Reklama na e-Konkursy.info

SZUKAM....

|< << < 1762 1763 1764 1765 1766 17671768 1769 1770 1771 1772 > >> >|

darog

Cytuj wiadomość#6523256 wtorek, 28 sierpnia 2018, 21:28:40
Szukam kogoś, kto zbiera kody WAWEL, mam 2 opakowania po czekoladach w środku kody- oddam na PW

kachna1111 była pierwsza  - 21:31:04
bruce 0

joan

Cytuj wiadomość#6523290 wtorek, 28 sierpnia 2018, 22:41:41
cb656 napisał(a):

(...) jakoś nie kojarze, by w tego typu promocyjnych konkursach był zakaz udziału dorosłych emotka (...) Ale jakoś tak na szybko nie umiem wskazać regulaminu, który by kategorycznie, pod groźbą rzucenia klątwy niepowodzenia, ZABRANIAŁ dorosłym brania udziału  emotka


Były takie zapisy w regulaminach, dlatego nie brałam udziału w pewnego rodzaju konkursach. Nie chce mi się tego szukać, bo skoro olewałam te konki, to i regulaminów nie posiadam zapisanych.

kropka-82

Cytuj wiadomość#6523352 środa, 29 sierpnia 2018, 05:11:06
calliope napisał(a):

Szukam miłej osóbki, która będzie w najbliższym czasie w Carrefourze i mogłaby mi sprawdzić produkt i cenę.

Ja jestem częstym bywalcem C4 emotka

jokan

Cytuj wiadomość#6523388 środa, 29 sierpnia 2018, 09:05:18
co dzisiaj moze kurier wozic? bo na nic nie czekam, a kurier jedzie.....
0 0

carissma

Cytuj wiadomość#6523418 środa, 29 sierpnia 2018, 09:59:27
jokan napisał(a):

co dzisiaj moze kurier wozic? bo na nic nie czekam, a kurier jedzie.....

Albedo Winiary?
jokan 0

asiatko

Cytuj wiadomość#6523419 środa, 29 sierpnia 2018, 10:02:33
czy ktos juz dostał piłkarzyki od Smolara z konka Carlsberg w Tesco? Ja juz mam ale chce wygooglac cene i lipa, help!
0 0

jokan

Cytuj wiadomość#6523421 środa, 29 sierpnia 2018, 10:07:47
carissma napisał(a):

jokan napisał(a):

co dzisiaj moze kurier wozic? bo na nic nie czekam, a kurier jedzie.....

Albedo Winiary?

faktycznie moze byc to, zapomniałam całkowim o Winiarach emotka
0 0

jokan

Cytuj wiadomość#6523430 środa, 29 sierpnia 2018, 10:18:15
czy w Tymbark Polo nie ma ograniczenia znaków? emotka
0 0

margobb

Cytuj wiadomość#6523435 środa, 29 sierpnia 2018, 10:24:45
jokan napisał(a):

czy w Tymbark Polo nie ma ograniczenia znaków? emotka

Raczej nie ... nie znalazłam takiego info w regulaminie - właśnie puscilam zgloszenie 'bez limitu' emotka
jokan 0

jokan

Cytuj wiadomość#6523442 środa, 29 sierpnia 2018, 10:33:47
margobb napisał(a):

jokan napisał(a):

czy w Tymbark Polo nie ma ograniczenia znaków? emotka

Raczej nie ... nie znalazłam takiego info w regulaminie - właśnie puscilam zgloszenie 'bez limitu' emotka

dzięki, trochę szkoda, bo juz widzę te poematy....na co ja sie porywam ? emotka

tereniagno

Cytuj wiadomość#6523466 środa, 29 sierpnia 2018, 11:00:37
jokan napisał(a):

co dzisiaj moze kurier wozic? bo na nic nie czekam, a kurier jedzie.....

Lazybag z Winiar,był u mnie:)
jokan 0

kropka-82

Cytuj wiadomość#6523504 środa, 29 sierpnia 2018, 11:50:46
jokan napisał(a):

co dzisiaj moze kurier wozic? bo na nic nie czekam, a kurier jedzie.....

