paragonie piszesz? 
Radzisz inaczej? Ok. Ja radzę tak, jak sama postąpiłam i to mi pomogło, ale przecież nie jestem jasnowidzem, aby przewidzieć zachowanie danej agencji. lirianka, jak widzisz, temat zakończyła. Zamierzasz dalej drążyć? W kolejnym wątku? Po co? 
0 0

slavek

Cytuj wiadomość#6784481 piątek, 28 maj 2021, 13:56:10
Co zrobić gdy wpisało się niewłaściwy numer w formularzu Leibniz? Mieliście już taką sytuację?
0 0

lirianka

Cytuj wiadomość#6784484 piątek, 28 maj 2021, 14:10:29
superloser napisał(a):


Rozumie pytania i zapytania o sytuacje, kiedy kot zaopiekowal sie paragonem albo swiatlo "zjadlo" napisy -  juz po dokonaniu zgloszenia. Wtedy do orginalu moze i sklepowy odpis A4 wystarczy i Organizator "da" nagrode albo i nie emotka

Czyli mówisz, że może organizator ma kota na punkcie kota...i na tak uszkodzony paragon jest u niego wyższa nota?
Drukarki dyskryminuje, bo pociąg do kotów czuje...? emotka

Chyba jednak nieważne jest kto, ani co zniszczyło paragon, a ewentualnie stopień zniszczenia.
bruce 0

anulcia1989

Cytuj wiadomość#6784495 piątek, 28 maj 2021, 14:53:36
Czy ma ktoś blisko Twój Market?
0 0

danaaa

Cytuj wiadomość#6784497 piątek, 28 maj 2021, 14:57:44
slavek napisał(a):

Co zrobić gdy wpisało się niewłaściwy numer w formularzu Leibniz? Mieliście już taką sytuację?

Też podałam błędny (standardowy) numer paragonu w Leibniz. Napisałam do nich @ z prośbą o wycofanie zgłoszenia już 2 tygodnie temu i niestety do dzisiaj nie mam od nich żadnej odpowiedzi  emotka
slavek 0

Monika11

Cytuj wiadomość#6784498 piątek, 28 maj 2021, 15:01:09
danaaa napisał(a):

slavek napisał(a):

Co zrobić gdy wpisało się niewłaściwy numer w formularzu Leibniz? Mieliście już taką sytuację?

Też podałam błędny (standardowy) numer paragonu w Leibniz. Napisałam do nich @ z prośbą o wycofanie zgłoszenia już 2 tygodnie temu i niestety do dzisiaj nie mam od nich żadnej odpowiedzi  emotka

Ja napisałam wczoraj I dzisiaj dostałam wiadomość, że usunęli zgłoszenie
slavek 0

danaaa

Cytuj wiadomość#6784500 piątek, 28 maj 2021, 15:03:46
Monika11 napisał(a):

danaaa napisał(a):

slavek napisał(a):

Co zrobić gdy wpisało się niewłaściwy numer w formularzu Leibniz? Mieliście już taką sytuację?

Też podałam błędny (standardowy) numer paragonu w Leibniz. Napisałam do nich @ z prośbą o wycofanie zgłoszenia już 2 tygodnie temu i niestety do dzisiaj nie mam od nich żadnej odpowiedzi  emotka

Ja napisałam wczoraj I dzisiaj dostałam wiadomość, że usunęli zgłoszenie

A na jaki adres pisałaś? Bo ja na [email protected]
slavek 0

Monika11

Cytuj wiadomość#6784536 piątek, 28 maj 2021, 17:23:24
danaaa napisał(a):

Monika11 napisał(a):

danaaa napisał(a):

slavek napisał(a):

Co zrobić gdy wpisało się niewłaściwy numer w formularzu Leibniz? Mieliście już taką sytuację?

Też podałam błędny (standardowy) numer paragonu w Leibniz. Napisałam do nich @ z prośbą o wycofanie zgłoszenia już 2 tygodnie temu i niestety do dzisiaj nie mam od nich żadnej odpowiedzi  emotka

Ja napisałam wczoraj I dzisiaj dostałam wiadomość, że usunęli zgłoszenie

A na jaki adres pisałaś? Bo ja na [email protected]

Tak na ten
slavek 0