Do mnie też jedzie, a czekam na workoplecak z Kubusia i na gadżety od Cheetosa emotka
0 0

jokan

Cytuj wiadomość#6523506 środa, 29 sierpnia 2018, 11:53:10
czy na Colgate Biedronka kupował ktoś Colgate pastę mini za 1,25 zł (lub cos około 1,30 zł, nie pamietam), bo u mnie w biedrze są takowe i sie zastanawiam....
0 0

kreatia

Cytuj wiadomość#6523509 środa, 29 sierpnia 2018, 11:56:05
jokan napisał(a):

czy na Colgate Biedronka kupował ktoś Colgate pastę mini za 1,25 zł (lub cos około 1,30 zł, nie pamietam), bo u mnie w biedrze są takowe i sie zastanawiam....

Nie kupowałam, bo u mnie takich nie było, ale nie wahałabym się emotka  dowolny to dowolny. A gdzie je znalazłaś? Poszukam jescze u siebie emotka

jokan

Cytuj wiadomość#6523516 środa, 29 sierpnia 2018, 12:16:17
kreatia napisał(a):

jokan napisał(a):

czy na Colgate Biedronka kupował ktoś Colgate pastę mini za 1,25 zł (lub cos około 1,30 zł, nie pamietam), bo u mnie w biedrze są takowe i sie zastanawiam....

Nie kupowałam, bo u mnie takich nie było, ale nie wahałabym się emotka  dowolny to dowolny. A gdzie je znalazłaś? Poszukam jescze u siebie emotka

na standach kartonowych, tych z kosmetykami:)

jokan

Cytuj wiadomość#6523536 środa, 29 sierpnia 2018, 12:54:23
jokan napisał(a):

kreatia napisał(a):

jokan napisał(a):

czy na Colgate Biedronka kupował ktoś Colgate pastę mini za 1,25 zł (lub cos około 1,30 zł, nie pamietam), bo u mnie w biedrze są takowe i sie zastanawiam....

Nie kupowałam, bo u mnie takich nie było, ale nie wahałabym się emotka  dowolny to dowolny. A gdzie je znalazłaś? Poszukam jescze u siebie emotka

na standach kartonowych, tych z kosmetykami:)

jestem jednak zakrecona, byc moze ta cena jednak ciut wieksza jest....musze to sprawdzic, bo jeszcze nie kupowalam nic
0 0

defed

Cytuj wiadomość#6523548 środa, 29 sierpnia 2018, 13:15:57
jokan napisał(a):

czy na Colgate Biedronka kupował ktoś Colgate pastę mini za 1,25 zł (lub cos około 1,30 zł, nie pamietam), bo u mnie w biedrze są takowe i sie zastanawiam....

Kupiłam mini pastę za 1,95 zł i na paragonie jest ładnie napisane PastaColgate 25ml  emotka

kreatia

Cytuj wiadomość#6523554 środa, 29 sierpnia 2018, 13:30:44
Co wozi ups? Mam niedoręczoną przesyłkę... 
0 0

anusia2018

Cytuj wiadomość#6523586 środa, 29 sierpnia 2018, 14:39:27
Szukam konkursów promocyjnych z karmą dla kotów  emotka
0 0

jokan

Cytuj wiadomość#6523650 środa, 29 sierpnia 2018, 16:54:06
defed napisał(a):

jokan napisał(a):

czy na Colgate Biedronka kupował ktoś Colgate pastę mini za 1,25 zł (lub cos około 1,30 zł, nie pamietam), bo u mnie w biedrze są takowe i sie zastanawiam....

Kupiłam mini pastę za 1,95 zł i na paragonie jest ładnie napisane PastaColgate 25ml  emotka

właśnie podjechałam i też u mnie to samo ! emotka
0 0
|< << < 1762 1763 1764 1765 1766 17671768 1769 1770 1771 1772 > >> >|